custom variklio galvos tarpine

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

custom variklio galvos tarpine

Post by Todo2 »

Sveiki, pakibo klausimas toks.. pasidalinkite patirtimi ar bent teorija

Reiktų sumažinti kompresiją variklyje (pvz nonturbo => turbo).. jei daryti metalinę galvos tarpinę kokių 4-5mm (čia maždaug, reik paskaičiuot tūrius) ?
Yra kas nors išviso ką nors daręs tokia linkme?

Pačią tarpine manau su CNC išpjaut dabar ne problema. Toliau eina klausimas koks metalas, manau plienas. Pasigoolint kokios markės reikalingas tik.
Galva ir blokas aliuminiai tai principe tarpinei tarpinių nereiks gal :D
rs13

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by slimas1 »

O kam apskritai mažint tą CR'ą? Reikės daugiau Boost'o pasiekti tą pačią galią. Geras ECU/geras Map'as sutvarkys reikalus ir su gamykliniu CR. O jei piltum etanolį tai dar ir padidint galėtum :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

Povilas666
Posts: 69
Joined: 13 Sep 2008, 00:50

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Povilas666 »

Ant didesniu varikliu su kuriais dirbu daznai buna kad eina plona metaline vieno sluoksnio tarpine arba popierine, tada aliuminis intarpas ir vel tarpine jau keliu sluoksniu metalas arba popierius.

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Todo2 »

slimas: nenoriu kad detonuotų, o ant etanolio nebuvo plano važiuot..

povilas: popierinės tarpinės??? kas čia per daiktas, kiek ji laiko :D ?
rs13

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Gedasx »

Koks motoras? Gal yra iskart pirk storesnes tarpines .

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by romkasponka »

Variantai kaip stumokliu modifikacija, arba galvos kameru didinimas nesvarstomi?

Beja, koks suspaudimas dabar yra?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

romkasponka wrote:Beja, koks suspaudimas dabar yra?
Vat nuo suspaudimo ir reiktų pradėt :) Geriausia tai būtų pakalbėti su mapintojais, ką jie mano apie tavo turbaką, planuojamą slėgį ir turimą geležį.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Todo2 »

Turim konkretų EJ251 (NA).

Duomenis:
9.5:1 - 10.0:1 (NA)
8.0:1 - 9.5:1 (Turbo)

Stūmokliai ir taip ten tokie ploni atrodo, tai kažin ar tas išdegs čia.
rs13

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by tomas636 »

Tai kad tavo suspudimas visai nieko, nu nebent bandysi pūsti tiek kad isiaiškinti ką laiko tavo viduriai.

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Todo2 »

Principe primečiau, kad reikia tarpinės storesnės per 1.1mm (dar galva ir blokas pašlifuoti)

Skaičiavau čia su tokiu online calc:
https://www.cbperformance.com/v/enginecalc.html

1,02mm pakėlus pastorinus tarpinę kompresija nuo 10 krenta iki 9;

..... jei nenusišneku aš čia :| Yra teisybės?
rs13

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

Taigi juokas šitas CR, dar ne tokius užboostina su benzu :) Taigi nebe 90tieji, yra knock sensing'as, kompai normalūs, kam tau blogint charakteristikas?

Geras pažįstamas 10:1 motorą užsibūstino namų sąlygomis, pats gatvėj susimapino ir laksto sau patenkintas. Ir jis tuo neužsiima, tiesiog kai reikėjo - pasidarė.

Jei kada ir būstinsiu savo, tai tikrai nepabijosiu 10,5 CR'o dar ir užpūst.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Povilas666
Posts: 69
Joined: 13 Sep 2008, 00:50

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Povilas666 »

Popierine tai ta parasta tarpine, nezinau is ko ji tiksliai padaryta tai taip ir rasau. Angliskai kazkodel vadina celiuliozine, tai kaip ir popierius beveik :)
Todo2 wrote:slimas: nenoriu kad detonuotų, o ant etanolio nebuvo plano važiuot..

povilas: popierinės tarpinės??? kas čia per daiktas, kiek ji laiko :D ?

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by slimas1 »

10:1 suspaudimas šiais laikais yra niekas :) iš gamyklos išrieda nauji CX-5 su 2.5 turbo varikliu ir CR'as ten 13:1 :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

slimas1 wrote:10:1 suspaudimas šiais laikais yra niekas :) iš gamyklos išrieda nauji CX-5 su 2.5 turbo varikliu ir CR'as ten 13:1 :)
Nebus ten direct injection? Skysto pavidalo kuras, įpurškiamas prieš pat uždegimą, garuodamas atvėsina karštą charge'ą ir tokiu būdu iš dalies cancelina didelio CR pasekmę - karštį, kuris ir įtakoja preignition'ą/detonaciją.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Gedass »

saukstas wrote:
slimas1 wrote:10:1 suspaudimas šiais laikais yra niekas :) iš gamyklos išrieda nauji CX-5 su 2.5 turbo varikliu ir CR'as ten 13:1 :)
Nebus ten direct injection? Skysto pavidalo kuras, įpurškiamas prieš pat uždegimą, garuodamas atvėsina karštą charge'ą ir tokiu būdu iš dalies cancelina didelio CR pasekmę - karštį, kuris ir įtakoja preignition'ą/detonaciją.
Kazkaip susidare toks jausmas, kad kai daugiatskis ipurskimas ipurskia ne skysta benza, o isgaravusi :D
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by kamuto »

cia subaru, su 10cr tikrai niekur toli nenuvaziuosi :D net ir etanolis nepades, nebent ten 0.5 bar max tada gal kazkiek gyvens :D
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

