Daviau? O gal tiesiog ''nelabai'' supratai?Gedass wrote: Cia tai davei vaizdu Tai jei jau ekspertas, tai koks jau skirtumas tada, kokia marke/modelis? TA apziuru centruose dirba tikrai ne ekspertai, kolegija ar gal ir ta nebutinai baigusi chebra, ypac nuosalesnese vietose dirbantys tai buna akivaizdziai stokoja ziniu apie automobilius
TA apziuru centre ir nereikia profesoriu, jie tikrina bazinius mazgus, kuriuos turi praktiskai visi auto, bet jei tu pridarai visokiu modifikaciju savo automobiliui ir jos tik anot taves yra saugesnes/geresnes nei orginalas tai kas gali jas ivertint? Ar tu pats lygiai taip pat gaudaisi visose markese ir modeliuose?
Paziurek kaip romkasponka rase apie e30+plyta - pirmas praeina kryziaus kelius kol pasitvirtina viska, o poto sukuriamas sablonas kaip reikia daryti jog atitiktum reikalavimus. Taip ir su kitom dalim kuriama testuojama tvirtinama ir tik poto gavus leidima pardavinejama - didele kaina, bet visur pripazista kaip tinkama. Arba virini meistrauji, pries ta keiti ir pro policija vaziuosi isjunges varikli (ismetimo atveju)
p.s. buvo cia kazkur nesenai kalbeta apie LOTUS 7 replika, kad LT niekas nesupranta kaip jam ta ekspertize atlikt, bet jei vienas pramustu visa reikala tai visiem kito atsivertu daug lengvesnis kelias