Zenki Renaissance
Zenki Renaissance
Labas, aš Kęstutis, ir tai yra mano automobilio istorija.
Kažkada, seniai labai seniai, gal net 2009 vasarį, įsigyjau savo pirmąjį automobilį Nissan 200sx zenki s14. Vairuotojo teises turėjau tik kelerius metus, tačiau važinėti su mamos mašina jau buvo ne fasonas, tad kaip ir kiekvienam save gerbiančiam bičui buvo laikas turėti kažką savo. O išsirinkti buvo pakankamai sunku, tsakant jog tuo metu gatvėmis lakstė gal šiek tiek kitokie žvėrys, ne tokie
modernūs... - nors ir tuo metu aš nieko nežinojau apie šį modelį, tuo labiau gatvėje nebuvau matęs. Ar situacija pasikeitė iki šios dienos?...
Tai buvo mano bičiulių pasiūlytas variantas, tad ačiū jiems už tai!
Paieškoms neinvestavau daug laiko ir tai buvo vienintelis mano apžiūrėtas nissanas. Vieną vakarą aplankiau Vilnių ir užteko vieno testdraivo jog pamilčiau šį automobilį. Trumpai tariant, ilgai negalvojau ir po ~savaitės jau važiavau Kaunan su nissanu ir savo pavarde dokumentuose.
Apart 76mm tiesaus išmetimo, mantonni bov'o ir apexi oro filtro, mašina buvo pilnai standartinė, tačiau to pilnai užteko jog akseleracija, valdomumas, kėbulo formos, garsas, net ir vibracija paspaudus gazo pedalą man keltų didžiulę šypseną.
Anywhore, niekad nebuvau toks kuris gerai išmanytų vidaus degimo variklį, pakabos veikimo principus ar kitas keturratės transporto priemonės subtilybes, man tiesiog patiko vairuoti šį žvėrį.
Sportiniuose eventuose nedalyvavau, bet niekad nesibaidžiau užvaikyti nissaną šlapesnę dieną/žiemos metu. Tai buvo mano kasdieninis automobilis, bet kokiu oru ir sąlygom, ir šiaip, mano vaizduotės eksperimentinė bazė.
Laikui bėgant prasidėjo smulkios modifikacijos kaip meister zeta R coil'ai, ratai ir didesnis intercooler'is
Gerus 6 metus man ši mašina kėlė džiaugsmą, tačiau kaip ir viskas šitam pasaulyje, geri dalykai turi pabaigą. Lietuviškos druskingos žiemos galiausiai atsikando savo torto gabalėlį, plyšo priekinis kairys stakanas ir su savimi nutraukė stabdžių vamzdelius. Kupinas streso ir nežinios ką daryt pastačiau nissaną garažan ir ėmiau galvoti tolimesnį veiksmų planą.
Man tai atrodė kaip didelė tragedija ir mano svajonių mašinos pabaiga, nors nepatyrusi akis visada mėgsta persūdyti. Tačiau kažko reikėjo imtis, tad pradėjau ardyt mašiną tikėdamasis jog pavyks sulopyt žaisdas ir važiuot toliau. Pamaniau, this is it, atėjo proga susitvarkyti visas rūdis ir šiek tiek meilės skirti kėbului.
Pradžioje buvo apėmusi panika, kaina suremontuoti automobilį taip kaip noriu PAS KAŽKĄ - man kėlė paranojišką juoką, o pats apie auto remontą ne kažką raukiau, nuo vaikystės dviratininku buvau, tad mano pasaulis lig šiolej sukosi kitokiose peripetijose... Viską lėmė faktas jog esu krapštukas iš prigimties, tad ėmiau viską į savas rankas, nusprendžiau - pasidarysiu pats!
The risk was calculated, but boy, do I suck at math. hold on to your pantys...
Iškėliau variklį, išrinkau saloną, nukabinau važiuoklę, realiai palikau pliką kėbulą. Tačiau kuo toliau į mišką - tuo daugiau medžių. Rūdis sekė rūdį ir tiesiog pamačiau jog mano mašina kaip reikiant perpuvus.
Jaučiausi apsileidęs. Priėmiau sprendimą - reik keist kėbulą, nes ,,juk lengviau viską perkraut iš vieno į kitą, nei tvarkyti senąjį, tiesa?''. How hard could it be, right?
