Komplektuojame pneumatika savo garaže
Komplektuojame pneumatika savo garaže
Ilgai svajojau dirbti greitai ir patogiai kaip servise naudojant pneumatinius įrankius. Patirties nulis, nesu naudojęs ar dirbęs... Domėjausi, konsultavausi su pardavėjais, bet atrodo, prašoviai vis tiek.
Nusipirkau kompresorių asmeniniams poreikiams, vidutinės kokybės kinietį/taivanietį, 70L resiveris, 6.4CFM pompuoja, 8bar, tapalines, žarnas, greitas jungtis ir pan, veržliasukį vidutinį kinietį 1/2 "net" 1300Nm, twin hammer. Sureguliavau slėgį ant ~6.2bar.
Viską sukomplektavus, panašu gaunasi, kad veržliasukio oro sąnaudos gal 7-8CFM nors rašė "mažos". Bandant sukti ir jei neatsisuka veržlė, po ~20s krenta slėgis iki 5.5bar ir įsijungia kompresorius. Kompresoriaus padavimas silpnesnis, nei vežliasukis ima (slėgio rodyklė krenta). Tenka palaukti kokias 2-3min, kol vėl užpompuoja iki 8bar. 1300Nm yra didžiulė smūginė jėga, bet kažkaip jos nesimato. Atrodo turėtu žaibiškai ratų veržles sukti, o tačiau dar palaukia. Testavau su 19mm minkšta Senukine veržle (8.+varžtu spaustuvuose, užsaukau su dyno raktu iki max ~120Nm- atsuko, po to su vamzdžiu 1m manau iki 250Nm užsukau- ir gi atsuko. Nors man atrodo, 1300Nm turėtų "plėšyti" varžtus , veržtis iš rankų. Man kelia abejonę, ar pajėgs pvz granatos veržlę 30mm atsukti.
Nelabai pasitikiu pardavėjais, manau jie daugiau pardavėjai, nei specialistai. Pradžiai davė žarną 6mm, tai suktuvas net 40Nm veržlės neatsukdavo, kol pats nepasiaiškinau, kad 1/2 veržliasukiams su žarna iki 10m reikia 3/8 (10mm) žarnos. Tai pakeitė, sakydami, kad ne tą davė.
Veikiant veržliasukiui, reguliatoriaus manometras vietoje 6.2 rodo slėgio kritimą iki kažkur 4bar. Čia ok, pakankamas padavimas?
Pardavėjas siūlo keisti į galingesnį kompresorių 400V/100L/12bar už 2x kainą, jei man atrodo kad per mažai, nors dievagojasi, kad pavieniai ratų montuotojai ir garažiukai perka tokius pačius 70L kaip mano ir puikiai dirba.
Čia viskas ok, pakankamas komplekto pajėgumas asmeniniams poreikiams ar kažkas vis gi ne taip?
Ką patarsite, gal bandyti grąžinti? ką patys naudojat?
Keli pradedančiojo pastebėjimai:
* jei galvutė nors kiek kliba, smūginio veržliasukio jėga ženkliai krenta. Nes smūgis duodamas gal tik kokį 1mm. Naudojant laisvesnes galvutes, ar atsukinėjant nudilusę veržlę gali ir iš vis nesukti.
* prailgintos galvutės taip pat mažina jėgą, lyginant su paprastom, nes metalas absorbuoja?
* smūginio veržliasukio Nm dažniausiai minimi yra smūgio jėga, bet ne pastovaus sukimo jėga. Nuolatinio sukimo jėga gali ir 100Nm nesiekti.
* nuo žarnos ilgio ir vidaus skermens priklauso oro slėgis įrankyje ir jo paduodamas kiekis. Kai įrankis neveikia, slėgis vienodas visur.
* nors žarna ir 3/8" bet visos greitos jungtys susiaurina padavimą galuose iki 1/4" kas būtų kaip kliūtis, bet kažkodėl nėra.
* oro kiekis resyveryje yra lygus tūris x bar. 100L resyveryje prie 8bar sukaupiama 800L susiurbto oro.
* sako atsukimui reikia 2-3x jėgos nei prisukimui. (pvz ratai priveržiami 95-105Nm)
Nusipirkau kompresorių asmeniniams poreikiams, vidutinės kokybės kinietį/taivanietį, 70L resiveris, 6.4CFM pompuoja, 8bar, tapalines, žarnas, greitas jungtis ir pan, veržliasukį vidutinį kinietį 1/2 "net" 1300Nm, twin hammer. Sureguliavau slėgį ant ~6.2bar.
