Variantas!!xargentum wrote: Tai tipo tada reikia visas skardas nurinkti, sparnus,buferius,duris, nes gi visviena sudauzysi
Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
šitą jau praėjau, užteks
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
prie ko čia superstas? stock išvaizda ir tiek. kam pinigus mėtyt grožiui jei auto paskirtis ne tokia?roolis wrote:tai pagal jus,jei auto drozimui,turi atrodyt kaip koks superstas guolis?sutries,sulipins,negi problema
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
matau kalbam apie du skirtingus dalykus.Tai kam dar tobulint vaziuokles,variklius?vistiek jie pareis kazkada,ar ne?drozt stocka kol gyvas?cia ir yra visa esme,visko darymas,lipdymas,tai vadinama meile savo auto,tas mus ir vienija.Baigiam offtopic
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
su tobulinimu yra viskas gerai, bet, kad didžioji dalis drifterių anksčiau ar vėliau sukala savo auto į bortus ar dar kažkur tai faktasroolis wrote:matau kalbam apie du skirtingus dalykus.Tai kam dar tobulint vaziuokles,variklius?vistiek jie pareis kazkada,ar ne?drozt stocka kol gyvas?cia ir yra visa esme,visko darymas,lipdymas,tai vadinama meile savo auto,tas mus ir vienija.Baigiam offtopic
turėdamas rS13 taip pat kiščiau litus tiek į jo agregatų tobulinimą tiek į išvaizdos, tik vienas bet, man gaila šitą retą automobilį drožt drifte tokiam tikslui jau geriau kokį BMW sudaužyt
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Filosofai, tai ir pirkit bmw ir drožkit kiek norit arba saugokit "retus" tryliktus po stiklu, tik vat nesuprantu ko čia mašinos savininkui knisti protą dėl to, kad mašiną darosi tokią, kokios nori. Gal atrodo, kad jis nesupranta kam jis tą mašiną naudoja ir kokios to pasekmės? Think again
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
niekas savininkui proto neknisa. manau savo nuomonę vis dar galima išsakyti šioje demokratiškoje šalyje?enrgy wrote:Filosofai, tai ir pirkit bmw ir drožkit kiek norit arba saugokit "retus" tryliktus po stiklu, tik vat nesuprantu ko čia mašinos savininkui knisti protą dėl to, kad mašiną darosi tokią, kokios nori. Gal atrodo, kad jis nesupranta kam jis tą mašiną naudoja ir kokios to pasekmės? Think again
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Žinoma galima, taip pat kaip sulaukti kritikos dėl savo išsakytos nuomonės, peaceslimshady wrote:niekas savininkui proto neknisa. manau savo nuomonę vis dar galima išsakyti šioje demokratiškoje šalyje?enrgy wrote:Filosofai, tai ir pirkit bmw ir drožkit kiek norit arba saugokit "retus" tryliktus po stiklu, tik vat nesuprantu ko čia mašinos savininkui knisti protą dėl to, kad mašiną darosi tokią, kokios nori. Gal atrodo, kad jis nesupranta kam jis tą mašiną naudoja ir kokios to pasekmės? Think again
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
ard wrote:
šitą jau praėjau, užteks
Jei nuimti "apdaila", viska kas lygu. Palankstyt š ir myž**.. Ir padaryt toki ROBOKOPA kuris valina - that would be soo awesome.
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Oho koks sujudimas buvau ir aš pažiurėti apie ką čia diskutuojama:
Aš džiaugiuos, kad Lietuvoje mašinos gražėja. Kaip ten bebūtų, bet etiketas turi likti. Sutinku, jei šitas nissanas būtų antra Arno mašina ir paskirtis būtų 'daužyk ir linksminkis'. Tačiau taip nėra, ji važiuoja gatvėje, ją mato žmonės ne tik trasos ribose, tai yra tiesiog jo mašina. Todėl su visiškai 'nukoštu' važinėti ir į darbą ir pas paną ir į trasą hmmmm... nekažka.
Aš džiaugiuos, kad Lietuvoje mašinos gražėja. Kaip ten bebūtų, bet etiketas turi likti. Sutinku, jei šitas nissanas būtų antra Arno mašina ir paskirtis būtų 'daužyk ir linksminkis'. Tačiau taip nėra, ji važiuoja gatvėje, ją mato žmonės ne tik trasos ribose, tai yra tiesiog jo mašina. Todėl su visiškai 'nukoštu' važinėti ir į darbą ir pas paną ir į trasą hmmmm... nekažka.
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Geras geras geras Pritariu, kad tvarka turi būti ir pas tokius s13 ir pas kokią kregždę, kuri ne tik ant traliuko atvažiuoja į treniruotes, bet malasi gatvėse ir pan. Kitas reikalas, kad kiti ir ant traliuko atsiveža tvarkingus automobilius ir važiuoja su jais, nes išvaizda šiame sporte ne ką mažiau svarbi, nei didelis kampas
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
ojoo shitie geri plastmasiokai ruoshk sedyne naujai mergai Arnai
skidofrenic
180sx
180sx
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
buvo negražus, nes nemoku dirbt su bodžiu. bet draugams pasisiūlius nusprendžiau pasinaudoti proga ir pataisyt reikalus šitoj srity.
viena laisva priekyje ir dvi laisvos gale. šituo jau pasirūpintaPSI wrote:ruoshk sedyne naujai mergai Arnai
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Pagaliau bodis jau ant mašinos su šviežiais sparnais, kapotas užsidaro niekur nekliūdamas, senai skardos tapi gražiai nesuėjo kaip dabar! Ačiū mindishui, kuris turėjo kantrybės ir nepatingėjo spirt į lempą, kad tilptų kapotas!
Pažaidus su bodžiu daviau padangom prasisukt ir vieną iš jų nuleido pakeliui į garažą. Kadangi nebeturiu laisvų 4lug ratų, o visi 5luginiai, sumasčiau pasidaryt quick and dirty fix’ą – susikraut 5lug į galą. Tas quick baigėsi 6ių valandų fuck-up’u ir neveikiančiu rankiniu. Oh well…
Dabar gale gram lights 17×8,5JJ.
https://www.facebook.com/photo.php?v=253442998171528 - va šitaip važiavom aplankyti draugų į Jurono dirbtuves.
Pažaidus su bodžiu daviau padangom prasisukt ir vieną iš jų nuleido pakeliui į garažą. Kadangi nebeturiu laisvų 4lug ratų, o visi 5luginiai, sumasčiau pasidaryt quick and dirty fix’ą – susikraut 5lug į galą. Tas quick baigėsi 6ių valandų fuck-up’u ir neveikiančiu rankiniu. Oh well…
Dabar gale gram lights 17×8,5JJ.
https://www.facebook.com/photo.php?v=253442998171528 - va šitaip važiavom aplankyti draugų į Jurono dirbtuves.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
ratai opi tema, liksiu ant r17 allaround. galą reik vos suleist žemyn, dar yra vietos. priekis jau žemiau - niekur, viskas rubina.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
matytas vakar apie vidurdienį vilniuj, nors labiau reiktų sakyt "girdėtas"!
Garselis tai omg
Garselis tai omg
fzs 600
bnv e36 traktor
bnv e36 traktor
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Kai juozukas uzdainuoja visi atsisuka ir su sypsena palydizhy wrote:matytas vakar apie vidurdienį vilniuj, nors labiau reiktų sakyt "girdėtas"!
Garselis tai omg
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
gyventum tu mano name tai šypsena dingtų greitai. kaimynams užteko ~savaitės ir visi susiraukęqoil777 wrote:visi atsisuka ir su sypsena palydi
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
jei bmw butu taip nusheres nuo sankryzos, kazin visi sakytu, kad zjb
01' 320CDI
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Nes s13 zjbs masina.Stoned wrote:jei bmw butu taip nusheres nuo sankryzos, kazin visi sakytu, kad zjb
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
nebutuStoned wrote:jei bmw butu taip nusheres nuo sankryzos, kazin visi sakytu, kad zjb
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Išmetimo proper reikia ir nebus tiek triukšmo Dūdos naujasqoil777 wrote:Kai juozukas uzdainuoja visi atsisuka ir su sypsena palydizhy wrote:matytas vakar apie vidurdienį vilniuj, nors labiau reiktų sakyt "girdėtas"!
