VG30DETT turbinu parinkimas
VG30DETT turbinu parinkimas
Sveiki,
Planas yra issukti +-500 saugių arklių is VG30DETT variklio. Uz Atlanto pilna gatavu bolt-on kit'u, kuriu naudotu kainos prasideda nuo 1K usd, tai Lietuvoje gautusi apie 3K Lt. (Pvz. toks http://conceptzperformance.com/Cart/des ... .60.167.68).
Klausimas butu, ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus is jau turimu turbinu. Jei taip, tai kokia kombinacija siulytumet?
Dekingas.
Planas yra issukti +-500 saugių arklių is VG30DETT variklio. Uz Atlanto pilna gatavu bolt-on kit'u, kuriu naudotu kainos prasideda nuo 1K usd, tai Lietuvoje gautusi apie 3K Lt. (Pvz. toks http://conceptzperformance.com/Cart/des ... .60.167.68).
Klausimas butu, ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus is jau turimu turbinu. Jei taip, tai kokia kombinacija siulytumet?
Dekingas.
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Dėl konkrečių parametrų nelabai ką patarsiu, bet vietoje darytis hibridus gautusi tikrai pigau. Tavo nuorodoje kaip suprantu taip pat gamina hibridus iš esamų turbinų, nes reikia jiems savo senas oem nusiųsti perkant. Plius turėtum naujai atrestauruotas turbinas vietoje katės maiše pirkimo iš US.
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Realiai tai reikia kalbet su kokiu turboservisu ar pan, ka jie gali nulipdyt...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Mano manymu tiek spade tiek enrgy yra teisus , geriau nuvaziuok i turbo servisa ir susikonstruok tokia turba kokia jie gali padaryti ir atitiktu tavo reikalavimus, taip pat turesi tikrai garantuota laikancia turbina, plius nauja. Del jos istatymo prie koliko ir DP tikrai nebus problemu , ar tai bus simple flanchai ar v-bandai . Sutaupysi ir laiko kol jie ten atsius ir pinigu ir plius galesi miegoti ramiai, kad ji tau laikys ne viena sezona .
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
->GT28RSprotoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Mitsubishiai dar gali buti, tad reikia ziureti. Bet kokiu atveju taikant i 500ag pirma reiktu su purkstukais ir valdymu sugalvoti ka darysi, o ne nuo turbinu pradetifotonas13 wrote:->GT28RSprotoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
GT28RS kartais ne guoline?protoNOS wrote:Mitsubishiai dar gali buti, tad reikia ziureti. Bet kokiu atveju taikant i 500ag pirma reiktu su purkstukais ir valdymu sugalvoti ka darysi, o ne nuo turbinu pradetifotonas13 wrote:->GT28RSprotoNOS wrote:T22 -> T25 ->T25G ->T28 ?
del 500+ag tai ne tik su purstukais reikia zaisti pradziai , bet gal zmogus jau pasidare viska ir laukia patarimu del turbako
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
yra šansų, kad kainuos pigiau.Widzia wrote:ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus
tik pilna nepavykusių atvejų, kai išleidi 80% orginalaus veikiančio daikto kainos ir dėl failinusių jų eksperimentų tau:
a) nėra spūlo
b) nėra powerio
c) krenta slėgis prie aukštų rpm
d) dar kokia nors random problema
visi aiškins, kad problema ne turbako pusėje, jeigu užsinorėsi gaudyt bugus ir rinktis iš naujo turbakus tai jau kainous 100+% orginalo kainos vien daiktams. su laiko ir darbo sanaudom jau bus dar brangiau.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Va, va, ka man vienas zmogus ir akcentavo, kad, atsivzvelgaint i tokio variklio "turbinimo populiaruma" LT, galiu buti eksperimatiniu triusiu. Tikrai nesinoretu.ard wrote:yra šansų, kad kainuos pigiau.Widzia wrote:ar ne pigiau gautusi pasidaryti hibridus
tik pilna nepavykusių atvejų, kai išleidi 80% orginalaus veikiančio daikto kainos ir dėl failinusių jų eksperimentų tau:
a) nėra spūlo
b) nėra powerio
c) krenta slėgis prie aukštų rpm
d) dar kokia nors random problema
visi aiškins, kad problema ne turbako pusėje, jeigu užsinorėsi gaudyt bugus ir rinktis iš naujo turbakus tai jau kainous 100+% orginalo kainos vien daiktams. su laiko ir darbo sanaudom jau bus dar brangiau.
O del visu kitu modu, tai jau viskas, apart pursktuku paruosta.
Re: VG30DETT turbinu parinkimas
Soriukas, bet 3k lt projektui (variklio) nera daug, vien normali ploksteline blokiruote kainuoja 3+k lt nauja, o kur dar vaziuokle ir tt..
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
200sx 92' Stage [6] Drift Tool