2.0 tfsi susilimas

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

2.0 tfsi susilimas

Post by gess »

Sveiki, turiu toki klausima, gal kas turesit minciu/patirties tuo klausimu. Yra audi a3 (8P kebule, cia antros kartos) su 2.0 tfsi varikliu 2005 metu. Nu ir jis susyla ganetinai letai, mano galva, aisku esu priprates prie senesniu automobiliu, kurie galbut gerokai daugiau benzino degina ir delto greiciau syla. Taip, jei laukia temperatura kokie +5 laipsniai, tenka nuvaziuoti min 7-10 km, kad rodykle butu ties 90 laipsniu. Kai buna salciau tas uztrunka dar ilgiau. Sildyti pradeda ganetinai greitai, nuvaziavus jau koki 1-1.5 km jau pucia silta ora. Isjungus peciuka/klimato kontrole susilimo procesas gerokai pagreiteja.

Kas man dar nelabai patinka, kad leidziantis nuo ilgu kalnu su pavara ir nestabdant, temperatura gal truputi net pakrenta zemyn. Delko galvociau gal pilnai neuzsidaro termostatas(kazkada turejau tokia beda su kitu auto ir pakeitus issiprende, aisku buvo labiau isreiksta). Bet jei tokiu atveju kompas visiskai atjungia kura(siluma reliai nesukuriama) ir peciukas naudoja siluma, gal tai ir normalu.

Kiek skaiciau vokieciu forumuose, tai tas variklis zinomas kaip labai ilgai sylantis, jie ten ji skaito kaip labai mazo kuro suvartojimo ir pagal standartizuotus testus leidziama jam ilgai silti. Net, berods, buvo 2007 metais pakeista ausinimo sistema del to. Mintys sukasi apie termostato keitima, ten ju du yra. Taip pat ir temepraturini davikli tuo paciu, nes keik patys vokieciai raso, tai tuos dalykus pakeite issprende problemas. Daugumai, aisku, ta uzsilimo problema buvo daug labiau isreiksta ir net siltu oru nesildavo normaliai, ko pas mane nera. Delto ir svarstau, kad nekeisti daliu kurios gerai veikia.

Parasiau ir audi forume, bet cia gal didesne techniskai isprususiu zmoniu koncentracija, tai, manau, daugiau sansu sulaukt atsakymo i tema :)

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by Mariuzzzz »

Nemanau, kad pakeitus termostata kazkas pasikeis. Jei termostatas veikiantis, jis uzsidares ir cirkuliacija viksta mazuoju ratu ,nuo to kada jis atsidarys nepriklauso per kiek laiko uzsils variklis bus visas skirtumas pvz anksciau palaike 85°c o pakeitus palaikys tarkim 90°c.

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by gess »

O tai jeigus jis pilnai neuzsidaro ir stringa. Del to dalis skyscios cirkuliuoja per radijatoriu? Tai va delto nesiltu ilgiau nori pasakyt :) ? Beto turejau su s13 tokia beda ir pakeitus issisprende iskarto. Paskui ikisus i karsta vandeni pasimate jo strigimas. Aisku ten kitokia sistema ausinimo. Ir termostatas ten tik mechaninis, tai jis realiai po truputi atsidarinet juk pradeda kaistant. Pas audi, ten ir kompas isikisa i termostato valdyma priklausomai nuo vaziavimo salygu.

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by Mariuzzzz »

Siaip tai jo, jei uzstriges ir neuzdaro, praleidzia ir ilgiau syla. Kad ir mechaninis jis ne nuo 30° pradeda atsidaryti. Tarkim jei atsidarineja prie 80° o idedi kur pradeda nuo 90° vistiek iki 80 sils tapati laika. Cia kaip pas tave su tuo ismaniuoju yra nezinau, jei ji valdo kompas gal ir bus skirtumas koks, neaisku kaip ir kada tas kommpas ten ji darineja. Gal pasirodys kas gudresnis ir papasakos kaip ten yra istikro.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by romkasponka »

Mariuzzzz wrote:Siaip tai jo, jei uzstriges ir neuzdaro, praleidzia ir ilgiau syla. Kad ir mechaninis jis ne nuo 30° pradeda atsidaryti. Tarkim jei atsidarineja prie 80° o idedi kur pradeda nuo 90° vistiek iki 80 sils tapati laika. Cia kaip pas tave su tuo ismaniuoju yra nezinau, jei ji valdo kompas gal ir bus skirtumas koks, neaisku kaip ir kada tas kommpas ten ji darineja. Gal pasirodys kas gudresnis ir papasakos kaip ten yra istikro.
Termostatas nera kazkoks diskretinis voztuvas ir todel gali buti, kad jei peranksti atsidarineti pradeda syla leciau.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by Mariuzzzz »

O kodel jei jis tvarkingas turetu atsidarinneti aksciau?

k3stukas
Posts: 1
Joined: 13 Oct 2014, 19:14

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by k3stukas »

Pas mane jetta 2.0 tfsi, lygiai ta pati situacija,bet problema jos nepavadinčiau. Truputėli erzina kai prie didesnio šaltuko reik ilgiau birbint, kad sušiltu. O ir nuvažiavus apie 8km iki darbo darbinės temperatūros dar nepasiekia.

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by gess »

Matyt klausima nevisai gerai suformulavau. Man labiausiai idomu, kas siam varikliui yra norma. Nes ka keisti, bent siuo metu, manau kad suprantu, jei jau nuspresiu keist.
Kiek skaiciau vokieciu forumus, tai jau tie kurie skundziasi sako, kad nuvaziavus ir 15km temperatura vos iki kokiu 60 laipsniu pakyla. Tai pas mane tikrai taip nera ir delto vis galvoju, kad bereikalo nekeisciau. Gal gamintojui, ar kokiam atstovui parasyt...

Siaip smagu va komentara girdet, kad kitiem irgi panasiai syla.

User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by komunistas »

į galva ateina 2 variantai kaip tokią situaciją spęsti:
1. Neimti į galvą ir važinėti kaip yra
2. Sumontuoti autonominį šildytuvą (liaudiškai webastą)

2-as variantas išspręstų situaciją iš pagrindų (dėvėtas benzininis šildytuvas kainuoja apie 100-150 euru + montavimas panašiai)
V6 KLDE

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by Eimazz555 »

As tai i ausinimo vamzdi ikalciau va tokias tris pakaitinimo zvakes, kaip kad pas vagus buna originaliai :)
Image

User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by komunistas »

Eimazz555 wrote:As tai i ausinimo vamzdi ikalciau va tokias tris pakaitinimo zvakes, kaip kad pas vagus buna originaliai :)
Image
variantas, bet yra keletas minusų (pvz valdymas šito viso reikalo, arba akumo pakrovimo klausimas tam nepritaikytoje auto, nes žvakės gerai srebia elektros - 1 žvakė apie 130W-300W(11A-25A srovės))

o autonomkė ima kažkur 140W pasileidžiant (iki 1 minutės) ir toliau tik apie 30-50W, atiduodama šildymo galia 3-5kW (priklauso nuo modelio). Kuro sąnaudos 0,15 L/kW per valandą

Žinoma kaina nepalyginama šių dviejų aparatų
V6 KLDE

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by gess »

Jokiu papildomu perdirbimu tikrai nedarysiu, nematau reikalo.

Bet paziurejau siandien truputi radijatorius siltas rodyklei is esmes nuo 50 laipsniu nepajudejus. Vadinas didiji rata atidaro per anksti. Tai teks keist....

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by gess »

Siandien pasikeiciau ta papildoma termostata:

Image

Image

Tai syla pastebimai greiciau, gal netaip greit kaip mano mx5, bet tiks :D. Aciu visiem uz pagalba :)

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: 2.0 tfsi susilimas

Post by fregis »

paciu laiku norejau pasiulyti pasiimti lazerini termometra ir pamatuoti temperatura radijatoriaus saltam dirbant, jei ji prades kilti (nors is rankos sunku uzciuopti) tai problema aiski kur.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Post Reply