O surenkami lankai gali būti homologuoti? Kažkaip visada įsivaizdavau, kad homologaciją turi tik normalūs įvirinami lankai.zygasbmw wrote:nematau problemos,del lanku,tiems kurie cia skundziasi,kad jie ale jiems nereikalingi.vaziuojat pas lankininkus,gaminates surenkamus homoluoguotus lankus,issiemat sport pasa,susitvarkot visus reikalus su t.a ir juos issiemat.vazinejat be ju.problemos kaip ir nebelieka.
TA netekimas del tiesaus ismetimo
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
1) kam daryt tai, ko tau nereikia?zygasbmw wrote:nematau problemos,del lanku,tiems kurie cia skundziasi,kad jie ale jiems nereikalingi.vaziuojat pas lankininkus,gaminates surenkamus homoluoguotus lankus,issiemat sport pasa,susitvarkot visus reikalus su t.a ir juos issiemat.vazinejat be ju.problemos kaip ir nebelieka.
o kias liecia sport paso,gavima,tai nera ten jokiu dideliu problemu.uztrunka viena-dvi deinas,viska sutvarkyti.
p.s nezinau,ar kas pranese,bet jeigu,kam reikes gauti leidima vienos paros,kad nuvaziuoti i t.a stoti atlikti jos praejimo proceduras,kad sustabde policininkai,neisrasytu baudos,tai del jos gavimo turite kreiptis i ta t.a stoty, y kuria planuosite varyti masina.
2) kam mokėt už tai, ko tau nereikia
3) kam ieškoti to, ko tau nereikia (lasf klubų ir t.t.)
Parodyk prasmę iškasti duobę ir užkasti. Kitą, nei tik parodyti ją atkastą kažkuriuo momentu.
Neturi būti nesąmoningų reikalavimų.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
tai padarai kad mašina atitiktu TA reikalavimus ir nebus jokiu problemusaukstas wrote:1) kam daryt tai, ko tau nereikia?zygasbmw wrote:nematau problemos,del lanku,tiems kurie cia skundziasi,kad jie ale jiems nereikalingi.vaziuojat pas lankininkus,gaminates surenkamus homoluoguotus lankus,issiemat sport pasa,susitvarkot visus reikalus su t.a ir juos issiemat.vazinejat be ju.problemos kaip ir nebelieka.
o kias liecia sport paso,gavima,tai nera ten jokiu dideliu problemu.uztrunka viena-dvi deinas,viska sutvarkyti.
p.s nezinau,ar kas pranese,bet jeigu,kam reikes gauti leidima vienos paros,kad nuvaziuoti i t.a stoti atlikti jos praejimo proceduras,kad sustabde policininkai,neisrasytu baudos,tai del jos gavimo turite kreiptis i ta t.a stoty, y kuria planuosite varyti masina.
2) kam mokėt už tai, ko tau nereikia
3) kam ieškoti to, ko tau nereikia (lasf klubų ir t.t.)
Parodyk prasmę iškasti duobę ir užkasti. Kitą, nei tik parodyti ją atkastą kažkuriuo momentu.
Neturi būti nesąmoningų reikalavimų.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
O jei variklis kitas?
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Kiti jau rašė, tad tik paantrinsiu - o tu pasidomėk draudimų, kelių ir TA praėjimo klausimus(kainas) tose šalyse ir ypač tokių ''modifikuotų'' automobilių. Kitas dalykas, jog įstatymas naujas ir NĖ vienas įstatymas nebuvo priimtas tobulas iš pirmo karto, bet vėlgi kai skaitai tolimesnius komentarus paaiškėja, jog problemą mato TIK tie, kurie prisimąsto savadarbių pigesnių sprendimų ir pyksta, jog į tai nebebus žiūrima pro pirštus. Taip, galbūt su laiku atsiras ir daugiau lengvatų, bet jei šalia jų atsiras papildomi mokesčiai visiem tiem automobilistam - labai tikėtina, kad ir tada daug jų piktinsis tuoard wrote: tame tarpe ir UK? pasidomėk apie reikalavimus ir ekspertizes ten. apie lankų SUSIVIRINIMĄ PAČIAM, leidžiamus modus ir kitus niuansus, kurie parodo kas yra automobilizmo kultūrą propoguojanti šalis, o ne tokia kuri remiasi mirčių statistikomis ir siekia sumušt all time low mirtingumo statistikų rekordus eurosąjungoj.