Garselis tai omg
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Likus iki pirmų varžybų 4ioms dienoms sumsačiau, kad neesu pakankamai užimtas ir reikia padaryti tokį.... nemažą mod'ą - susikrauti visą S14 galą.
Tam reikėjo:
custom offset poliuretaninių sailentų, padarytų taip, kad keltų subframe max į viršų link kėbulo (susidropina mašina nekeisdama šakių kampų)
s14 subframe'o, viso su visom šakėm, 5lugu, pusašiais, diffu, diffo dangteliu ir t.t.
Viską dariau maždaug tokia tvarka - nudropint stock s13 galą, iškalt s14 oem gumas, sukišt custom two piece offset subframe rising bushing'us, pakeist diffo dangtelį, išardyt s14 hubus, sudėt s13 dustshield'us su s13 rankinio mechanizmu. to pasekoje turiu s14 subframe'ą tinkantį s13 bodžiui, storesnis s14 galinis stabilizatorius, 5lug, s13 būgninis rankinis ir stock s13 stabdžiai.
Reikėjo pamodint kėbulą su plaktuku, kad sukėlus subframe'ą atsiremtų sailentai pilna plokštuma. Šitas paaiškėja kraunant, pagrindinės ~trys vietos. labai nedaug reikia, aš net persistengiau, tarpai gerokai didesni nei reiktų. oh well...
Nudažė bodį, dedant subframe'ą bodis keliavo ant mašinos, multitasking'as. Naktį prieš darant suvedimą sugedo mano master brake cylinderis, pradėjo pumpuot orą į priekinių ratų kontūrą. zjbs. bičiulis mindishas išgelbėjo ir naktį atvežė į garažą kitą cilindrą, bučkis jam. netikrinau, sukroviau, nuorinau, veikia, zjbs, ėjau miegot. kitą dieną suvedimas dagryje kubiliaus g. užvažiavimas geras, bet darė dviese ir dvi valandas už 200lt, nes "čia pas jus sportinis suvedimas"... neargumentavo kuo skiriasi "paprastas" nuo "sportinio", ypač kai visi varžtai sutepti, atsisuka/užsisuka nesunkiai.
Priekyje camberio -2'30'', toe out 0'05'' per side, casterio -7'12''
Gale camberio ~ -2', toe in 0'10'' per side
(pirmas skaičius laipsniai, antras skaičius minutės (minutė=1/60))
rezultatas - labai informatyvus vairas, pagerėjęs turn-in'as, susisukinėja vairas pats. Liko biškį understyro, bet pažaidus su gazu ir vairu lengva išprovokuoti overstyrą. tampo po išvažinėtus nelygumus kelyje, pasunkėjo vairo sukiojimas, bet šitas spėju dėl 9JJ volų. gale padaugėjo gripo, sukibimo/slydimo riba beveik išnykusi, nebėra griežto spjovimo į išorę praradus sukibimą, viskas prognozuojama ir kontroliuojama. kurį laiką pasivažinėsiu gatvėse + pašersiu su tokiu setupu, nes dabar net nežinau į kurią pusę ką keist.
Po suvedimo - ratų montavimas, lipdukų klijavimas, pasiruošimas DSDC pirmam etapui. Išvažiavom iškart penktadienį po darbo, norėjosi labai spėt į treniruotę. Realiai du run'ai ir lievos poros gumų nelieka, išvada - reikia važiuot tik ant labai gerų gumų. Susitaupys ir laiko ir $ ir vietos vežiojant ratus. Nesigirdamas galiu pasakyt kad mūsų team'o trylikti buvo geriausiai atrodantys rs13 renginyje, milijonas iškeltų nykščių, fotkių ir šypsenų.
Iš techninių nesklandumų susidūriau su 9JJ 215/45/17 braukiasi į kėbulą/arkas. daužiau su plaktuku, kad tilptų. plius išlūžo tensiono laikiklis, tai teko kažkada ryte anksti keltis ir ieškot kas per vėlykas galėtų suvirint. fun stuff, įdomi patirtis. labai keičiasi mašinos buildinimo prioritetai ir reikalavimai kokybei/kainai kai reikia ČIA ir DABAR.
Tam reikėjo:
custom offset poliuretaninių sailentų, padarytų taip, kad keltų subframe max į viršų link kėbulo (susidropina mašina nekeisdama šakių kampų)
s14 subframe'o, viso su visom šakėm, 5lugu, pusašiais, diffu, diffo dangteliu ir t.t.
Viską dariau maždaug tokia tvarka - nudropint stock s13 galą, iškalt s14 oem gumas, sukišt custom two piece offset subframe rising bushing'us, pakeist diffo dangtelį, išardyt s14 hubus, sudėt s13 dustshield'us su s13 rankinio mechanizmu. to pasekoje turiu s14 subframe'ą tinkantį s13 bodžiui, storesnis s14 galinis stabilizatorius, 5lug, s13 būgninis rankinis ir stock s13 stabdžiai.
Reikėjo pamodint kėbulą su plaktuku, kad sukėlus subframe'ą atsiremtų sailentai pilna plokštuma. Šitas paaiškėja kraunant, pagrindinės ~trys vietos. labai nedaug reikia, aš net persistengiau, tarpai gerokai didesni nei reiktų. oh well...
Nudažė bodį, dedant subframe'ą bodis keliavo ant mašinos, multitasking'as. Naktį prieš darant suvedimą sugedo mano master brake cylinderis, pradėjo pumpuot orą į priekinių ratų kontūrą. zjbs. bičiulis mindishas išgelbėjo ir naktį atvežė į garažą kitą cilindrą, bučkis jam. netikrinau, sukroviau, nuorinau, veikia, zjbs, ėjau miegot. kitą dieną suvedimas dagryje kubiliaus g. užvažiavimas geras, bet darė dviese ir dvi valandas už 200lt, nes "čia pas jus sportinis suvedimas"... neargumentavo kuo skiriasi "paprastas" nuo "sportinio", ypač kai visi varžtai sutepti, atsisuka/užsisuka nesunkiai.
Priekyje camberio -2'30'', toe out 0'05'' per side, casterio -7'12''
Gale camberio ~ -2', toe in 0'10'' per side
(pirmas skaičius laipsniai, antras skaičius minutės (minutė=1/60))
rezultatas - labai informatyvus vairas, pagerėjęs turn-in'as, susisukinėja vairas pats. Liko biškį understyro, bet pažaidus su gazu ir vairu lengva išprovokuoti overstyrą. tampo po išvažinėtus nelygumus kelyje, pasunkėjo vairo sukiojimas, bet šitas spėju dėl 9JJ volų. gale padaugėjo gripo, sukibimo/slydimo riba beveik išnykusi, nebėra griežto spjovimo į išorę praradus sukibimą, viskas prognozuojama ir kontroliuojama. kurį laiką pasivažinėsiu gatvėse + pašersiu su tokiu setupu, nes dabar net nežinau į kurią pusę ką keist.
Po suvedimo - ratų montavimas, lipdukų klijavimas, pasiruošimas DSDC pirmam etapui. Išvažiavom iškart penktadienį po darbo, norėjosi labai spėt į treniruotę. Realiai du run'ai ir lievos poros gumų nelieka, išvada - reikia važiuot tik ant labai gerų gumų. Susitaupys ir laiko ir $ ir vietos vežiojant ratus. Nesigirdamas galiu pasakyt kad mūsų team'o trylikti buvo geriausiai atrodantys rs13 renginyje, milijonas iškeltų nykščių, fotkių ir šypsenų.
Iš techninių nesklandumų susidūriau su 9JJ 215/45/17 braukiasi į kėbulą/arkas. daužiau su plaktuku, kad tilptų. plius išlūžo tensiono laikiklis, tai teko kažkada ryte anksti keltis ir ieškot kas per vėlykas galėtų suvirint. fun stuff, įdomi patirtis. labai keičiasi mašinos buildinimo prioritetai ir reikalavimai kokybei/kainai kai reikia ČIA ir DABAR.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming