Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Automobili pries 10 metu parsiveziau is Vokietijos ir iki sios dienos esame kartu
Pries gerus 2 metus buvo pakeistas variklis ir atlikta turbo konversija, sudeta visa nauja pakaba ir atlikti kiti patobulinimai.
Sudalyvauta ne vienose drag varzybose, parveztos kelios taures. Kaip nekeista, bet technika nepavede nei karto.
Pries kelias dienas buvo sudeti nauji purkstukai, zvakes, pakeisti tepalai ir pamatuota ant Dynapack stendo su maziausiu slegiu.
Kazkada gatveje daryta programa, be jokiu pakeitimu - 385WHP @ 0.87bar (SAE).
Palyginimui galiu parasyti, kad varzybose vaziuodavau su 2.4-2.5bar slegiu, geriausias pasiektas rezultatas - 10.64s / 238kmh.
Ant dienu tureciau biski rasti laiko ir sau, tai pameginsiu iki galo sustyguoti viska ir pasidalinti rezultatais.
Kebulas:
BMW E30 320i Edition 1990.09
Variklis:
M50B25 be Vanos, 10:1
Svaistikliai, stumokliai, galvos tarpine - standartas
Utenos Termodinamika galvos smeiges
Valdymas:
VEMS v3.7 programuojamas variklio kompiuteris
(Wideband lambda, Boost control, EGT)
Turbo sistema:
Holset HX52 67mm billet, T4 16cm
Twin scroll ismetimo kolektorius
HKS 50mm style WG
Kuro sistema:
Bosch 2400cc/min @ 3.5bar purkstukai
2 x Bosch 044 kuro pompos
2 x Bosch (Audi) kuro filtrai
2,5 litro tarpine kuro talpa
10mm kuro padavimas
Uzdegimas:
VAG FSI/TFSI uzdegimo rites
Isiurbimas:
76mm IC vamzdynas nerudyjancio plieno
600x300x76mm IC
SFS Performance silikonas
100mm Green Filter oro filtras
Ismetimas:
76mm nerudyjancio plieno viskas
Custom vidurinis bakelis
Magnaflow galinis bakelis, 100mm antgalis
V-Band jungtys
Powersprint lanksti gofra
Transmisija:
M3/328i ZF greiciu deze
M30 vienos mases smagratis 240mm
Clutchnet raudonas diskatorius
Standartinis diskas organika su spyruoklem
188mm LSD reduktorius 3.25:1
Pakaba:
Koni E30 M3 reguliuojamo kietumo amortizatoriai
H&R Race spyruokles
H&R stabilizatoriai
Intrax camber plates, priekis *
Wiechers strut brace, priekis *
Powerflex galinio tilto sailenblokai
Powerflex galiniu sakiu ivores
Kieto poliuretano reduktoriaus pagalve
E30 M3 ekscentrines pr. sakiu ivores (Lemforder)
Kitos stock pakabos dalys pakeistos naujomis (Lemforder)
E36 328i vairo kolonele
Stabdziai:
Kolkas standartas. Stabdziai tik bailiams ?
No ABS
Salonas:
RECARO Profi SPG sėdynė sedyne (E30 M3 DTM)
Sabelt 6 tasku lengvi dirzai (E30 M3 DTM)
IRP/Wilwood hidraulinis rankinis *
M-Technic2 vairas
Isore:
Hella juodos lempos, priekis
MHW juodos lempos, galas
WA-Team lengvas kapotas, 3M CF plevele
Alpina B6 3,5 ratai - 7jx16 205/50, 8jx16 225/45
BBS RS001 7jx15, M/T ET Drag 26/8.5-15 slikai
* - yra, bet dar nesudeta.
Pries gerus 2 metus buvo pakeistas variklis ir atlikta turbo konversija, sudeta visa nauja pakaba ir atlikti kiti patobulinimai.
Sudalyvauta ne vienose drag varzybose, parveztos kelios taures. Kaip nekeista, bet technika nepavede nei karto.
Pries kelias dienas buvo sudeti nauji purkstukai, zvakes, pakeisti tepalai ir pamatuota ant Dynapack stendo su maziausiu slegiu.
Kazkada gatveje daryta programa, be jokiu pakeitimu - 385WHP @ 0.87bar (SAE).
Palyginimui galiu parasyti, kad varzybose vaziuodavau su 2.4-2.5bar slegiu, geriausias pasiektas rezultatas - 10.64s / 238kmh.
Ant dienu tureciau biski rasti laiko ir sau, tai pameginsiu iki galo sustyguoti viska ir pasidalinti rezultatais.