Viską sukomplektavus, panašu gaunasi, kad veržliasukio oro sąnaudos gal 7-8CFM nors rašė "mažos". Bandant sukti ir jei neatsisuka veržlė, po ~20s krenta slėgis iki 5.5bar ir įsijungia kompresorius. Kompresoriaus padavimas silpnesnis, nei vežliasukis ima (slėgio rodyklė krenta). Tenka palaukti kokias 2-3min, kol vėl užpompuoja iki 8bar. 1300Nm yra didžiulė smūginė jėga, bet kažkaip jos nesimato. Atrodo turėtu žaibiškai ratų veržles sukti, o tačiau dar palaukia. Testavau su 19mm minkšta Senukine veržle (8.+varžtu spaustuvuose, užsaukau su dyno raktu iki max ~120Nm- atsuko, po to su vamzdžiu 1m manau iki 250Nm užsukau- ir gi atsuko. Nors man atrodo, 1300Nm turėtų "plėšyti" varžtus , veržtis iš rankų. Man kelia abejonę, ar pajėgs pvz granatos veržlę 30mm atsukti.
Nelabai pasitikiu pardavėjais, manau jie daugiau pardavėjai, nei specialistai. Pradžiai davė žarną 6mm, tai suktuvas net 40Nm veržlės neatsukdavo, kol pats nepasiaiškinau, kad 1/2 veržliasukiams su žarna iki 10m reikia 3/8 (10mm) žarnos. Tai pakeitė, sakydami, kad ne tą davė.
Veikiant veržliasukiui, reguliatoriaus manometras vietoje 6.2 rodo slėgio kritimą iki kažkur 4bar. Čia ok, pakankamas padavimas?
Pardavėjas siūlo keisti į galingesnį kompresorių 400V/100L/12bar už 2x kainą, jei man atrodo kad per mažai, nors dievagojasi, kad pavieniai ratų montuotojai ir garažiukai perka tokius pačius 70L kaip mano ir puikiai dirba.
Čia viskas ok, pakankamas komplekto pajėgumas asmeniniams poreikiams ar kažkas vis gi ne taip?
Ką patarsite, gal bandyti grąžinti? ką patys naudojat?
Keli pradedančiojo pastebėjimai:
* jei galvutė nors kiek kliba, smūginio veržliasukio jėga ženkliai krenta. Nes smūgis duodamas gal tik kokį 1mm. Naudojant laisvesnes galvutes, ar atsukinėjant nudilusę veržlę gali ir iš vis nesukti.
* prailgintos galvutės taip pat mažina jėgą, lyginant su paprastom, nes metalas absorbuoja?
* smūginio veržliasukio Nm dažniausiai minimi yra smūgio jėga, bet ne pastovaus sukimo jėga. Nuolatinio sukimo jėga gali ir 100Nm nesiekti.
* nuo žarnos ilgio ir vidaus skermens priklauso oro slėgis įrankyje ir jo paduodamas kiekis. Kai įrankis neveikia, slėgis vienodas visur.
* nors žarna ir 3/8" bet visos greitos jungtys susiaurina padavimą galuose iki 1/4" kas būtų kaip kliūtis, bet kažkodėl nėra.
* oro kiekis resyveryje yra lygus tūris x bar. 100L resyveryje prie 8bar sukaupiama 800L susiurbto oro.
* sako atsukimui reikia 2-3x jėgos nei prisukimui. (pvz ratai priveržiami 95-105Nm)
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
didesnė galvutės masė = reikia daugiau energijos priverst galvą suktis = mažiau nm nukeliauja iki veržlės2ZZ wrote:* prailgintos galvutės taip pat mažina jėgą, lyginant su paprastom, nes metalas absorbuoja?
yra, bet gal nesijaučia?2ZZ wrote:* nors žarna ir 3/8" bet visos greitos jungtys susiaurina padavimą galuose iki 1/4" kas būtų kaip kliūtis, bet kažkodėl nėra.
nop. Boilio dėsnis sako ką kitą - 70ltr@8bar bus 560ltr@1bar2ZZ wrote:* oro kiekis resyveryje yra lygus tūris x bar. 100L resyveryje prie 8bar sukaupiama 800L susiurbto oro.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Izoterminis_procesas
naudojant pneumo įrankius reikia labai didelio oro debeto, todėl tu turimą mažą resyverio talpą greitai išnaudoji. oro kiekio % krenta labai greitai pačiais pirmaisiais pneumo smūgiais iš ten nelieka sukimo.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
aš pvz daviau su 100L resyveriu
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Tegul tik nepasakoja pardavejai kad 70l resiverio uztenka, pas mane garaze jau 115l ant ribos kabo, o kai paimsiu galingesne puska, tai ir neuzteks. Slangos oro padavimo storos.
