Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
- 4eburashka
- Posts: 73
- Joined: 23 Jan 2010, 15:49
- Location: Vilnius
Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Sveiki visi. Gal patarsit man žaliam, kokį išmetimą geriau darytis?
Esmė tokia, kad mano išmetimo sistema surinkta iš kažkokių snarglių, kiaura ir klibanti, tai planuoju visą išmetimą nuo kolektoriaus iki galinio bakelio pasidaryti pats. Automobilis BMW 325i E36 (M50B25) Coupe. Žinau, kad iš N/A perdarant išmetimą daug galios neišpeši, bet vistik norisi kuo geriau.
Vis skaičiau, tyrinėjau internetą ir likau susimaišęs: ar turi dviejų vamzdžių sistema kokių nors pranašumų prieš vieno vamzdžio sistemą? Originaliai pas mane eina du vamzdžiai (žemiau prisegiau schemą), bet darant vieno vamzdžio: paprasčiau, pigiau, mažiau svorio. Bet mane labiausiai domina funkcionalumo klausimas (ir kažkiek garso).
Būsiu dėkingas už bet kokius patarimus.
Esmė tokia, kad mano išmetimo sistema surinkta iš kažkokių snarglių, kiaura ir klibanti, tai planuoju visą išmetimą nuo kolektoriaus iki galinio bakelio pasidaryti pats. Automobilis BMW 325i E36 (M50B25) Coupe. Žinau, kad iš N/A perdarant išmetimą daug galios neišpeši, bet vistik norisi kuo geriau.
Vis skaičiau, tyrinėjau internetą ir likau susimaišęs: ar turi dviejų vamzdžių sistema kokių nors pranašumų prieš vieno vamzdžio sistemą? Originaliai pas mane eina du vamzdžiai (žemiau prisegiau schemą), bet darant vieno vamzdžio: paprasčiau, pigiau, mažiau svorio. Bet mane labiausiai domina funkcionalumo klausimas (ir kažkiek garso).
Būsiu dėkingas už bet kokius patarimus.
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
daryk vieno vamzdzio ir oplia
Tegu dega padangos, bet ne siela...
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
vienas storesnis vamzdis bus žemiau asfalto, gali netilpt išlankstymai kažkur. O Daugiau kaip ir nėra esminio skirtumo čia, ar du ar vienas, daugiau jau groja diametro tinkamas pasirinkimas, išlankstymai, tinkami bakeliai ir t.t. atskiras mokslas
e36 323i touring
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Paziurim i autosporta?Mariuzzzz wrote:Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Visa problema yra vaziuokles prosvaisoje. Kaip ir mineta anksciau du vamzdziaia didesne prosvaisa, vienas kabes zymiai zemiau. Siaip motosporte daromi ir staciakampio profilio ploksti ismetimo vamzdziai, kad butau galima kuo labiau nuleisti auto.
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
e36 328 isidejau vieno vamzdzio 65mm sunkiai telpa, i rezonatorius daznai bruzina per kalniukus, galinis bakelis nuo e46 328 vieno vamzdzio, garsas grazus.
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Bet pvz e36 tds , vienas vamzdis ir telpa ten viskas. Manau ir storesnis tilptu. Negali buti, kad du ploni vamzdziai geriau slopina, svelnina garsa nei vienas storas?TomTom wrote:Visa problema yra vaziuokles prosvaisoje. Kaip ir mineta anksciau du vamzdziaia didesne prosvaisa, vienas kabes zymiai zemiau. Siaip motosporte daromi ir staciakampio profilio ploksti ismetimo vamzdziai, kad butau galima kuo labiau nuleisti auto.
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
romkasponka wrote:Paziurim i autosporta?Mariuzzzz wrote:Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Pasiziurim i sporta, kur nera tokiu grieztu reikalavimu su kebulu pjaustymu. Manau, kad dvieju vamzdziu nerasit niekur...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
-
- Posts: 79
- Joined: 02 Apr 2009, 16:39
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Bet kodel tada pvz emkiu ismetimu negalima liesti? Nes yra begales pavyzdziu kai sudejus vieno vamzdzio ismetima net standarto neatsisuka?
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
čia po rimtų firmų išmetimų sistemų, ar garažinių auksarankių lietvamzdžių?AdreNAL1naS wrote:Bet kodel tada pvz emkiu ismetimu negalima liesti? Nes yra begales pavyzdziu kai sudejus vieno vamzdzio ismetima net standarto neatsisuka?
e36 323i touring
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
Yra toks dalykas kaip skysciu ir duju dinamika. Desto berods 3 kurse VGTU mechanikos katedroje. Tai visi kurie sako ant atmo vienas arba du yra tas pats ir dek viena, ypac pradedant nuo 6 cilindru - atgal i suola. O siaip du deda del:
1. turint x pipe - geresne ventiliacija cilindru, nes kai duju impulsai juda "greitai" jos sukuria vakuma ir padeda t.y. istraukia papildomai dujas is neveikianciu, t.y. ne degimo takto ismetimo vamzdziu. Tikiuosi supratot.
2. duju greitis. Cia kuo didesnis vamzdis - tuo letesnis to paties kiekio duju judejimo pasisalinimo is sistemos greitis, aisku is karto tuo mazesnis po x-pipe susidarancio pulsuojancio vakumo dydis tuo blogesnis cilindru pravalimas.
p.s. aisku nereikia susidedti kokiu 20mm skersmens sistemos ir tiketis kad bus super . Viskame yra balansas, todel mano rekomendacijos tokiam variklio setupui butu:
1. du vamzdziai
2. x -pipe
3. max 50 mm skersmens sistema.
4. pralaidus bakeliai.
Tai tiek.
1. turint x pipe - geresne ventiliacija cilindru, nes kai duju impulsai juda "greitai" jos sukuria vakuma ir padeda t.y. istraukia papildomai dujas is neveikianciu, t.y. ne degimo takto ismetimo vamzdziu. Tikiuosi supratot.
2. duju greitis. Cia kuo didesnis vamzdis - tuo letesnis to paties kiekio duju judejimo pasisalinimo is sistemos greitis, aisku is karto tuo mazesnis po x-pipe susidarancio pulsuojancio vakumo dydis tuo blogesnis cilindru pravalimas.
p.s. aisku nereikia susidedti kokiu 20mm skersmens sistemos ir tiketis kad bus super . Viskame yra balansas, todel mano rekomendacijos tokiam variklio setupui butu:
1. du vamzdziai
2. x -pipe
3. max 50 mm skersmens sistema.
4. pralaidus bakeliai.
Tai tiek.
Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas
šiaip viskas "truputį" sudėtingiau nei čia surašei. Paprasčiausias kelias žinoma kopijuoti oem / sportinius oem variantus ir daryti tam tikrose vietose saikingai protingas modifikacijas.carlis wrote:Yra toks dalykas kaip skysciu ir duju dinamika. Desto berods 3 kurse VGTU mechanikos katedroje. Tai visi kurie sako ant atmo vienas arba du yra tas pats ir dek viena, ypac pradedant nuo 6 cilindru - atgal i suola. O siaip du deda del:
1. turint x pipe - geresne ventiliacija cilindru, nes kai duju impulsai juda "greitai" jos sukuria vakuma ir padeda t.y. istraukia papildomai dujas is neveikianciu, t.y. ne degimo takto ismetimo vamzdziu. Tikiuosi supratot.
2. duju greitis. Cia kuo didesnis vamzdis - tuo letesnis to paties kiekio duju judejimo pasisalinimo is sistemos greitis, aisku is karto tuo mazesnis po x-pipe susidarancio pulsuojancio vakumo dydis tuo blogesnis cilindru pravalimas.
p.s. aisku nereikia susidedti kokiu 20mm skersmens sistemos ir tiketis kad bus super . Viskame yra balansas, todel mano rekomendacijos tokiam variklio setupui butu:
1. du vamzdziai
2. x -pipe
3. max 50 mm skersmens sistema.
4. pralaidus bakeliai.
Tai tiek.
e36 323i touring