Gedass wrote:Kazkaip susidare toks jausmas, kad kai daugiatskis ipurskimas ipurskia ne skysta benza, o isgaravusi :D
Nu jo, gal ir nelabai kaip užrašiau :D bet timing'as ir tai, kur tas įpurškimas įvyksta, turi kažką reikšt ir tam, kiek spėja tas benzas išgaruot bei įkaisti iki charge'as yra suspaustas, ne?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

kamuto wrote:cia subaru, su 10cr tikrai niekur toli nenuvaziuosi :D net ir etanolis nepades, nebent ten 0.5 bar max tada gal kazkiek gyvens :D
Įdomu. Kodėl taip yra, kas yra kitaip nuo, sakykim, kitų I4 nežiūrint į form factor'ių?
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by CorradoGT »

1mm - 1 CR nuo standarto
kaip pnz su vw 2.0ltr motorais 10,8:1 CR mes zaizdavom, tai dedavome dvi tarpines (sumustini darydavome) Wictor Reinc metaline daug lapeliu tarpine budavo 1.65mm, suspaustos dvi tarpines - 2.5mm (issimesdavo du lapeliai darant sumustini).
bet jei kamuto sako, kad ten nekazka su tais motorais, tai geriau paklausyti zinancio, nes sugaisi daug laiko, pinigu, o galiausiai finale turesi skilusi bloka, nes faktas, kad norai yra didesni nei 0.5 bar :D

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by kamuto »

saukstas wrote:
kamuto wrote:cia subaru, su 10cr tikrai niekur toli nenuvaziuosi :D net ir etanolis nepades, nebent ten 0.5 bar max tada gal kazkiek gyvens :D
Įdomu. Kodėl taip yra, kas yra kitaip nuo, sakykim, kitų I4 nežiūrint į form factor'ių?
net nzn, jie tiesiog silpni, standartinej formoj 8 cr pas turbava, jei kazka chebra pakrapsto truputi kad daugiau nei stock, ziurek jau tarpines prasipute, stumas prakiuro ir pan, aisku zinojimas ka darai padeda bet nu netikiu kad ten atmo motore bus kazkas geriau nei turbininiam, speju dar net silpniau
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by saukstas »

Tai gal su stockiniu išmetimu netolygus VE tarp cilindrų, dar koks nors aušinimas irgi, ir tada rezultatas?

Kažkaip yra tų SR20DE su turbo, miatų su 9,5-10 CR ir užboostintų 2x arklių nuo stock, kitokių visokių motorų, ir važiuoja jie. Jei taip žiūri į cilindrą, tai kaip tu jį paversi ir ką šalia jo padėsi - kažkaip dzin atrodo, neturėtų būti reikšmės. Kažkur kitur gal slypi, pvz. reiktų equal lengths išmetimo ir labai efektyvaus aušinimo, kad net karščiausius cilindrus ok ataušintų, ir nebeliktų bėdos?

Tiek subarikų gi aplinkui, turi būt know how, kas ten su jais negerai, kad net ir nedidelis CR kliudo boost'ui :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by romkasponka »

Kazkaip keista, kad problema didele custom tarpine subaru surasti. Turi ju buti pilnas e-bay. Nebent budget projektas tai gal tada, bet siaip reikia pasidometi gal stock turbininio variklio tarpines tinka ir gal storis ju didesnis. Gali pasigooglint ir sukontaktuoti su Tautvydu Narusiu, nes jis nemazai zino apie subaru ir gal patars kazka.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by slimas1 »

saukstas wrote:
slimas1 wrote:10:1 suspaudimas šiais laikais yra niekas :) iš gamyklos išrieda nauji CX-5 su 2.5 turbo varikliu ir CR'as ten 13:1 :)
Nebus ten direct injection? Skysto pavidalo kuras, įpurškiamas prieš pat uždegimą, garuodamas atvėsina karštą charge'ą ir tokiu būdu iš dalies cancelina didelio CR pasekmę - karštį, kuris ir įtakoja preignition'ą/detonaciją.
Biškį pasitaisau, naujas turbavas 2.5 motoras su sumažintu 10.5:1 CR'u, bet ten visai cool technologijų pritaikyta :) http://www.automobilemag.com/news/deep- ... bo-engine/

Atmo eina 13.0:1 arba 14.0:1, my bad :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
Redone
Posts: 121
Joined: 03 Nov 2007, 15:32
Location: Švenčionėliai

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Redone »

Buriau is EJ22 atmosferinio i turbo. Tai lyginant su turbininiu pas atmo open deck blokas. Nera stumokliu ausinimo. Stumokliai turi daug maziau mesos, plonas dugnas ir sonai. Ziedai netgi plonesni. Alkuninis ir svaistikliai vienodi. Dejau stora metaline tarpine ir puciau 0.7 baro. Gatviniu rezimu laike. Bet subaristai sake, kad toks variklis tik i baznycia. Panasiai turbut ir ej251

Todo2
Posts: 986
Joined: 11 Dec 2005, 23:27
Location: Kaunas

Re: custom variklio galvos tarpine

Post by Todo2 »

Forume subaristų vienam ginčyjosi taip pat tipo ej251 opendeck šūdas ir pan. Pokšt tam pačiam forume čiūvas atsuko 600+ ag. stock .. Aišku klausimas kiek laiko laikys, bet aš galvočiau, kad visa esmė yra tame degime, kontroliuot detonaciją, aušinimą pakankamą, ir laiko tie stumokliai ir visa kita.

Ka storiausio radau tai nuo subariko STI 1,6mm stock tarpinė. 80svarų~ Klausimas ar ji tinka ir ten 2.2 motoras turbūt? nelabai gilinausi dar.

Tikslas 300ag daugiau čia svaigt nereiktų.
rs13

Post Reply