audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

turiu problema idejus motora pradejo trailint tik pradeda pust turba ir pradeda tasytis visas paskui i aukstesnius sukius atsigauna, gal netyciom kas ka patartu paskirstytojas zvakes nauji

alexklap
Posts: 39
Joined: 20 Sep 2014, 20:15

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by alexklap »

studentas wrote:turiu problema idejus motora pradejo trailint tik pradeda pust turba ir pradeda tasytis visas paskui i aukstesnius sukius atsigauna, gal netyciom kas ka patartu paskirstytojas zvakes nauji
ziurek ora siurbe kaskur labai priklus motorai ant oro pasiurbimo

User avatar
Paul
Posts: 105
Joined: 17 Jul 2013, 12:24

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by Paul »

Degimo kampas vietoje?

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

kaip ir lygtais vietoj

User avatar
qoil777
Posts: 427
Joined: 05 Sep 2013, 12:46
Location: Vilnius

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by qoil777 »

Kaip kuro siurblys? Zvakiu tarpai?
JURONAS Racing Team
http://www.juronas.lt

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

del tarpo tai reik matuot o del kuro tai ir virsunej nevaziuotu manau jei siurbliui butu negerumai

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by saukstas »

Kiek teko susidurt su siurblių problemomis, tai boost'o pradžioj užsitampo, paskui tempia iki galo, tik kažkada ima ir "ten viršuj" nebeužtenka kuro su visom to pasekmėm :)

Kuro filtrą irgi galima būtų pažiūrėt. Ir žvakių tarpelius.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

bet va buna kai salta uzkuri ir kartais dirba, kartais ne, trailina ir dumais pilasi

User avatar
qoil777
Posts: 427
Joined: 05 Sep 2013, 12:46
Location: Vilnius

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by qoil777 »

Pasiziurek zvakiu tarpus pradzioje, 10min darbo .
JURONAS Racing Team
http://www.juronas.lt

User avatar
scootas
Posts: 413
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by scootas »

Man tai klausimas: kas iš kur ir į ką idėjo tą motorą? Kokia mašina? Koks motoras? Kas keista?
Gal čia žmogelis įsidėjo turbo engine'ą be jokių ecu ir t.t.? Gal nuo to reiktų pradėt?

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

ryt susuksiu is vis naujas iridines zvakes ziuresim kas bus

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by kwlw »

studentas wrote:ryt susuksiu is vis naujas iridines zvakes ziuresim kas bus
Koks motoras? KG(1B) ar MC(2)? Su tais 10vt ir ju kanalizacija nuobodaus gyvenimo dar niekam nera buve :D. Kratosi, tamposi, valit-nevalit - tai ju firminis indikatorius, kad motorui (tiksliau shlangom ir ipurshkimui) jau sukako 20 meteliu :D.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

KG, pakeiciau zvakes pakeitus atsigavo tik pradejau vaziuot ir uzpyle :D panasu i tai kad pila beproto kura ir greiciausiai slegio neuztenka dar itarimas del slegio regulevimo reikalu yra :)

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by kwlw »

studentas wrote:KG, pakeiciau zvakes pakeitus atsigavo tik pradejau vaziuot ir uzpyle :D panasu i tai kad pila beproto kura ir greiciausiai slegio neuztenka dar itarimas del slegio regulevimo reikalu yra :)
KG mano "mylimiausias" motoras ish visu I5. Pagal simptomus - ten viskas damushta jau, reishkia nuobodu nebus :). Tam, kad KG vazhiuotu (bent kazkiek) reikia:
1. Sutvarkyti uzhdegimo sistema, t.y. zhvakes, laidai, paskirstytojas savo vietoje (degima reguliuoja kompas). Ir paskirstytojas be vakuumo turi stovet. Jei ten jau stovi uzhdegimas nuo atmosferkes, ar kokio kamazo, tai tada jau reikia kapstytis pagal situacija...
2. Sutvarkyti vakumus visus, oro shlangas, kad nesiurbtu oro per shona ar per kokia WG diafragma kiaura. Visokie vozhtuveliai ten primityviai veikia, galima ish principo turbut juos eliminuot ishvis.
3. Visus supuvusius, nutrauktus/nukirptus laidus sutvarkyti taip, kad kompas gautu jam reikalinga informacija (kiek pamenu gazo mikriko reikia, smagrachio davikliu ir antifryzo bei oro temp).
4. Padaryti taip, kad purkshtukai purkshtu ruka, o ne myzhtu. Jei gerai pamenu tinka nuo kitu I5 (krabas riebuma reguliuoja, nashumo kaip ir pakanka tiem 180 ar kiek ten arklio). Proceso eigoj pakeisti ju gumutes, nes kitaip per lizdus siurbia/puchia ora.
5. Reikia nestringanchio krabo (t.y. diskelio, kuris nebutu nesulankstytas duju sprogimo, gal tinka nuo atmo, nezhinau).

Dar galima vozhtuvus sureguliuot, bet chia jau kai nesprings motoras.

Beje, jei motoras ilgai vazhiaves ant duju, tai dar zhiurek ir lizdai vozhtuvu bus susede, ar kas ten, kad uzhspaudzhia vozhtuvus. Zhodzhiu geras mazochisto pasirinkimas tas KG, su kuo ir sveikinu :D. Kaip pastebejau su jais labiausiai knisasi zhmones, kurie buna jaunesni uzh ta motora. Pats KG niekada neturejes, bet ne karta teko teikti pagalba mazochistams, kurie kazka bande ishspaust ish to motoro.

Kas del neuzhdegimo, tai keli hintai, ka prisiminiau ish tu praleistu valandu, krapshtant galva, WTF su tuo KG:
Gali neuzhdegt, kai paskirstytojas nusuktas i shona tiek, kad kompas duoda skierka gerokai per velai. Neshaudo?
Gali uzhpilt, kai shlangoje tarp turbos ir koliko yra uzhsidaranti skyle. Pvz. nedavershtas chamutas, arba trukus "garmoshke". Kai turba uzhpuchia, ji pasiurbia gerai oro, pakelia matuokle, matuokle papila kuro, o oras, kurejo patekti i cilindrus - ishkeliauja po kapotu. Gauni nenormaliai riebu mishini, kuris banaliai nedega.
Gali neuzhdegt, del 4. Purshkia stambiai, mazhai garu, neuzhsidega. Kai daugiau apsuku, oras per purkshtuko apiputimo kanala, pagerina atomizacija ir vualia, jau dega ;).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

studentas
Posts: 22
Joined: 17 Apr 2012, 20:22

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by studentas »

Blogiausia tas kad variklis idetas is 200 i cupa ir tai dariau ne as o su tokiu defektu nupirkau.
Turiu pamastymu apie elektronini ipurskima jei neis isgaudyt bedu arba jei atsibos begaudant
O bet taciau su ipurskimu vel hemarojus su fuel rail'u

Artūrass
Posts: 13
Joined: 16 Aug 2012, 08:17

Re: audi 10v turbo 2000-4000rpm trailina?

Post by Artūrass »

Pirmiausia-Pasiziurek temperaturos dačika ar jis geras ir ar jo laidai geri.

Post Reply