Kebulas:
BMW E30 320i Edition 1990.09
Variklis:
M50B25 be Vanos, 10:1
Svaistikliai, stumokliai, galvos tarpine - standartas
Utenos Termodinamika galvos smeiges
Valdymas:
VEMS v3.7 programuojamas variklio kompiuteris
(Wideband lambda, Boost control, EGT)
Turbo sistema:
Holset HX52 67mm billet, T4 16cm
Twin scroll ismetimo kolektorius
HKS 50mm style WG
Kuro sistema:
Bosch 2400cc/min @ 3.5bar purkstukai
2 x Bosch 044 kuro pompos
2 x Bosch (Audi) kuro filtrai
2,5 litro tarpine kuro talpa
10mm kuro padavimas
Uzdegimas:
VAG FSI/TFSI uzdegimo rites
Isiurbimas:
76mm IC vamzdynas nerudyjancio plieno
600x300x76mm IC
SFS Performance silikonas
100mm Green Filter oro filtras
Ismetimas:
76mm nerudyjancio plieno viskas
Custom vidurinis bakelis
Magnaflow galinis bakelis, 100mm antgalis
V-Band jungtys
Powersprint lanksti gofra
Transmisija:
M3/328i ZF greiciu deze
M30 vienos mases smagratis 240mm
Clutchnet raudonas diskatorius
Standartinis diskas organika su spyruoklem
188mm LSD reduktorius 3.25:1
Pakaba:
Koni E30 M3 reguliuojamo kietumo amortizatoriai
H&R Race spyruokles
H&R stabilizatoriai
Intrax camber plates, priekis *
Wiechers strut brace, priekis *
Powerflex galinio tilto sailenblokai
Powerflex galiniu sakiu ivores
Kieto poliuretano reduktoriaus pagalve
E30 M3 ekscentrines pr. sakiu ivores (Lemforder)
Kitos stock pakabos dalys pakeistos naujomis (Lemforder)
E36 328i vairo kolonele
Stabdziai:
Kolkas standartas. Stabdziai tik bailiams ?
No ABS
Salonas:
RECARO Profi SPG sėdynė sedyne (E30 M3 DTM)
Sabelt 6 tasku lengvi dirzai (E30 M3 DTM)
IRP/Wilwood hidraulinis rankinis *
M-Technic2 vairas
Isore:
Hella juodos lempos, priekis
MHW juodos lempos, galas
WA-Team lengvas kapotas, 3M CF plevele
Alpina B6 3,5 ratai - 7jx16 205/50, 8jx16 225/45
BBS RS001 7jx15, M/T ET Drag 26/8.5-15 slikai
* - yra, bet dar nesudeta.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Video:
2011.09 - http://www.youtube.com/watch?v=yHbwPYnUpnU
2012.09 - http://www.youtube.com/watch?v=d3yAxkrFShI
2013.05 - http://www.youtube.com/watch?v=RrN2qiMcPgE
2013.09 - http://www.youtube.com/watch?v=KGWCvWqujsE
2011.09 - http://www.youtube.com/watch?v=yHbwPYnUpnU
2012.09 - http://www.youtube.com/watch?v=d3yAxkrFShI
2013.05 - http://www.youtube.com/watch?v=RrN2qiMcPgE
2013.09 - http://www.youtube.com/watch?v=KGWCvWqujsE
Last edited by Laimis on 07 Nov 2013, 23:27, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Last edited by Laimis on 10 Nov 2013, 03:36, edited 3 times in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
pagaliau idejai o apacia rebuildines, ar ant prabegusio motoro cia viskas vyksta?
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
visiškai insane, tuoj čia kils gaisras ir puls visi kišt M50 į project carusLaimis wrote:su maziausiu slegiu. [...] 385WHP @ 0.87bar (SAE).
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
seniai laukiu šito projekto aprašymo
geeras buildas.
tiksliai įžiūrėjau? 480nm ties 5k rpm?
geeras buildas.
tiksliai įžiūrėjau? 480nm ties 5k rpm?
fzs 600
bnv e36 traktor
bnv e36 traktor
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
o kas mapino?
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Spaudziu Like ant Ard post'o.ard wrote:visiškai insane, tuoj čia kils gaisras ir puls visi kišt M50 į project carusLaimis wrote:su maziausiu slegiu. [...] 385WHP @ 0.87bar (SAE).
Labai kuklus patobulinimu sarasas ir ispudingi rezultatai .
Panasu, kad ekonomine situacija privercia rinktis racionalius sprendimus.
Pvz kitur kur pinigu netruksta zmones kisa viska is eiles, o rezultatai kartais netgi apgailetini. Cia atvirksciai. O jei dar ir laiko Tai isvis unreal
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Apacia neliesta, 200 000+++ km tie patys sukasi toliau.driver wrote:pagaliau idejai o apacia rebuildines, ar ant prabegusio motoro cia viskas vyksta?
