bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.t.)?
bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.t.)?
Kiek teko skaityti daug kas dedasi 2.5tds (ZF) dėžes, kurios laiko belekiek nm. Klausimėlis toks - ar yra ir kitų bmw dėžių, kurios atlaiko pakankamai daug galios tačiau turi ne tokius trumpus bėgius ir kainuoja panašiai? Mano konkrečiu atveju bus 2.3 turbo 4 cilindrų variklis su diferencialo perdavimu 4.10. Diff'ų pasirinkimo nėra, tad uždėjus tds'o dėžę bėgiai būtų labai trumpi (bijau, kad bus smarkiai per trumpi). Arklių daug neplanuoju, pradžiai bus iki ~350ag, bet norėtusi truputėli atsargai turėti jei ateityje sugalvočiau daugiau užpūsti. Gal kas protingų minčių ar linkų į panašias diskusijas užsienio forumuose mestels?
Last edited by enrgy on 23 Sep 2013, 20:52, edited 1 time in total.
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
yra Bmw ir 6 begiu dezes kur laiko nezmoniskus Nm, o tau ant tiek Ag uztektu manau ir nutinai tokios sunkios(jei kazkiek skaiciuoji kg), as su 650-700Nm testavau deze, paskui su 500Nm du sezonus niekaip nesulauziau 5 begio perdavimas 1:1, 6 begis 0,83:1
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
pas mane 2,0turbo ~450ag ~460nm vaziuoja su e36/e39 2,8benzinine deze, perdavimu jos nezinau. masina vaziuoja ziede trecia sezona, laiko be problemu, tik ant laisvu barska deze bet taip jau antri metai
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Ant laisvu barska kai smagraciai lengvi vienos mases53kW wrote:pas mane 2,0turbo ~450ag ~460nm vaziuoja su e36/e39 2,8benzinine deze, perdavimu jos nezinau. masina vaziuoja ziede trecia sezona, laiko be problemu, tik ant laisvu barska deze bet taip jau antri metai
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
kodėl būtent dėl smagračio? girdėjęs kad jos barška, bet visvien laiko.romkasponka wrote:Ant laisvu barska kai smagraciai lengvi vienos mases
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Truputėlį pasiknisau ir atradau gear ratios, tai E36/46 325i, 328i ir t.t. nuo tds'o žymiau skiriasi tik pirmas ir antras bėgis, kiti praktiškai tas pats, o penktas identiškas. Yra ir skaičiuoklė, su kuria galima pasiskaičiuot max greitį kiekvienu bėgiu pagal galinio difo perdavimą - http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm. Tai problema tik ta, kad su 4.1 difu penktu bėgiu ant 100km/h bus apie 3500 rpm. Įmetu tds'o ir E36/E46 benzininių greičių dėžių perdavimus, gal kažkam pravers.
TDS gear ratios:
1th gear ratio: 5,09:1
2th gear ratio: 2,80:1
3th gear ratio: 1,76:1
4th gear ratio: 1,25:1
5th gear ratio: 1,00:1
E36/46 325/328 ir t.t. gear ratios:
1th gear ratio: 4,23:1
2th gear ratio: 2,52:1
3th gear ratio: 1,66:1
4th gear ratio: 1,22:1
5th gear ratio: 1,00:1
TDS gear ratios:
1th gear ratio: 5,09:1
2th gear ratio: 2,80:1
3th gear ratio: 1,76:1
4th gear ratio: 1,25:1
5th gear ratio: 1,00:1
E36/46 325/328 ir t.t. gear ratios:
1th gear ratio: 4,23:1
2th gear ratio: 2,52:1
3th gear ratio: 1,66:1
4th gear ratio: 1,22:1
5th gear ratio: 1,00:1
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Todel, kad turiu asmenines patirties siuo kausimu. Kai tepalas saltas viskas dar normaliai daugmaz, bet tepalui susilus ant laisvu pradeda bildeti. Kalba apie 4 cilindrus, nes su 6 variklis lygiau dirba.ard wrote:kodėl būtent dėl smagračio? girdėjęs kad jos barška, bet visvien laiko.romkasponka wrote:Ant laisvu barska kai smagraciai lengvi vienos mases
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Ir ant 6 barskes biski irgi, bet jei duslas nebe stockas, tai mazai girdisi.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
barska praktiskai visos jos.reikia keisti guoly,tada padeda kazkiek,jeigu nebus jau ismalta daug.beto daug smaugiant,patartina deti ausinima dezei,nes jos megsta isvaryti tepala per alsuokly,kas irgi ne i sveikata joms.
is asmenines patirties su jomis,tai laiko jos tikrai gerai,buvo atvejis,kad teko pravaziuoti 500km su tokia deze isvis be tepalo,pradejo ismetineti 5 begy,uzpylus tepalo,deze laike 2 sezonus ziede.butu laikius gal ir dar ilgiau,bet suvariau arba sakute arba sinchrus,nes atsakius sankabai,pora vaziavimu vaziavau be jos.
is asmenines patirties su jomis,tai laiko jos tikrai gerai,buvo atvejis,kad teko pravaziuoti 500km su tokia deze isvis be tepalo,pradejo ismetineti 5 begy,uzpylus tepalo,deze laike 2 sezonus ziede.butu laikius gal ir dar ilgiau,bet suvariau arba sakute arba sinchrus,nes atsakius sankabai,pora vaziavimu vaziavau be jos.
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Jos barska todel,kad neturi amortizacijos jei bus naudojamas sankabos diskas su spyruoklemis arba plaukiojantis samgratis tada nebarskes.
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
pas mane diskas su spyruoklemis, jokio skirtumo vistiek barska.laimonas wrote:Jos barska todel,kad neturi amortizacijos jei bus naudojamas sankabos diskas su spyruoklemis arba plaukiojantis samgratis tada nebarskes.
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Su spyruoklemis nebarska,jei spyruokles tvarkingos ir nebarska paciam diske.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Barska vistiek. Naujas sankabos komplektas Sachs. Barska ten dezeje krumpliai tarp saves manau....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
ir pas mane barshka gerai susilus tepalui, ir dezes guolius keiciau, padejo menesiui gal.. dabar skaitau ir prisimenu kad kazkaip pradejo barshket kai idejau vienmasi smagrati. Ir nuo sankabos disko nepriklauso turbut, jau 2 keiciau, barshka vistiek.
fb: BMW custom parts, 867101621, Vilnius
- BMW automobiliu remontas, prieziura, diagnostika, kodavimas, raktu pririsimas prie EWS 2, EWS 3 (3.3), EWS 4 bloku
- Poliuretaniniai salenblokai, LSD idejimas i E46, E90.. ir t.t.
- Tekinimo, suvirinimo darbai
- BMW automobiliu remontas, prieziura, diagnostika, kodavimas, raktu pririsimas prie EWS 2, EWS 3 (3.3), EWS 4 bloku
- Poliuretaniniai salenblokai, LSD idejimas i E46, E90.. ir t.t.
- Tekinimo, suvirinimo darbai
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Dar toks klausimėlis - o kaip su 6 bėgių bmw dėžėmis ir jų stiprumu? Reiktų į naujesnio dyzelio žiūrėt ar nuo v8? Dėl 5 bėgių zf vis dvejoju, nes su 4.1 difu jau labai trumpi bėgiai gaunasi ir turėt 3500rpm prie 100km/h kažkaip nelabai stovi kai kur toliau pavažiuot reiks.
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Barska del motoro sukimosi greicio nevienodumo,ant laisvu, kuo didesne eiga,ir kuo blogesnis rod ratio ,tuo nevienodesnis stumoklio pagreitis ,besisukant alkunei. Ir cia joki guoliai kalti. Daugiau cilindru maziau barskes, 2,5 plyta maziau barskes nei 2,8 ar 3,0. Dvilitris Dar maziau barskes aisku 6-ke . dyzelis dar labiau barskes,nes ten viskas ,ir eiga,ir rod ratio,ir pats kuro degimas ne I nauda sitam reikalui.romkasponka wrote:Todel, kad turiu asmenines patirties siuo kausimu. Kai tepalas saltas viskas dar normaliai daugmaz, bet tepalui susilus ant laisvu pradeda bildeti. Kalba apie 4 cilindrus, nes su 6 variklis lygiau dirba.ard wrote:kodėl būtent dėl smagračio? girdėjęs kad jos barška, bet visvien laiko.romkasponka wrote:Ant laisvu barska kai smagraciai lengvi vienos mases
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Dar truputėli pagooglinau, tai 6 bėgių ZF ėjo į facelift e46 dyzelius ir 330i. Ar jos taip pat patvarios kaip ir senesnės 5 bėgių dėžės?
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
nu 550Nm tokia deze man laike
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Mano motoras bent porą pirmų sezonų vargu ar matys daugiau nei 400-450nm, tai ramu kaip ir turėtų būti šitoj vietoj. Bent kol kas e46 330i variantas realiausiai skamba, na nebent išaiškėtų, kad dėžės kosmosą kainuojamakis wrote:nu 550Nm tokia deze man laike
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
man atrodo turiu dar tokia deze, o gal net dvi. jei reiks rasyk
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
Dar vienas klausimas iškilo dėl dėžės dėjimo. Geriau būtų pasidaryti custom smagratį ir tiesiog dėti bmw sankabą ir diskatorių (pliusas, kad pasiūla tikrai didelė ir kainos geros) ar kažką burti/daryt custom sankabą? Smagračio darymas, nors ir brangesnis variantas, man kažkaip geresnis variantas atrodo, plius tuo pačiu gauni lengvą smagratį. Bet gal aš kažkokių niuansų nežinau ir kitaip daryt geriau ir paprasčiau būtų?
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
pas mane barskesys dezes pasigirdo tik pastacius varikly ant kieto,su stok pagalvem nebuvo jokiu garsu ydejus lengvinta vienos mases smagraty.o dbr barska ant laisvu e36 2.8deze kaip reikalas:)ard wrote:kodėl būtent dėl smagračio? girdėjęs kad jos barška, bet visvien laiko.romkasponka wrote:Ant laisvu barska kai smagraciai lengvi vienos mases
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.
man tas irgi aktualu,kas uzsiema flansais,,smagraciu pritaikymu,sankabom.enrgy wrote:Dar vienas klausimas iškilo dėl dėžės dėjimo. Geriau būtų pasidaryti custom smagratį ir tiesiog dėti bmw sankabą ir diskatorių (pliusas, kad pasiūla tikrai didelė ir kainos geros) ar kažką burti/daryt custom sankabą? Smagračio darymas, nors ir brangesnis variantas, man kažkaip geresnis variantas atrodo, plius tuo pačiu gauni lengvą smagratį. Bet gal aš kažkokių niuansų nežinau ir kitaip daryt geriau ir paprasčiau būtų?
ar realu kad be keramikos laikytu 2jzge 400ag su bmw 3d deze,ir dyzelio sankabos komplektu,jie lygtais 500nm laiko stok,tai stiprinti tada kiek?
Re: bmw greičių dėžės padidintos galios varikliams (zf ir t.t.)?
5begiu bmw 3.0d deze laikys 700nm?