e30 320i, reikia visokios info

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

Sveiki, prancuzijoj is senuko njusipirkau e30 87m 2.0i, siaurastopis idealios bukles nuo a iki z. nei rudies, nei kokio klibejimo, nei barskejimo. Tai va butu idomu suzinot kur rast variklio koda, nes ant france popieriu neraso kw? kokia gali but deze, galinis reduktorius, koks reduktorius geriau ir pan. pagal kebulo numeri raso tik komplektacija ir kad variklis m20. ar galima ant standartiniu viduriu det turba? o gal siaip galima kaip pamodint, nes traukos biski daugiau noretus. koie jo pliusai minusai? kebulo neliesiu, kolkas jis pasipouse tik dropu ir BBS RS r16. Vazinesiu tik gatvem. dekui uz info

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Varai i bmwfan.lt foruma ir skaitai iki pazaliavimo, nes informacijos ten marios ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

buvau uzejas, ten daugiau spalvu bus nei tik zalia

User avatar
Sapnas
Posts: 70
Joined: 12 Apr 2012, 22:25
Location: Gelgaudiskis

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Sapnas »

Praeis desimt metu ir pasigailesi, kad modifikavai. Palik standarta, vazinek, bus dar vienas dailus bmw gatvese. Jei nori lauzyti, pirk e36 ar e46, ju pilna. Jei negerbi bmw, tada parduok tam, kuris saugos, priziures.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Sapnas wrote:Praeis desimt metu ir pasigailesi, kad modifikavai. Palik standarta, vazinek, bus dar vienas dailus bmw gatvese. Jei nori lauzyti, pirk e36 ar e46, ju pilna. Jei negerbi bmw, tada parduok tam, kuris saugos, priziures.
Visiskai nesutinku, cia jau skonio reikalas. Buvau nevienose oldtimeriu varzybose vakaru Europoje ir tikrai smagu pamatyti 80-90 metu (arba senesnes) masinas lenktyniaujant. Cia zinok panasiai kaip teatro artistu svajone numirti scenoje ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

kad jis nebus draskomas tai tikrai, tik noris kad butu biski piktesnis. :twisted: dabar toks jausmas kad prisviles. antra ant sauso vos vos kokius 5cm tik nukapsto.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Jei nori issaugoti kazkokia autentika tai reikia deti koki m20b27 su kokiais piktesniais veleneliais ir susiprogramuoti kompa.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Niokas »

arba daryt m20b32 ir atsukt atmo 200-250kw :wink: , nes m20b25 galvos labai nemegsta turbo,nebent gaut pirmuju iki 85m siaurastopiu galvu,tos biski kantresnes.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

o kur variklio kodas yra?

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

siandien dar prasilekiau normaliai autoroute ir tikriausiai isikirtau kur dingus mano trauka. pirma pavara 50km, antra 120km, trecia 180km, o ketvirta nebebandziau nes bijau zandaru. nemanau kad tokio ilgumo pavaros yra normalu. taigi noreciau info kokia keist deze trumpesnem pavarom ar koki reduktoriu ieskot? gal kokio dyzelio ar 1.6 motoro? bukit zmones patarkit.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Siaip skaiciuotis reikia, o pas tave matyt bus kokio dyzelio galinis reduktorius sudetas. Siaip pasiziurek ar LSD yra.

Galima isideti deze nuo E36 arba reduktoriu pasikeisti. Yra BMWfanuose tema apie galinius reduktorius.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

dekui.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by kwlw »

ziuziu wrote:siandien dar prasilekiau normaliai autoroute ir tikriausiai isikirtau kur dingus mano trauka. pirma pavara 50km, antra 120km, trecia 180km, o ketvirta nebebandziau nes bijau zandaru. nemanau kad tokio ilgumo pavaros yra normalu. taigi noreciau info kokia keist deze trumpesnem pavarom ar koki reduktoriu ieskot? gal kokio dyzelio ar 1.6 motoro? bukit zmones patarkit.
Gal chia kokia eco opcija gamykline? Nes kazkaip pamenu E30 325'a su labai panashiais begiu perdavimais.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Ainis »