Kad pats tuos gaisrus ir sukelineji Nebedavei ramybes kodel nesukuriu E30 temos.ard wrote:visiškai insane, tuoj čia kils gaisras ir puls visi kišt M50 į project carus
Einu dabar nusiplakti su spygliuota viela uz nepaklusnuma.
Dabar kolkas sunku suprast kazka is tu pirmu bandymu. Ne uz ilgo kaip ir sakiau bus pilnai sutvarkytas kuras su degimu, cam timing'as, vel ijungtas boost control'as.zhy wrote:seniai laukiu šito projekto aprašymo
geeras buildas.
tiksliai įžiūrėjau? 480nm ties 5k rpm?
Net dabar matau kad prie 6500rpm jam dar patiktu kokie 3-4 laipsniai degimo, uzdarytas WG irgi apie 500rpm paankstins viska.
Gauni dabar eiti nusiplakt su viela, kaip pirmam kartui uzteks ir nespygliuotoskaktusas wrote:o kas mapino?
As biski kitur pinigus padejau, tai varikliui nebelikoDiiego 222 wrote: Spaudziu Like ant Ard post'o.
Labai kuklus patobulinimu sarasas ir ispudingi rezultatai .
Panasu, kad ekonomine situacija privercia rinktis racionalius sprendimus.
Pvz kitur kur pinigu netruksta zmones kisa viska is eiles, o rezultatai kartais netgi apgailetini. Cia atvirksciai. O jei dar ir laiko Tai isvis unreal
O jei rimtai, tai E85 viska apverte aukstyn kojom, benzu laikais tikrai sunkiau budavo viskas.
Last edited by Laimis on 31 Dec 2013, 23:19, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Nu jau nu jau, neparasyta, kad "pats mapinau", viela - goes away.Laimis wrote:Gauni dabar eiti nusiplakt su viela, kaip pirmam kartui uzteks ir nespygliuotoskaktusas wrote:o kas mapino?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Tipo prades deti netik bmw dezes bet ir variklius?Diiego 222 wrote:Pvz kitur kur pinigu netruksta zmones kisa viska is eiles, o rezultatai kartais netgi apgailetini. Cia atvirksciai. O jei dar ir laiko Tai isvis unreal
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Tai visi nuo kazko pradeda po biski po biski, kojas I zegerman vandeni sukiso puse drifteriu - dabar jau ir plaukiot pradesromkasponka wrote:Tipo prades deti netik bmw dezes bet ir variklius?Diiego 222 wrote:Pvz kitur kur pinigu netruksta zmones kisa viska is eiles, o rezultatai kartais netgi apgailetini. Cia atvirksciai. O jei dar ir laiko Tai isvis unreal
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Pries 5 metus buvo gaisras pas mus,pries 10 ant gaublio, keiciasi supratimas ir mados,tie kas masto daro is beliako,ir potencialo atrast ,eina is beliakokio motoro,turi but tik priezastis tam.ard wrote:visiškai insane, tuoj čia kils gaisras ir puls visi kišt M50 į project carusLaimis wrote:su maziausiu slegiu. [...] 385WHP @ 0.87bar (SAE).
PS. Pilnos svalkes ir pigesniu motoru ir su daugiau potencialo
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
OK, trumpas naujametinis atsinaujinimas
Kolkas buvo sustota ties 2-2.1bar, baiginejant degima islindo toks biski durnas leak'as. Tai sausi kazkada reikes dabaigt ir
bandyt megint 2.8bar jei 76 duslintuvas leis ir plastmasinis kolektorius nesprogs O kolkas:
651WHP / 722WNm (DIN)
670WHP / 744WNm (nekoreguota)
Patalpoj +8C, tai gerus skaicius be korekcijos daro, ech ..
Ant dyno laikinai padarytas siek tiek svelnesnis spool'as, torkas yra pavelintas apie ~200rpm, nes davus staigu uzsiputima buvo nuvele sankaba pora kartu.
Siaip butu ~4400rpm full boost. Gatvej viskas OK.
Ant Dynapack spulo metu sankabai apkrova gaunasi didesne negu gatvej, nes naudojamas fiksuotas rpm kilimo greitis (taip patogiau ir tiksliau mapint).
Bet jeigu laiko ant sito dyno, gatvej 110% laikys..
Idomumo delei dar - 455WHP @ 1bar (DIN)
Jei kam idomu kiek ant alkuninio galios, tai reik dadeti apie 50-60HP.
~515HP @ 1bar
~710HP @ 2-2.1bar
Kuras zieminis E85 (80%).