p.s. aš nežinau pvz to konkretaus varianto kaip sudėjo variklį į galą iš priekio ir vistiek liko road legal, bet nu niekaip nepatikėsiu kad dabar toje šalyje būtų leista kiekvienam garaže belekaip mėtyt variklius į galą ir be parkių gaut leidimus važinėt gatvėse ir tikriausiai ten reikėjo paklot nemažai pinigo kad viską padaryt pagal reikalavimus.. tad jei čia kažkas pyksta kad belekoks baubiantis vamzdis suvirintas kažkokiam pusrūsy - nepataps legalus; jie irgi turi alternatyvų iš įvairių firmų, kurios specializuojasi tame ir net telpa į visas reikalaujamas normas.. bet tai nebus 50-150lt )
p.s.s man irgi nevisi įstatymai patinka ir gal daugiau jų nepatinka bet kur kas įdomiau padiskutuot nei tik putotis aplink nematant realybės.. ir labai abejoju kad nu tarkim kokie 5 tūkstančiai tų savadarbių/savamokslių automobilistų privers iš pagrindų keisti įstatymus savo naudai čia ne UK, ne Olandija ar ta pati Vokietija gal kada ateis tie logiški pakeitimai, kai išmoks LT įstatymus rengt pagal didesnių šalių ilgamete patirtį
daug atsakantis komentaras, jei taip yra iš tikrųjų tikriausiai panašiai kaip ir bet kuriam gamintojui norinčiam ant savo prekės turėt TUV patvirtinimąromkasponka wrote:Pas vokiecius ten pirmam reikia kryziaus kelius eiti, o veliau visi analogiskusmodus daro pagal tuv patvirtinta schema.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Tame ir beda, kad pagal turima info TA vertina ne tik technine puse, bet ir isvaizdos pokycius. Tu man pasakyk, per kuria vieta tas wannabe bugatti panasus i Audi A6?ATMBOY wrote:TA nera darbu ivertinimo komisija jei technine puse tvarkinga ir atitinka visus kriterijus kodel jis neturi gaut TA?
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
ir jis bamperių kaip ir neturi, tai avarijos atveju irgi nekažkąAirbog wrote: Tame ir beda, kad pagal turima info TA vertina ne tik technine puse, bet ir isvaizdos pokycius. Tu man pasakyk, per kuria vieta tas wannabe bugatti panasus i Audi A6?
e36 323i touring
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Iskarto atsiprasau uz OT, bet kadangi tema apie tiesaus vamzdzio baime, galime padeti tai issprest viewtopic.php?f=34&t=23487
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
taip surenkami irgi gali buti homoluoguoti.enrgy wrote:O surenkami lankai gali būti homologuoti? Kažkaip visada įsivaizdavau, kad homologaciją turi tik normalūs įvirinami lankai.zygasbmw wrote:nematau problemos,del lanku,tiems kurie cia skundziasi,kad jie ale jiems nereikalingi.vaziuojat pas lankininkus,gaminates surenkamus homoluoguotus lankus,issiemat sport pasa,susitvarkot visus reikalus su t.a ir juos issiemat.vazinejat be ju.problemos kaip ir nebelieka.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
kaip ir sake kolega,eina viska ta pacia tvarka,tik nesikabineja prie to,kas bus papildomai surasyta sport paso,paskutiniam puslapyje. kaip pvz:pakeistas variklis,turbo,isimtas rankinis stabdis,ir pan.romkasponka wrote:Kokie reikalavaimai praeiti TA turint sportini pasa?
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
saukstas wrote:1) kam daryt tai, ko tau nereikia?zygasbmw wrote:nematau problemos,del lanku,tiems kurie cia skundziasi,kad jie ale jiems nereikalingi.vaziuojat pas lankininkus,gaminates surenkamus homoluoguotus lankus,issiemat sport pasa,susitvarkot visus reikalus su t.a ir juos issiemat.vazinejat be ju.problemos kaip ir nebelieka.
o kias liecia sport paso,gavima,tai nera ten jokiu dideliu problemu.uztrunka viena-dvi deinas,viska sutvarkyti.
p.s nezinau,ar kas pranese,bet jeigu,kam reikes gauti leidima vienos paros,kad nuvaziuoti i t.a stoti atlikti jos praejimo proceduras,kad sustabde policininkai,neisrasytu baudos,tai del jos gavimo turite kreiptis i ta t.a stoty, y kuria planuosite varyti masina.
2) kam mokėt už tai, ko tau nereikia
3) kam ieškoti to, ko tau nereikia (lasf klubų ir t.t.)
Parodyk prasmę iškasti duobę ir užkasti. Kitą, nei tik parodyti ją atkastą kažkuriuo momentu.
Neturi būti nesąmoningų reikalavimų.
Esme tokia,kad tai turbut vienintelis legalus budas tokias masinas iforminti,road legal ir jis nera baisiai brangus,palyginus kiek zmones sukisa i savo masinas pinigu. Tad persasi isvada,kas geriau,ar vazineti be T.A ir rizikuoti,ar sedeti ir verkti,mynkant pc knopkes,kaip viskas blogai?ar geriau,butu,kad legalizuotu,kaip minejo forumieciai modifikacijas ivairias,ir leistu legaliai praeiti T.A ,bet moketum pvz uz kelius kokius, ar draudimo kokius 5k lt i metus?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
As tai manau, kad tikrai neturi buti viska sleidziama. Jus turbut nenoretumet, kad lektuvus kasnors pamodintu savo garazelyje ir be jokiu reikalavimu tiesiog leistu keleivius skraiditi?
Apribojimai turi buti ir nera cia del ko ginchytis. Vien del ekologijos ir saugumo taip turi buti. Sportinis automobilis turi buti naudojamas sportui isimtinai, nes tam jis ir yra sportinis. Kiek galima leisti modifikuoti automobili ir leisti jam dalyvauti eisme tai galima diskutuoti. Turi buti kazkokios ribos. Nori tureti monstra taupykis iskarto ant traliuko, nes manau pasidarius rimta aparata ir paciam jo bus gaila trinti gatvemis. Jeigu jis atitinka garso, saugumo ir ekologijos reikalavimus as bedos nematau tame, bet kiek is ju atitinka? Variantai yra manau du, t.y. darytis masina ir eiti ekspertizes arba LASF sportinis pasas. Manau, kad norint sportui ruostu automobiliu vazinetis gatvemis tai pakankamai priimtina kaina.
Apribojimai turi buti ir nera cia del ko ginchytis. Vien del ekologijos ir saugumo taip turi buti. Sportinis automobilis turi buti naudojamas sportui isimtinai, nes tam jis ir yra sportinis. Kiek galima leisti modifikuoti automobili ir leisti jam dalyvauti eisme tai galima diskutuoti. Turi buti kazkokios ribos. Nori tureti monstra taupykis iskarto ant traliuko, nes manau pasidarius rimta aparata ir paciam jo bus gaila trinti gatvemis. Jeigu jis atitinka garso, saugumo ir ekologijos reikalavimus as bedos nematau tame, bet kiek is ju atitinka? Variantai yra manau du, t.y. darytis masina ir eiti ekspertizes arba LASF sportinis pasas. Manau, kad norint sportui ruostu automobiliu vazinetis gatvemis tai pakankamai priimtina kaina.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Viskas skamba rimtai - sportas, sportiniai automobiliai, traliukai ... Tik maza smulkmena, kad pas mus beveik nera kur vaziuoti tais sportiniais automobiliais, neskaitant pavojingos bukles nemuno ziedo, kazlu rudos betoniniu bloku ir visokiu ten aiksteliu. Net artimiausiu kaimynu - Latviu, Estu ir Lenku fone gan graudziai atrodome. Aisku, gatve irgi ne iseitis.romkasponka wrote:As tai manau, kad tikrai neturi buti viska sleidziama. Jus turbut nenoretumet, kad lektuvus kasnors pamodintu savo garazelyje ir be jokiu reikalavimu tiesiog leistu keleivius skraiditi?
Apribojimai turi buti ir nera cia del ko ginchytis. Vien del ekologijos ir saugumo taip turi buti. Sportinis automobilis turi buti naudojamas sportui isimtinai, nes tam jis ir yra sportinis. Kiek galima leisti modifikuoti automobili ir leisti jam dalyvauti eisme tai galima diskutuoti. Turi buti kazkokios ribos. Nori tureti monstra taupykis iskarto ant traliuko, nes manau pasidarius rimta aparata ir paciam jo bus gaila trinti gatvemis. Jeigu jis atitinka garso, saugumo ir ekologijos reikalavimus as bedos nematau tame, bet kiek is ju atitinka? Variantai yra manau du, t.y. darytis masina ir eiti ekspertizes arba LASF sportinis pasas. Manau, kad norint sportui ruostu automobiliu vazinetis gatvemis tai pakankamai priimtina kaina.
