Ka manote apie Impreza?

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

markoh wrote:is savininko puses buvo grieztas NE
O cia jau fishy. Siaip itarciau galinio diffo pagalve, bet gali buti ir rimciau.

P.S.
Itartinai maza kaina :)
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

Conan wrote:P.S. Itartinai maza kaina :)
kai tik markoh parase apie ST205 gallima pirkima, as nujauciau, kad kalba eina butent apie ta is autopliuso su bruksteltu sonu :D
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Kiek suprantu Tadas parveza is Jp balta 205... balti ratai... TRD body kitas, kiek suprantu... Nori lygtais 7.5eur (neperkelus vairo). Jei dar neparduota. (Na ir zinoma kruva imprezu parveza...)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

tos st205 kaina beveik x2 mazesne uz normalaus stovio st205, tai nereikia noreti kad niekas nebarsketu ir butu 'ledas' ;)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

spade wrote:Nori lygtais 7.5eur (neperkelus vairo)
Taip, jei pinigai i prieki. Ir ten MY98 :)
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

Conan wrote:
spade wrote:Nori lygtais 7.5eur (neperkelus vairo)
Taip, jei pinigai i prieki. Ir ten MY98 :)
den'gi vperiod, a stul'ja potom? :lol:
MY'98 aisku good, bet RHD->LHD, imho not so good :roll:
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Tipo geriau imti dauzta?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

spade wrote:Tipo geriau imti dauzta?
as tik issakiau savo kuklia subjektyvia nuomone :)
jei jau kada pasisauciau pirkt ST205, tai ieskociau nedauztos/neuzdroztos LHD...
aisku tokios ir kainuoja atatinkamai, bet velgi imho ST205 ne ta masina, kuria butu verta pirkti pigiai (aisku visur pasitaiko laimingi fuksai ir isimtys :D )
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

gal sugriskime trumpam prie klausimo apie Subaru dezes? :)

ar tai, kas rasoma siame skelbime, yra tiesa?

"Greičių dėžė yra 2004 pabaigos, ypač vertinama sportininkų, nes iki 2004 vidurio ir nuo 2005 yra gerokai silpnesnės"

kaip nutiko, kad nuo 2005 vel imtos gaminti "gerokai silpnesnes" dezes?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

Taip, tai yra tiesa.
Nuo 2004 pabaigos iki 2005 (kol pasirody MY06), dezes buvo kitokios. Ne tik krumpliai platesni, bet dezes korpusas stipresnis.
Sportininkai vertina ne deze, o butent stipresni korpusa.
Labai daug yra stock 2006 WRX'u su luzusiom dezem (nusisuka dazniausiai 3 begis).

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

wrx wrote:Taip, tai yra tiesa.
Nuo 2004 pabaigos iki 2005 (kol pasirody MY06), dezes buvo kitokios. Ne tik krumpliai platesni, bet dezes korpusas stipresnis.
Sportininkai vertina ne deze, o butent stipresni korpusa.
Labai daug yra stock 2006 WRX'u su luzusiom dezem (nusisuka dazniausiai 3 begis).
kaip atskirt WRX'a su tokia deze?
t.y. gal zinai, nuo kokio 2004 m. menesio ejo tos "sustiprintos" dezes? arba gal yra info apie VIN'o eiles #, nuo kurio prasideda modeliai su tokiom dezem?


OT: a kur is forumo dingo spade'o avataras? :shock: :D
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

eddie_gt4 wrote:kaip atskirt WRX'a su tokia deze?
t.y. gal zinai, nuo kokio 2004 m. menesio ejo tos "sustiprintos" dezes? arba gal yra info apie VIN'o eiles #, nuo kurio prasideda modeliai su tokiom dezem?
Pagal VIN neatskirsi.
Reikia rasti deziu kodus. Galesiu veliau savo parasyti. Ieskosim pas ka kitokia :D

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

manau butu visai idomu pasiaiskint, kaip ten su tom WRX'o dezem...
su GT dezem lyg ir panasi situacija? t.y. vienos buvo stipresnes, o kitos silpnesnes (kaip ir varikliai), hm?

p.s. po pan. "diskusiju" su ST185 dezem jau siek tiek daugiau aiskumo atsirado :P
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

GT dezes taip pat silpnos kaip ir wrx.
Galima deti i wrx dezei sti type RA gearset'a. usa kaina su sinchronais kazkur apie 1500-1800 usd. Atlaiko iki 350 hp i ratus (apytiksliai).

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

wrx wrote:GT dezes taip pat silpnos kaip ir wrx.
Galima deti i wrx dezei sti type RA gearset'a. usa kaina su sinchronais kazkur apie 1500-1800 usd. Atlaiko iki 350 hp i ratus (apytiksliai).
bet tarp tu "silpnu" GT deziu vienos lyg ir yra kiek stipresnes (nuo '99?), m?
Minde?

beje, del JDM WRX STI deziu, tai girdejau, kad ten uzdaras ratas gaunasi...
tipo jei i GT isimeti STI deze, tada nusuka standartinius pusasius... idedi STI pusasius, tada mirsta standartine sankaba... idedi performace'ine sankaba, tada jau mirsta ir STI deze... nu zodziu, pasaka be galo :)

pakomentuosit kas sia istrauka?

"Еще одна жертва тюнинга — сцепление. Турбомотор, крутящий момент которого при включении турбины нарастает лавинообразно, и полноприводная трансмиссия, препятствующая пробуксовке колес, заставляют сцепление работать в крайне тяжелых условиях. Стоит «наддуть» мотор на несколько десятков сил, и оно уже с большим трудом справляется со своими обязанностями. Впрочем, и стандартных 218 лошадей хватает, чтобы «прикончить» сцепление неумелым или слишком жестким обращением. Любители агрессивной езды часто меняют сцепление на тюнинговое, керамическое, которое работает жестче и может передать без пробуксовки больший крутящий момент. Меняют иѕ ломают коробку передач!

Постоянные резкие переключения при «низких» стартах, плохо сдемпфированные керамическими накладками, приводят к разрушению КПП. Как правило, все оканчивается срезанными шлицами второй передачи. Можно установить более крепкую коробку, например, от версии STi. Но тогда начинают разрушаться полуоси. Их замена на более мощные приводитѕ к поломке сцепления! Чтобы не попадать в этот замкнутый круг, следует просто чуть-чуть спокойнее трогаться и деликатнее обращаться с коробкой. Поверьте, и в этом случае динамика у автомобиля сумасшедшая."
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

Na nelabai cia yra ka komentuoti. Taip, pakeitus deze, nusisuka pusasiai. Bet pusasiai labiausiai kencia starto metu, todel IMO jei startuosi su protu, tai toliau laikys.
Pvz pas mane ideta exedy 3 lapeliu metalokeramine sankaba. Kol padangos buvo 205/50/16 BF goodrich, tol su launch control buvo gerai startuoti, jei per daug atleidi sankaba - prasisuka ratai.
Dabar kai padangos 235/45/17 R888, su launch control prasisuka sankaba. sita exedy arba jau susidevejo, arba nelaiko Nm. 1 begiu is eigos kartais nusuka.
Bet startuojant svelniai, kacergoj laiko visus pavaru perjungimus be jokio praslydimo.
Kadangi planuoju deti PPG deze, tokiu atveju mastau apie cusco twin plate carbon'ine (galima ir keramika) sankaba. Tik kad labai kainos nedraugiskos: vien sankaba ~1800 usd + siuntimas ir t.t.

P.S. man deze nusuko su 250ag ir ~330Nm :D. Net ne starto metu, o pirma pavara vaziuojant prie mazdaug 6500 rpm.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

tai kad cia nera ka komentuoti :)

cia awd turbo masinu toks jau ipatumas...

vazineji su stock viskas ok.
pakeli slegi - nelaiko sankaba.
pakeiti sankaba - nelaiko deze.
sutvarkai deze ir sankaba - nelaiko pusašiai :)
sutvarkai viska - nelaiko padangos :)

aišku čia orientuota labiau i dragerius :)

realiai as ant asfalto agresyviai(t.y. bent jau 0.5bar starto metu) startuoju labai retai (kokia 5kartus i metus), ant zvyro ten sankaba - deze labai dideliu apkrovu nejaucia, tai vazineju su daugiau ag ir stock sankaba(ciut paveržta ;) ) ir deze ramiai visiskai. be baimes :)

o jei jau drag king nori buti, tai nepades niekas - reiks viską perdaryti...
..

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Post by HD »

cia aisku nevykusi taisykle galiojanti japonams, juk su aubi baubi tokiu probl nera. O Kiek NM idomu skailainu dezes laiko?
Minde_Kei wrote:tai kad cia nera ka komentuoti :)
cia awd turbo masinu toks jau ipatumas...

vazineji su stock viskas ok.
pakeli slegi - nelaiko sankaba.
pakeiti sankaba - nelaiko deze.
sutvarkai deze ir sankaba - nelaiko pusašiai :)
sutvarkai viska - nelaiko padangos :)

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

wrx wrote:
eddie_gt4 wrote:
wrx wrote: deze geresne jau eina nuo 2003 metu.
taigi jau buvau uzdaves klausima apie WRX'u dezes (temoje "ka manot apie Impreza"), tai ten lyg ir buvo teiginys, kad stipresnes ejo tik '04 pabaigos modeliuose... :roll:
wrx wrote:Nuo 2004 pabaigos iki 2005 (kol pasirody MY06), dezes buvo kitokios. Ne tik krumpliai platesni, bet dezes korpusas stipresnis.
Sportininkai vertina ne deze, o butent stipresni korpusa
as taip ir buvau isitikines. Taciau radau info apie deziu kodus, tai pasirodo krumpliai pakeisti nuo 2003 metu, reikia ziureti dezes koda.
tai nuo 2003 m. eina tik geresni krumpliai, ar ir korpusas?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

eddie_gt4 wrote: tai nuo 2003 m. eina tik geresni krumpliai, ar ir korpusas?
del krumpliu isitikines 100%, o del korpuso nebezinau kuo tiketi. Vieni vienaip teigia, kiti kitaip.
Kai ardysiu savo deze, galesiu palyginti 02 ir 04 korpusus.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: Ka manote apie Impreza?

Post by ZLODEY »

Kazkaip e-mail'u gavau, sakyciau kad visai fainas daiktas vietoj visokiu papildomu gaugiu ir pan. Nors kaina turbut irgi faina, nes neskelbia :)
http://www.aim-sportline.com/pages/car/ ... mpreza.htm
http://www.aim-sportline.com/download/d ... 02_eng.pdf
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: Ka manote apie Impreza?

Post by xennon »

Kokie 2k $ :D

Post Reply