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Uztenka tu 70l, bet tik vienam kitam varztui, nes greit krenta slegis. Sia problema galima isprest pigiai ir efektyviai, pasiimt automobilini viena ar kelis duju balionus, prisivirint stucerius ir turi resyveri kokia reikia turio Toliau didziausia beda kodel nesuka, pats paminejai, kad slegis tik 4 bar po reguliatoriaus, o dar kur slegio kritimas zarnoj ir sujungimuos... Esme tokia, jei nori normaliai dirbt su esama sistema, tai meti lauk visus slegio reguliatorius, pasijungi oro paemima tiesiai is kompresoriaus resyverio galo (ten yra 1 colio propkes, isisuki paprasta stuceri ten) mauni zarna stora, gali pasikabint kokia tai tepaline ar kondensato rinktuva ir i iranki, tada jau suks normaliai Kai turi 8 bar, tai jei su visais filtrais ir tai vargu ar turesi 6 bar ant irankio, o ka jau kalbet, kai standartine rele ijungia kompresriu tik esant 5-6 bar slegiui. Ja galima pareguliuot, bet histereze nesireguliuoja ir bus apie 2bar, o su dideliais slegiais gali perkaist kinietiskas kompresorius, ypac ilgiau padirbejus. As tai kompresoriu valdau pasidares elektronine rele, nusistatai kokius reik on/off slegius bei histereze ir nebereikia slegio reguliatoriaus.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
na šeip... 2 ratus atsuku su 70L be pompavimo, o ilgesniam darbui reikia? Mąstau, kad plius minus, bet veržles atsukamos per iki 5s.. nu 10s užkirmyjusias, man 70L laiko 20s tik su laiku krenta galia. Vis tiek pvz bulgarkes nepaveš niekaip, ten gal 3x oro sąnaudos ir reiktų kokio 500L kompresoriaus nuolat dirbant ?
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Tai čia klausimas kiek ir kam bus naudojamas tas kompresorius.Jei visus varžtus iš eilės suksi,tai, beabejo,reiks ir slėgį palaikyt ir resiverio nemažo. Pats dirbdamas ratų montažkėj,faktiškai,kiekvienos mašinos ratus atlaisvindavau su metriniu vamzdžiu,net nevargdavau su puške stuksent,nors tiek puškė,tiek kompresorius buvo tikrai kokybiški,galingi ir t.t. Pats planuojuos kompresorių į garažą,bet mano mintys su juo sukti tik tai,kur reikia smūginės jėgos,pvz: atraminiai,škyvai,prasisukantys šarnyriniai sujungimai ir pan. Visa kita-rankom.
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
aš prasiknisęs N metų rankiniu būdu, turėdamas ūkyje 3 mašinas, nutariau pradėti naudoti smūginį. Nes be keltuvo, su kokiu metrine rankena gulint po mašina kartais tenka ką nors atsukinėti valandą. Mano suktuvas palaiko tolygų galios kėlimą, nėra šuolinio. Švelniai spaudžiant, galima ir 10mm varžtus atsukinėti. Bet kol kas kalbu teoriškai... po pirmų bandymų.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
susimoviau2ZZ wrote:aš pvz daviau su 100L resyveriu
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
o kodėl?scootas wrote: Pats planuojuos kompresorių į garažą,bet mano mintys su juo sukti tik tai,kur reikia smūginės jėgos,pvz: atraminiai,škyvai,prasisukantys šarnyriniai sujungimai ir pan. Visa kita-rankom.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Nes taip pratęs,labiau jauti jėgą + ne visur yra puškei priėjimas. Aš sakau,čia kiekvienam pagal poreikius,kadangi nesiruošiu daug investuoti į tai,tai ir nenaudosiu daug ir visur,visgi,savom reikmėm2ZZ wrote:o kodėl?scootas wrote: Pats planuojuos kompresorių į garažą,bet mano mintys su juo sukti tik tai,kur reikia smūginės jėgos,pvz: atraminiai,škyvai,prasisukantys šarnyriniai sujungimai ir pan. Visa kita-rankom.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Tai nebutina smugini pistoleta tam pirkti. Galima naudoti pneumatine terksle. Jos ir pigios, ir oro mazai naudoja....scootas wrote:Nes taip pratęs,labiau jauti jėgą + ne visur yra puškei priėjimas. Aš sakau,čia kiekvienam pagal poreikius,kadangi nesiruošiu daug investuoti į tai,tai ir nenaudosiu daug ir visur,visgi,savom reikmėm2ZZ wrote:o kodėl?scootas wrote: Pats planuojuos kompresorių į garažą,bet mano mintys su juo sukti tik tai,kur reikia smūginės jėgos,pvz: atraminiai,škyvai,prasisukantys šarnyriniai sujungimai ir pan. Visa kita-rankom.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
pas mane Todo pirkinių sąraše 1/2 70-100Nm BGS'o.
