O problema tokia: lėtuminio slalomo trasoje dinginėja vairo stiprintuvas. (elektrinis)
Stiprintuvo siurblys pakeistas jau du kartus (abu kartus į šrotinį, tačiau dabartinis buvo restauruotas, o problema nedingo).
Kasdieniu režimu gatvėj stiprintuvas veikia puikiai ir niekad nestreikuoja.
Bet lėtuminio slalomo trasoj jau antro-trečio važiavimo metu pradeda dinginėt.
Siublys kaista, bet nėra toks karštas, kad rankos negalėtum nulaikyt.
Taigi, ieškau sprendimo.
ne, vairo kolonėlė be stiprintuvo nėra sprendimas.
Ką daryt? Gal statyt radiatorių skysčio aušinimui? Ar tokiu atveju man nepasunkėtų vairas?
106 GTI vairo stiprintuvo problema
106 GTI vairo stiprintuvo problema
fzs 600
bnv e36 traktor
bnv e36 traktor
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
jis elektrohidraulinis ar pilnai elektrinis?
jeigu turi hidraulikos tai pamatavus vairo striprintuvo skysčio temperatūrą paaiškėtų ar reikia aušinimo. manau realu, kad gali riekėti nes esu "užvirinęs" jau ne vienoj mašinoj.
dar esu girdėjęs kalbų, kad supylus karščiui atsparesnį ATF'ą galima atitolint problemą, bet diffo arba dėžės aušinimo radiatorius puikiai tinka neslėginiam abratkės atfui aušint.
jeigu turi hidraulikos tai pamatavus vairo striprintuvo skysčio temperatūrą paaiškėtų ar reikia aušinimo. manau realu, kad gali riekėti nes esu "užvirinęs" jau ne vienoj mašinoj.
dar esu girdėjęs kalbų, kad supylus karščiui atsparesnį ATF'ą galima atitolint problemą, bet diffo arba dėžės aušinimo radiatorius puikiai tinka neslėginiam abratkės atfui aušint.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
Dar toks pastebėjimas, kad, jei elektrohidraulinis, tai dažniausiai įprastas ATF jam netinka.
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
Elektrohidraulinis, turi mechaninę ir elektrinę dalį.
Kokia skysčio temperatūra būtų per didelė?
Kokį skystį reiktų pilt?
Kokia skysčio temperatūra būtų per didelė?
Kokį skystį reiktų pilt?
fzs 600
bnv e36 traktor
bnv e36 traktor
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
ATF kaip ir kitų panašių sintetinio pagrindo alyvų optimali temperatūra iki 100C, prie didesnių temperatūrų alyvos savybės prastėja.
kažkur buvo filmukas su Nomukenu ir jis su s13 specialiai trasoj matavo vairo stiprintuvo skysčio temperatūrą ir naudojo priedus skirtus temperatūrai mažint, gal kaip nors pavyks atrasti.
kažkur buvo filmukas su Nomukenu ir jis su s13 specialiai trasoj matavo vairo stiprintuvo skysčio temperatūrą ir naudojo priedus skirtus temperatūrai mažint, gal kaip nors pavyks atrasti.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
Pvz, man į mr 2 vairo stiprintuvą(elektrohidraulinis) draudžiama pilti įprastą ATF. Na, pilti gali, bet greitai nusibaigs siurblys. Analogo Toyota E.H. skysčiui kol kas neradau. Kiek žinau, tai ir kiti gamintojai turi tokių skysčių be analogų. Gal ir pats Peugeot tavo stiprintuvui nurodo kitokį skystį, o jei pili ATF, tai ir kaista.
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
-
- Posts: 3
- Joined: 24 Dec 2010, 13:51
Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema
Turėjau identišką problemą su 106 peugeot. Viskas susitvarkė restauravus generatorių.