Kaip kazkas sake, jeigu jau draudziama kazkas, pasiulykit bent alternatyvu kokiu, kad ir keleta trasu nauju pastatyt ar bent duot geras salygas kazkam tai padaryt ? Aisku ne i tema cia biski, bet civilizuotam pasaulyje taip viskas vyksta.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
O kur pilietine iniciatyva? Ar visi lauksime kol kazkas savaime pasikeis?:D
Zmones sumaste ir padare drago trasa Gariunuose ir ji ten tikrai savaime neatsirado.
Zmones sumaste ir padare drago trasa Gariunuose ir ji ten tikrai savaime neatsirado.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
o kaip t.a. žiūri į turbo, ten kur jos nebuvo? gal kam teko susidurt?
e36 323i touring
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Tai gal truputį reik atskirti, kas yra saugumas (čia privaloma), o kas - ekologija ir garsas (čia "komforto įrangos" lygis).romkasponka wrote:As tai manau, kad tikrai neturi buti viska sleidziama. Jus turbut nenoretumet, kad lektuvus kasnors pamodintu savo garazelyje ir be jokiu reikalavimu tiesiog leistu keleivius skraiditi?
Apribojimai turi buti ir nera cia del ko ginchytis. Vien del ekologijos ir saugumo taip turi buti. Sportinis automobilis turi buti naudojamas sportui isimtinai, nes tam jis ir yra sportinis. Kiek galima leisti modifikuoti automobili ir leisti jam dalyvauti eisme tai galima diskutuoti. Turi buti kazkokios ribos. Nori tureti monstra taupykis iskarto ant traliuko, nes manau pasidarius rimta aparata ir paciam jo bus gaila trinti gatvemis. Jeigu jis atitinka garso, saugumo ir ekologijos reikalavimus as bedos nematau tame, bet kiek is ju atitinka? Variantai yra manau du, t.y. darytis masina ir eiti ekspertizes arba LASF sportinis pasas. Manau, kad norint sportui ruostu automobiliu vazinetis gatvemis tai pakankamai priimtina kaina.
Saugumo reikalavimai - aukščiau visko. Kraujas gi ten.
Turi lopšius, diržus? Jei įtvirtinti jie saugiai, turėtų nesikabinėt.
Rollbar kabriolete? Latvijoje tai yra INSTANT BAN. Pas mus neprisikabino, bet gal tik dėl žmogiško faktoriaus?
Geresni stabdžiai? Armuotos šlangelės?
Geresnė pakaba - coilover'iai, pavyzdžiui?
Plačios padangos, didesnis sukibimas?
Ar čia ne saugumas? Per paskutinius metus šitie dalykai dusyk išgelbėjo nuo skaudaus įvykio. Du kartus ne vietoje ir visiškai netikėtai į kelią išbėgo vaikai. Jei ne R888 ir ne stiprūs stabdžiai, būčiau pervažiavęs - o dabar turėjau tik progą paauklėt suaugusius dėl nepriežiūros.
Mano koncepcija yra kompromisas tarp sportinio ir kasdienio automobilio. Važinėju su ta pačia miata ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į trasą. Va, ką tik grįžau iš treniruotės Bikernieki. Ir kodėl gi turėčiau ją arba dedikuoti tik sportui, arba išmest automobilio savybių patobulinimus?
Sutinku, garsas GALI būti kažkiek problema. Ekologija irgi - bent jau vizualiai dūminti neturėtų. Bet dūmina bėgėdamiesi ar į kalną kildami visokie passat'ai, audinės, bmw dyzeliniai ir daily civic'ai - vat jums ir ekologijos reikalavimai, TA praėjo, o man, važiuojančiam be stogo, vis tiek smardina orą
Ir visiškai klysti, kad "pasidarius monstrą bus gaila trint gatvėmis". Būtent tame ir esmė - galėti džiaugtis tuo, ką turi pasidaręs, kiekvieną dieną. Automobilis turi važiuoti, ir jei važiuoja tik 2 dienas iš 7, tai tu gauni tik 2/7 galimo gauti malonumo.