Gal pats naudojai, gal kokių patarimų būtų?
Sakoma, kad 1/2 neverta, čia smūginis dirba, o terkšlę geriau imti 3/8 ar net 1/4 smulkesniems darbams, mažesnei jėgai.
Gal pats naudojai, gal kokių patarimų būtų?
Sakoma, kad 1/2 neverta, čia smūginis dirba, o terkšlę geriau imti 3/8 ar net 1/4 smulkesniems darbams, mažesnei jėgai.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Nu tai cia jau reikia ziureti kokius varztus sukinesi, bet manau, kad 1/4 turetu uztekti varztam iki M10, nes visvien juos reikia poto daverzti paprastu raktu arba dinamometriniu. 1/4 pliusai yra mazos oro sanaudos ir mazi gabaritai, kurie leidzia prieiti prie visokiu sunkiai pasiekiamu vietu, o tai kartais sutaupo marias laiko.... Reikai nepamirsti, kad ji neskirta priverzti iki galo. Teko matyti pistoletu, kur galima reguliuoti Nm, bet nesmuginiai ir kainuoja visai nepigiai, bet cia tam atvejui kai reikia sukti 1000 vienodu varztu. As pradeciau nuo 1/4, o ar reiks didesne pamatyti bedirbdamas, nes gal tada bus 1/4 ir 1/2 variantas. Reikia ziureti dar kokias galvutes naudoji, nes jei turi 1/4 ir 1/2 tai pirkti 3/8 nelabai logiska, nes teks dirbti su adapteriu pastoviai.2ZZ wrote:pas mane Todo pirkinių sąraše 1/2 70-100Nm BGS'o.
Gal pats naudojai, gal kokių patarimų būtų?
Sakoma, kad 1/2 neverta, čia smūginis dirba, o terkšlę geriau imti 3/8 ar net 1/4 smulkesniems darbams, mažesnei jėgai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
šiek tiek OT:
Na, aš by default naudoju 1/2, bet sunkiai prieinamose vietose 1/2 terkšlė didelė, kardanai ir gi gali nepralįsti, o 1/4 per silpni sukinėti kokius 12mm> varžtus. Tai va ką tik kartu įsigijau vidutinioką 3/8 ir esu patenkintas. 300Nm variklio dalių ar pakabos 19mm> atlaisvinimui nelaužyčiau, bet atlaisvinus su 1/2 jau galima toliau sunkiai besisukantį sukti su 3/8. Užveržimui, manau, pilnai iki 200Nm patvarus, o lengvuškėse ar SUVuose daugiau nelabai užsukimo ir būna.
Kaip pardavėjai sako 3/8 yra lengvųjų auto variklistų dydis.
Na, aš by default naudoju 1/2, bet sunkiai prieinamose vietose 1/2 terkšlė didelė, kardanai ir gi gali nepralįsti, o 1/4 per silpni sukinėti kokius 12mm> varžtus. Tai va ką tik kartu įsigijau vidutinioką 3/8 ir esu patenkintas. 300Nm variklio dalių ar pakabos 19mm> atlaisvinimui nelaužyčiau, bet atlaisvinus su 1/2 jau galima toliau sunkiai besisukantį sukti su 3/8. Užveržimui, manau, pilnai iki 200Nm patvarus, o lengvuškėse ar SUVuose daugiau nelabai užsukimo ir būna.
Kaip pardavėjai sako 3/8 yra lengvųjų auto variklistų dydis.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Nesutikciau, kad neskirta priverzti iki galo, juk tai vistiek yra terksle, prisuki kol sukas lengvai su pneumatika, paskui uzsiverzi kiek reikia jau ranka su ta pacia terksle, tas pats ir su atsukimu... Siaip daugeliui varztu geriau yra 1/2, nes mazosios is tikro ne ka mazesnes, nebent kur brangesne yra, tai gal ir variantas 1/4. Siaip su pneumatine 1/2 terksle galima atsukt gan sunkiai prieinamose vietose varztus, nes nereikia svytuot ir kai 1/2 turi jegos atsukt kiek didesnius varztus.romkasponka wrote:Nu tai cia jau reikia ziureti kokius varztus sukinesi, bet manau, kad 1/4 turetu uztekti varztam iki M10, nes visvien juos reikia poto daverzti paprastu raktu arba dinamometriniu. 1/4 pliusai yra mazos oro sanaudos ir mazi gabaritai, kurie leidzia prieiti prie visokiu sunkiai pasiekiamu vietu, o tai kartais sutaupo marias laiko.... Reikai nepamirsti, kad ji neskirta priverzti iki galo. Teko matyti pistoletu, kur galima reguliuoti Nm, bet nesmuginiai ir kainuoja visai nepigiai, bet cia tam atvejui kai reikia sukti 1000 vienodu varztu. As pradeciau nuo 1/4, o ar reiks didesne pamatyti bedirbdamas, nes gal tada bus 1/4 ir 1/2 variantas. Reikia ziureti dar kokias galvutes naudoji, nes jei turi 1/4 ir 1/2 tai pirkti 3/8 nelabai logiska, nes teks dirbti su adapteriu pastoviai.2ZZ wrote:pas mane Todo pirkinių sąraše 1/2 70-100Nm BGS'o.
Gal pats naudojai, gal kokių patarimų būtų?
Sakoma, kad 1/2 neverta, čia smūginis dirba, o terkšlę geriau imti 3/8 ar net 1/4 smulkesniems darbams, mažesnei jėgai.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Paprastai varztai verziami galutinai su dinamometriniu raktu As ir taip darau kartais taip kaip tu, bet jei pvz varztas koks m10 tai jo matyt neuzverzinesi su 1/4 terksle?Gedass wrote:Nesutikciau, kad neskirta priverzti iki galo, juk tai vistiek yra terksle, prisuki kol sukas lengvai su pneumatika, paskui uzsiverzi kiek reikia jau ranka su ta pacia terksle, tas pats ir su atsukimu...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Jo, bet su kiekvienu varzteliu neprizaisi, su dinamotriniu verzi tik svarbius varztus. Na kai naudoju 1/2 peumo terksle ir M14 ne problemaromkasponka wrote:Paprastai varztai verziami galutinai su dinamometriniu raktu As ir taip darau kartais taip kaip tu, bet jei pvz varztas koks m10 tai jo matyt neuzverzinesi su 1/4 terksle?Gedass wrote:Nesutikciau, kad neskirta priverzti iki galo, juk tai vistiek yra terksle, prisuki kol sukas lengvai su pneumatika, paskui uzsiverzi kiek reikia jau ranka su ta pacia terksle, tas pats ir su atsukimu...
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
napavyksta su įranga atsukti pusąšio varžto 32mm pas Toyotą. Neatšaudo pneumatinis. Bandžiau su raktu ir vamzdžiu 1m- ir gi neatsuku, jau sugebu stovinčios mašinos ant grindų ratą prasukti. Ilgesnio jau neėmiau,n es matau kad mano 1/2" raktas jau linksta.
Velnias, tai kokios galios suktuvo reikia?
Suktuvas Stahlberg ale 1300Nm, viską pakaboje atsukdavau, vienintelis dalykas ko neįveikė.
Kompresorius 12bar, trifazis, 100L, reguliatorius stovi 7bar, žarna 20m 10mm vidus.
Velnias, tai kokios galios suktuvo reikia?
Suktuvas Stahlberg ale 1300Nm, viską pakaboje atsukdavau, vienintelis dalykas ko neįveikė.
Kompresorius 12bar, trifazis, 100L, reguliatorius stovi 7bar, žarna 20m 10mm vidus.
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Vienas laiko uzmetes ''varatoka'' su vamzdziu ant ''itempimo'' , kitas pisteli plaktuku / kuvalda per ji. Iki siol visi taip atsisuko kurie nenorejo suktis.
Clio 16v x 2
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
o nebus,kad yra kontra ant verzles uzdeta ir todel neatsuka?
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
Man irgi siki linko 1/2 raktas atsukinejant stebules ta verzle. Tai pasiskolinau 3/4+ svertas koks 1.5m ir padejo
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
pas maniškę Toyotą kontruojasi įkalant šiek tiek veržlę.zygasbmw wrote:o nebus,kad yra kontra ant verzles uzdeta ir todel neatsuka?
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
aš kažkada sulaužiau du ir sulanksčiau dar vieną 1/2" mėgindamas atsukt pusašį. reikalai pajudėjo tik su 3/4"
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Komplektuojame pneumatika savo garaže
bet topikas apie pneumatinę įrangą
Toyota Celica ZZT231
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi
Nissan X-Trail 4WD '08 dCi