Neblogai, bet dar ne pabaiga
Kolkas buvo sustota ties 2-2.1bar, baiginejant degima islindo toks biski durnas leak'as. Tai sausi kazkada reikes dabaigt ir
bandyt megint 2.8bar jei 76 duslintuvas leis ir plastmasinis kolektorius nesprogs O kolkas:
651WHP / 722WNm (DIN)
670WHP / 744WNm (nekoreguota)
Patalpoj +8C, tai gerus skaicius be korekcijos daro, ech ..
Ant dyno laikinai padarytas siek tiek svelnesnis spool'as, torkas yra pavelintas apie ~200rpm, nes davus staigu uzsiputima buvo nuvele sankaba pora kartu.
Siaip butu ~4400rpm full boost. Gatvej viskas OK.
Ant Dynapack spulo metu sankabai apkrova gaunasi didesne negu gatvej, nes naudojamas fiksuotas rpm kilimo greitis (taip patogiau ir tiksliau mapint).
Bet jeigu laiko ant sito dyno, gatvej 110% laikys..
Idomumo delei dar - 455WHP @ 1bar (DIN)
Jei kam idomu kiek ant alkuninio galios, tai reik dadeti apie 50-60HP.
~515HP @ 1bar
~710HP @ 2-2.1bar
Kuras zieminis E85 (80%).
Neblogai, bet dar ne pabaiga
Last edited by Laimis on 01 Jan 2014, 03:04, edited 2 times in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
neteko pasimegaut dynapack privalumais, bet ar ne geriau isivest plius minus realu apkrovos koef. nei kazkoki fiksuota rpm kilima ? tuomet ir pats mapinimo laukas labiau atitiktu gatve. Ar yra niuansu ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Teoriskai tai yra imanoma, bet tada dasideda dar vienas kintamasis prie esamu keliu pagrindiniu ir darosi dar sunkiau daryt atsikartojancius sukimus (kas yra visa ko esme).UNeX wrote:neteko pasimegaut dynapack privalumais, bet ar ne geriau isivest plius minus realu apkrovos koef. nei kazkoki fiksuota rpm kilima ? tuomet ir pats mapinimo laukas labiau atitiktu gatve. Ar yra niuansu ?
Engine dyno, veikia tokiu pat principu, tik ten operatoriai naudoja letesnius greicius ~300rpm/sec, kartais dar maziau. Mes sukam biski greiciau, nes kebule ausininimas yra labiau ribotas. Bet to uztenka, kad imituot gatvine apkrova 4-5 begio ir turet logus ilgesnius nei 2sec ant busto
Viskas reguliuojasi, galima pasidaryt didesnius ar mazesnius greicius, stebeti kaip keiciasi uzsiputimas, misiniai. Galima dirbt pagal RPM arba Load.
Dynapack is esmes ir yra engine dyno, tik sukasi prie asiu, o ne alkuninio. Neturi inercijos, visada viskas vyksta po valdoma apkrova. Ne be reikalo juos naudoja visa Skandinavija ir top tuneriai
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Kas dar del gatves, kiek tekdavo po Dynapack mapingo isvaziuot i gatve, viskas budavo vienodai kaip ir ant dyno: spoolas, boostas, AFR. Tiek ant pilno ir tarpinio gazo, tiek ir ant cruizo. Nieko koreguot papildomai nebereikia.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Cia is kokio metalo ismetimo kolektorius virintas?
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Pacio paprasciausio juodo plieno. Tik po to buvo nusmeliuotas ir nudazytas, kolkas dar nerudyja.gess wrote:Cia is kokio metalo ismetimo kolektorius virintas?
Viskas butu gerai, bet paskutiniu metu sunku gaut kokybisko plieno, visi tie lenkiski kiniski kazkokiu priemaisu turi ir virinasi kitaip, jau nebe tas.
O jei is svedu kokiu veztis, tai geriau nerza pirkt vietoje, tas pats gausis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
Kaip suprantu ten santechnines alkunes/vamzdziai? Pats pries pora men virinau kolektoriu is ju,tai ir pastebejau, kad su kempu dar puse velnio virinas, bet su TIG tai kazkokios nesamones daros. Metalas putoja, siules akytos.Laimis wrote:Pacio paprasciausio juodo plieno. Tik po to buvo nusmeliuotas ir nudazytas, kolkas dar nerudyja.gess wrote:Cia is kokio metalo ismetimo kolektorius virintas?
Viskas butu gerai, bet paskutiniu metu sunku gaut kokybisko plieno, visi tie lenkiski kiniski kazkokiu priemaisu turi ir virinasi kitaip, jau nebe tas.
O jei is svedu kokiu veztis, tai geriau nerza pirkt vietoje, tas pats gausis.
Re: Project: Laimis E30 325i 24v Turbo
superinis e30 !!!