Nematau priežasties didinti draudimo įmokas modifikuotiems automobiliams. Jei jie turi modifikacijas, kurios DIDINA saugumą, tai gal jas mažinti reiktų? Nes gi draudimo įmokos dydžio esmė yra rizika patekti į įvykį.
Kelių mokesčiai tuo labiau yra nesusiję su modifikacijomis. Logiškiau būtų apmokestinti kiekvieną kilogramą virš 1 tonos vienu litu per metus. Su galimybe pasisverti konkretų automobilį, žinoma, ir mokėti pagal faktinį jo svorį TA metu
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Kaip žiūri į T ten, kur jos neturi būt aš nežinau. Bet į 2x didesnę turbo su "gyvatynu" koliku ir IC per pusę snukio (gražiai sutalpintas už buferio) žiūrėjo kreivai, tačiau nekibo. Musiet pats nelabai suprato kaip čia ir kas toj mašinoj Tiesa, tai buvo prieš porą metų, gal dabar jau kitaip.DevisRR wrote:o kaip t.a. žiūri į turbo, ten kur jos nebuvo? gal kam teko susidurt?
Dėl mašinos svėrimo tai visiškas briedas, o su kitkuo sutinku pilnai. Ne visi juk daro mašinas sportui. Nes dabar gaunasi arba važiuoji gonkėse arba turėk standartinę iš pilkos masės neišsiskiriančią mašiną, a.k.a VW Pasrat tdi pageidautina sidabrinis universalassaukstas wrote:...
Esmė tame, kad darysim kaip visada anksčiau darėm. Turėsim 2 duslintuvus (tiesus ir "ant TA"), 2 lempų komplektus (xenoninės lęšiuose ir paprastos H "ant TA"), 2 salonus (lopšiai ir standartinis "ant TA") ir pan. Vienu žodžiu realiai niekas nesikeičia, tik kad tas išregistravimas projektų gaunasi awkward... Ir dar viena proga mentam vidury kelio pakištukę duot, kai sumanys kokią naktį reidą padaryt ir dB pamatuot ar į saloną galvą įkišt neprašyti
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Tai esme manau tame ir yra, kad smarkiai padidinus galingumus atsiranda poreikis ir efektyvesniems stabdziams. Siaip viska imanoma legalizuoti praeinant ekspertizes. Ar kas bandet eiti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Civilizuotam pasaulyje pirmiausiai buna sutvarkomos gatves visiem vairuojantiems, o ne statomos trasos tam GAL vienam procentui automobilistu(LT atveju), tad tikriausiai ir pats supranti, jog niekas cia tu trasu nestatys. Priezastis manau paprasta - jokio atsiperkamumo, na nebent tiem, kurie gautu prikist nagus prie tu statybu ir valstybiniu lesu ir dar neretas noretu, kad ta nauja trasa butu vos ne prie jo namu ir kainuotu koki 20lt visai dienai )Laimis wrote: Kaip kazkas sake, jeigu jau draudziama kazkas, pasiulykit bent alternatyvu kokiu, kad ir keleta trasu nauju pastatyt ar bent duot geras salygas kazkam tai padaryt ? Aisku ne i tema cia biski, bet civilizuotam pasaulyje taip viskas vyksta.
As irgi sutinku su dauguma teiginiu cia, tik vienas BET kad tavo ivardijamu atveju registroje/ekspertizeje turetu dirbt praktiskai KIEKVIENO modelio asas, kuris galetu/zinotu kaip puikiai patikrinti visas tas modifikacijas ir duoti stampa, jog sitas automobilis turi dar didesni sauguma, nei turejo gamykloje. Galbut tu galetum buti tas zmogus tarkim MX5 modelyje, bet jei zmogus afigenai gerai gaudosi pvz BMW trecioje serijoje, kaip jam zinoti kas ten pas tave mazdoje pridaryta ir ar tikrai tai yra gerai/geriau? )saukstas wrote: Tai gal truputį reik atskirti, kas yra saugumas (čia privaloma), o kas - ekologija ir garsas (čia "komforto įrangos" lygis).
Saugumo reikalavimai - aukščiau visko. Kraujas gi ten.
Turi lopšius, diržus? Jei įtvirtinti jie saugiai, turėtų nesikabinėt.
