Subaru variklis (gal iseis koks hybridas)
Subaru variklis (gal iseis koks hybridas)
Kaip zinia, EJ205 variklio blokas yra open deck. O tai jau yra problema darant >350ag.
Ideja tokia: paimti legacy 93 metu 2.0 ltr turbo bloka, kuris yra closed deck ir pakeisti.
Klausimas: ar tiks legacy blokas vietoj wrx bloko? Gal kas domejosi?
Nors kitur randu, kad pas wrx'us jau yra closed deck.
Ideja tokia: paimti legacy 93 metu 2.0 ltr turbo bloka, kuris yra closed deck ir pakeisti.
Klausimas: ar tiks legacy blokas vietoj wrx bloko? Gal kas domejosi?
Nors kitur randu, kad pas wrx'us jau yra closed deck.
man nereikia sti motoro ir negana 350 ag.ramas wrote:imk sti motora ir nereiks nieko gimdyt,paprogramuosi kompa ir turesi 350ag
sti motoras lietuvoj kazkur ~6000-8000 litu.
Legacy bloka radau.
Siaip ideja tokia:
Stumokliai, svaistikliai, voztuvau, veleneliai 272, voztuvu spyruokles, tepalo siurblys.
Tikslas - sukti bent iki 8500 rpm.
Dar vienas dalykas: NASIOC'e radau info, kad pas wrx'us alkuninis yra cast Dar reiktu pamastyti ka daryti su alkuniniu, jei jis tikrai "spizinis".
Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...
Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...
Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.spade wrote:Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...
Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?
Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.
as balsuociau uz didesni suspaudimo laipsni ~iki 9 turetu buti ok. tik aisku po to mapinimas ko gero sudetingesniswrx wrote:ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.spade wrote:Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...
Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?
Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.
..
Manau kad nesigilink i ta suspaudimo laipsni (man siaip keista, kodel visi kas darosi variklius i ji taip susikoncentruoja). Koks gausis toks.wrx wrote:ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?
Beje, kalbant apie svaistiklius, tai isvis nera ka kalbet apie suspaudimo laipsni... tam yra stumokliai/galva. Reiktu koncentruotis i stroke / rod lenght ratio. Protingi zmones sako, kad jis turetu buti ~1,75.
Tai kokie ten yra svaistikliu ilgiu pasirinkimai? Ir koks stroke? Std?
Hmmm... Dartonai bus matyt stipriau nei kad 2,0 closed dekas. Ale bet - jei ash daeryciausi varikli, tai isties nezinau kas lietuvoje tau juos normaliai sudetu. Nebent siustis plika bloka is uz balos...Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
tai va, sitoj vietoj as visiskai zalias. Ten sudetinga sudeti?spade wrote: Hmmm... Dartonai bus matyt stipriau nei kad 2,0 closed dekas. Ale bet - jei ash daeryciausi varikli, tai isties nezinau kas lietuvoje tau juos normaliai sudetu. Nebent siustis plika bloka is uz balos...
Siaip komplektas dartonu kainuoja apie 350usd.
O cia biski siaip:
siandien pagaliau gavau savo performance box'a.
Pradzioj matavau su legacy: 0-100kmh per 7.6s.
Galinguma legacy parode 144kW i ratus. variklio yra 180kW. Tai is to seka, kad transmisijos nuostoliai = 36kW
Tada persedau i wrx'a (taip svorius pakeiciau). Bele koks startas, be launch control ir t.t. parode: 0-100 per 5.5s.
Galingumas - 205 kW at the wheels.
Is to galima daryti prielaida, kad variklio galingumas gali buti apie 240kW, o tai lygu ~326 ag
Sakyciau kaip su stock IC, stock purkstukais, lieva programa - neblogai.
nu negi visiems taip gaila tu arkliu?rks wrote:Nebuchiau toks tikras. yra riba kuria perzhengus nei saugu, nei lengva ishnaudoti.wrx wrote: lengviau ir saugiau isnaudoti 350 is 500, nei 350 is 350.
Nesakau kad vazinesiu su 500, bet bent 400 reikia.
P.S. saugiau turejau omeny bus varikliui, o ne vairuotojui.
Tikrai ne gaila. Netgi dzhiaugiuosi, del tokio projekto. Baisu del lago, nes periferijos nebepakeisi. O sumazhinus boost'a del saugumo, tas lagas nesumazhes. Nepataikysi begio - duobe, nuo zhemesniu apsuku akseleruojiesi - duobe. Shiek tiek abejoju del to +100 HP rezervo naudos. Teko buti pavezhintam su EVO +500 HP, tuo remdamasis ir darau tokias ishvadas.wrx wrote: nu negi visiems taip gaila tu arkliu?
Nesakau kad vazinesiu su 500, bet bent 400 reikia.
Zhinoma ash shiek tiek ish kitos perspektyvos zhiuriu ir nelabai galiu komentuoti tokiu variklio harakteristiku tinkamuma zhiedui ir etc, kur tu ji planuoji naudoti.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
hidrauliniu kompensatoriu ir taip nera.romkasponka wrote:kokie shvaistikliai ir stumokliai bus, spyruokles voztuvu ir manau kompensatoriu nebus?
Stumokliai ir svaistikliai nebus is brangiausiu, bet ir ne is pigiausiu.
stumokliai rinksiuos is wiseco, CP arba cobbtuning
svaistikliai eagle arba cobbtuning
voztuvai greiciausiai crower
voztuvu spyruokles (+retainers) costworth
veleneliai 272: crower
nauji indeklai, varztai, tarpines, greddy paskirstymo dirzas, cobb arba cosworth nasesnis tepalo siurblys.
Taip pat montuojamas tepalo ausinimas.
Isivaizduok: kai deda paprastas gilzes, tai isgrezia buvusias (kurios tarkim kokiu 3mm storio) ir ipresuoja kitas. Blokas tokiu atveju is esmes nepazeidziamas.wrx wrote:tai va, sitoj vietoj as visiskai zalias. Ten sudetinga sudeti?
Siaip komplektas dartonu kainuoja apie 350usd.
Tuo tarpu kai dedamos tokios kaip darton, tai ten tokie grezimo skersmenys ir gyliai, kad cilindrai isvis nugreziami, o gilzes is esmes juos paskui ir atstoja.
Tai darant bloko apacia turetu buti prisukta prie masyvaus metalo luito - ir tai visas blokas issivaiksto ir po to reikia slifuoti visas plokstumas bei alkuninio... hmmm kaip ta skyle vadinasi... jei nori kad butu gerai.
Susigundeisiandien pagaliau gavau savo performance box'a.
Pats gi zinai, kad tie parodymai labai jau priklauso nuo to kokia mase ivedi...Is to galima daryti prielaida, kad variklio galingumas gali buti apie 240kW, o tai lygu ~326 ag
rks tai kazkaip pastaruoju metu viskam priestarauja... problemos darbe ar asmeniniam gyvenime?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
veleneliai bus keiciami. Reguliuojamu nesu mates i subaru.ramas wrote:skyvu ,veleneliu nepamirsk.gerai butu pakeist reguliuojamais.
na kad gilzes pakeicia cilindrus tai isivaizdavau, bet kad taip sunku isimti originalius cilindrus - tai ne. Galvojau jie irgi panasiai ipresuoti...spade wrote:Tuo tarpu kai dedamos tokios kaip darton, tai ten tokie grezimo skersmenys ir gyliai, kad cilindrai isvis nugreziami, o gilzes is esmes juos paskui ir atstoja.
taip, mase masinos 1387 + mano svoris 105, ivedziau 1500 (8kg pridejo visoks papildomas sh.). Kuro bakas pilnas.spade wrote:Pats gi zinai, kad tie parodymai labai jau priklauso nuo to kokia mase ivedi...
Nesakau kad cia tikslu, pasirodo issiaiskinau jis matuoja ir galios praradima transmisijoj, padangose, oro pasipriesinime. Reiks siandien isbandyti.
Niekaip negaliu normaliai startuoti su sita sankaba, todel 1/4 kol kas buvo 13.7 (blogai IMO)
Nepakankamai atidzhiai perkaichiau wrx'o laukiamus rezultatus. Diskusijoje, kurioje operuojama 100 HP i kaire ar deshine, mano postas yra niekinis. Beje, vis dar manau, kad stipriai modifikuojant varikli, padidejusio patikimumo/saugumo iliuzijos reiktu atsisakyti, nes viskas daroma ne tam, kad butu saugiau, o tam, kad ish principo galima butu didinti galia.spade wrote: rks tai kazkaip pastaruoju metu viskam priestarauja... problemos darbe ar asmeniniam gyvenime?
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II