bmw 330d performance?

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Post Reply
Drakis
Posts: 6
Joined: 05 Jun 2016, 12:06

Re: bmw 330d performance?

Post by Drakis »

evaldas_ep wrote:4bar su ne panaikintu vožtuvu ant 135 magistralės vakar panaikinau jį tas pats. purkštukai standartas vakar bandžiau užspausti šlanga nuo reil gryžtama kuri laiko 20bar tai sprogo momentaliai reguliatorius neregukiuojia arba nelaiko slėgio bandysiu kita regukiatoriu
Bandyk deti kita reguliatoriu, gal net geriau nuo 160kw. Ryt galeciau paziureti bosche ar jie skiriasi nuo 173kw

evaldas_ep
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2015, 15:03

Re: bmw 330d performance?

Post by evaldas_ep »

išpresta bėda pakeistas reguliatorius

evaldas_ep
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2015, 15:03

Re: bmw 330d performance?

Post by evaldas_ep »

šendien turėjau dyno
170kw turba
cp3
197kw
588nm
reilas 1600
boostas 1.65bar
liko juodo dūmo bandysim kelti turbos slėfi

evaldas_ep
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2015, 15:03

Re: bmw 330d performance?

Post by evaldas_ep »

atkeliavo antgaliai pralaidesni :)
Image

motomanas
Posts: 5
Joined: 25 Nov 2015, 13:31

Re: bmw 330d performance?

Post by motomanas »

evaldas_ep wrote:atkeliavo antgaliai pralaidesni :)
Image
Gal pasidalintum koks ju laidumas? Nuo ko jie?

motomanas
Posts: 5
Joined: 25 Nov 2015, 13:31

Re: bmw 330d performance?

Post by motomanas »

Prie to pačio, turbut visiems jau pabodes tas diezelis, bet mano fronte, vis knibzda mintys kaip ta sena metalo gabala priversti vaziuoti maksimaliai, auto ne kasdienine, db kaip ir stovi tas mano motoras su cp3, laukia gristant bi-turbo, valdyma yra zmogus kuris padarytų, knieti pilnai teisingai paruostas motoras, nusipirkes esu galvą nuo 173kw, kas dar nezino, tai vostuvai isiurbimo yra didesni, noretusi siek tiek sumazinti suspaudima, 17:1 manau butu liuks. Ka patartumet, drosti esamus stumoklius, ar tiesiog bandyti deti nuo 160kw. Tureciau mazesni suspaudima bei didesnį turį, ir purskalai 160laipsnių, ar kaska patartumet kitaip. Mastau virintis ir isiurbimo kolika, su didesne talpa, kad pasiekti kuo didesnį efektyvuma isiurbimui. Laukiu jusu minčių.

User avatar
Vytautas88
Posts: 48
Joined: 10 Nov 2011, 21:17

Re: bmw 330d performance?

Post by Vytautas88 »

Kreipkis į Utenos Termodinamiką.
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW

User avatar
Vytautas88
Posts: 48
Joined: 10 Nov 2011, 21:17

Re: bmw 330d performance?

Post by Vytautas88 »

Gal kas dėjot ale stiprintą smagratį, mačiau Makarskas, Smagresta siūlo? Aš jau trečią sulaužau, vienmasio nenoriu montuot.
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: bmw 330d performance?

Post by Niokas »

Vytautas88 wrote:Kreipkis į Utenos Termodinamiką.
kol nenoresit perlipt 200ag is litro nesikreipkit,nes tie visi "bolt on" reikalai,ir ejimas pramintu keliu nusibodo senei.biturbo komplekto dejimas,nesamone,nes taip net gamintojas jau buvo sumastes ir padares.beto ismetime turi but simetrija,kad kaskas veiktu.jei norit patikrintu rezutatu,kreipkites i "pardavejus". pas mus galit kreiptis jei biudzetas neegzistuoja,ir norit daryt konkrecias nesamones,bet truksta fantazijos,ir teorinio supratimo kaip veikia siulumos variklis.

linkejimai visiem DYZELISTAM :|
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Vytautas88
Posts: 48
Joined: 10 Nov 2011, 21:17

Re: bmw 330d performance?

Post by Vytautas88 »

Atsiprašau, kad pasiūliau, ir kam ta ironija apie tuos "dyzelistus"? :roll:
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: bmw 330d performance?

Post by saukstas »

Vytautas88 wrote:Atsiprašau, kad pasiūliau, ir kam ta ironija apie tuos "dyzelistus"? :roll:
Spėju, Arūnas sulaukia daugybės nuobodžių užklausų :) viskas ok, kad yra paklausa. Tikrai yra krūva kontorų, kurios nelabai dideles ambicijas padės įgyvendinti patikrintais metodais.

Arūno kontora nelabai tokių laukia, jiems įdomiau projektai, kurių dar nelabai kas mūsų žemėj matė, nekalbant apie darymą :) pvz. jei ten būtų koks cummins dyzelis tractor pullingui su nitro, turbo ir kokiu nors lpg šaldymui, sukantis 3600ag, tai dar ir pats tau paskambintų :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

troalflex
Posts: 80
Joined: 22 Feb 2013, 13:25

Re: bmw 330d performance?

Post by troalflex »

neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D

i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i

dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..



dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,


135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.

abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.


Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
Attachments
sumai.jpg
sumai.jpg (47.04 KiB) Viewed 22523 times

motomanas
Posts: 5
Joined: 25 Nov 2015, 13:31

Re: bmw 330d performance?

Post by motomanas »

Naujesnio stomoklis manau pranasesnis, nes misinys sprogdamas didesniu plotu stumia stumokli, bet man nepatinka ilgesnis svaistiklis. Cia vistiek manau reikalai su galva, truksto laidumo, kaip cia kaskas yra minejes dyzelinis variklis sukurtas taip kad visi srautai atsirasru zemuose sukiuose, kai pradedi viska virsyti, prasideda nesamones, reik daryti galva. Visai patiktu stumoklius siek tiek nufrezuoti, padidinti i ploti degimo kamera, ir keisti purskalu ispurskimo kampą.

evaldas_ep
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2015, 15:03

Re: bmw 330d performance?

Post by evaldas_ep »

https://www.google.lt/search?q=diesel+p ... 7iBqicM%3A
radau programėle gal su ja galima išsiaiškinti kuris stumuoklis pranašesnis

Torresas
Posts: 1
Joined: 27 Jun 2016, 21:28

Re: bmw 330d performance?

Post by Torresas »

Nu abejoju ar Bmw inzinieriai i naujesnius modelius detu maziau pranasesnius stumoklius.. Juk galios vis daugiau reikia isgauti :D


User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: bmw 330d performance?

Post by spade »

Į kreivę pažiūrėjus turbina per maža. Labai.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Almisbmw
Posts: 1
Joined: 03 Oct 2016, 21:12

Re: bmw 330d performance?

Post by Almisbmw »

Sveiki. Norejau paklaust ar kas esat dare m57d29 varikliui hibridine turbo gt2260v? Jei esat kiek kainavo ir koks efektas?

motomanas
Posts: 5
Joined: 25 Nov 2015, 13:31

Re: bmw 330d performance?

Post by motomanas »

Darėsi čia ne vienas, geriausia imti nuo 170kw ir nereikes jokio hibrido. Pakanka iki 200kw.

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: bmw 330d performance?

Post by vikis_s »

:arrow:
Last edited by vikis_s on 27 Oct 2016, 00:31, edited 1 time in total.

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: bmw 330d performance?

Post by vikis_s »

troalflex wrote:neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D

i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i

dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..



dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,


135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.

abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.


Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
kokie dabar rezultatai yra?

evaldas_ep
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2015, 15:03

Re: bmw 330d performance?

Post by evaldas_ep »

vikis_s wrote:
troalflex wrote:neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D

i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i

dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..



dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,


135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.

abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.


Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
kokie dabar rezultatai yra?
Dabar rezultatai užveltas motoras ir pereita prie kitos platformos

troalflex
Posts: 80
Joined: 22 Feb 2013, 13:25

Re: bmw 330d performance?

Post by troalflex »

Viskas kas ispausta 150kw motoro su 170kw hibrido... 253kw 235nm

jei norit perlipti daugiau reik galvot apie didesne turbo nes su sita nuo 4k rpm galo nera...



Image

doonis
Posts: 39
Joined: 31 Jan 2006, 16:57

Re: bmw 330d performance?

Post by doonis »

Sveiki, gal kas zinot koks turi buti m57 135 kw tepalo slegis, pagal gamintoja ant laisvu ne maziau 0,5 baro maksimalus 4,2 baro siltam motorui, esamas motore matuojant ant tepalo slegio daviklio laisvomis apsukomis apie 1 bar, prie 2000 aps/min palei 2 bar, prie 3000 aps/min palei 4 barus, matuojant ant turbinos padavimo esant laisvom 0,8 bar, prie 2000 aps/min 1,5 bar.

Post Reply