bmw m42b18 318is turbo
bmw m42b18 318is turbo
Sveiki, turiu tokiu keleta klausimeliu:
1.Kaip manote kaip pigiaugautusi ismetimo kolektoriu pirkti aftermarketa ar darytis pas zmones(gal yra zmoniu kurie daresi ir kokia mazdaug kaina)?
2.Kiek arkliu laiko stock m42b18 variklio viduriai?
3.Kokius butiniausius upgreidus pasiulytumet perdarinejant m42b18 is atmosferiko i turbo?
1.Kaip manote kaip pigiaugautusi ismetimo kolektoriu pirkti aftermarketa ar darytis pas zmones(gal yra zmoniu kurie daresi ir kokia mazdaug kaina)?
2.Kiek arkliu laiko stock m42b18 variklio viduriai?
3.Kokius butiniausius upgreidus pasiulytumet perdarinejant m42b18 is atmosferiko i turbo?
Re: bmw m42b18 318is turbo
1. Darytis. 1000-1500Lt.
2. 400-500AG.
3. Galvos smeiges/tarpine pirmoj eilej, toliau jau pagal kisene.
2. 400-500AG.
3. Galvos smeiges/tarpine pirmoj eilej, toliau jau pagal kisene.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: bmw m42b18 318is turbo
Bendradarbis daresi namu salygom kolika,turbo k26 purkstukus didesnius,be osm,ir lambdu vaziavo bet turbina pute tik nuo 3.5k rpm,reikejo mazesnes turbos ,taip gatvei vazinet galima buvo linksmai ,o driftui netiko...
Re: bmw m42b18 318is turbo
Pasuk,papasakosiu apie kolektoriaus gamyba,jei pats darysi,jei nepats galima pagamint...
Re: bmw m42b18 318is turbo
perki china shit pigu m50 turbo kolika, nupjauni du galinius runerius ir turi m42 turbo kolika
Re: bmw m42b18 318is turbo
Nusiperki santechniniu alkuniu uz 100lt ir susivirini patikima daiktacooler wrote:perki china shit pigu m50 turbo kolika, nupjauni du galinius runerius ir turi m42 turbo kolika
Re: bmw m42b18 318is turbo
Kodėl niekas apie ECU neužsimena?
Re: bmw m42b18 318is turbo
Tai gal todel, kad apie tai nebuvo klausiama
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: bmw m42b18 318is turbo
tai gal žmogus nežino,kad nėra taip paprasta užsiturbint mašiną,kaip kad tik turbą ant koliko pakabint
Re: bmw m42b18 318is turbo
is'o kompas iki 10psi rieda ir ant stock. jei nori pust daugiau lendi i vidurius variklio ir dedi bent jau piggyback. trust me, paskutiniu pora menesiu gyvenu kasdiena rinkdamas info apie toki reikala, bet kuo toliau galvoju, tuo labiau sugalvoju kad fuck this shit ir bus tiesiog swap'as i rimtesni motora, kad ir kiek butu idomu turet 4 bangeri daranti whapshhh
Trumpi pastebejimai ka as atradau/suzinojau kurie gal pades -
Dyzelio (1.8tds, kad ir daug kas rekomenduoja pameginti) kolikas netinka.
easiest way jei rankos virinimui abi kairios (kaip pas mane ) ir nenori leist daug piginu, kalbini kazka kad uz pigiai padarytu, arba kaip kazkas minejo, atsisiunti uz 50svaru 6cil turbo kolika, pjauni paskutinius 2 cil , uzvirini ir ready to go.
Dar lengvesnis variantas, bet bent jau neradau to - t25/t3/kkk etc, perejimas ant stock ismetimo (t.y. ten kur baigiasi "kelnes" prisisuka turba ir sukisi ir vaziuoji (viskas telpa jei turba nedidele), bet kaip ir minejau vel nebent virintis, darytis, matuotis ir t.t.
Vamzdynas (jei budget darai) viskas nuo e36 1,8 arba 2.5 tds, telpa viskas idealiai.
kompas kaip ir minejau laiko iki 10 psi, tiesa daug kas sako kad "saugi" riba daily vazinejimui yra ~0.4bar.
su tokiu setup'u chebra bimmerforumuose ir pan, prisuka ~170ag...
Taigi bent jau as, po ilgu galvos kasymusi ir galvojimu kad fuck kaip butu idomu, visdelto nusprendziau tiesiog pasiswapint bent i 2.5 ir nesukt galvos... Nes jau po savo pastaruju dvieju 200sx kazkaip ismokau - kur turbo, ten ir bedos (neisizeiskit, dar vis atsiduociau uz nissana )
Trumpi pastebejimai ka as atradau/suzinojau kurie gal pades -
Dyzelio (1.8tds, kad ir daug kas rekomenduoja pameginti) kolikas netinka.
easiest way jei rankos virinimui abi kairios (kaip pas mane ) ir nenori leist daug piginu, kalbini kazka kad uz pigiai padarytu, arba kaip kazkas minejo, atsisiunti uz 50svaru 6cil turbo kolika, pjauni paskutinius 2 cil , uzvirini ir ready to go.
Dar lengvesnis variantas, bet bent jau neradau to - t25/t3/kkk etc, perejimas ant stock ismetimo (t.y. ten kur baigiasi "kelnes" prisisuka turba ir sukisi ir vaziuoji (viskas telpa jei turba nedidele), bet kaip ir minejau vel nebent virintis, darytis, matuotis ir t.t.
Vamzdynas (jei budget darai) viskas nuo e36 1,8 arba 2.5 tds, telpa viskas idealiai.
kompas kaip ir minejau laiko iki 10 psi, tiesa daug kas sako kad "saugi" riba daily vazinejimui yra ~0.4bar.
su tokiu setup'u chebra bimmerforumuose ir pan, prisuka ~170ag...
Taigi bent jau as, po ilgu galvos kasymusi ir galvojimu kad fuck kaip butu idomu, visdelto nusprendziau tiesiog pasiswapint bent i 2.5 ir nesukt galvos... Nes jau po savo pastaruju dvieju 200sx kazkaip ismokau - kur turbo, ten ir bedos (neisizeiskit, dar vis atsiduociau uz nissana )
Re: bmw m42b18 318is turbo
bet turbint masina, kad gaut 30 arkliu tai nebent is idejos?bassed wrote:is'o kompas iki 10psi rieda ir ant stock. jei nori pust daugiau lendi i vidurius variklio ir dedi bent jau piggyback. trust me, paskutiniu pora menesiu gyvenu kasdiena rinkdamas ...
su tokiu setup'u chebra bimmerforumuose ir pan, prisuka ~170ag...
Re: bmw m42b18 318is turbo
mates,ir padaryta turbo setupa is stock koliko,apversto,aisku atrodo urodas,bet veikia.
Re: bmw m42b18 318is turbo
O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.
Re: bmw m42b18 318is turbo
kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kistMariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw m42b18 318is turbo
Del 170 deti turbina tikrai neverta, bet yra nemazai pvz su zymiai daugiau....bassed wrote:kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kistMariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw m42b18 318is turbo
yra, bet jau ir pinigai kitiromkasponka wrote:Del 170 deti turbina tikrai neverta, bet yra nemazai pvz su zymiai daugiau....bassed wrote:kaip ir minejau buvo mintis is idejos, nes butu idomu, o bet taciau nuspresta 2.5 kistMariuzzzz wrote:O negeriau isidet , kad ir sena gera plyta Nes cia kai prirase kaikurie jog vaziuja su stantartiniu ecu, 170hp Tai koks viso to tikslas? Jei daryt tai daryt gerai ir tikrai ne del 170hp o jei neleidzia galimybes dedi plyta ir turi 190hp, bei patikima standartini motora.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw m42b18 318is turbo
Tie kiti pinigai tai dazniausiai buna programuojamas kompas ir tarpine
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw m42b18 318is turbo
na taip, is esmes kaip ir pabandyciau, bet abi rankos virinimui kairios, o nelabai ir randu kas paprasta kolika suvirintu
jei kas galit toki padaryt, piestelkit PM
jei kas galit toki padaryt, piestelkit PM
Re: bmw m42b18 318is turbo
Galiu padaryt teisinga, uz 400-500.
Re: bmw m42b18 318is turbo
blogesnio uztoki nelabai bunabassed wrote:na taip, is esmes kaip ir pabandyciau, bet abi rankos virinimui kairios, o nelabai ir randu kas paprasta kolika suvirintu
jei kas galit toki padaryt, piestelkit PM
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw m42b18 318is turbo
savi pliusaiblogesnio uztoki nelabai buna
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw m42b18 318is turbo
Sry, kad ne i tema. Vienam suomio berods projecte 2,4td, dare butent toki kolektoriu, nes ale su tokiu greiciau uzsiputines nei su "gyvatynu". Kaip ten yra su tais diesel? Degimo temperatura mazesne gal ir teisingai, kad kuo trumpesni vamzdziai tuo geriau?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw m42b18 318is turbo
Nezinau ar cia skirias kazkas dizeliniam motorui, bet: http://www.enginebasics.com/Advanced%20 ... esign.html
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw m42b18 318is turbo
Spoolas,kad geresnis, tikrai sunku butu pasakyt, bet kad Malka greiciausia pasidaro raudona Kai uzsiputi, tai faktas. Reiskia su poveriu back pressure ir egt auga greiciausiai,isvada pralaidumas greitai uzribotu galinguma.
Bet tai tik jei nori galingo motoro. 300ag. Betkokia malka veiks, diametro kad butu pagal porta ir vualia...
Bet tai tik jei nori galingo motoro. 300ag. Betkokia malka veiks, diametro kad butu pagal porta ir vualia...