Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Lamborghini »

Pageidautina nuomone, zmoniu su auto sporto patirtimi, papildant turimas zinias. Biudzetas automobiliui isigyti 10k lt; paskirtis - megejiskas pasportavimas be lanku. Dalyvaujama bus tik ant asfalto/sniego - sprintas, slalomas su tikslu auginti patirti, ateiciai rimtesnei technikai, be didesniu investiciju i tobulinimus, tik patys svarbiausi modai kaip antai neperkaitint stabdziu ar nevaziuot ant desru.

svarstytini variantai, pliusai/minusai:

Civic/CRX2.5 - isigijimo kaina 3-5k; lengvas svoris, geras valdomumas, pakankamai galinga esamai masei, bet mazas pirkimo pasirinkimas musu rinkoje; aktualus sroto daliu klausimas - mazai ardomu ypac CRX, pavaru deziu, varikliu kainos didokos; daliu is parduotuviu kainos +- vidutines. atlieka apyvartiniu pinigu

E36 - 2.5l kaina 4-6k, ganetinai platus pasirinkimas, daug sroto, pagrindiniu mazgu kainos nedideles, pakankamai draugiska agresyvesniam vartojimui. dalys is parduotuviu - zemiau vidurkio. atlieka apyvartiniu pinigu

MR2 - retas modelis, auksta tvarkingo isigijimo kaina ~10k, sroto mazai, dalys is parduotuves brangios, idomus valdumumas. panasios savybes ir Celicos.

Ibiza/Golf4/E46 - 5-9k, fwd modeliu valdymas nereikalaujantis daug ismanymo, sroto daug, eksploatacija nera brangi. 320d su 110kw pakankamai normaliai juda ir valdosi (problematiskas hecbeko pardavimas). salyginai pigiau prasukt daugiau km su saliara vazinejant po renginius ir trasose

200sx - mazas neuzdroztu pasirinkimas, variantas nepersedant i kita auto gaminti rimtesne bombike su laiku

WRX - kaina ant ribos, +galimybe parsivaryt is anglu, geras variantas ziemos periodui ir sprintams bei gretuminiams slalomams; panasiai kaip ir 200sx - galima spaust vaska ateityje

Clio/Astra - nestovi ant situ
Audi coupe - valdymas nekazka
mx5 - ?

Varanciuju ratu sistemos pagal preferencijas 1-awd, rwd, fwd. Juokai juokais, bet jei leistu komplektuotis norima auto tai butu WRX su 3.0D 150kw uz Civico kaina bei VAGo sroto pasirinkimu, bet kadangi siam pasauly taip nebuna, tai ieskau patarimo, nuomoniu bei patirciu sioje srityje.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by xargentum »

Kad tu net neapsisprendes ar tu nori FWD, ar RWD, ar AWD.. :)

Slalomams naudoju S13'ta, bet siaip imciau koki 325 ir pilnai uztektu, daliu yra.. :)
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by spade »

Cia pirma masina? Pirk Civic'a.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Lamborghini »

xargentum wrote:Kad tu net neapsisprendes ar tu nori FWD, ar RWD, ar AWD.. :)

Slalomams naudoju S13'ta, bet siaip imciau koki 325 ir pilnai uztektu, daliu yra.. :)
Lamborghini wrote: Varanciuju ratu sistemos pagal preferencijas 1-awd, rwd, fwd.

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Lamborghini »

spade wrote:Cia pirma masina? Pirk Civic'a.
+-10 bus. Civic del fwd nesinori istikro, bei kad tik pora skelbimuose yra su 92kw.
kaip del kitu modeliu?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Gedass »

Manau geriausia butu koks E36 ar E36/5 323ti (jei galios daug nereik ir 318ti tiktu), galima bus pigiai daug km sukt po trasas, o del to, kad RWD ir valdymo pramokt. E36/5 smagiau vairuojas, nei sedanas ar coupe.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by saukstas »

O aš sakyčiau, kad mx5 yra pranašesnė valdomumo atžvilgiu už bet kurį analogiškų modų bmw ar subaru, kažkas competitive - tik crx'ai.

Pliusai:
Rwd
Lengva (1000 kg stock)
Nuostabiai valdoma
Galios 1.8 turi tiek pat, kaip 318is, pilnos komplektacijos mx5 važiuoja maždaug lygiai su visiškai išskerstu ir trumpų perdavimų diff is'u
Daug performance parts pasirinkimo
Gali dailyint, gali važinėt nuleidęs stogą, gražu, tikrai įdomesnis modelis, nei atsibodę bmw
2 vietos

Minusai:
Brangesnė įsigijimo kaina
Brangesnės detalės (bet niekas nelūžta, per >40 k km, kokias 80 varžybų/treniruočių, daugybės kasdienio beatinimo sugedo tik genero dirželis, sudilo jo šepetėliai, apsišlapino darbinis sankabos cilindriukas ir prakiuro pora aušinimo šlangų)
2 vietos (bet čia tik jei užsiimi taksi veikla arba vežioji bulves)

Iš tikrųjų tai neįsivaizduoju kito automobilio, kuris tiek praktiškas būtų smagumo, mėgėjiško autosporto ir kasdienio važinėjimo į darbą atžvilgiu. Kokiose JAV tai yra vienas populiariausių ir pajėgiausių automobilių autokrosuose (mūsiškai - slalomuose), ir tikiu, kad ne be reikalo.

Jei bus įdomu, galėsiu pavėžint :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by saukstas »

Čia šiaip, įkvėpimui - miata yra vienas smagiausių smagumo prasme automobilių :)

http://youtu.be/wrqWDB_YLiU
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by enrgy »

Aš tai sakyčiau, kad reikia pirkti bmw e36 arba civic ir likusius pinigus išleist pakabai, kurui bei padangoms. Čia žinoma jei nori daugiau laiko važiuoti, o ne garaže krapštytis prie mašinos arba taupyti pinigus reikiamoms dalims.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by UNeX »

is turimo biudzeto ir keliamu reikalavimu - tik e36. Na gal dar civic'as konkurencingumo prasme, bet cia jau neaisku koki koeficienta turi rwd vs fwd.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by slimas1 »

aš tai tik už Miatą :) Jokia kita auto nesiūlo 50:50 svorio pasiskirstymo. NA modelis sveria stock'e 960kg. Išsiimi stiprintuvą vairo, susidedi važiuoklę - coil'ai kainuoja tikrai mažai tokiam auto :) padugnes užmauni ir pirmyn :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by ard »

slimas1 wrote:Išsiimi stiprintuvą vairo
NE
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by slimas1 »

kodėl? aš be stiprintuvo važinėju ir anei jokio diskomforto nejaučiu :) vairas tikrai nesunkus
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by ard »

jokių pliusų šitam "mod'e" nematau, vieni minusai.

ankščiau galvojau, kad visi kas nusiperka miatas pradeda svaigt kokios jos geros. nors ir nenusipirkau, bet turiu pritart - smagios mašinos.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by slimas1 »

na, stiprintuvas sveria keletą kg su visa sistema. kitas pliusas - išsimeta vienas dirželis, tai automatiškai palengvėja variklio darbas (nors ir mikroskopiškai, bet palengvėja).

O dar kitas dalykas, kas svarbu slalome ar greituminiam slalome - be vairo stiprintuvo daug lengviau "jausti" mašiną posūkiuose ir kur ratai "stovi" :) bent jau man :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
scootas
Posts: 413
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by scootas »

Nu kaip pirmą mašiną ir dar sportui,tai mx5 neimčiau vien dėl kėbulo dalių "nebuvimo". Jei jau lendi į sportą,bus ir slydimų ir avarijų. O po to nevažiuot kažkur nes nėra detalių ant mūsų krašto ar net kėbulo kito reiktų,o siųs mėnesį iš užsienio-kažkaip ne pasiteisinimas.
Mano galva-jei rwd tai bmw e36,jei fwd-civic/crx. Civico eksploatacinės kainos man pigiau nei dviračio. Performance parts pasirinkimas platus,visko galima LT nusipirkt,daug įvairių modų,daug swapo galimybių,nuo varikio iki pakabos.
Su bmw tiek plačiai nesusiduręs,bet iš patirties matau,kad taip pat viskas gana paprasta ir nebrangu.
Taigi,pasirinkimas labiau tarp varomųjų ašių.

Bet čia tik mano nuomonė.

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by saukstas »

slimas1 wrote: O dar kitas dalykas, kas svarbu slalome ar greituminiam slalome - be vairo stiprintuvo daug lengviau "jausti" mašiną posūkiuose ir kur ratai "stovi" :) bent jau man :)
Su stiprintuvu atsako iš padangų/kelio jaučiu tikrai per akis, jei tikslas - tik toks, tai toks modas nereikalingas tikrai :)
scootas wrote:Nu kaip pirmą mašiną ir dar sportui,tai mx5 neimčiau vien dėl kėbulo dalių "nebuvimo". Jei jau lendi į sportą,bus ir slydimų ir avarijų. O po to nevažiuot kažkur nes nėra detalių ant mūsų krašto ar net kėbulo kito reiktų,o siųs mėnesį iš užsienio-kažkaip ne pasiteisinimas.
Prieš 5 metus taip buvo kalbama apie visus japoniškus automobilius. O po to net Nemenčinės būrams paaiškėjo, kad japoniški automobiliai visgi yra gana praktiški :)

Per dvejus metus naudojimo nepastebėjau kažkokio ypatingo detalių trūkumo. Taip, nėr šrotai nušikti detalėmis kaip kokių bmw ar vagenų, kartais reikia dieną/dvi palaukt, kol atveš kokį suporto remkomplektą, nes vietoj tekstara neturėjo. Jei bičas nešoks iškart į kačergą ar kazlus bačkų daužyt, tai problemos su skardomis iš viso nebus. O jei ir nutiktų, tai yra šrotų, kurie miatas atsiveža periodiškai, duosiu numerį :) Maža to, yra allegro.pl, kas, ko gero, skeptikų galėtų būt įvardintas tolimu užsieniu, bet realiai iš ten atvežt prekes ir šitam forume žmonės siūlo.

Nė vienas iš bent 5 mano pažįstamų/draugų, per maždaug paskutinius pusantrų metų įsigijusių miatas, nesiskundžia :)

Pabandysiu truputį sistemiškiau papasakot. 10k biudžetas?
6-8k - automobilis
0,5-1k - spyruoklės, skysčiai, diržai (bet vožtuvų nelanksto, tai nereiks ir persistengt su diržais)
1,5k - r888
100 Lt - suvedimas (pirmą kartą pasidaręs gerą suvedimą su piktais skaičiais jaučiaus kaip visiškai kitame automobilyje, pigiausias ir afigieniausias mod'as).

Turėsi:
  • ~100 kw / 1 tonai
  • 50:50 balansą ->
  • nuostabų valdomumą
  • Japonišką patikimumą
  • Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje
  • RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD.
Kuris bmw tau duos viską šitą vienu metu už tavo biudžetą?

Patarinėju ne dėl to, kad turiu miatą, o dėl to, kad su ja važiuoju ir važiuoju daug, todėl žinau, kaip ji eksploatuoja"si".
Nuoširdžiai norėčiau išgirst, ką į kiekvieną iš punktų pasakys siūlantys kitus variantus - gal ko nors nežinau? :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by spade »

Gal nereik temos paverst matavimusi "pas ka ilgesnis"?
Miata geras automobilis, bet nereik cia fanatizmo "yra vienas dievas ir jo vardas yra alahas"...

Aciu.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by enrgy »

saukstas wrote:
slimas1 wrote:
[*] ~100 kw / 1 tonai
[*] 50:50 balansą ->
[*] nuostabų valdomumą
[*] Japonišką patikimumą
[*] Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje
[*] RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD.

Kuris bmw tau duos viską šitą vienu metu už tavo biudžetą?

Patarinėju ne dėl to, kad turiu miatą, o dėl to, kad su ja važiuoju ir važiuoju daug, todėl žinau, kaip ji eksploatuoja"si".
Nuoširdžiai norėčiau išgirst, ką į kiekvieną iš punktų pasakys siūlantys kitus variantus - gal ko nors nežinau? :)
Miata yra tikrai gera mašina, bet turint 10k biudžetą didžiąją jo dalį išleisti bazei/mašinai norint mėgėjiškai dalyvauti sporte nėra pats geriausias sprendimas. Aš pats japoniškas mašinas labiau myliu, bet praktiškumas šiuo konkrečiu atveju ir biudžetu nugali. E36 pati mašina žymiai pigesnė, coilų ir pakabos dalių taip pat labai didelis pasirinkimas už nedideles sumas tad likutį galima investuoti į pakabos tobulinimą. O ką jau kalbėt apie pilnus šrotus detalių. Šiaip įdomumo dėlei pabandžiau atsakyt į punktus iš e36 perspektyvos:

[*] ~100 kw / 1 tonai -> bmw 325i taip pat ~100kw / 1 tonai
[*] 50:50 balansą -> e36 svorio balansas taip pat ~50:50
[*] nuostabų valdomumą -> kad bmw blogai valdosi tikrai negali sakyti
[*] Japonišką patikimumą -> vokišką patikimumą
[*] Ir visa tai bus stock package, su visom plastmasėm, muzika salone - galėsi važinėt į darbą, pas mergas, vakare be stogo šiaušt plaukus, o iš ryto - lėkt į slalomus. Viena registracija, vienas draudimas, viskas vienoje mašinoje -> viskas tas pats išskyrus stogą, tik turėsi normalią bagažinę ir galines sėdynes, kuriose gali sutalpinti tris žmones, kas mašiną padaro gerokai praktiškesnę kasdieniniam naudojimui nei Miatą
[*] RWD - mano asmenine preferencija geriau nei AWD ar, tuo labiau, FWD. -> galioja tas pats

Tuo nenoriu pasakyti, kad Miata yra blogesnė. Tiesiog yra praktiškesnių ir pigesnių variantų pasiekti tam pačiam tikslui už temos autoriaus biudžetą.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Lamborghini »

kaip ir minejau paciam pirmame poste, automobilis reikalingas tik pasportavimams.

del mazdos, net ir lietuviskame forume pirmiausiai kas krenta i akis - galingumo paieskos, turbos movimas. trumpas komentaras sia tema "<...> immediately you just want more power. When you first drive it the thing is just fun enough to tease you into getting it. Then very quickly you just keep wanting some real power. So you start wanting to modify it and modify it and figure out any possible way to make it into something worth having. <...>". sutinku, kad mazas svoris viena is pagrindiniu sudedamuju "aiksteliniame" slalome, kur su esamais kw mazda teoriskai turi geras galimybes, tik idomu kokia situacija kaciargoj su stocku (po 1'40" palenda su senu chicane?). ne tik US, bet ir UK sios auto ganetinai populiaros tarp pradedanciuju, bei vienas is pigiausiu variantu issinuomot "driving experience", sekantis - kit carai. vienas dalykas tai, kad nesinori pajausti didelio galios trukumo, kitas tai, kad idomu kaip su patogumu joje beveik 2m zmogui, taip pat panasu, kad normalesni varianta tektu is DE parsivaryt. bendrai paemus, mx5 ideja - mazas svoris+rwd akomponuoja, taciau islieka klaustukas ties kw punktu.

jei ziureti i musu krasto pardavimus, tai pasirinkimas automobiliu, su teisingais motorais +be duju, ne drakonu, neperrudijusiu, net tokiu modeliu kaip E36 ar Civic, yra isties kuklus, ka jau bekalbeti apie daug retesne mx5.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by romkasponka »

As balsuoju uz bmw copact, nes visi modaitobulinti masina kainuoja salyginai nebrangiai, pvz.: vairo kolonele is E46, perdavimai galiniam reduktoriui nuo 50Lt, stabdziu upgrade nuo 330, kietu sailentbloku gamintoju Lietuvoje yra nevienas. MX5 yra gerai, bet bukim realistai, nes jei biudzetas neguminis tai geriau apsistoti ties BMW.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Lamborghini
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2014, 21:00

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by Lamborghini »

E36 compact lyginant su coupe/sedan skirtumai (valdomumas, daliu kainos)?

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by roolis »

Yra labai artimoj aplonkoj 3 zmones,1 su E36,kitas su MX5,trecias su S13,tai kol kas su MX5 biudzeto atveju lenkia abu,tad nereik cia pasaku,jog E36 tikrai viska pigiau nupirksi,nes kai pradejo modint,lavoniniu detaliu pigiai aisku gali rast,bei kai pradejo ieskot koilu,kitu vaziuokles per4m daliu,tai teko daugiau atsegt nei MX5,nekalbu apie S13,ten bendras biudzetas lenkia abi,juk Miatos per4m daliu tam paciam UK gali paimt uz juokingus pinigus,palyginus su LT,o del galios kelimo ateiciau,1.8 boostinasi tikrai pigiai,tuo labiau yra bolt on turbo daliu,nes ejo jos ir turbavos.druzokas yra 1.95cm ugio,bedu su tilpimu neturi,nu nebent tie plius 5cm kazka pakeistu.Vienintely E36 pliusa matau,jog gal daugiau galimybiu gaut per4m daliu LT,bet siais laikais parsisiust tikrai ne beda.Nesakau jog MX5 pigesne modint nei E36,bet kad ne brangesne,tai faktas
Bet ka pasirinks autorius,tai jau cia jo reikalas :wink:
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by saukstas »

spade wrote:Gal nereik temos paverst matavimusi "pas ka ilgesnis"?
Miata geras automobilis, bet nereik cia fanatizmo "yra vienas dievas ir jo vardas yra alahas"...

Aciu.
Su visa derama pagarba - taigi bustinam mitus ir rašom faktus bei skaičius, o ne meldžiamės į kurią nors pusę atsisukę, nes į ją atsisukę, kažkokio fanatizmo tikrai nėra. Apie bmw žinau nedaug, tad rašau tą, ką žinau.

Temos autoriui - jei automobilis vien tik sportui, tai tikrai tu jį skersi, koks jis bebūtų, ir norėsi galėt pigiai Kazluose bučiuot bačkas. Tokiu atveju neabejotinai bmw yra geriau, nes detales gausi praktiškai už metalo kainą. Nu ir kirpėju nieks nepalaikys :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Teisingas automobilio pasirinkimas sportui

Post by spade »

Miata turi viena, bet dideli, minusa - tai kabrioletas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply