S13 stabdziu upgrade'as
S13 stabdziu upgrade'as
Kaip zinia labai populiarus S13 stabdziu upgreidas yra sumontuoti priekinius S14 ar Z32 4 cilindriuku suportus ir S14 (arba Z32) pagrindini stabdziu cilindra. Pagrindinis stabdziu cilindras keiciamas, nes pakeitus suportus padideja pedalo eiga ir stabdyti pradeda tik ties eigos pabaiga. Taip atsitinka todel, kad pakeitus suportus 2x padideja suporto cilindriuku plotas.
Bet ar tikrai taip yra?
Info apie S13/S14/Z32 stabdzius:
Priekiniu suportu stumokliu diametrai:
S13 - 57.2 mm (1 stumoklis suportui)
S14/Z32 - 40.4 mm (4 stumokliai suportui)
Galiniu suportu stumokliu diametrai:
S13 - 34.9 mm (1 stumoklis suportui)
S14 - 38.0 mm (1 stumoklis suportui)
Z32 - 38.0 mm (2 stumokliai suportui)
Pagrindinio stabdziu cilindro (BMC) diametrai:
S13 - 23.81 mm (15/16")
S14 - 25.4 mm (1")
Z32 - 25.4 mm (1") ir 27.0 mm (1-1/16") priklausomai nuo metu
Stabdziu disku parametrai itakos pedalo eigai neturi. Pateikiama tik del temos issamumo.
Priekiniai diskai, diametras x storis:
S13 iki 1991/9 - 257 mm x 22 mm
S13 nuo 1991/9 - 280 mm x 22 mm
S14/Z32 - 279 mm x 30 mm
Galiniai diskai, diametras x storis:
S13 - 266 mm x 9 mm
S14 - 258 mm x 9 mm
Z32 - 296 mm x 18 mm
Taigi, S13 priekinio suporto stumoklio plotas - 2569.7 mm2, o S14 - 5127.6 mm2.
Skirtumas - S14 priekinio suporto stumokliu plotas yra 2557.9 mm2 didesnis.
Atitinkamai galiniu: S13 - 956.61 mm2, S14 - 1134.11 mm2. Skirtumas - 177.5 mm2
Skirtumas - S14 galinio suporto stumoklio plotas 177.5 mm2 didesnis.
Bet, S13 naudoja plaukiojanti priekini suporta, o tai reiskia, kad stumoklis turi nukeliauti dviguba kelia, kad suspaustu stabdziu diska is abieju pusiu. Todel reikia isspausti 2x didesni turi stabdziu skyscio is pagrindinio stabdziu cilindro. Arba galime isivaizduoti, kad S13 priekinis suportas "virtualiai" turi 2 stumoklius suporte kuriu bendras plotas yra 5139.4 mm2, t.y. netgi truputi (11.8 mm2) didesnis nei S14 stumokliu plotas. Si logika yra teisinga tuo atveju jei stabdziu kaladele tiek S13, tiek S14 suportuose atleidus stabdziu pedala vienodai atitolsta nuo stabdziu disko, bet nematau priezasties kodel turetu atitolti skirtingai.
Persasi isvada, kad nera priezasties del kurios stabdziu pedalas turetu keliauti zenkliai gyliau, nei buvo lyg tol. 177.5 mm2 deficitas galiniuose suportuose tikrai nera esminis.
Taip, su S14 pagrindiniu stabdziu cilindru + S14 priekiniais suportais stabdziai kabina anksciau, nes BMC yra didesnis, bet su S13 BMC + S14 suportais neturetu kabinti veliau nei su S13 BMC ir S13 suportais.
Belieka tai isbandyti praktikoje
Bet ar tikrai taip yra?
Info apie S13/S14/Z32 stabdzius:
Priekiniu suportu stumokliu diametrai:
S13 - 57.2 mm (1 stumoklis suportui)
S14/Z32 - 40.4 mm (4 stumokliai suportui)
Galiniu suportu stumokliu diametrai:
S13 - 34.9 mm (1 stumoklis suportui)
S14 - 38.0 mm (1 stumoklis suportui)
Z32 - 38.0 mm (2 stumokliai suportui)
Pagrindinio stabdziu cilindro (BMC) diametrai:
S13 - 23.81 mm (15/16")
S14 - 25.4 mm (1")
Z32 - 25.4 mm (1") ir 27.0 mm (1-1/16") priklausomai nuo metu
Stabdziu disku parametrai itakos pedalo eigai neturi. Pateikiama tik del temos issamumo.
Priekiniai diskai, diametras x storis:
S13 iki 1991/9 - 257 mm x 22 mm
S13 nuo 1991/9 - 280 mm x 22 mm
S14/Z32 - 279 mm x 30 mm
Galiniai diskai, diametras x storis:
S13 - 266 mm x 9 mm
S14 - 258 mm x 9 mm
Z32 - 296 mm x 18 mm
Taigi, S13 priekinio suporto stumoklio plotas - 2569.7 mm2, o S14 - 5127.6 mm2.
Skirtumas - S14 priekinio suporto stumokliu plotas yra 2557.9 mm2 didesnis.
Atitinkamai galiniu: S13 - 956.61 mm2, S14 - 1134.11 mm2. Skirtumas - 177.5 mm2
Skirtumas - S14 galinio suporto stumoklio plotas 177.5 mm2 didesnis.
Bet, S13 naudoja plaukiojanti priekini suporta, o tai reiskia, kad stumoklis turi nukeliauti dviguba kelia, kad suspaustu stabdziu diska is abieju pusiu. Todel reikia isspausti 2x didesni turi stabdziu skyscio is pagrindinio stabdziu cilindro. Arba galime isivaizduoti, kad S13 priekinis suportas "virtualiai" turi 2 stumoklius suporte kuriu bendras plotas yra 5139.4 mm2, t.y. netgi truputi (11.8 mm2) didesnis nei S14 stumokliu plotas. Si logika yra teisinga tuo atveju jei stabdziu kaladele tiek S13, tiek S14 suportuose atleidus stabdziu pedala vienodai atitolsta nuo stabdziu disko, bet nematau priezasties kodel turetu atitolti skirtingai.
Persasi isvada, kad nera priezasties del kurios stabdziu pedalas turetu keliauti zenkliai gyliau, nei buvo lyg tol. 177.5 mm2 deficitas galiniuose suportuose tikrai nera esminis.
Taip, su S14 pagrindiniu stabdziu cilindru + S14 priekiniais suportais stabdziai kabina anksciau, nes BMC yra didesnis, bet su S13 BMC + S14 suportais neturetu kabinti veliau nei su S13 BMC ir S13 suportais.
Belieka tai isbandyti praktikoje
Re: S13 stabdziu upgrade'as
kaip tik toks setupas bus mano sx, priekis s14 suportai, galas palikti s13, ir non abs s13 bmc, idomu kiek itakos tures visiskai pasalinta abs sistema?
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Su kokiom problemom susidurciau noredamas deti s14 stabdzius priekis/galas?
Priekis aisku, kad tik pergrezioti diskus ant 4 skyliu, o galas? kaip su rankiniu?
Ar nera tikslo deti gale s14?
Priekis aisku, kad tik pergrezioti diskus ant 4 skyliu, o galas? kaip su rankiniu?
Ar nera tikslo deti gale s14?
rps
Re: S13 stabdziu upgrade'as
taip, gale i s13 deti s14 stabdzius nera tolko.
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Yra prasme nebent tuo atveju jei vaikomasi kiekvieno neamortizuojamos mases gramo, nes S14 galiniu stabdziu sistema turetu buti kiek lengvesne.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
problemos: slangeles, ir berods skardele kur aplink diska eina teks apipjaustyt:), i gala reikia z32 det:) o ne s14seismo wrote:Su kokiom problemom susidurciau noredamas deti s14 stabdzius priekis/galas?
Priekis aisku, kad tik pergrezioti diskus ant 4 skyliu, o galas? kaip su rankiniu?
Ar nera tikslo deti gale s14?
siaip jei jei jau dedi s14 suportus tai tikrai neblogas variantas iskart pasidaryti prieki m3 brake setup' a
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Manau su M3 setupu skubeti nereiketu Be abejo atrodo toks setupas ispudingai, bet klausimas kiek is jo naudos? Reikia ivertinti ne tik privalumus kuriuos jie galbut duos kacergineje po 10 rato, bet ir tai, kad jie padidina neamortizuojama mase, besisukancio rato inertiskuma, nemazai kainuoja ir telpa tik po R17 ratais.gweedo wrote:siaip jei jei jau dedi s14 suportus tai tikrai neblogas variantas iskart pasidaryti prieki m3 brake setup' a
Stabdzius reikia tobulinti tada, kai ju nepakanka. Dauguma S14 vairuotoju stabdziais nesiskundzia, jei naudoja padorias stabdziu kaladeles, o S13 dar ir lengvesnis nei S14. Todel pradzioje vertetu isitikinti ar tikrai nepakanka S14 stabdziu, nes ju greiciausiai pakaks
Re: S13 stabdziu upgrade'as
siaip very true ka parasei:) visikai sutinku, tik vienas patikslinimas m3 telpa ir po r16 tik nevisais;)
o del kainos tai sakyciau kad iseina +300lt uz bracketus, nes jei perki naujus diskus tai kainu skirtumo tarp m3 ir normaliu s14 kaip ir nera
o del kainos tai sakyciau kad iseina +300lt uz bracketus, nes jei perki naujus diskus tai kainu skirtumo tarp m3 ir normaliu s14 kaip ir nera
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Na M3 nesinori vien del to kad reikia ratu r17. kolkas pakaks ir s14
Dar pasitikslint noriu ar ant s14 priekyje setupo eis uzmauti stokinius s13 diskus?
Dar pasitikslint noriu ar ant s14 priekyje setupo eis uzmauti stokinius s13 diskus?
rps
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Ne, reikes R16. Nors gal gweedo paneigs sita mano teigini?
Re: S13 stabdziu upgrade'as
nu jo telpa po facelift ratais su 5 arba 15mm spaceriais( priklausomai kokie pas tave, yra du tipai;) kaip jau sakiau m3 telpa po standartiniais s14 kurie yra r16:), o beje Seismo juk r17 turi:)
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Nenusisnekek su M3 100% netelpa po S14 stock ratais be rastafkiu, net Mitso ratai netelpa
Isbandyta.
O S14 galiniai isideda be perdarymu, o kad rankinis butu reik tik min. perdarymu.
Isvis gan neblogas derinys jei jau norisi didesniu disku i prieki yra Z33/R34 priekiniai diskaj + Z32 Aliuminiai suportai kurie bent jau rankose laikant ~2x lengvesni, taip konpensuojamas svorio padidejimas nuo disko(deja nzn ant kiek tixliai).
Isbandyta.
O S14 galiniai isideda be perdarymu, o kad rankinis butu reik tik min. perdarymu.
Isvis gan neblogas derinys jei jau norisi didesniu disku i prieki yra Z33/R34 priekiniai diskaj + Z32 Aliuminiai suportai kurie bent jau rankose laikant ~2x lengvesni, taip konpensuojamas svorio padidejimas nuo disko(deja nzn ant kiek tixliai).
Nissan Silvia Kouki S14 ??m(Baltoji gulbe:)
Nissan 200SX S14 94m(for daily driving)
Nissan 200SX S14 95m(Project Silvia)
Nissan 200SX S14 96m(ardomas dalimis:)
Nissan 200SX S13 Red 90m(ardomas dalimis:)
Del daliu kreiptis tel. 8 604 59830
Nissan 200SX S14 94m(for daily driving)
Nissan 200SX S14 95m(Project Silvia)
Nissan 200SX S14 96m(ardomas dalimis:)
Nissan 200SX S13 Red 90m(ardomas dalimis:)
Del daliu kreiptis tel. 8 604 59830
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Tavo skaichiavimai kaip ish vadovelio paimti - malonu skaityt . Bet kaip pats paminejai, tai teorija. Praktikoje didesnis MC reishkia, kad su savo koja, gaves gerai adrenalino - gali ishvystyti didesne stabdymo jega. Jei MC per mazhas, tu tiesiog ji iki eigos galo nuspausi. Chia gal labiau galioja ish tiesu didesniems stabdzhiams, bei labiau besilankstantiems, t.y. su daugiau skyschio - labiau juos "ishlenkt" gali.tonic wrote:Persasi isvada, kad nera priezasties del kurios stabdziu pedalas turetu keliauti zenkliai gyliau, nei buvo lyg tol. 177.5 mm2 deficitas galiniuose suportuose tikrai nera esminis.
Taip, su S14 pagrindiniu stabdziu cilindru + S14 priekiniais suportais stabdziai kabina anksciau, nes BMC yra didesnis, bet su S13 BMC + S14 suportais neturetu kabinti veliau nei su S13 BMC ir S13 suportais.
Belieka tai isbandyti praktikoje
Shita ana, gal yra kazkokiu bairiu nuorinime pas nissana? Nes trumpas gugtelejimas rodo, kad zhmogai susimeta tuos S14 suportus ir daznai verkia apie spongy pedala. Gal visgi kaladeles pa defoltu kaip nors toliau "atshoka" pas tuos 4 pot'us? Arba sheip tarkime floatai labai vykes suportas, o 4 pot'ai - turi kazkokiu niuansu.
Va shitas threadas visai idomus (minimi ratu guoliai, disku mushimas):
http://www.performanceforums.com/forums ... 39699.html
Sau
P.S. +8mm prie disko plochio, po 10 ratu kachergoje yra
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: S13 stabdziu upgrade'as
nesisvaidyk su nusisnekejimais, kulturos truputi kalbama apie rato skersmeni o ne apie tai kad gali pritrukti isnesimoNenusisnekek su M3 100% netelpa po S14 stock ratais be rastafkiu, net Mitso ratai netelpa
Isbandyta.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
to Yo Yo:
315mm:- This kit uses standard S14/300zx calipers and can fit S13 or S14 stud patterns. The 315mm kit can fit under standard wheels but require the wheel weights to be relocated to the out side lip on the rim (old fashioned hammered on type weights) and also require slight modification to the caliper spring clip (the clip which sits in between the pads)
dar cia verta pasiskaityti, s14 stock ratu pasirodo yra 3 tipu, po 2 telpa be parkiu o su paskutiniu siek tiek reik pasiparint
http://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=32 ... ock+wheels
315mm:- This kit uses standard S14/300zx calipers and can fit S13 or S14 stud patterns. The 315mm kit can fit under standard wheels but require the wheel weights to be relocated to the out side lip on the rim (old fashioned hammered on type weights) and also require slight modification to the caliper spring clip (the clip which sits in between the pads)
dar cia verta pasiskaityti, s14 stock ratu pasirodo yra 3 tipu, po 2 telpa be parkiu o su paskutiniu siek tiek reik pasiparint
http://sxoc.com/vbb/showthread.php?t=32 ... ock+wheels
Re: S13 stabdziu upgrade'as
ziemines r 17 brangiosgweedo wrote: nu jo telpa po facelift ratais su 5 arba 15mm spaceriais( priklausomai kokie pas tave, yra du tipai;) kaip jau sakiau m3 telpa po standartiniais s14 kurie yra r16:), o beje Seismo juk r17 turi:)
rps
Re: S13 stabdziu upgrade'as
kaip gweedo ir sake, kai kurie R16 uzsideda, taip kad ziema galima ant R16 vazinet.
pas mane bent jau uzsidejo ir kiek zinau pas s3th taip pat, tik ne stock S14 diskai buvo, ir nereikejo jokiu rastavkiu.
pas mane bent jau uzsidejo ir kiek zinau pas s3th taip pat, tik ne stock S14 diskai buvo, ir nereikejo jokiu rastavkiu.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Pas S3Th su rastafkem ir ne S14 stock ratai.
Nissan Silvia Kouki S14 ??m(Baltoji gulbe:)
Nissan 200SX S14 94m(for daily driving)
Nissan 200SX S14 95m(Project Silvia)
Nissan 200SX S14 96m(ardomas dalimis:)
Nissan 200SX S13 Red 90m(ardomas dalimis:)
Del daliu kreiptis tel. 8 604 59830
Nissan 200SX S14 94m(for daily driving)
Nissan 200SX S14 95m(Project Silvia)
Nissan 200SX S14 96m(ardomas dalimis:)
Nissan 200SX S13 Red 90m(ardomas dalimis:)
Del daliu kreiptis tel. 8 604 59830
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Gal kas gali papasakoti apie brake bias'a pas nissanus? kiek ziurejau S13 S14 jie yra integruoti i pagrindini cilindra. Kokia jega ir kokiu principu skirsto jega priekiui galui? 70/30 80/20?
Nepaisant to kad jau yra integruotas skirstytuvas, ar galima naudoti atskira skirstytuva "brake bias proportioning valve" ?
Ir kitas klausimas - galiniai suportai regis yra dvieju cilindriuku? o kaip su rankiniu, ar rankinis aktyvuoja tas pacias kaladeles (per suporta) kaip ir kojinis stabdis, ar yra atskiros kaladeles - bugninio tipo?
Nepaisant to kad jau yra integruotas skirstytuvas, ar galima naudoti atskira skirstytuva "brake bias proportioning valve" ?
Ir kitas klausimas - galiniai suportai regis yra dvieju cilindriuku? o kaip su rankiniu, ar rankinis aktyvuoja tas pacias kaladeles (per suporta) kaip ir kojinis stabdis, ar yra atskiros kaladeles - bugninio tipo?
Re: S13 stabdziu upgrade'as
gale du cilindriukai nei s13 nei s14 nebuna, buna pas z32, skylinus ir z33 (su brembo stopais)
Re: S13 stabdziu upgrade'as
O kaip su rankiniu? jis "integruotas" i galini suporta ir aktyvoja tas pacias kaladeles?_crx_ wrote:gale du cilindriukai nei s13 nei s14 nebuna, buna pas z32, skylinus ir z33 (su brembo stopais)
Didžiausias klausimas lieka dėl front/rear bias'o.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
pas s13 rankinis trosais i bugnines kaldeles diske.
pas s14 rankinis i suporta trosais.
del biaso nezinau.
pas s14 rankinis i suporta trosais.
del biaso nezinau.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
pigesnis variantas deti r17 ziemines restauruotas.seismo wrote:ziemines r 17 brangios
Kam teko ar galima, kaip galima, reguliuoti priekiniu/galiniu ratu spaudimo jegos santyki?
Smagu butu toki dalyka pasidaryt pvz vaziuojant trasoj, isbandyt ir custom pagal save pasidaryt stabdzius. Pakeitus stabdzius vistik nukrypimas bus.
rs13
Re: S13 stabdziu upgrade'as
tam reikalui statai salone reguliatoriu (proportioning valve) ir reguliuojiesi. arba sukamas ratuku arba fiksuotom padetim su svirtele.Todo2 wrote:pigesnis variantas deti r17 ziemines restauruotas.seismo wrote:ziemines r 17 brangios
Kam teko ar galima, kaip galima, reguliuoti priekiniu/galiniu ratu spaudimo jegos santyki?
Smagu butu toki dalyka pasidaryt pvz vaziuojant trasoj, isbandyt ir custom pagal save pasidaryt stabdzius. Pakeitus stabdzius vistik nukrypimas bus.
tik va niekaip nerandu kaip su BMC pas nissan. ten man regis integruotas jau skirstytuvas. paprastai jie buna atskirai nuo BMC.
man tas klausimas aktualus irgi. siaip is idejos turetu but taip - inegruotas skirstytuvas paskirsto jega priekiu galui, o isorinis skirstytuvas gali sumazinti galiniam ratam paduodama slegi, bet ne padidinti.
patisykit jei klystu.
Re: S13 stabdziu upgrade'as
Nesutikceu, as kai po integros ant s14 atsisedau tai nisanas buvo MASINA BE STABDZIU , susidejau geras kaladeles, susitvarkeu diskus, susipyleu gera skysti ir vis tiek man jis liko MASINA BE STABDZIU as nesuprantu kaip jus stabdot jei jum s14'tuose geri stabdziai? as suprantu, kad gal mieste 50-60 kmh greiciu malantis ir stoja nisanas, bet isvaziavus i autostrada ir tuo labiau kacergine tai neimanoma stabdyt, didesniu greiciu uzstabdai ir iskart stabdziu diskai susimeto del per mazo diametro. Asq del s13 nzn, gal but del mazesnes mases jam ir uztektu s14 stock stabdziu, bet as kazkaip megstu labiau investuot i stabdzius ir vaziuokle, o ne turet 5ag daugiau.tonic wrote:Dauguma S14 vairuotoju stabdziais nesiskundzia, jei naudoja padorias stabdziu kaladeles