Sveiki, dairausi į E39 540i su mech. dėže, labai domina variklio eksploatacija, ar yra kokių nors ligų bei problemų? Kaip su mechanine transmisija, problemų nebūna?
Ačiū už atsakymus!
P.S.: BMW forume jokių atsakymų negavau, ten valdo 3.0 traktoriai, tai gal čia kas atsakys
M62TUB44 variklio eksploatacija
- Vytautas88
- Posts: 48
- Joined: 10 Nov 2011, 21:17
M62TUB44 variklio eksploatacija
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW
ex 1.8T++ 140 kW
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
bmwfan.lt bandei?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
ne viena karta esu skaites kas siems varikliams neretai suplysta gofros, per kurias patenka "neapskaitytas" oras i varikli, pradeda blogai dirbti variklis. nors aisku tai turbut tiesiog eksploatacinis dalykas
bet kad ne vienas skundesi kad jos plysta, tai tikrai. daugiau nieko blogo negirdejau. nebe nikasilis, tagi bloko bedu nebera.
sekmes.
bet kad ne vienas skundesi kad jos plysta, tai tikrai. daugiau nieko blogo negirdejau. nebe nikasilis, tagi bloko bedu nebera.
sekmes.
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.
- Vytautas88
- Posts: 48
- Joined: 10 Nov 2011, 21:17
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
Tai gofra čia mažiausia bėda
Nemažai kur skaičiau, kad mėgsta padūmint šitie motorai, atseit tepaliniai žiedai po 300 000 km pasako "viso gero" -- nežinau kiek čia tiesos.
Nemažai kur skaičiau, kad mėgsta padūmint šitie motorai, atseit tepaliniai žiedai po 300 000 km pasako "viso gero" -- nežinau kiek čia tiesos.
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW
ex 1.8T++ 140 kW
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
Cia matyt skaitei apie nikasilinius variklius, jie tai mego ta daryti.Vytautas88 wrote:Tai gofra čia mažiausia bėda
Nemažai kur skaičiau, kad mėgsta padūmint šitie motorai, atseit tepaliniai žiedai po 300 000 km pasako "viso gero" -- nežinau kiek čia tiesos.
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
tepalo siurbliai, ir vandeniu ausinami generatoriai pagrindine siu varikliu beda. Tiesiog labai megsta atsisukt tepalo siurblys ir tiesiog ikrist i karteri, ko pasekoje finalas aiskus. Taip pat membranos daznai plysta. Plius reiketu sitam motorui priziuret ausinimo sistema, nes labai jautrus perkaitimams.
ex BMW E30 4.4 V8 M'tech 2
next ...
next ...
Re: M62TUB44 variklio eksploatacija
Su tepalo siurbliu cia rimtas bairis, bent pas du M60 maciau jau bekabancius ant 1 varzto
Dynapack 2WD 1500HP Dyno