Project: Baby benz - go big or go home
Re: Project: Baby benz - go big or go home
nice!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Vruuuuuu, boom:
Nusuko naujai daryta gala. Kai frezavo slicus, slicu pabaiga uztekino grioveliu staciais kampais, kas jau is pat pradziu nepatiko. Butent ten ir nusuko. Gamyklinis galas atrodo OK. Manau vel pirksiu OEM pusasius ir radau firma, kuri slicus gali isslifuoti, todel nereikia termiskai lysti prie metalo...
Nusuko naujai daryta gala. Kai frezavo slicus, slicu pabaiga uztekino grioveliu staciais kampais, kas jau is pat pradziu nepatiko. Butent ten ir nusuko. Gamyklinis galas atrodo OK. Manau vel pirksiu OEM pusasius ir radau firma, kuri slicus gali isslifuoti, todel nereikia termiskai lysti prie metalo...
Re: Project: Baby benz - go big or go home
cia man vienam nerodo
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Nerodo ir man
Re: Project: Baby benz - go big or go home
O dabar? Buvau pridirbes su nustatymais
Re: Project: Baby benz - go big or go home
rodoAinis wrote:O dabar? Buvau pridirbes su nustatymais
Re: Project: Baby benz - go big or go home
gerai valina
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Slegis pagal spyruokles. 0,5bar Siaip, vaziuoja idomiai. Bijojau, kad bus sunku vairuot, neprognozuojamas ir pan, bet istikro visai "friendly" Aisku, pirmas bėgis toks kaip ir neegzistuojantis, gaza spustelejus kasasi iskart, bet is eigos nuo 2 begio kimba. Vaziuoja svelniai, nera staigaus "kick", gal del to ir sukimba? Tik dabar, atvesus orams, sukibimas problema darosi Diffas 2.82, 5 begiu greiteja nuo pat tusciu apsuku, be jokiu vibraciju ar purtimusiard wrote:gerai valina
Re: Project: Baby benz - go big or go home
tikrai atrodo, kad "friendly" važiuoja, bet kad labai valintų, nepasakyčiau. Kiek, pagal spėjimą, turėtų būti ten arklio?
Overall afigienas projektas
Overall afigienas projektas
Re: Project: Baby benz - go big or go home
0,5 yra ne slėgis negeneruoja ten dar jokių niutonų, todėl ir važiuot friendly. Su slėgiu atsiimsi šį išsireiškimą Kita vertus, programiškai užsipūtimą galima daryti tolygų ir švelnų, tai padidės tikimybė išlaikyt sukibimą. Bet šiaip tai neturėtų būti sukibimo nei trečiu, turbūt ir ketvirtu bėgiuAinis wrote:Slegis pagal spyruokles. 0,5barard wrote:gerai valina
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Nereaaaalu. O kas liecia sukibima - tai gal bagazinej kokie 4 maisai smelio guli
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Nesu aiskiaregys, bet pagal elementaria matematika 322*(1+0,5)? 483 arklio?TaiTiek wrote:tikrai atrodo, kad "friendly" važiuoja, bet kad labai valintų, nepasakyčiau. Kiek, pagal spėjimą, turėtų būti ten arklio?
Overall afigienas projektas
As ta suprantu, bet po 4 metu pats faktas, kad auto vaziuoja jau pasiekimas man Niutonu ten stock 480Nm, tai bet kuriuo atveju daugiau,nei bet kurioj mano turetoj masinoj Del uzsiputimo taip, plius VEMS turi traction control.UNeX wrote:0,5 yra ne slėgis negeneruoja ten dar jokių niutonų, todėl ir važiuot friendly. Su slėgiu atsiimsi šį išsireiškimą Kita vertus, programiškai užsipūtimą galima daryti tolygų ir švelnų, tai padidės tikimybė išlaikyt sukibimą. Bet šiaip tai neturėtų būti sukibimo nei trečiu, turbūt ir ketvirtu bėgiuAinis wrote:Slegis pagal spyruokles. 0,5barard wrote:gerai valina
Bagazine tuscia, bet gale 245/40/17 ir minkstos originalios spyruoklescarlis wrote:Nereaaaalu. O kas liecia sukibima - tai gal bagazinej kokie 4 maisai smelio guli
Re: Project: Baby benz - go big or go home
nu laba diena... trink kol niekas nepamateAinis wrote: Nesu aiskiaregys, bet pagal elementaria matematika 322*(1+0,5)? 483 arklio?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: Baby benz - go big or go home
O kaip tada gaunasi? Jug teoriskai 1,5 karto daugiau oro variklis gauna?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
slegis nera oro kiekis. Dabar pagalvok logiskai, jeigu uzdetum smarto turbina ir pustum 1 bara, tai butu 644hp?Ainis wrote: O kaip tada gaunasi? Jug teoriskai 1,5 karto daugiau oro variklis gauna?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Bet siuo atveju oro talpa (variklio ar cilindro turis) yra fiksuota, todel ir kiekis turetu but proporcingas slegiui? Jeigu neatsizvelgt i oro temperaturaUNeX wrote:slegis nera oro kiekis. Dabar pagalvok logiskai, jeigu uzdetum smarto turbina ir pustum 1 bara, tai butu 644hp?Ainis wrote: O kaip tada gaunasi? Jug teoriskai 1,5 karto daugiau oro variklis gauna?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Slegis tai nera matmuo kiek sukisa i varikli oro. Slegis, tai matmuo, kiek yra suslegtas oras, o kiek to oro suslegta, tai cia turbako matmuo. Skirtingas turbakas prie to paties slegio generuos kitoki oro kieki. Nuo oro kiekio priklausys hp. Tai reiskia, kad hp priklausys nuo turbako. Paprasciau jau nemokesiu paaiskintAinis wrote: Bet siuo atveju oro talpa (variklio ar cilindro turis) yra fiksuota, todel ir kiekis turetu but proporcingas slegiui? Jeigu neatsizvelgt i oro temperatura
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Tai kiek +- ag siuo metu galiu tiketis?