Leisk priminti, tau, mielas skaitytojau, jog savas mechanines ir elektrines žinias automobilyje galėjau vertinti 3/10, tad dabar galiu drąsiai teigti jog nežinojau į ką veliuosi...
Vienaip ar kitaip, radau 95 metų raudoną zenki kėbulą, be važiuoklės ir motoro, tačiau su pilnu salonu bei kėbulo panelėm. Dedant detalę į sveiką kėbulą, visad galėjau rinktis iš dviejų, tad buvau nusiteikęs entuziastingai! Reikalas tame, jog išrinkus naująjį kębulą, šis pasirodė tik kažkiek tvarkingesnis už mano senąjį... Well, shit!
Nebuvo kur dėtis, atėjo laikas išmokti virinti kempu. Tad puoliau skolintis iš kolegos suvirinimo aparatą, litagroj nusipirkau porą 1mm ir 2mm lakštų skardos ir nėriau į velniai žino ką.
Gerai jog turėjau senąjį kėbulą, jis buvo kaip bandomoji drobė, ant jo galėjau mokintis virint + gerbiamas kolega Gytis parodė kaip tinkamai pervirinti siūles ir davė suvirinimo pradžiamokslį.
Pažadėjau sau jog mano naujoji mašina neturės r0džių, mechaninių ar kitokių problemų, ir viską patikėsiu savom rankom. Ėmiausi darbo.
Puoliau šveist ir pjaut surudijusias vietas iš kėbulo, formuot naujus lopus iš skardos. Tuo pačiu visos kėbulo siūlės buvo pervirintos.
Pamoka #1: nešveisk kėbulo su bošu + dratinis šepetys, - baisiai durnas, pavojingas ir ilgas darbas kurio geresnius rezultatus gautum tiesiog paėmęs smėliasrovę į rankas.
Pamoka #2: išsiimk langus dėl patogesnio priėjimo ir šiaip pačių langų saugumo (aš taip nepadariau ir dabar galvoju jog smagu būtų bent priekį pasikeist, nes saugok nesaugojęs...).
Pamoka #3: pergalvok savo veiksmus ir pagalvok ar nori eiti šiuo keliu
Pamoka #4: ... ?
Pamoka #5: Profit
Norėjau patogiai prieiti prie kiekvieno mazgo ir atokiausio kėbulo kampelio, tad padedamas bendradarbio Mindaugo, pagaminom vartytuvus.
Dugnas išgąsdino. Mačiau jog buvęs savininkas taip pat mėgino savo rankom kažką tvarkyt, kitas vietas tiesiog paliko ramybėj. Dėje jam ne kaip sekėsi...
Man buvo sakyta, jog s14 kėbule galinis tiltas gali gyventi toliau jei išoperuotum tas bumerango formos detales kurios jungia tiltą su kėbulu slenksčiuose ir tiesiog jų nedėtum. Aš vis gi norėjau sutvarkyti ir tas vietas.
Kitoj pusėj buvo ne ką geriau...
Tuo pačiu išlyginau dugną jog galėčiau pagaminti bėgelius lopšiams abiem pusėm
Po kurio laiko, kėbulas pagaliau buvo sustiprintas, išpuvusios ir šiaip židinių pažeistos vietos buvo išpjautos ir pakeistos į naują skardą. Nuotraukose neapėjau nei pusės...
Kažkodėl man susišvietė jog būtų nebloga mintis po virinimo darbų praeit su smėliasrovę visas siūles, tad nusipirkau smėliasrovę... Smėliavimas buvo greitas ir efektyvus, tik nežinau ar reikalingas. Galbūt reikėjo nuo smėliavimo pradėti, bet yra kaip yra.
Beje, būk pasiruošęs kaip ymanoma geriau užkamšyt nesmėliuojamus paviršius, skyles ir pan. Vėliau, po smėliavimo, labai sunku išprašyt kvarcinį smėlį iš giliausių kėbulo kampelių. Aš su kompresorium išpūtinėjau smėlį gerą savaitę ir galiu drąsiai teigti jog ne visą jį iškrapščiau...
Atėjo laikas paspalvoti. Planavau papaišyti dugną, saloną bei variklio skyrių pats, o jau išorę palikti profesionalams, kurie turi bent jau garažą be dulkių...
Žinoma, nepamirškim važiuoklės, ji buvo nusmėliuota, perdažyta milteliniu būdu, sudėtas powerflex poliuretanas, nucinkuoti visi originalūs varžtai (nors toli gražu ne visi buvo naudojami, tad teko keist į naujus). Su mintim galvoje jog GAL kada norėsiu platesnių ratų - susidėjau 20mm ilgesnes špilkas į stebules. Galvoju jog geriau maut spacer'į nei rastavkę, sriegį ant sriegio. Patikimiau? - nežinau, tikiuosi. Tuo pačiu įsigyjau naujus BC coilus.
+Mėginau atsirestauruot galinį tiltą, tačiau po keletos nesėkmingų bandymų spjoviau į viską ir tiesiog nusipirkau kitą
Stabdžiai taipogi neliko nepastebėti. Susidėjau rem komplektus. Smėliavimas + miltelinis dažymas. Priekyje kabo standartas, gale - z32 bugninių, aliuminių suportų, stabdžių set'as. Žinau žinau, balta spalva kažkur netoli baisaus karščio šaltinio sucks donkey balls, tačiau norėjau savu kailiu išmėginti ant kiek nepraktiška yra ta balta spalva mašinoje. Ačiū, pats žinau... einam toliau
Nemeluosiu, pradžioje norėjau sukčiauti, norėjau kalną aftermarketinių detalių ir modų pakeisti standratu jog galėčiau praeiti tech apžiūrą. To pasekoje turėjau ir standartinį išmetimą, standartinius amortizatorius, originalias sėdynes prisitaikiau prie naujų bėgelių. Susimontavau hidraulinį rankinį kurį galvojau paslėpsiu panelėje nuėmęs rankeną... Trumpai - norėjau praslyst, bent už pinigus.
Man daug kas porino jog kasdieninė mašina niekad negalės būti race car'u ir atvirkščiai. Žodžiu, mane paprotino ir liepė nebūt durnam. Pasukau kitu keliu ir nusprendžiau daryt viską legaliai ir kaip reikiant (nu bent jau man taip atrodė), sportinio paso link. Tam man reikėjo minimaliai bent rollbar'o, tad aš jo ir ėmiausi. Surinkau važiuoklę nes tik taip galėjau trasportuot kėbulą pas lankistus.
Nissanas pagaliau turėjo rollbar'ą, atėjo laikas karaliui šokti į naujus batus, atėjo laikas paspalvinti
Tada sekė smalavimas ir pagaliau, visko surinkimas (tikiuosi) paskutinį kartą
Tada ėmiausi variklio ir dėžės. Pradžioje užteko juos tiesiog nuvalyt. Vėliau prisireikė keisti daugelį tarpinių, salnikų ir gumų. Ką jau kalbėt apie visokius išminamus guolius ir šiaip vietas kurių neservisavau nuo pat draugystės pradžios...
Kadangi daugiau mažiau viskas buvo šviežia - norėjosi ir visiškai naujos stabdžių bei kuro sistemos. Interneto bei kantrių žmonių dėka - mėginau lipdyt. Panaikinau ABS bloką, išvedžiojau varinę stabdžių ir kuro magistralę po dugnu, pasigaminau armuotas suportų šlangutes
Anksčiau turėjau problemų variklio skyriuje su tepalų prasisunkimu. Pagrindiniai įtariamieji buvo vožtuvų dangtelio tarpinė bei tepalo pompa. Na, kadangi norėjau ir dangtelį persidažyt tai buvo puiki proga pasikeisti ir tarpinę. O štai tepalo pompa, na ji vis gi leak'ina šiek tiek, bet jos keitimą atidėsiu kažkada vėlesniam laikotarpiui nes tai jau ne mano jėgoms (žinau jog galvą reik kelt ir t.t.)
Pamoka #6: nesmėliuok vožtuvų dangtelio jei neplanuoji jo nuodugniai išvalyti! Aš, dėje, šią pamoką išmokau sunkiuoju būdu.
Ir galų gale, 2018.12.31 dieną kažkada vakare, aš jį vėl priverčiau užriaumoti. Užtrukau nei daug nei mažai, viso labo po 4 metų jį užkūriau. Buvau jau pamiršęs jo balsą. Ko tais ant laisvų dirba nelabai gražiai, maniau kuro pompa po 4 metų stovėjimo pasidavė, tačiau ją pakeitęs skirtumo neįžvelgiau... Bet su laiku išgaudysiu visus sliekus.
Šiai dienai krapštausi prie paskutinių smulkmenų ir nekantriai laukiu pavasario kada galėsiu pajudėt regitros link ir išsiimt numerius.
Kur važiuosiu dar nežinau, apie auto sportą negalvojau. Manau nissanas vėl pataps mano kasdienine mašina, nors praktiškumo levelis smarkiai pakritęs... O gal ir į drifto treniruotę jau bus negėda atvažiuoti. Who knows.
Tam kartui tiek. Peace
Kažkada, seniai labai seniai, gal net 2009 vasarį, įsigyjau savo pirmąjį automobilį Nissan 200sx zenki s14. Vairuotojo teises turėjau tik kelerius metus, tačiau važinėti su mamos mašina jau buvo ne fasonas, tad kaip ir kiekvienam save gerbiančiam bičui buvo laikas turėti kažką savo. O išsirinkti buvo pakankamai sunku, tsakant jog tuo metu gatvėmis lakstė gal šiek tiek kitokie žvėrys, ne tokie
modernūs... - nors ir tuo metu aš nieko nežinojau apie šį modelį, tuo labiau gatvėje nebuvau matęs. Ar situacija pasikeitė iki šios dienos?...
Tai buvo mano bičiulių pasiūlytas variantas, tad ačiū jiems už tai!
Paieškoms neinvestavau daug laiko ir tai buvo vienintelis mano apžiūrėtas nissanas. Vieną vakarą aplankiau Vilnių ir užteko vieno testdraivo jog pamilčiau šį automobilį. Trumpai tariant, ilgai negalvojau ir po ~savaitės jau važiavau Kaunan su nissanu ir savo pavarde dokumentuose.
Apart 76mm tiesaus išmetimo, mantonni bov'o ir apexi oro filtro, mašina buvo pilnai standartinė, tačiau to pilnai užteko jog akseleracija, valdomumas, kėbulo formos, garsas, net ir vibracija paspaudus gazo pedalą man keltų didžiulę šypseną.
Anywhore, niekad nebuvau toks kuris gerai išmanytų vidaus degimo variklį, pakabos veikimo principus ar kitas keturratės transporto priemonės subtilybes, man tiesiog patiko vairuoti šį žvėrį.
Sportiniuose eventuose nedalyvavau, bet niekad nesibaidžiau užvaikyti nissaną šlapesnę dieną/žiemos metu. Tai buvo mano kasdieninis automobilis, bet kokiu oru ir sąlygom, ir šiaip, mano vaizduotės eksperimentinė bazė.
Laikui bėgant prasidėjo smulkios modifikacijos kaip meister zeta R coil'ai, ratai ir didesnis intercooler'is
Gerus 6 metus man ši mašina kėlė džiaugsmą, tačiau kaip ir viskas šitam pasaulyje, geri dalykai turi pabaigą. Lietuviškos druskingos žiemos galiausiai atsikando savo torto gabalėlį, plyšo priekinis kairys stakanas ir su savimi nutraukė stabdžių vamzdelius. Kupinas streso ir nežinios ką daryt pastačiau nissaną garažan ir ėmiau galvoti tolimesnį veiksmų planą.
Man tai atrodė kaip didelė tragedija ir mano svajonių mašinos pabaiga, nors nepatyrusi akis visada mėgsta persūdyti. Tačiau kažko reikėjo imtis, tad pradėjau ardyt mašiną tikėdamasis jog pavyks sulopyt žaisdas ir važiuot toliau. Pamaniau, this is it, atėjo proga susitvarkyti visas rūdis ir šiek tiek meilės skirti kėbului.
Pradžioje buvo apėmusi panika, kaina suremontuoti automobilį taip kaip noriu PAS KAŽKĄ - man kėlė paranojišką juoką, o pats apie auto remontą ne kažką raukiau, nuo vaikystės dviratininku buvau, tad mano pasaulis lig šiolej sukosi kitokiose peripetijose... Viską lėmė faktas jog esu krapštukas iš prigimties, tad ėmiau viską į savas rankas, nusprendžiau - pasidarysiu pats!
The risk was calculated, but boy, do I suck at math. hold on to your pantys...
Iškėliau variklį, išrinkau saloną, nukabinau važiuoklę, realiai palikau pliką kėbulą. Tačiau kuo toliau į mišką - tuo daugiau medžių. Rūdis sekė rūdį ir tiesiog pamačiau jog mano mašina kaip reikiant perpuvus.
Jaučiausi apsileidęs. Priėmiau sprendimą - reik keist kėbulą, nes ,,juk lengviau viską perkraut iš vieno į kitą, nei tvarkyti senąjį, tiesa?''. How hard could it be, right?
Leisk priminti, tau, mielas skaitytojau, jog savas mechanines ir elektrines žinias automobilyje galėjau vertinti 3/10, tad dabar galiu drąsiai teigti jog nežinojau į ką veliuosi...
Vienaip ar kitaip, radau 95 metų raudoną zenki kėbulą, be važiuoklės ir motoro, tačiau su pilnu salonu bei kėbulo panelėm. Dedant detalę į sveiką kėbulą, visad galėjau rinktis iš dviejų, tad buvau nusiteikęs entuziastingai! Reikalas tame, jog išrinkus naująjį kębulą, šis pasirodė tik kažkiek tvarkingesnis už mano senąjį... Well, shit!
Nebuvo kur dėtis, atėjo laikas išmokti virinti kempu. Tad puoliau skolintis iš kolegos suvirinimo aparatą, litagroj nusipirkau porą 1mm ir 2mm lakštų skardos ir nėriau į velniai žino ką.
Gerai jog turėjau senąjį kėbulą, jis buvo kaip bandomoji drobė, ant jo galėjau mokintis virint + gerbiamas kolega Gytis parodė kaip tinkamai pervirinti siūles ir davė suvirinimo pradžiamokslį.
Pažadėjau sau jog mano naujoji mašina neturės r0džių, mechaninių ar kitokių problemų, ir viską patikėsiu savom rankom. Ėmiausi darbo.
Puoliau šveist ir pjaut surudijusias vietas iš kėbulo, formuot naujus lopus iš skardos. Tuo pačiu visos kėbulo siūlės buvo pervirintos.
Pamoka #1: nešveisk kėbulo su bošu + dratinis šepetys, - baisiai durnas, pavojingas ir ilgas darbas kurio geresnius rezultatus gautum tiesiog paėmęs smėliasrovę į rankas.
Pamoka #2: išsiimk langus dėl patogesnio priėjimo ir šiaip pačių langų saugumo (aš taip nepadariau ir dabar galvoju jog smagu būtų bent priekį pasikeist, nes saugok nesaugojęs...).
Pamoka #3: pergalvok savo veiksmus ir pagalvok ar nori eiti šiuo keliu
Pamoka #4: ... ?
Pamoka #5: Profit
Norėjau patogiai prieiti prie kiekvieno mazgo ir atokiausio kėbulo kampelio, tad padedamas bendradarbio Mindaugo, pagaminom vartytuvus.
Dugnas išgąsdino. Mačiau jog buvęs savininkas taip pat mėgino savo rankom kažką tvarkyt, kitas vietas tiesiog paliko ramybėj. Dėje jam ne kaip sekėsi...
Man buvo sakyta, jog s14 kėbule galinis tiltas gali gyventi toliau jei išoperuotum tas bumerango formos detales kurios jungia tiltą su kėbulu slenksčiuose ir tiesiog jų nedėtum. Aš vis gi norėjau sutvarkyti ir tas vietas.
Kitoj pusėj buvo ne ką geriau...
Tuo pačiu išlyginau dugną jog galėčiau pagaminti bėgelius lopšiams abiem pusėm
Po kurio laiko, kėbulas pagaliau buvo sustiprintas, išpuvusios ir šiaip židinių pažeistos vietos buvo išpjautos ir pakeistos į naują skardą. Nuotraukose neapėjau nei pusės...
Kažkodėl man susišvietė jog būtų nebloga mintis po virinimo darbų praeit su smėliasrovę visas siūles, tad nusipirkau smėliasrovę... Smėliavimas buvo greitas ir efektyvus, tik nežinau ar reikalingas. Galbūt reikėjo nuo smėliavimo pradėti, bet yra kaip yra.
Beje, būk pasiruošęs kaip ymanoma geriau užkamšyt nesmėliuojamus paviršius, skyles ir pan. Vėliau, po smėliavimo, labai sunku išprašyt kvarcinį smėlį iš giliausių kėbulo kampelių. Aš su kompresorium išpūtinėjau smėlį gerą savaitę ir galiu drąsiai teigti jog ne visą jį iškrapščiau...
