TA netekimas del tiesaus ismetimo

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Peltor »

Gedass wrote: Cia tai davei vaizdu :D Tai jei jau ekspertas, tai koks jau skirtumas tada, kokia marke/modelis? TA apziuru centruose dirba tikrai ne ekspertai, kolegija ar gal ir ta nebutinai baigusi chebra, ypac nuosalesnese vietose dirbantys tai buna akivaizdziai stokoja ziniu apie automobilius :mrgreen:
Daviau? O gal tiesiog ''nelabai'' supratai? :wink:
TA apziuru centre ir nereikia profesoriu, jie tikrina bazinius mazgus, kuriuos turi praktiskai visi auto, bet jei tu pridarai visokiu modifikaciju savo automobiliui ir jos tik anot taves yra saugesnes/geresnes nei orginalas tai kas gali jas ivertint? Ar tu pats lygiai taip pat gaudaisi visose markese ir modeliuose?

Paziurek kaip romkasponka rase apie e30+plyta - pirmas praeina kryziaus kelius kol pasitvirtina viska, o poto sukuriamas sablonas kaip reikia daryti jog atitiktum reikalavimus. Taip ir su kitom dalim kuriama testuojama tvirtinama ir tik poto gavus leidima pardavinejama - didele kaina, bet visur pripazista kaip tinkama. Arba virini meistrauji, pries ta keiti ir pro policija vaziuosi isjunges varikli (ismetimo atveju)

p.s. buvo cia kazkur nesenai kalbeta apie LOTUS 7 replika, kad LT niekas nesupranta kaip jam ta ekspertize atlikt, bet jei vienas pramustu visa reikala tai visiem kito atsivertu daug lengvesnis kelias

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Gedass »

Optimistas, jei tikiesi, kad TA centre ivertins tavo perdarytus mazgus. Esme tokia, kad ir tie ekspertai be dideliu proceduru ivertintu ir butu ok, o dabar kruva reikalu su ekspertizem. Ir didesne kruva pinigu uz tas ekspertizes. Kalbant apie tokius perdarymus/patobulinimus tai man ner skirtumo koks modelis.

Romkasponka rase apie vokiecius, lt tai kiekvienam tokie pat neiveikiami kryziaus keliai :D Pas mus todel nieks ir nesupranta, kaip ta eskpertize atlikt, nes tiesiog nera normalios istatymines bazes tam reiklalui ir niekas nesiruosia to padaryt... Perdarius i elektromobili irgi neimanoma uzregistruot, bet va yra zmoniu/imoniu judinanciu ta reikala ir jau reikalai gereja toj vietoj.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Peltor »

Gedass wrote:Optimistas, jei tikiesi, kad TA centre ivertins tavo perdarytus mazgus. Esme tokia, kad ir tie ekspertai be dideliu proceduru ivertintu ir butu ok, o dabar kruva reikalu su ekspertizem. Ir didesne kruva pinigu uz tas ekspertizes. Kalbant apie tokius perdarymus/patobulinimus tai man ner skirtumo koks modelis.

Romkasponka rase apie vokiecius, lt tai kiekvienam tokie pat neiveikiami kryziaus keliai :D Pas mus todel nieks ir nesupranta, kaip ta eskpertize atlikt, nes tiesiog nera normalios istatymines bazes tam reiklalui ir niekas nesiruosia to padaryt... Perdarius i elektromobili irgi neimanoma uzregistruot, bet va yra zmoniu/imoniu judinanciu ta reikala ir jau reikalai gereja toj vietoj.
Matomai nelabai suprantam vienas kita, uz tai ir sakiau kad TA neturi tookiu ekspertu, kurie galetu suziuret/ivertint nestandartinius mod'us - tam ir yra ekspertize, kuri galbut turi geresnius specialistus ir gali tinkamai ivertint kiek tinkamai masina buvo modifikuota nuo standartines. O kad nera duombazes kaip tai daryti - normalu, kadangi si dalis aktuali tik labai mazai daliai eismo dalyviu ir jie turi patys bendradarbiaujant su ekspertais rast kelius kaip ta duombaze padaryt (tiksliau pirmas pasidares kazkokius mod'us). Galbut yra galimybe kopijuoti tokias duombazes is uzsienio saliu, bet velgi neaisku nei kiek tai kainuos, nei kiek specialistu yra pajegus pagal ja dirbti/vertinti.
Sakiau anksciau kad LT neturi tiek tu automobilistu, jog kas nors labai taikytusi su istatymais prie ju, nes likusiems 99 procentams vairuotoju nera tai aktualu :)

User avatar
Samurai
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2011, 21:54
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Samurai »

Peltor wrote: Matomai nelabai suprantam vienas kita, uz tai ir sakiau kad TA neturi tookiu ekspertu, kurie galetu suziuret/ivertint nestandartinius mod'us - tam ir yra ekspertize, kuri galbut turi geresnius specialistus ir gali tinkamai ivertint kiek tinkamai masina buvo modifikuota nuo standartines. O kad nera duombazes kaip tai daryti - normalu, kadangi si dalis aktuali tik labai mazai daliai eismo dalyviu ir jie turi patys bendradarbiaujant su ekspertais rast kelius kaip ta duombaze padaryt (tiksliau pirmas pasidares kazkokius mod'us). Galbut yra galimybe kopijuoti tokias duombazes is uzsienio saliu, bet velgi neaisku nei kiek tai kainuos, nei kiek specialistu yra pajegus pagal ja dirbti/vertinti.
Sakiau anksciau kad LT neturi tiek tu automobilistu, jog kas nors labai taikytusi su istatymais prie ju, nes likusiems 99 procentams vairuotoju nera tai aktualu :)
Mano nuomone, del procentu tu cia siek tiek nuklydai. Kiek automobiliu vazineja toje pacioje vokietijoje, butent modifikuotu? Itarciau, kad 99.9% yra linkusios but standartines, bent kiek teko paciam vazinet po ta sali. Taip kad 99 proc. vartotoju, kuriem tai neaktualu galioja ne vien Lietuvai, bet siuo atveju Lietuvoje yra tiesiog komplikuota.

Turiu naujienu ir informacijos "is pirmuju lupu". Katik buvau regitroje tvarkyt nuosava autoparka. Keli faktai:
1. Leidima dalyvauti eisme galima stabdyt iki metu, bet neribota skaiciu, t.y. po metu galima vel pratest ta sustabdyma. Kainuos tuos pacius 10 lt.
2. Sustabdzius leidima metam, ji galima nutraukti ir anksciau, jei pvz automobilis vaziuoja ir juo norima vaizuot, taciau vel, reikia sumoketi 10 lt, kad butu sutrumpintas terminas.
3. Siuo metu sustabdyti leidima dalyvauti eisme gali tik savininkas arba jo igaliotasis asmuo (notaro igaliojimas). Vis dar zada padaryti taip, kad funkcija veiktu ir elektronineje erdveje.
4.* Jei 2 automobiliai registruoti to pacio savininko vardu, numerius tarp masinu galima perkelti ir neturint draudimo irba TA.


*punktas turetu but aktualus tiem, kas grauzia nagus del kazkokiu ypatingu numeriu.

Sekmes stovint eileje regitroje :D

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Nave »

Opa, ačiū labai, naudinga info!
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

Peltor
Posts: 58
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Peltor »

