Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
4eburashka
Posts: 71
Joined: 23 Jan 2010, 15:49
Location: Vilnius

Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby 4eburashka » 07 Apr 2016, 08:12

Sveiki visi. Gal patarsit man žaliam, kokį išmetimą geriau darytis?

Esmė tokia, kad mano išmetimo sistema surinkta iš kažkokių snarglių, kiaura ir klibanti, tai planuoju visą išmetimą nuo kolektoriaus iki galinio bakelio pasidaryti pats. Automobilis BMW 325i E36 (M50B25) Coupe. Žinau, kad iš N/A perdarant išmetimą daug galios neišpeši, bet vistik norisi kuo geriau. :roll:

Vis skaičiau, tyrinėjau internetą ir likau susimaišęs: ar turi dviejų vamzdžių sistema kokių nors pranašumų prieš vieno vamzdžio sistemą? Originaliai pas mane eina du vamzdžiai (žemiau prisegiau schemą), bet darant vieno vamzdžio: paprasčiau, pigiau, mažiau svorio. Bet mane labiausiai domina funkcionalumo klausimas (ir kažkiek garso). :oops:

Būsiu dėkingas už bet kokius patarimus.
Image

User avatar
Mantvydas
Posts: 180
Joined: 16 Jan 2014, 18:11
Location: Vilnius

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby Mantvydas » 08 Apr 2016, 11:46

daryk vieno vamzdzio ir oplia :)
Tegu dega padangos, bet ne siela...

DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby DevisRR » 08 Apr 2016, 22:57

vienas storesnis vamzdis bus žemiau asfalto, gali netilpt išlankstymai kažkur. O Daugiau kaip ir nėra esminio skirtumo čia, ar du ar vienas, daugiau jau groja diametro tinkamas pasirinkimas, išlankstymai, tinkami bakeliai ir t.t. :) atskiras mokslas :)
e36 323i touring

Mariuzzzz
Posts: 193
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby Mariuzzzz » 21 Apr 2016, 21:29

Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby romkasponka » 22 Apr 2016, 09:06

Mariuzzzz wrote:Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...


Paziurim i autosporta?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

TomTom
Posts: 273
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby TomTom » 22 Apr 2016, 11:29

Visa problema yra vaziuokles prosvaisoje. Kaip ir mineta anksciau du vamzdziaia didesne prosvaisa, vienas kabes zymiai zemiau. Siaip motosporte daromi ir staciakampio profilio ploksti ismetimo vamzdziai, kad butau galima kuo labiau nuleisti auto.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby cooler » 22 Apr 2016, 16:49

e36 328 isidejau vieno vamzdzio 65mm sunkiai telpa, i rezonatorius daznai bruzina per kalniukus, galinis bakelis nuo e46 328 vieno vamzdzio, garsas grazus. :D

Mariuzzzz
Posts: 193
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby Mariuzzzz » 22 Apr 2016, 22:38

TomTom wrote:Visa problema yra vaziuokles prosvaisoje. Kaip ir mineta anksciau du vamzdziaia didesne prosvaisa, vienas kabes zymiai zemiau. Siaip motosporte daromi ir staciakampio profilio ploksti ismetimo vamzdziai, kad butau galima kuo labiau nuleisti auto.

Bet pvz e36 tds , vienas vamzdis ir telpa ten viskas. Manau ir storesnis tilptu. Negali buti, kad du ploni vamzdziai geriau slopina, svelnina garsa nei vienas storas?

Ainis
Posts: 467
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby Ainis » 22 Apr 2016, 22:50

romkasponka wrote:
Mariuzzzz wrote:Nemanau, kad gamintojai siaip du vamzdzius darytu...


Paziurim i autosporta?

Image
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby romkasponka » 25 Apr 2016, 22:04

Pasiziurim i sporta, kur nera tokiu grieztu reikalavimu su kebulu pjaustymu. Manau, kad dvieju vamzdziu nerasit niekur...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
AdreNAL1naS
Posts: 79
Joined: 02 Apr 2009, 16:39

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby AdreNAL1naS » 26 Apr 2016, 19:18

Bet kodel tada pvz emkiu ismetimu negalima liesti? Nes yra begales pavyzdziu kai sudejus vieno vamzdzio ismetima net standarto neatsisuka?

DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby DevisRR » 27 Apr 2016, 13:43

AdreNAL1naS wrote:Bet kodel tada pvz emkiu ismetimu negalima liesti? Nes yra begales pavyzdziu kai sudejus vieno vamzdzio ismetima net standarto neatsisuka?


čia po rimtų firmų išmetimų sistemų, ar garažinių auksarankių lietvamzdžių?
e36 323i touring

carlis
Posts: 24
Joined: 21 Nov 2010, 21:21

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby carlis » 28 Apr 2016, 10:27

Yra toks dalykas kaip skysciu ir duju dinamika. Desto berods 3 kurse VGTU mechanikos katedroje. Tai visi kurie sako ant atmo vienas arba du yra tas pats ir dek viena, ypac pradedant nuo 6 cilindru - atgal i suola. O siaip du deda del:
1. turint x pipe - geresne ventiliacija cilindru, nes kai duju impulsai juda "greitai" jos sukuria vakuma ir padeda t.y. istraukia papildomai dujas is neveikianciu, t.y. ne degimo takto ismetimo vamzdziu. Tikiuosi supratot.
2. duju greitis. Cia kuo didesnis vamzdis - tuo letesnis to paties kiekio duju judejimo pasisalinimo is sistemos greitis, aisku is karto tuo mazesnis po x-pipe susidarancio pulsuojancio vakumo dydis tuo blogesnis cilindru pravalimas.
p.s. aisku nereikia susidedti kokiu 20mm skersmens sistemos ir tiketis kad bus super :). Viskame yra balansas, todel mano rekomendacijos tokiam variklio setupui butu:
1. du vamzdziai
2. x -pipe
3. max 50 mm skersmens sistema.
4. pralaidus bakeliai.

Tai tiek.

DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

Re: Dviejų vamzdžių vs. vieno vamzdžio išmetimas

Postby DevisRR » 28 Apr 2016, 14:20

carlis wrote:Yra toks dalykas kaip skysciu ir duju dinamika. Desto berods 3 kurse VGTU mechanikos katedroje. Tai visi kurie sako ant atmo vienas arba du yra tas pats ir dek viena, ypac pradedant nuo 6 cilindru - atgal i suola. O siaip du deda del:
1. turint x pipe - geresne ventiliacija cilindru, nes kai duju impulsai juda "greitai" jos sukuria vakuma ir padeda t.y. istraukia papildomai dujas is neveikianciu, t.y. ne degimo takto ismetimo vamzdziu. Tikiuosi supratot.
2. duju greitis. Cia kuo didesnis vamzdis - tuo letesnis to paties kiekio duju judejimo pasisalinimo is sistemos greitis, aisku is karto tuo mazesnis po x-pipe susidarancio pulsuojancio vakumo dydis tuo blogesnis cilindru pravalimas.
p.s. aisku nereikia susidedti kokiu 20mm skersmens sistemos ir tiketis kad bus super :). Viskame yra balansas, todel mano rekomendacijos tokiam variklio setupui butu:
1. du vamzdziai
2. x -pipe
3. max 50 mm skersmens sistema.
4. pralaidus bakeliai.

Tai tiek.


šiaip viskas "truputį" sudėtingiau nei čia surašei. Paprasčiausias kelias žinoma kopijuoti oem / sportinius oem variantus ir daryti tam tikrose vietose saikingai protingas modifikacijas.
e36 323i touring


Return to “Force Majeure”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests