Internete radau tokias putas, kurios ale skirtos kėbulo tvirtinimui. Ar esat kas bandę ir turit kokių atsiliepimų?
Nuoroda į youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=oCDwDhdTd3c
Nuoroda šiaip skaitalui:
http://forums.nicoclub.com/chassis-stif ... 70721.html
Taip pat kažkur internete buvo ir interviu su vienu iš WTAC mechanikų, kuris gatvinei mašinai rekomenduoja būtent šitas putas. Bet nebūčiau aš įtarus lietuvis, jei prieš perkant neatsiklausčiau ar prieš mane nėra kas to daręs.
Taigi kaip manot ar verta, ar tiesiog kol dar auto išrinktas (plikas kėbulas+važiuoklė) tiesiog pervirinti siūles, įvirint porą papildomų sutvirtinimų (pvz. "trikampius" po priekiniais sparnais) ir tiek? Automobilis daugiau savo malonumui, nei sportui, todėl lankų nesiūlykit
Kėbulo stiprinimas putomis?
Kėbulo stiprinimas putomis?
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Paieškok forume - kažkur jau kalbėta...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Prieš kurdamas temą ieškojau - nieko naudingo apie putas nebuvo. Jei pražiopsojau kokią temą, būčiau dėkingas už linką
Kaip supratau niekas dar nenaudojo? Teks bandomuoju triušiu pabūt.
Kaip supratau niekas dar nenaudojo? Teks bandomuoju triušiu pabūt.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Butu gerai, kad pranestum , kaip ten sekesi kokios kainos ir pan.Nave wrote:Prieš kurdamas temą ieškojau - nieko naudingo apie putas nebuvo. Jei pražiopsojau kokią temą, būčiau dėkingas už linką
Kaip supratau niekas dar nenaudojo? Teks bandomuoju triušiu pabūt.
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Tu tik labai rimtai pasidomėk, kokių būtent putų reikia. Nes metų pries kokius gal 10 kažkas, jau nepamenu kas, bandė, tai putos sušoko gabalais ir barškėjo slenksčiuose paskui...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Mano nuomone tai neverta žaisti su tokiais dalykais jei mašina yra skirta savo malonumui, o ne sekundžių dalims gaudyti trasoje. Na nebent kaina už tas putas būtų labai juokinga, kuo aš kažkaip abejoju. Geriau jau investuoti į gerus coilus, storesnius stabilizatorius, pataisyti roll center (jei mašina smarkiau žeminta) ir t.t.
Re: Kėbulo stiprinimas putomis?
Na, visi rekomenduoja naudoti Handi-Foam II-22 (http://www.amazon.com/Fomo-Products-Inc ... foam+II-22).spade wrote:Tu tik labai rimtai pasidomėk, kokių būtent putų reikia. Nes metų pries kokius gal 10 kažkas, jau nepamenu kas, bandė, tai putos sušoko gabalais ir barškėjo slenksčiuose paskui...
O čia tas mano minėtas mini-interviu su WTAC mechaniku: http://www.importtuner.com/tech/impp_11 ... estion_it/
Būtinai, bet čia dar ne greitu metu. Vien siuntimas kiek laiko užims Šiaip ~60USD už pakuotę (+siuntimas), tik klausimas kiek jos užteks. Planuoju užpildyt slenksčius, stoikes ir lanžeronus. Kai bus kažkokių atsiliepimų, būtinai pasakysiu.qoil777 wrote:Butu gerai, kad pranestum , kaip ten sekesi kokios kainos ir pan.
Ir tada iškarto kitas klausimas - verta ar ne dar papildomai pervirinti visas siūles iš naujo? Kėbulas ar taip ar taip visas išrinktas iki 0 (tik palikta važiuoklė), tai daug papildomo darbo nei man, nei tiem kas virins nesudarytų.
Į sąvoką "savo malonumas" įeina ir pasivažinėjimai trasoj. Anyways, supratau tavo mintį Tik tam, kad tie geri coilai (mano modeliui, deja, jų nelabai pasirinkimo yra...) tinkamai dirbtų reikia kad ir kėbulas nesikraipytų kaip armonikaenrgy wrote:Mano nuomone tai neverta žaisti su tokiais dalykais jei mašina yra skirta savo malonumui, o ne sekundžių dalims gaudyti trasoje. Na nebent kaina už tas putas būtų labai juokinga, kuo aš kažkaip abejoju. Geriau jau investuoti į gerus coilus, storesnius stabilizatorius, pataisyti roll center (jei mašina smarkiau žeminta) ir t.t.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'