Atėjo laikas paspalvoti. Planavau papaišyti dugną, saloną bei variklio skyrių pats, o jau išorę palikti profesionalams, kurie turi bent jau garažą be dulkių...
Žinoma, nepamirškim važiuoklės, ji buvo nusmėliuota, perdažyta milteliniu būdu, sudėtas powerflex poliuretanas, nucinkuoti visi originalūs varžtai (nors toli gražu ne visi buvo naudojami, tad teko keist į naujus). Su mintim galvoje jog GAL kada norėsiu platesnių ratų - susidėjau 20mm ilgesnes špilkas į stebules. Galvoju jog geriau maut spacer'į nei rastavkę, sriegį ant sriegio. Patikimiau? - nežinau, tikiuosi. Tuo pačiu įsigyjau naujus BC coilus.
+Mėginau atsirestauruot galinį tiltą, tačiau po keletos nesėkmingų bandymų spjoviau į viską ir tiesiog nusipirkau kitą
Stabdžiai taipogi neliko nepastebėti. Susidėjau rem komplektus. Smėliavimas + miltelinis dažymas. Priekyje kabo standartas, gale - z32 bugninių, aliuminių suportų, stabdžių set'as. Žinau žinau, balta spalva kažkur netoli baisaus karščio šaltinio sucks donkey balls, tačiau norėjau savu kailiu išmėginti ant kiek nepraktiška yra ta balta spalva mašinoje. Ačiū, pats žinau... einam toliau
Nemeluosiu, pradžioje norėjau sukčiauti, norėjau kalną aftermarketinių detalių ir modų pakeisti standratu jog galėčiau praeiti tech apžiūrą. To pasekoje turėjau ir standartinį išmetimą, standartinius amortizatorius, originalias sėdynes prisitaikiau prie naujų bėgelių. Susimontavau hidraulinį rankinį kurį galvojau paslėpsiu panelėje nuėmęs rankeną... Trumpai - norėjau praslyst, bent už pinigus.
Man daug kas porino jog kasdieninė mašina niekad negalės būti race car'u ir atvirkščiai. Žodžiu, mane paprotino ir liepė nebūt durnam. Pasukau kitu keliu ir nusprendžiau daryt viską legaliai ir kaip reikiant (nu bent jau man taip atrodė), sportinio paso link. Tam man reikėjo minimaliai bent rollbar'o, tad aš jo ir ėmiausi. Surinkau važiuoklę nes tik taip galėjau trasportuot kėbulą pas lankistus.
Nissanas pagaliau turėjo rollbar'ą, atėjo laikas karaliui šokti į naujus batus, atėjo laikas paspalvinti
Tada sekė smalavimas ir pagaliau, visko surinkimas (tikiuosi) paskutinį kartą
Tada ėmiausi variklio ir dėžės. Pradžioje užteko juos tiesiog nuvalyt. Vėliau prisireikė keisti daugelį tarpinių, salnikų ir gumų. Ką jau kalbėt apie visokius išminamus guolius ir šiaip vietas kurių neservisavau nuo pat draugystės pradžios...
Kadangi daugiau mažiau viskas buvo šviežia - norėjosi ir visiškai naujos stabdžių bei kuro sistemos. Interneto bei kantrių žmonių dėka - mėginau lipdyt. Panaikinau ABS bloką, išvedžiojau varinę stabdžių ir kuro magistralę po dugnu, pasigaminau armuotas suportų šlangutes
Anksčiau turėjau problemų variklio skyriuje su tepalų prasisunkimu. Pagrindiniai įtariamieji buvo vožtuvų dangtelio tarpinė bei tepalo pompa. Na, kadangi norėjau ir dangtelį persidažyt tai buvo puiki proga pasikeisti ir tarpinę. O štai tepalo pompa, na ji vis gi leak'ina šiek tiek, bet jos keitimą atidėsiu kažkada vėlesniam laikotarpiui nes tai jau ne mano jėgoms (žinau jog galvą reik kelt ir t.t.)
Pamoka #6: nesmėliuok vožtuvų dangtelio jei neplanuoji jo nuodugniai išvalyti! Aš, dėje, šią pamoką išmokau sunkiuoju būdu.
Ir galų gale, 2018.12.31 dieną kažkada vakare, aš jį vėl priverčiau užriaumoti. Užtrukau nei daug nei mažai, viso labo po 4 metų jį užkūriau. Buvau jau pamiršęs jo balsą. Ko tais ant laisvų dirba nelabai gražiai, maniau kuro pompa po 4 metų stovėjimo pasidavė, tačiau ją pakeitęs skirtumo neįžvelgiau... Bet su laiku išgaudysiu visus sliekus.
Šiai dienai krapštausi prie paskutinių smulkmenų ir nekantriai laukiu pavasario kada galėsiu pajudėt regitros link ir išsiimt numerius.
Kur važiuosiu dar nežinau, apie auto sportą negalvojau. Manau nissanas vėl pataps mano kasdienine mašina, nors praktiškumo levelis smarkiai pakritęs... O gal ir į drifto treniruotę jau bus negėda atvažiuoti. Who knows.
Tam kartui tiek. Peace
Re: Zenki Renaissance
Laabai skaniai susiskaitė, patinka ilgi, išsamūs postai su daug vaizdinės medžiagos.Tikrai teko pavargti su kėbulu, bet darbai šaunūs. Smagu matyti tvarkingą ir gražų keturioliktą.
Sėkmės darbuose prie jo!
p.s. O sport pasą jau turi?
Sėkmės darbuose prie jo!
p.s. O sport pasą jau turi?
Re: Zenki Renaissance
Jau buvau pasiilgęs tokio pobūdžio temų
Re: Zenki Renaissance
Nope, kol kas sportinio paso neturiu
Re: Zenki Renaissance
respect uz kantrybe
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Zenki Renaissance
Is tiesu, seniai cia forume nebuvo tokiu nauju temu ir aprasymu. pagarba uz kantrybe ir pastangas.
Re: Zenki Renaissance
Atsisėdau su kava ir 20min išsijungiau nuo kasdienybės! Kaip kokia knyga su laiminga pabaiga! Šaunuolis! Matosi gyvenime neesi aliektrikas arba santiechnykas! Šaunuolis! Manau 4 metai gyvenimo davė tau daug!
200sx 89 sr20det, T28, LSD, stage II, Big IC, FPR, OZ, kouki tails and apex gen2, soon M3/s14 brakes
Re: Zenki Renaissance
Tikras įkvėpimas, vėl atsirado noras saviškį s13 gelbėti iš rūdžių gniaužtų.
Re: Zenki Renaissance
Ačiū už pozityvų žodį bei gerą nuotaiką!
Re: Zenki Renaissance
Tai va kur tu dingęs! Stipriai patobulėjai nuo dviračių, ne vieną pora kiaušų dar prisiauginai per tuos metus...
P.S. tai ką pavasarį side2side?
P.S. tai ką pavasarį side2side?
Re: Zenki Renaissance
Per didelis kiaušių kiekis nėra gerai - netilpsiu į lopšį side2side? - Dovke, mes aikštelėj galim stovėt tandemu kad ir dabar, nereik pavasario laukt
Re: Zenki Renaissance
ahujenai! tiek kantrybės tikrai ne kiekvienam žmogui! mačiau šimtus taip prasidėjusių projektų kurie baigdavosi dalių išpardavimu, bet šitas matau tave džiugins ilgą laiką.
reikės dalių ar patarimų - kreipkis, pagelbėsiu! nuo nulio surinktai tačkai reikia laiko, kad pradėtų tvarkingai (HARD) važiuot
reikės dalių ar patarimų - kreipkis, pagelbėsiu! nuo nulio surinktai tačkai reikia laiko, kad pradėtų tvarkingai (HARD) važiuot
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Zenki Renaissance
Sveikas,
Grazus s14!
Domiuosi tavo senasis kebulu. Gal ji vis dar turi?
Grazus s14!
Domiuosi tavo senasis kebulu. Gal ji vis dar turi?
Re: Zenki Renaissance
Dėje senasis kėbulas seniai po presu palindo
Re: Zenki Renaissance
gražu žiūrėt! taip pat smagu kauno gatvėse išvyst važiuojant - nebe toks dažnas reginys
Re: Zenki Renaissance
Labai smagiai susiskaite. Darbu kokybe superine. Kaip matau ir pats daug ismokai, susipazinai rinkdamas visa sita bolida (kaip pats sakei buvai visiskai zalias). Lauksiu pamatyt ji gatvese.