Rollbar kabriolete? Latvijoje tai yra INSTANT BAN. Pas mus neprisikabino, bet gal tik dėl žmogiško faktoriaus?
Geresni stabdžiai? Armuotos šlangelės?
Geresnė pakaba - coilover'iai, pavyzdžiui?
Plačios padangos, didesnis sukibimas?
Ar čia ne saugumas? Per paskutinius metus šitie dalykai dusyk išgelbėjo nuo skaudaus įvykio. Du kartus ne vietoje ir visiškai netikėtai į kelią išbėgo vaikai. Jei ne R888 ir ne stiprūs stabdžiai, būčiau pervažiavęs - o dabar turėjau tik progą paauklėt suaugusius dėl nepriežiūros.
Mano koncepcija yra kompromisas tarp sportinio ir kasdienio automobilio. Važinėju su ta pačia miata ir į darbą, ir į parduotuvę, ir į trasą. Va, ką tik grįžau iš treniruotės Bikernieki. Ir kodėl gi turėčiau ją arba dedikuoti tik sportui, arba išmest automobilio savybių patobulinimus?
Sutinku, garsas GALI būti kažkiek problema. Ekologija irgi - bent jau vizualiai dūminti neturėtų. Bet dūmina bėgėdamiesi ar į kalną kildami visokie passat'ai, audinės, bmw dyzeliniai ir daily civic'ai - vat jums ir ekologijos reikalavimai, TA praėjo, o man, važiuojančiam be stogo, vis tiek smardina orą
Ir visiškai klysti, kad "pasidarius monstrą bus gaila trint gatvėmis". Būtent tame ir esmė - galėti džiaugtis tuo, ką turi pasidaręs, kiekvieną dieną. Automobilis turi važiuoti, ir jei važiuoja tik 2 dienas iš 7, tai tu gauni tik 2/7 galimo gauti malonumo.
Nematau priežasties didinti draudimo įmokas modifikuotiems automobiliams. Jei jie turi modifikacijas, kurios DIDINA saugumą, tai gal jas mažinti reiktų? Nes gi draudimo įmokos dydžio esmė yra rizika patekti į įvykį.
Kelių mokesčiai tuo labiau yra nesusiję su modifikacijomis. Logiškiau būtų apmokestinti kiekvieną kilogramą virš 1 tonos vienu litu per metus. Su galimybe pasisverti konkretų automobilį, žinoma, ir mokėti pagal faktinį jo svorį TA metu
Vel pasikartosiu, kad tam ir yra TUV patvirtintos dalys, kurios praeje patikras ir paleistos i placiaja rinka, kaip atitinkancios kazkokius standartus - sakysit brangu, bet tikriausiai gamintojui niekas uz dyka irgi nesuteikia tu leidimu
Ir taip teisybes nera tame, kad bet koks orginalus lauzas net ir akivaizdziai negeriausios bukles gali gauti zymiai lengviau TA nei bet kokia puoseleta ir modifikuota masina, bet tikrai nepasidarys taip, kad ekspertizeje atsiras kazkas, kas gaudysis visose modifikacijose ir duos leidimus tam ir sukurtos homologacijos, TUV ir atitinkamos instancijos testuojacios tokius daiktus bei leidziancios juos naudoti.
Ir niekas tau kaip ir nedraudzia naudoti coiloveriu jei turi popieriu akd jie atitinka reikalavimus? Ar as klystu? Velgi pridesiu NO pvz, kad susidejus zeminancias spyruokles ar amortizatorius, vaziuoji pasirodyt i atitinkama instancija, parodai dokumentus prekiu, jie apziuri darbu kokybe (gali ir namie spyruokles keistis) ir gauni leidima naudoti - ganetinai civilizuota
Kita beda kad daugumai modifikuotu masinu miestas yra tarsi didele lenktyniu trasa (neisimtis buvo ir man), taip taip zinau kad nera kur issilakstyti, viskas brangu ir toli - bet neapgaudinejant saves, visi zino kad ner nieko geriau nei vakare islekus i miesta prasilekt, ypac drifteriam, kuriem kiekvienas posukis kaip issukis Taip kad sakyt jog modifikuoju masina tik trasai ir saugiam vazinejimui mieste - sounds bullshit
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Tai nedraudžia ir taip. N kartų ėjau su coilais - nei pusės žodžio nepasakė, nemanau kad ir dabar sakys. Buvo problemų tik tada, kai mašina buvo tiesiog fiziškai per žema užvažiuot ant to jų keltuvo.Peltor wrote: Ir niekas tau kaip ir nedraudzia naudoti coiloveriu jei turi popieriu akd jie atitinka reikalavimus? Ar as klystu? Velgi pridesiu NO pvz, kad susidejus zeminancias spyruokles ar amortizatorius, vaziuoji pasirodyt i atitinkama instancija, parodai dokumentus prekiu, jie apziuri darbu kokybe (gali ir namie spyruokles keistis) ir gauni leidima naudoti - ganetinai civilizuota
Kitas atvejis, kai teko eit su (berods) Raid vairu, kuris buvo parvežtas iš DE su visais TUVais ir t.t. Man rodos, jau rašiau kažkur šitoj temoj, kad paprašė sertifikato. Davėm TUVą. Netiko....
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Analfabetu yra visur, bandet ieskot teisybes su kitais darbuotojais ar kokiu aukstesniose pareigose? Is tiesu idomu kaip su vairais yra, ar nera kazkokio reikalavimo kad privalomas airbag? Visgi praktiskai pagrindine saugumo dalis, aisku jei masina ne sovietine ))Nave wrote: Kitas atvejis, kai teko eit su (berods) Raid vairu, kuris buvo parvežtas iš DE su visais TUVais ir t.t. Man rodos, jau rašiau kažkur šitoj temoj, kad paprašė sertifikato. Davėm TUVą. Netiko....
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Kazkaip skaitau ir matau, kad dauguma daro problema ten, kur jos nera. Jei viskas padaryta su protu, niekas ten be reikalo nesikabineja. O jei norit "drift missle" be bamperiu, ant chamutu kabanciu FMIC ir su santechniko darytu ismetimu pravaryt tai taip niekad nebuvo ir nebus. Niekas nepasikeite tuo atzvilgiu.
Pries du metus ejau TA, prisikabino tik del galinio priesrukinio nebuvimo, teko uzsidet ir dar karta apsilankyt. Pries menesi vel be jokiu "blatu" praejau is pirmo karto. Ir ismetimas visas 3" be katalizatoriu, ir xenonai, ir lopsys, ir dar kruva kitu dalyku. Bet viskas padaryta kaip sau, o ne "bile kad...". O kad is be tolko kriokianciu 1.4 civic'u atims TA, tai manau ne vienas dar aciu pasakys miegot eidamas.
Pries du metus ejau TA, prisikabino tik del galinio priesrukinio nebuvimo, teko uzsidet ir dar karta apsilankyt. Pries menesi vel be jokiu "blatu" praejau is pirmo karto. Ir ismetimas visas 3" be katalizatoriu, ir xenonai, ir lopsys, ir dar kruva kitu dalyku. Bet viskas padaryta kaip sau, o ne "bile kad...". O kad is be tolko kriokianciu 1.4 civic'u atims TA, tai manau ne vienas dar aciu pasakys miegot eidamas.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Ne mano auto buvo, o draugeliui buvo paprasčiau pasikeist vairą atgal į standartinį, nei eit ginčytis su kažkuo kažkur Beje, airbago standartiškai ta mašina dar neturėjoPeltor wrote: Analfabetu yra visur, bandet ieskot teisybes su kitais darbuotojais ar kokiu aukstesniose pareigose? Is tiesu idomu kaip su vairais yra, ar nera kazkokio reikalavimo kad privalomas airbag? Visgi praktiskai pagrindine saugumo dalis, aisku jei masina ne sovietine ))
Nu kai toks nick'as, tai gal ir praėjai su xenonais Pas mane irgi viskas padaryta "kaip sau", bet kas iš to, jei pvz xenonai neėjo gamykliškai į Caly? Lešinės lempos - check, lempų apiplovimas - check, bet kas iš to. Sakysi nx tau xenonai, jei gamykliškai neėjo. o tada pasiūlysiu naktį pamėgint su halogenais ir Caly lempom pavažiuot. Va čia jau pasidaro saugumo klausimas, ištikro. Nes ant kapoto žvakidę pasistatęs daugiau matyčiau kelio, nei su paprastom lemputėm.xennon wrote:Kazkaip skaitau ir matau, kad dauguma daro problema ten, kur jos nera. Jei viskas padaryta su protu, niekas ten be reikalo nesikabineja. O jei norit "drift missle" be bamperiu, ant chamutu kabanciu FMIC ir su santechniko darytu ismetimu pravaryt tai taip niekad nebuvo ir nebus. Niekas nepasikeite tuo atzvilgiu.
Pries du metus ejau TA, prisikabino tik del galinio priesrukinio nebuvimo, teko uzsidet ir dar karta apsilankyt. Pries menesi vel be jokiu "blatu" praejau is pirmo karto. Ir ismetimas visas 3" be katalizatoriu, ir xenonai, ir lopsys, ir dar kruva kitu dalyku. Bet viskas padaryta kaip sau, o ne "bile kad...". O kad is be tolko kriokianciu 1.4 civic'u atims TA, tai manau ne vienas dar aciu pasakys miegot eidamas.
Pas tave, matai, paprasčiau - gali susidėt viską nuo kito Subariko, kuris ėjo su xenonais (kaip aš buvau pasidaręs savo ex Astroj). O senesnėj mašinoj nebe taip paprasta.
Aš iš tikro problemą tik dėl išregistravimo dariau, nes atsirado papildomų rūpestėlių dabar per tai, ypač kai mašiną reikės iš naujo registruot su visiškai kitu varikliu. Bet jei įmanoma stabdyt registraciją, tai čia viskas simple&easy pasidaro.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Na vargu ar kada tai pasikeis taip, jog senai masinai bus pritaikytos naujos technologijos( kai kurios), bet kita vertus galima pasidziaugt kad vazinejant sena masina niekas is taves nereikalauja tarkim atitikt kokius euro4 ar euro5 standartus ir susimontuot kokius DPF filtrus tai toks win/lose, negali detis xenonus, bet gali vazinet pagal tarkim ekologines normas galiojusias pries 20-30 metu nors del xenonu as irgi nelabai buvau patenkintas, kadangi tikrai daug senesniu automobiliu turi apgailetina sviesos saltiniNave wrote: Nu kai toks nick'as, tai gal ir praėjai su xenonais Pas mane irgi viskas padaryta "kaip sau", bet kas iš to, jei pvz xenonai neėjo gamykliškai į Caly? Lešinės lempos - check, lempų apiplovimas - check, bet kas iš to. Sakysi nx tau xenonai, jei gamykliškai neėjo. o tada pasiūlysiu naktį pamėgint su halogenais ir Caly lempom pavažiuot. Va čia jau pasidaro saugumo klausimas, ištikro. Nes ant kapoto žvakidę pasistatęs daugiau matyčiau kelio, nei su paprastom lemputėm.
Pas tave, matai, paprasčiau - gali susidėt viską nuo kito Subariko, kuris ėjo su xenonais (kaip aš buvau pasidaręs savo ex Astroj). O senesnėj mašinoj nebe taip paprasta.
Re: TA netekimas del tiesaus ismetimo
Cia tai davei vaizdu Tai jei jau ekspertas, tai koks jau skirtumas tada, kokia marke/modelis? TA apziuru centruose dirba tikrai ne ekspertai, kolegija ar gal ir ta nebutinai baigusi chebra, ypac nuosalesnese vietose dirbantys tai buna akivaizdziai stokoja ziniu apie automobiliusPeltor wrote:As irgi sutinku su dauguma teiginiu cia, tik vienas BET kad tavo ivardijamu atveju registroje/ekspertizeje turetu dirbt praktiskai KIEKVIENO modelio asas, kuris galetu/zinotu kaip puikiai patikrinti visas tas modifikacijas ir duoti stampa, jog sitas automobilis turi dar didesni sauguma, nei turejo gamykloje. Galbut tu galetum buti tas zmogus tarkim MX5 modelyje, bet jei zmogus afigenai gerai gaudosi pvz BMW trecioje serijoje, kaip jam zinoti kas ten pas tave mazdoje pridaryta ir ar tikrai tai yra gerai/geriau? )
Vel pasikartosiu, kad tam ir yra TUV patvirtintos dalys, kurios praeje patikras ir paleistos i placiaja rinka, kaip atitinkancios kazkokius standartus - sakysit brangu, bet tikriausiai gamintojui niekas uz dyka irgi nesuteikia tu leidimu
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar