audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
turiu problema idejus motora pradejo trailint tik pradeda pust turba ir pradeda tasytis visas paskui i aukstesnius sukius atsigauna, gal netyciom kas ka patartu paskirstytojas zvakes nauji
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
ziurek ora siurbe kaskur labai priklus motorai ant oro pasiurbimostudentas wrote:turiu problema idejus motora pradejo trailint tik pradeda pust turba ir pradeda tasytis visas paskui i aukstesnius sukius atsigauna, gal netyciom kas ka patartu paskirstytojas zvakes nauji
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Degimo kampas vietoje?
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
kaip ir lygtais vietoj
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Kaip kuro siurblys? Zvakiu tarpai?
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
del tarpo tai reik matuot o del kuro tai ir virsunej nevaziuotu manau jei siurbliui butu negerumai
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Kiek teko susidurt su siurblių problemomis, tai boost'o pradžioj užsitampo, paskui tempia iki galo, tik kažkada ima ir "ten viršuj" nebeužtenka kuro su visom to pasekmėm
Kuro filtrą irgi galima būtų pažiūrėt. Ir žvakių tarpelius.
Kuro filtrą irgi galima būtų pažiūrėt. Ir žvakių tarpelius.
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
bet va buna kai salta uzkuri ir kartais dirba, kartais ne, trailina ir dumais pilasi
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Pasiziurek zvakiu tarpus pradzioje, 10min darbo .
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Man tai klausimas: kas iš kur ir į ką idėjo tą motorą? Kokia mašina? Koks motoras? Kas keista?
Gal čia žmogelis įsidėjo turbo engine'ą be jokių ecu ir t.t.? Gal nuo to reiktų pradėt?
Gal čia žmogelis įsidėjo turbo engine'ą be jokių ecu ir t.t.? Gal nuo to reiktų pradėt?
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
ryt susuksiu is vis naujas iridines zvakes ziuresim kas bus
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Koks motoras? KG(1B) ar MC(2)? Su tais 10vt ir ju kanalizacija nuobodaus gyvenimo dar niekam nera buve . Kratosi, tamposi, valit-nevalit - tai ju firminis indikatorius, kad motorui (tiksliau shlangom ir ipurshkimui) jau sukako 20 meteliu .studentas wrote:ryt susuksiu is vis naujas iridines zvakes ziuresim kas bus
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
KG, pakeiciau zvakes pakeitus atsigavo tik pradejau vaziuot ir uzpyle panasu i tai kad pila beproto kura ir greiciausiai slegio neuztenka dar itarimas del slegio regulevimo reikalu yra
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
KG mano "mylimiausias" motoras ish visu I5. Pagal simptomus - ten viskas damushta jau, reishkia nuobodu nebus . Tam, kad KG vazhiuotu (bent kazkiek) reikia:studentas wrote:KG, pakeiciau zvakes pakeitus atsigavo tik pradejau vaziuot ir uzpyle panasu i tai kad pila beproto kura ir greiciausiai slegio neuztenka dar itarimas del slegio regulevimo reikalu yra
1. Sutvarkyti uzhdegimo sistema, t.y. zhvakes, laidai, paskirstytojas savo vietoje (degima reguliuoja kompas). Ir paskirstytojas be vakuumo turi stovet. Jei ten jau stovi uzhdegimas nuo atmosferkes, ar kokio kamazo, tai tada jau reikia kapstytis pagal situacija...
2. Sutvarkyti vakumus visus, oro shlangas, kad nesiurbtu oro per shona ar per kokia WG diafragma kiaura. Visokie vozhtuveliai ten primityviai veikia, galima ish principo turbut juos eliminuot ishvis.
3. Visus supuvusius, nutrauktus/nukirptus laidus sutvarkyti taip, kad kompas gautu jam reikalinga informacija (kiek pamenu gazo mikriko reikia, smagrachio davikliu ir antifryzo bei oro temp).
4. Padaryti taip, kad purkshtukai purkshtu ruka, o ne myzhtu. Jei gerai pamenu tinka nuo kitu I5 (krabas riebuma reguliuoja, nashumo kaip ir pakanka tiem 180 ar kiek ten arklio). Proceso eigoj pakeisti ju gumutes, nes kitaip per lizdus siurbia/puchia ora.
5. Reikia nestringanchio krabo (t.y. diskelio, kuris nebutu nesulankstytas duju sprogimo, gal tinka nuo atmo, nezhinau).
Dar galima vozhtuvus sureguliuot, bet chia jau kai nesprings motoras.
Beje, jei motoras ilgai vazhiaves ant duju, tai dar zhiurek ir lizdai vozhtuvu bus susede, ar kas ten, kad uzhspaudzhia vozhtuvus. Zhodzhiu geras mazochisto pasirinkimas tas KG, su kuo ir sveikinu . Kaip pastebejau su jais labiausiai knisasi zhmones, kurie buna jaunesni uzh ta motora. Pats KG niekada neturejes, bet ne karta teko teikti pagalba mazochistams, kurie kazka bande ishspaust ish to motoro.
Kas del neuzhdegimo, tai keli hintai, ka prisiminiau ish tu praleistu valandu, krapshtant galva, WTF su tuo KG:
Gali neuzhdegt, kai paskirstytojas nusuktas i shona tiek, kad kompas duoda skierka gerokai per velai. Neshaudo?
Gali uzhpilt, kai shlangoje tarp turbos ir koliko yra uzhsidaranti skyle. Pvz. nedavershtas chamutas, arba trukus "garmoshke". Kai turba uzhpuchia, ji pasiurbia gerai oro, pakelia matuokle, matuokle papila kuro, o oras, kurejo patekti i cilindrus - ishkeliauja po kapotu. Gauni nenormaliai riebu mishini, kuris banaliai nedega.
Gali neuzhdegt, del 4. Purshkia stambiai, mazhai garu, neuzhsidega. Kai daugiau apsuku, oras per purkshtuko apiputimo kanala, pagerina atomizacija ir vualia, jau dega .
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Blogiausia tas kad variklis idetas is 200 i cupa ir tai dariau ne as o su tokiu defektu nupirkau.
Turiu pamastymu apie elektronini ipurskima jei neis isgaudyt bedu arba jei atsibos begaudant
O bet taciau su ipurskimu vel hemarojus su fuel rail'u
Turiu pamastymu apie elektronini ipurskima jei neis isgaudyt bedu arba jei atsibos begaudant
O bet taciau su ipurskimu vel hemarojus su fuel rail'u
Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?
Pirmiausia-Pasiziurek temperaturos dačika ar jis geras ir ar jo laidai geri.