Samurai wrote: Mano nuomone, del procentu tu cia siek tiek nuklydai. Kiek automobiliu vazineja toje pacioje vokietijoje, butent modifikuotu? Itarciau, kad 99.9% yra linkusios but standartines, bent kiek teko paciam vazinet po ta sali. Taip kad 99 proc. vartotoju, kuriem tai neaktualu galioja ne vien Lietuvai, bet siuo atveju Lietuvoje yra tiesiog komplikuota.
Tik Vokietija ''truputi'' daugiau turi automobiliu ir tik ''truputi'' griesciau vertina apskritai ir TA ir modifikacijas, plus ju automobilizmo istorija taip pat tik ''truputi'' senesne nei musu :) cia gal reiktu lygiuotis su kokia latvija/estija, na yra kaip yra..
Samurai wrote: Turiu naujienu ir informacijos "is pirmuju lupu". Katik buvau regitroje tvarkyt nuosava autoparka. Keli faktai:
1. Leidima dalyvauti eisme galima stabdyt iki metu, bet neribota skaiciu, t.y. po metu galima vel pratest ta sustabdyma. Kainuos tuos pacius 10 lt.
2. Sustabdzius leidima metam, ji galima nutraukti ir anksciau, jei pvz automobilis vaziuoja ir juo norima vaizuot, taciau vel, reikia sumoketi 10 lt, kad butu sutrumpintas terminas.
3. Siuo metu sustabdyti leidima dalyvauti eisme gali tik savininkas arba jo igaliotasis asmuo (notaro igaliojimas). Vis dar zada padaryti taip, kad funkcija veiktu ir elektronineje erdveje.
4.* Jei 2 automobiliai registruoti to pacio savininko vardu, numerius tarp masinu galima perkelti ir neturint draudimo irba TA.


*punktas turetu but aktualus tiem, kas grauzia nagus del kazkokiu ypatingu numeriu.

Sekmes stovint eileje regitroje :D
Nu va ir neatrodo viskas taip baisu, aisku tu didesniu modifikaciju problema liks :)

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Gedass »

Peltor wrote:
Gedass wrote:Optimistas, jei tikiesi, kad TA centre ivertins tavo perdarytus mazgus. Esme tokia, kad ir tie ekspertai be dideliu proceduru ivertintu ir butu ok, o dabar kruva reikalu su ekspertizem. Ir didesne kruva pinigu uz tas ekspertizes. Kalbant apie tokius perdarymus/patobulinimus tai man ner skirtumo koks modelis.

Romkasponka rase apie vokiecius, lt tai kiekvienam tokie pat neiveikiami kryziaus keliai :D Pas mus todel nieks ir nesupranta, kaip ta eskpertize atlikt, nes tiesiog nera normalios istatymines bazes tam reiklalui ir niekas nesiruosia to padaryt... Perdarius i elektromobili irgi neimanoma uzregistruot, bet va yra zmoniu/imoniu judinanciu ta reikala ir jau reikalai gereja toj vietoj.
Matomai nelabai suprantam vienas kita, uz tai ir sakiau kad TA neturi tookiu ekspertu, kurie galetu suziuret/ivertint nestandartinius mod'us - tam ir yra ekspertize, kuri galbut turi geresnius specialistus ir gali tinkamai ivertint kiek tinkamai masina buvo modifikuota nuo standartines. O kad nera duombazes kaip tai daryti - normalu, kadangi si dalis aktuali tik labai mazai daliai eismo dalyviu ir jie turi patys bendradarbiaujant su ekspertais rast kelius kaip ta duombaze padaryt (tiksliau pirmas pasidares kazkokius mod'us). Galbut yra galimybe kopijuoti tokias duombazes is uzsienio saliu, bet velgi neaisku nei kiek tai kainuos, nei kiek specialistu yra pajegus pagal ja dirbti/vertinti.
Sakiau anksciau kad LT neturi tiek tu automobilistu, jog kas nors labai taikytusi su istatymais prie ju, nes likusiems 99 procentams vairuotoju nera tai aktualu :)
Supratau minti, bet ji nelabai reali, kad TA centruose vertintu perdarymus, juk tada reikia aukstesnes kvalifikacijos darbuotoju, jiem daugiau moket. O kai reikia daugiau moket, tai darosi tikrai nerealu :D Bet vat kad butu smulkiom modifikacijom supaprastinta tvarka pas ekspertus, tai jau galima butu pasvajot bent :)
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Gedass »

Samurai wrote: Turiu naujienu ir informacijos "is pirmuju lupu". Katik buvau regitroje tvarkyt nuosava autoparka. Keli faktai:
1. Leidima dalyvauti eisme galima stabdyt iki metu, bet neribota skaiciu, t.y. po metu galima vel pratest ta sustabdyma. Kainuos tuos pacius 10 lt.
2. Sustabdzius leidima metam, ji galima nutraukti ir anksciau, jei pvz automobilis vaziuoja ir juo norima vaizuot, taciau vel, reikia sumoketi 10 lt, kad butu sutrumpintas terminas.
3. Siuo metu sustabdyti leidima dalyvauti eisme gali tik savininkas arba jo igaliotasis asmuo (notaro igaliojimas). Vis dar zada padaryti taip, kad funkcija veiktu ir elektronineje erdveje.
4.* Jei 2 automobiliai registruoti to pacio savininko vardu, numerius tarp masinu galima perkelti ir neturint draudimo irba TA.


*punktas turetu but aktualus tiem, kas grauzia nagus del kazkokiu ypatingu numeriu.

Sekmes stovint eileje regitroje :D
O numerius perkeliant butina varyt i regitra auto, ar uztenka duomenu is tech paso?
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Nave »

Atsinešk dokumentus ir numerius abiejų mašinų. Mašinos varyti nereikia. bent man taip buvo
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

User avatar
Samurai
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2011, 21:54
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Samurai »

del numeriu perkelimo, jei masinu tech pasai yra naujo tipo, tai masinu varyt pas juos nereik. netgi numeriu nereik, nes abu komplektai vistiek lieka pas tave. na ir aisku dar tuo atveju viskas taip paprasta, jei nesikeite masinos duomenys, kaip pvz - spalva.

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Gedass »

Dekingas uz info, pasirodo galesiu savo gerus numerius pasilikt :)
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

juodikis
Posts: 8
Joined: 18 Feb 2014, 12:50
Location: Vilnius
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by juodikis »

Samurai wrote:del numeriu perkelimo, jei masinu tech pasai yra naujo tipo, tai masinu varyt pas juos nereik. netgi numeriu nereik, nes abu komplektai vistiek lieka pas tave. na ir aisku dar tuo atveju viskas taip paprasta, jei nesikeite masinos duomenys, kaip pvz - spalva.
Hmmm... Tada keista. TA lipdukas tada tai lieka. „Palieka“ galimybę sukčiauti

User avatar
Samurai
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2011, 21:54
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Samurai »

Su TA neprisukciausi. Lipduko regitra neisduoda, reikia kreiptis I budincius kontrolierius tuvlitoje, sumoket pora litu uz nauju lipduku isdavima ir naujo lapo atspausdinima. Siaip nauju lipduku bet kam neuzklijuos, jei nepateiksi galiojancio lapo, akivaizdu. Be to, ne akmens amziuje gyvenam, viskas staigiai patikrinama per duomenu baze.

ferraaris
Posts: 22
Joined: 19 Jan 2007, 18:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by ferraaris »

Uz TA lapa teks susimoketi 15lt, nes pakeisti numeriai, vien uz lipduku kaina neprasisuksi

mos33
Posts: 19
Joined: 08 Dec 2013, 13:03

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by mos33 »

Klausymas kaip del anglisku perdarytu i kaire registravimas kokia situacija dabar?

Air
Posts: 78
Joined: 14 Nov 2010, 09:06
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Air »

mos33 wrote:Klausymas kaip del anglisku perdarytu i kaire registravimas kokia situacija dabar?
Amen. Vienintelis budas registruoti tokia auto kazkur kitur (danai, vokieciai, latviai...) ir tada jau su tos salies dokais i LT. VIN vistiek nepatiks, taciau auto is kokios vokietijos neregint negali :)

Kaazkaz
Posts: 15
Joined: 22 Jan 2013, 00:34

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Kaazkaz »

Sveiki, iškilo klausimas. Ar su overfenderiais praleidžia TA? Nieko nesako, ar reikia nuiminėti juos? Planuoju platintis tarpvėžį ir reiktų biški išsipjaustyti arkas. O kaip paskui TA stotyse reaguos į tai?

User avatar
mindish
Posts: 300
Joined: 23 Jul 2008, 23:37
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by mindish »

Kaazkaz wrote:Sveiki, iškilo klausimas. Ar su overfenderiais praleidžia TA? Nieko nesako, ar reikia nuiminėti juos? Planuoju platintis tarpvėžį ir reiktų biški išsipjaustyti arkas. O kaip paskui TA stotyse reaguos į tai?
Pastaruoju metu TA kabinasi net dėl perdidelių ratlankių R diametro (pvz. s13 gali praeiti tik su R15 ratlankiais (žimoma šitas dar priklauso ir nuo 'specialisto' nuotaikos)), tai peršasi išvada - 'nepaeis'.
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13

Kaazkaz
Posts: 15
Joined: 22 Jan 2013, 00:34

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Kaazkaz »

mindish wrote:
Kaazkaz wrote:Sveiki, iškilo klausimas. Ar su overfenderiais praleidžia TA? Nieko nesako, ar reikia nuiminėti juos? Planuoju platintis tarpvėžį ir reiktų biški išsipjaustyti arkas. O kaip paskui TA stotyse reaguos į tai?
Pastaruoju metu TA kabinasi net dėl perdidelių ratlankių R diametro (pvz. s13 gali praeiti tik su R15 ratlankiais (žimoma šitas dar priklauso ir nuo 'specialisto' nuotaikos)), tai peršasi išvada - 'nepaeis'.
Supratau. Tada reikės toliau mąstyti ką priburti geriau :D

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Nave »

Prikelsiu seną temą kažkiek. Šį kartą gal be offtopico apie visus registravimus, bet tiesiai prie TA temos, tiksliau lankų ir TA suderinamumo. Užtikau tokį projektuką ir kadangi ieškau kaip papildomai sutvirtinti seną kėbulą norėjau nusižiūrėti tokius ale lankus (nelabai verčiasi liežuvis pavadint taip) nuo vieno švedo:

Image
Image

Klausimas būtų toks: ar teko kam nors susidurt einant TA, ar kabinėjasi? Su pilnais tai žinau kad be sport paso neleidžia, nes tada salonas ne pilnos komplektacijos. Tuo tarpu čia su salonu kaip ir visas OK :)
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

DevisRR
Posts: 80
Joined: 11 Nov 2008, 22:57
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by DevisRR »

manau paprasčiau bus, jei savo lankus įkomponuosi ir poto uždengsi salono apdailom :) Negul kad įrodinėsi, kokią čia nesąmonęs sugalvojęs, kokius reikalavimus atitinka ir t.t. :)
e36 323i touring

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by enrgy »

Nepraleis tikrai su jokiais lankais, kad ir kaip jie "įkomponuoti" būtų. Vienintėlis variantas yra daryti surenkamus lankus ir tiesiog išimti juos prieš einant technikinę.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

filks
Posts: 14
Joined: 23 Feb 2014, 15:41

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by filks »

O siaip avarijos atveju tarkim, jei butu lankai(kad ir surenkami), tai butu kokiosnors baudos ar kazkas panasaus?

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by CorradoGT »

filks wrote:O siaip avarijos atveju tarkim, jei butu lankai(kad ir surenkami), tai butu kokiosnors baudos ar kazkas panasaus?
nebutu

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo

Post by Eli »

CorradoGT wrote:
filks wrote:O siaip avarijos atveju tarkim, jei butu lankai(kad ir surenkami), tai butu kokiosnors baudos ar kazkas panasaus?
nebutu
As nispecilistas, bet lankai mano supratimu keicia deformacines zonas. Ir cia jau speciau konstrukcinis pakeitimas, kuris nenumatytas gamintojo su visom is to isplaukianciom pasekmem...

Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

Post Reply