Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Taigi, atejo laikas atsiklaust, kas geriau? Dudeles karbams ar filtrai?
Pasiskaites informacija internete tai zmones sneka, jog dudeles suteikia malonesni garsa ir leidzia orui patekt tolygiau su didesniu kiekiu. Bet velgi, problema dulkes?
Sako dudos sporte, bet tepalus reik dazniau keist,
filtrai labiau kasdieniniam vazinejimui. Ar tai tiesa?
Dar skaiciau kazkas naudoja moteriskas timpes aptraukt dudelem? Na siaip logiska, bet noreciau isgirst ka nors is cia esanciu specu?
Ar turi kas tikslios informacijos, kuria remdamasis galeciau pasirinkt optimalu varianta?
Mano poreikiai: Masina naudojama bus tiek kasdieniniam vaziavimui, tiek karts nuo kartu nuvaziuoti i trasa. Tepalus dazniau keist nesu pries, juolab, kad dudeles skleidzia malonesni garsa
Ka jus rekomenduotumete, ar as kaip ir atsakiau gal i savo paties uzduota klausima?
Aciu uz bet kokias izvalgas.
Pasiskaites informacija internete tai zmones sneka, jog dudeles suteikia malonesni garsa ir leidzia orui patekt tolygiau su didesniu kiekiu. Bet velgi, problema dulkes?
Sako dudos sporte, bet tepalus reik dazniau keist,
filtrai labiau kasdieniniam vazinejimui. Ar tai tiesa?
Dar skaiciau kazkas naudoja moteriskas timpes aptraukt dudelem? Na siaip logiska, bet noreciau isgirst ka nors is cia esanciu specu?
Ar turi kas tikslios informacijos, kuria remdamasis galeciau pasirinkt optimalu varianta?
Mano poreikiai: Masina naudojama bus tiek kasdieniniam vaziavimui, tiek karts nuo kartu nuvaziuoti i trasa. Tepalus dazniau keist nesu pries, juolab, kad dudeles skleidzia malonesni garsa
Ka jus rekomenduotumete, ar as kaip ir atsakiau gal i savo paties uzduota klausima?
Aciu uz bet kokias izvalgas.
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
O kodel nenori det dudu su air boxu ir normaliu filtru? Ideju galima pasigaudyt senuosiuose DTM modeliuose
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Na apie tai nepagalvojau Bet ar reiks daryt tokiu atveju kompromisa del maziau ausiai mielam garsui link geresniam varyklio darbui? (ir galimai sveikesniam?)Ainis wrote:O kodel nenori det dudu su air boxu ir normaliu filtru? Ideju galima pasigaudyt senuosiuose DTM modeliuose
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Padaryti gera airboxa yra ka veikti, o ir turis pas N/A varikli turi buti nemazas...
Paprasciau deti ilga filtra ant dudeliu, t.y. koki ITG arba pipercross.
Paprasciau deti ilga filtra ant dudeliu, t.y. koki ITG arba pipercross.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
dudeles geriau ir oro patekimui. pvz: 1 filtras mazas 1 cilindrui VS didelis filtras visiems cilindras kurie vis tiek neima oro vienu metu. + priklauso nuo veleneliu bet is karbo gali spjaudyti kura i lauka, tai kiti cil sugers ji.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Jo ir pasigavus akmenuka nuo kelio tiesiog pasidarysi rebuildaard wrote:klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Tai uzsidek arbatos sietelius, ir nepralyst akmenukasromkasponka wrote:Jo ir pasigavus akmenuka nuo kelio tiesiog pasidarysi rebuildaard wrote:klausimas kiek kainuoja tavo motoras (laiko ir pinigų atžvilgiu) ir kiek km nuvažiuosi?
manau kad per 5is metus susuksi max 10k km, tad dulkės nebus tas faktorius kuris dauigausia % mažins motoro resursą. dedi dūdas, turi garsą ir nevažiuoji į žvirkelį
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
ir labai neblogai
https://thes2kandtheant.wordpress.com/tag/asm/
p.s. pasirodo toks filtras yra, jai domintu Length 370 Width 170 Height 65
http://www.thepipercrossshop.co.uk/pipe ... 378558.htm
https://thes2kandtheant.wordpress.com/tag/asm/
p.s. pasirodo toks filtras yra, jai domintu Length 370 Width 170 Height 65
http://www.thepipercrossshop.co.uk/pipe ... 378558.htm
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Aciu visiems pasisakiusiems. Malonu buvo paskaityti skirtingus pastebejimus. Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.
Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.
Tad Ilgos IT IS
Offtopic: Beje rekomenduoju pasiziureti Youtubeje dokumentini filma "Racing Legends: Sir Stirling Moss"
Pasakiskai atlykta dokumentika su nepakartojamu vedeju ir jo komfortabiliu balsu ir vienu is zymiausiu lenktyninku Moss.
Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.
Tad Ilgos IT IS
Offtopic: Beje rekomenduoju pasiziureti Youtubeje dokumentini filma "Racing Legends: Sir Stirling Moss"
Pasakiskai atlykta dokumentika su nepakartojamu vedeju ir jo komfortabiliu balsu ir vienu is zymiausiu lenktyninku Moss.
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Ar nesusimaisei su dudu ilgiais? Ilgos - torqas zemai, trumpos - torqas aukstai.Norbert wrote:Aciu visiems pasisakiusiems. Malonu buvo paskaityti skirtingus pastebejimus. Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.
Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.
Tad Ilgos IT IS
Offtopic: Beje rekomenduoju pasiziureti Youtubeje dokumentini filma "Racing Legends: Sir Stirling Moss"
Pasakiskai atlykta dokumentika su nepakartojamu vedeju ir jo komfortabiliu balsu ir vienu is zymiausiu lenktyninku Moss.
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Taip labai svarbios, ir ju ilgis priklauso netik nuo sukiu bet ir nuo veleneliu ilgiu ir padeties. Tai pat svarbus ju diametras ir kiek plateja, forma, perdidelis diametras blogai kaip ir per mazas.Norbert wrote:.... Teko dar panarsyti del ilgio dudeliu, tai pasirodo, ilgis turi labai didelia svara.
Ilgos dudeles duos daugiau "smarves" ant aukstesniu apsuku su tolygesniu varyklio darbu, kur trumpos prabudins agresyvu nekontroliuojama zveri ant zemesniu apsuku.
.
Tai kad man rodos atvirksciai, ilgos dudeles diapazona kelia i zemesnius sukius (nm zemesniuose sukiuose), trumpos i aukstesnius (nm aukstesniuose sukiuose)
Last edited by fregis on 02 Aug 2015, 01:09, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
gera info ce romka pakasei kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia?
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Taigi parašyta : change in flow over "bare" carb. Be dudų srautas n, su dudom procentaliai geriau/blogiau.r7kyc82k wrote: gera info ce romka pakasei kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia?
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Karbiuratoriui - dudos ar filtrai?
Aj nu sorry, seniai zino, as gi anglu nelabai.... 'srauto pasikeitimas' aisku o 'over ''bare'' carb' nesuprantu.... ok , daugmaz aisku , bet Nr11 labai keista....Fever wrote:Taigi parašyta : change in flow over "bare" carb. Be dudų srautas n, su dudom procentaliai geriau/blogiau.r7kyc82k wrote: gera info ce romka pakasei kas tas +5,2 ? Kuom ce matuojama?
Ir baisei nustebino Nr11, tipo ce kieciausia?