-
- Posts: 79
- Joined: 02 Apr 2009, 16:39
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Prasau, istrink ta ka ten prikeverzojai nebus is taves fiziko , bet projektus daryt moki, kol skaiciuot nereik :DD
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Nenoriu labai gincytis, prie to paties slegio, taip turbinos gali generuoti didesni kieki oro, bet kiek oro paims sprendzia variklis. T.y. jeigu variklis tas pats ir sliegis vienodas nesvarbu kokia turba, paims oro kieki vienoda i cilindra.UNeX wrote:Slegis tai nera matmuo kiek sukisa i varikli oro. Slegis, tai matmuo, kiek yra suslegtas oras, o kiek to oro suslegta, tai cia turbako matmuo. Skirtingas turbakas prie to paties slegio generuos kitoki oro kieki. Nuo oro kiekio priklausys hp. Tai reiskia, kad hp priklausys nuo turbako. Paprasciau jau nemokesiu paaiskintAinis wrote: Bet siuo atveju oro talpa (variklio ar cilindro turis) yra fiksuota, todel ir kiekis turetu but proporcingas slegiui? Jeigu neatsizvelgt i oro temperatura
Daugiau esme sudaro turbinos efektyvumas prie to slegio, jeigu ji dirba efektyviai, tai gaunasi mazesni nuostoliai, jeigu ne- pvz: per maza turbina uzdusins varikli tiesiogine prasme, nes ji nedirba efektyviai pvz. kaip per mazas ismetimas ar isiurbimas - kuo daugiau pasipriesinimu tuo maziau ag rezultate..
Ta formule gan daznai pasiteisina, bet labiau yra apytiksle 5-10% paklaida ir priklauso ar tesigingai viskas padaryta.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
vienintelis fiksuotas dalykas šitoj "formulėj" yra motoro darbinis tūris, visa kita yra labai kintama ir turi daug daugiau įtakos negu tiesiog tūris. oras turi masę, todėl jis turi inerciją. oro masę lemia jo temperatūra. tas įtakoja motoro volumetric efficiency - kiek motoras sugebės tuo suslėgtu oru pripildyt cilindrus ir darant prielaidą kad tinkamas AFR ratio ir tinkamas degimo kampas jis pageneruos kažkokį arklį.Ainis wrote:Bet siuo atveju oro talpa (variklio ar cilindro turis) yra fiksuota, todel ir kiekis turetu but proporcingas slegiui? Jeigu neatsizvelgt i oro temperatura
kaip ebola yra sakęs - motoras yra paprasta oro pompa. arklius lemia ne kubatūra o oro kiekis - turbakas, nes jis pagrindinis tavo oro šaltinis šiuo atveju. arklių skaičių gali spėliot žiūrėdamas į savo turbako compressor map'ą. koks oro kiekis prie kokio slėgio.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Istrauka is bombinimo biblijos:
Taip, kad formule ne pats sugalvojau.
Taip, kad formule ne pats sugalvojau.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
pasiziurekit i dvieju kardinaliai skirtingu turbaku kompresoriaus mapus ir, jei juos suprantat, iskart pamatysit, kad arkliai kelis kartus skirtis gali. ir isvis ne prie ko nei siknos dydis, nei niekas. cia toje "biblijoje" taip parasyta ir labai labai labai supaprastinus kazka panasaus galima galvot, bet tikraji fakta teoriskai vertinant gali tik naudojantis butent esamo turbako kompresoriaus mapu. o dar geriau fakta ant stendo issaiskint
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Skirsis oro kiekis mapuose kelis kartus, bet kaip mes ta, kelis kartus didesni, oro kieki sukisim i ta pati varikli be didesnio slegio?kliobas wrote:pasiziurekit i dvieju kardinaliai skirtingu turbaku kompresoriaus mapus ir, jei juos suprantat, iskart pamatysit, kad arkliai kelis kartus skirtis gali. ir isvis ne prie ko nei siknos dydis, nei niekas. cia toje "biblijoje" taip parasyta ir labai labai labai supaprastinus kazka panasaus galima galvot, bet tikraji fakta teoriskai vertinant gali tik naudojantis butent esamo turbako kompresoriaus mapu. o dar geriau fakta ant stendo issaiskint
Taip, biblijoj, pati paprasciausia forma, be jokiu kintamuju. Kad tikraji fakta rast naudojantis kompresoriaus mapu, reikia zinoti ir kompresoriaus apsukas.
Galu gale, kaip pats rasei, tikraja situacija suzinosim tik ant stendo