Manasis 316 (m10) gamykliskai antru begiu simta imdavo... 3,67 diffas buvo,

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

bandysiu rytoj paskaiciuot koks ten pas mane, nes tiksliai nesamone.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Ainis »

ziuziu wrote:bandysiu rytoj paskaiciuot koks ten pas mane, nes tiksliai nesamone.
Skaiciuot nereikia. Jei ten tikrai toks ledinis, tai bus aiskiai iskaitoma lentele ties galiniu dangteliu
Image
(S raide pries perdavimas reiskia blokuota reduktoriu)

ziuziu
Posts: 57
Joined: 07 Feb 2013, 22:33

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by ziuziu »

radau ta lentele. 3.45

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Norbert »

Sveikas,

Taigi, pats turiu 320i siaurastopi.

Pilnai restauruota mano galva su viduriu slifavimo geresniam pralaidumui. sportinis paskirstimo velenas 184 laipsniu. lengvesni ir stipresni voztuvai, spiruokles, karomyslai lengvesni.

Is kart sakau tai, su kuom supazindino mane zmogus tobulinantis mano masina. Jis iskart pasake, jog privalumas 320i uz 325i tas, jog varyklis yra geriau subalansuotas. beda yra tokia: dainuojantis voztuvai. Kas tai? O gu siuose varykliuose yra labai negerai pagaminta tepalu pompa, kas neleidzia gerai tepaluoti sesto cilindro ir jo komponentu. Pasekoje, veleneliai susidevi. Todel pirma ir svarbiausia rekomendacija: pasikeist paskyrstimo velena su karomyslais. Nedek kamstiniu tarpiniu galvai, nes jos prisisemia tepalo ir laikui begant pradeda trupineti.

Svarbiausia: visada duok varykliui paveikt bent 2 minutes ji uzvedus, kad tepalai paskirstitu, ir vaziuoji ramiai. Cia jei nenori turet dainuojanciu voztuvu.

Kas dar. Gali deti 2.5 intake manifolda, nes jis turi didesnius iejimus, bet reiks liamda zonda deti visa laidina nuo 2.5, bet keleta arkliu istrauksi vien tik del sito modo.

Bet jei nori greitesnes masinos vienareiksmiskai: Pakaba. Varyklis 6 cilindru savaime yra labai gyvas zveris, bet masinai truksta standumo. Dek gerus dujinius amortikus (GERUS), strut barus, sway barus, traukutes ir tikrai pajusi kur kas smagesni vazinejimasi. Poliuretanai.

Sita, kad neturetum jau niekad bedu su svirties laisvumu ;)
http://www.turnermotorsport.com/p-1248- ... 86-91.aspx

Dar labai geras modas, islengvint smagrati.

Na ir nededi kosmiskai dideliu ratu ar bent jau proporcionaliai laikais OEM specifikaciju,, dedamas low profiles. Na cia jau manau ir pats zinai :)

Kol kas nieko daugiau negaliu prisimint. Na baterija i bagazine, nes e30 galas labai lengvas.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Is kart sakau tai, su kuom supazindino mane zmogus tobulinantis mano masina.
Tai gal iskart visiem pasakyk kas cia toks tu m20 senienu zinovas?
Jis iskart pasake, jog privalumas 320i uz 325i tas, jog varyklis yra geriau subalansuotas.
Per kuria vieta?

beda yra tokia: dainuojantis voztuvai. Kas tai?
Tai kas gi tai?

O gu siuose varykliuose yra labai negerai pagaminta tepalu pompa, kas neleidzia gerai tepaluoti sesto cilindro ir jo komponentu.


Tarkim...

Pasekoje, veleneliai susidevi. Todel pirma ir svarbiausia rekomendacija: pasikeist paskyrstimo velena su karomyslais.
O kam juos keisti jei jie bus geri?

Svarbiausia: visada duok varykliui paveikt bent 2 minutes ji uzvedus, kad tepalai paskirstitu, ir vaziuoji ramiai.
Koks tepalu pasiskirstymo greitis? Kaip ismatavot? Tai iseina 4 cilindru motorui 1min ir 20 sekundziu turi uztekti?
Cia jei nenori turet dainuojanciu voztuvu.
tai taip ir nepasakei su kuria vieta jie dainuoja jei niekas nesudile...
Kas dar. Gali deti 2.5 intake manifolda, nes jis turi didesnius iejimus, bet reiks liamda zonda deti visa laidina nuo 2.5, bet keleta arkliu istrauksi vien tik del sito modo.

Vienzo, vienoje baznycioje varpai skambejo....
Bet jei nori greitesnes masinos vienareiksmiskai: Pakaba. Varyklis 6 cilindru savaime yra labai gyvas zveris,
Cia jau kaip pasiseks...
bet masinai truksta standumo. Dek gerus dujinius amortikus (GERUS), strut barus, sway barus, traukutes ir tikrai pajusi kur kas smagesni vazinejimasi. Poliuretanai.
Tarkim...
Sita, kad neturetum jau niekad bedu su svirties laisvumu ;)
http://www.turnermotorsport.com/p-1248- ... 86-91.aspx
Kiek turejau BMW neiviename sitos dalys ant tiek nebuvo sudilusios, kad butu kazkoks pastebimas laisvumas. Blogiausiu atveju PTFE ivores pasidaryti ir ten supresuoti. Kainuos 20Lt ir nereiks is uz juru mariu siustis uz daug pinigu kai to visai nereikia.
Dar labai geras modas, islengvint smagrati.
Pritariu, bet jei nepatinka pavaru dezes bildejimas ant laisvu apsuku tai geriau to nedaryti.
Na ir nededi kosmiskai dideliu ratu ar bent jau proporcionaliai laikais OEM specifikaciju,, dedamas low profiles. Na cia jau manau ir pats zinai :)


Spaudziu desine uz si prisiminima :!:
Kol kas nieko daugiau negaliu prisimint. Na baterija i bagazine, nes e30 galas labai lengvas.
Kita karta kai ka nors atsiminsi gerai apgalvok pries rasydamas... ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Norbert »

romkasponka wrote: Tai gal iskart visiem pasakyk kas cia toks tu m20 senienu zinovas?
Matau, tu labai priekabus zmogus esi :) Na nieko, skirtingi mes esam, visokiu reikia ;)

Kad tavo smalsuma pasotint pasakysiu tik tiek, jog zmogus pas kuri klausineju apie mechanikos principus ir darausi savo masina, dirba ne siaip su senienom, o visokiausio kalibro varykliais ruosiamais sportui ir tai labai sekmingai daro jau bent 20 metu.

Gero Tau vakaro tamsta ir jei turesi klausimu, parasyk prasau i privata, uzuot bereikalingai kurdamas kivircus. ;)


P.S. "Dainavimu" ("Singing") vadinama yra kai, metams begant tinkamai nepriziurint masina, tarp karomyslu pagalveliu (techniskai nezinau pavadinimo) ir veleno skilciu (lobes) atsiranda didesnis nei leistinas tarpas. to pasekoje jie pradeda tarpusavi dauzytis, kas iseda idubima karomyslo pagalveje. Tokiu atveju, vien tik karomyslu ar paskirstimo veleno pakeitimas isspres problema laikinai, nes greitu metu karomyslas ar veleno skiltis dar greiciau susideves. Todel reik visada keist abi dalis, nes kitaip tai tiesiog pinigai i bala.

Tai bent jau taip paaiskino tas mechanikas. Gal iveliau kokia nedidele klaida, bet tik todel, kad pats dar daug ko nezinau. Bet stengiaus viska sudeti tinkamai.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by romkasponka »

Mane tai mokina per zmogiskojo faktoriaus kursa, kuri turiu praeiti kas pora metu, kad: jei tu darai tai dvidesimt metu tai nereiskia, kad darai tai teisingai. Lietuvos senu meistru ismanymu apskritai nusivyles, nes ten burejai is kavos tirsciu, nes nauja karta jau senai juos aplenke. Vieninteli zmogu, kuriam jauciu pagarba yra Zbignevas Kivertas, kuris yra inzinierius iki kaulu smegenu, o visi kiti viresni kiek teko susidurti tai kazkokie raganiai ir terliai su apgailetinais darbu rezultatais. Ir jau neviena istorija yra teke girdeti, kad zmonems, kuriems sporte patikimumas yra labai svarbu darosi variklius pas vokiecius, prancuzus ir tt..


Kai nori tai sugebi parasyti, nes sitame forume pablevyzgojimu apie nieka nereikia.


Kas link tarpo tarp kumstelio ir rokerio, tai cia velgi gali buti nemazai priezasciu, t.y. tarpelis sureguliotas prastai arba daug sukant motora spyruokles perminkstos ir tt. Tu parasei, kad pradeda dauzytis, bet apie priezasti del ko tai nutinka nesusimastai...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Norbert »

romkasponka wrote:Mane tai mokina per zmogiskojo faktoriaus kursa, kuri turiu praeiti kas pora metu, kad: jei tu darai tai dvidesimt metu tai nereiskia, kad darai tai teisingai. Lietuvos senu meistru ismanymu apskritai nusivyles, nes ten burejai is kavos tirsciu, nes nauja karta jau senai juos aplenke. Vieninteli zmogu, kuriam jauciu pagarba yra Zbignevas Kivertas, kuris yra inzinierius iki kaulu smegenu, o visi kiti viresni kiek teko susidurti tai kazkokie raganiai ir terliai su apgailetinais darbu rezultatais. Ir jau neviena istorija yra teke girdeti, kad zmonems, kuriems sporte patikimumas yra labai svarbu darosi variklius pas vokiecius, prancuzus ir tt..


Kai nori tai sugebi parasyti, nes sitame forume pablevyzgojimu apie nieka nereikia.


Kas link tarpo tarp kumstelio ir rokerio, tai cia velgi gali buti nemazai priezasciu, t.y. tarpelis sureguliotas prastai arba daug sukant motora spyruokles perminkstos ir tt. Tu parasei, kad pradeda dauzytis, bet apie priezasti del ko tai nutinka nesusimastai...
Taip atsiprasau,

Dauzesi dazniausiai siuose varykliuose del to, kad tepalu pompa nepakankamai gerai sutepa paskutini cilindra ir jo komponentus, o pastarasis dalykas, kur neduodama pakankamai laiko pries vaziuojant sutepimo tinkamo duot, neapkraunant varyklio. yra paseka to skatinamo susidevejimo.

Na matai, zmogus, kuris ir rallyje dalyvaves ir motokrose "n" metu pats laurus skines ir savo paties motociklus surinkinejes ir KTM motociklams amortizatorius patentaves. Zodziu, netraukiu viso sito siaip sau is dausu. Jo garazas tolygus laboratorijai, o vien tik is klausos nustatyneti varyklio tikslius gedymus labai tikslingai ne kiekvienas te sugeba. Suprantu, kad cia renkasi tikrai lunatikai automechanikos :)

Bet savuoju dede Mortenu tikrai labai pasitikiu. Kai paruosiu ismetima, smagrati, pakaba, galesi pats prasivaziuot ir nusprest, ar darbas padarytas su galva argi ne ;)

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by fregis »

Manau cia truputi sugedes telefonas gaunasi :) bet smagu, kad zmogus stengiasi patarti kitiems, dalinasi patirtimi :)

Manau suprantau kodel 2.0 uz 2.5 "geriau subalancuotas", nes alkuninio alkune mazesne (stroke), stumokliai mazesnis, ko pasekoje alkuninis maziau jaucia svorio skirtumus, ir mazesni stumokliai, tiketina bus maziau nukrype svoriu tarp cilindru
Last edited by fregis on 26 Nov 2014, 10:57, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by Mariuzzzz »

Jei tu cia apie stumuoklio skersmeni, tai kiek pamenu visais 4mm b20 mazesni. b25 84mm o b20 80mm.

zygasbmw
Posts: 171
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: e30 320i, reikia visokios info

Post by zygasbmw »

m20b20 bore/stroke 80/66
m20b25 84/77

tik kitas dalykas,kad is to b20 padaryti,nors ta b25 galinguma,tai nebus labai pigus variantas.

Post Reply