Project: bmw e30 v8

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: Project: bmw e30 v8

Post by komunistas »

Ainis wrote:Storesnis ne visada geresnis.
aukso žodžiai, čia tau ne turbavykas

P.S. primygtinai siūlau perskaityti Graham Bell - Performance Tuning in Theory & Practice (4 stroke), bent jau 4 skyrių apie išmetimo sistemas.
Po teorijos bus galima pažiūrėt kaip tai daro rimti dėdės http://www.youtube.com/watch?v=j9knDsi-td8
V6 KLDE

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

... nueikit ir pasigaminkit sau kolektorius kaip daro rimti dėdės, pasigaminkit sau, aš taip dar nemoku, ten dar tiek vietos nėra ir pan. didesnis 1cm nėra didesnis :)

p.s. graham bell knyga kitą skaičiau "modern engine tuning" , ten rašo apie stock variklius. Kad iš gyvatynų, iš labai tiksliai apskaičiuotų kolektorių ir standartinių "log" tipo kolėktorių (kaip pas mane dabar) jokio skirtumo negaunama. Keli arkliai mažiau ar daugiau buvo gaunami, BET TIK KELI. Nes viską riboja velenėlis, kol jie standartiniai, tol neišnaudojami tie visi gyvatynai. Po velėnėlio keitimo, taip, reikia gero, protingo išmetimo.

p.p.s. jei bus mažai galios, akivaizdžiai, bus perdaroma :) patarimai priimami, ačiū už juos, tik užknisa kai kurie komentarai ("nu jo, čia levai" , "nemanau, kad gerai" , "kiti pasidaro, kodėl tu negali"
Last edited by Vodka on 10 Aug 2013, 21:02, edited 1 time in total.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: Project: bmw e30 v8

Post by komunistas »

Vodka wrote:... nueikit ir pasigaminkit sau kolektorius kaip daro rimti dėdės, pasigaminkit sau, aš taip dar nemoku, ten dar tiek vietos nėra ir pan. didesnis 1cm nėra didesnis :)

p.s. graham bell knyga kitą skaičiau "modern engine tuning" , ten rašo apie stock variklius. Kad iš gyvatynų, iš labai tiksliai apskaičiuotų kolektorių ir standartinių "log" tipo kolėktorių (kaip pas mane dabar) jokio skirtumo negaunama. Keli arkliai mažiau ar daugiau buvo gaunami, BET TIK KELI. Nes viską riboja velenėlis, kol jie standartiniai, tol neišnaudojami tie visi gyvatynai. Po velėnėlio keitimo, taip, reikia gero, protingo išmetimo.
tavo auto tau ir spręst, čia tik draugiški pastebėjimai
V6 KLDE

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: bmw e30 v8

Post by identity »

kadaise buvom pigiai ir greitai ant bagio pasivazinet po laukus pasidare duslintuva su panasiais kampais, tai visas tarpines ispute ir siaip per sujungimus pute (neturejom alkunes po ranka, tai pasidarem :D). bet kita vertus, kai pasiziuri visokias istorines ZIL nuotraukas, su kuriuo rusai siekdavo greicio rekordu, tai kolikai atrodo labai panasus i sita gaminama :roll:

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Cia kas mano, kad labai bus blogai tai pasiziurekit kaip X5 atrodo ;)
Jei skirtumas ir bus tai labai minimalus. Kaip ten bebutu vietos nera normaliam kolikui - jums cia ne koks amerikietiskas laivas, o maza chuliganke. Kai masina vaziuos galesit visi teigti ant kiek ji nevalina :D
Image
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

identity wrote:kadaise buvom pigiai ir greitai ant bagio pasivazinet po laukus pasidare duslintuva su panasiais kampais, tai visas tarpines ispute ir siaip per sujungimus pute (neturejom alkunes po ranka, tai pasidarem :D). bet kita vertus, kai pasiziuri visokias istorines ZIL nuotraukas, su kuriuo rusai siekdavo greicio rekordu, tai kolikai atrodo labai panasus i sita gaminama :roll:

manau pagrindinė pūtimo pro šonus priežastis kreivas kolektorius. Aš vešiu nušlifuoti plokštumą, tada netūrėtų pūsti. Nes vistiek virinant sutemps ir pan. kai visi 4 kanalai atskiri.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by spade »

Reiktu ne tik nuslifuot, bet pries tai ir termiskai "atleisti"...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

spade wrote:Reiktu ne tik nuslifuot, bet pries tai ir termiskai "atleisti"...
blogas terminas :) atleisti reik po grūdinimo. Normalizavimas arba atkaitinimas (čia irgi 2 skirtingi dalykai).
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by ard »

aš manau kad tai yra ta pati sąvoka/veiksmas, tik skiriasi atlikimas. gali greitai "numest" temperatūrą šaldydamas vandenyje arba laipsniškai aušint ore/whatever. realiai aušini abiem atvejais o rezultatas skiriasi pagal poreikius.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by spade »

Vodka wrote:
spade wrote:Reiktu ne tik nuslifuot, bet pries tai ir termiskai "atleisti"...
blogas terminas :) atleisti reik po grūdinimo. Normalizavimas arba atkaitinimas (čia irgi 2 skirtingi dalykai).
Tas pats b...atonas tik kitoj rankoj. Gal gali pasakyt, kas ivyksta su metalu virinimo vietoj? Ir kas isvis yra grudinimas?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Jei padarysi atleidimą (kas yra atliekama po grūdinimo, kai iki nedidelės temp. pakeliama temperatūra ir palaikoma ir vėl ataušinama) tada bus užsigrūdinusios bet netrapios vietos kur buvo lydyta ir ore ataušinta. Tai jei taip padarius, tai skirsis metalo parametrai kur virinta/nevirinta. Jei visą įkaitinsi kaip prieš grūdinimą, ir ilgai aušinsi mažindamas temp. tai tūrėtų būti panašesni parametrai metalo kur virinta ir ne.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
vw killer
Posts: 100
Joined: 15 Mar 2008, 07:51
Location: Panevėžys

Re: Project: bmw e30 v8

Post by vw killer »

spade wrote:
Vodka wrote:
spade wrote:Reiktu ne tik nuslifuot, bet pries tai ir termiskai "atleisti"...
blogas terminas :) atleisti reik po grūdinimo. Normalizavimas arba atkaitinimas (čia irgi 2 skirtingi dalykai).
Tas pats b...atonas tik kitoj rankoj. Gal gali pasakyt, kas ivyksta su metalu virinimo vietoj? Ir kas isvis yra grudinimas?
metalas keicia savo kristaline struktura
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.

User avatar
STRIXas
Posts: 277
Joined: 25 Nov 2005, 14:46
Location: UK

Re: Project: bmw e30 v8

Post by STRIXas »

Vodka wrote:Jei padarysi atleidimą (kas yra atliekama po grūdinimo, kai iki nedidelės temp. pakeliama temperatūra ir palaikoma ir vėl ataušinama) tada bus užsigrūdinusios bet netrapios vietos kur buvo lydyta ir ore ataušinta. Tai jei taip padarius, tai skirsis metalo parametrai kur virinta/nevirinta. Jei visą įkaitinsi kaip prieš grūdinimą, ir ilgai aušinsi mažindamas temp. tai tūrėtų būti panašesni parametrai metalo kur virinta ir ne.
:)

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by spade »

Vodka wrote:Jei padarysi atleidimą (kas yra atliekama po grūdinimo, kai iki nedidelės temp. pakeliama temperatūra ir palaikoma ir vėl ataušinama) tada bus užsigrūdinusios bet netrapios vietos kur buvo lydyta ir ore ataušinta. Tai jei taip padarius, tai skirsis metalo parametrai kur virinta/nevirinta. Jei visą įkaitinsi kaip prieš grūdinimą, ir ilgai aušinsi mažindamas temp. tai tūrėtų būti panašesni parametrai metalo kur virinta ir ne.
Daugmaž. Tik. Padaryti taip, kad vieta kur virinta ir kur ne visiskai nesiskirtu nera imanoma (jau vien del to, kad plieno sudetis skiriasi siules vietoj), del to tokio tikslo ir nera reikalo sau kelt. Tikslas yra tiesiog panaikinti trapias vietas, nes (tiketina) nuo ju prasides skilimas...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

EdgaBMW
Posts: 138
Joined: 10 Jun 2007, 11:37
Location: Kaunas

Re: Project: bmw e30 v8

Post by EdgaBMW »

Nelabai suprantu kodel nebuvo pasirinkti stock x5 kolektoriai. Jie puikiausiai ten telpa! Dabar su 90 laipsniu lenkimu tikrai nebus gerai, nors ir diametras daug didsenis. Mates jau viena e30 su v8 ir panasiu kolektorium tai vaziavo kaip m50
ex BMW E30 4.4 V8 M'tech 2
next ...

User avatar
Justans
Posts: 8
Joined: 28 Nov 2011, 10:23
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Justans »

O x5 kolikai deficitine preke ar nelabai? Ir uk bei euro, nesiskiria?
BMW e36 328 coupe 97' M-Technic (ex)
BMW E36 323 wagon 97' M-Technic
BMW E30 330i coupe M-Technic 1

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Kolektoriai kaitinasi ir šlifuojasi šiuo metu, sankabą darė turkas, tai nusivyliau darbu. Tiek ant diskatoriaus tiek ant smagračio riskės didžiulės, kaip ant sudrožtų stabdžių diskų, o pinigus paimė ~100lt/paviršius, tai teko pas Vitaliką vešti, kad normaliai sušlifuotų. Nesinori poto lupt visko lauk. Manau geriausia gaminti pas turka tik diskelį, o šlifavimą duoti kitiem.

Išvedžioti stabdžių vamzdeliai visur, pastatytas rankinis, stabdžių cilindriukas nuo renault 5 :D Sukniedytas "šaldytuvas" gale, kuris kaip rasporke bus. Taip pat jau perkelti jungikliai ant tumblerių, kurių prisirišęs nepasieksių :(

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Perkelk jungiklius tarp pavaru svirties ir rankinio.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Žinau, kad nepasieksiu, bet taip dabar bus OK. Ten bus masės išjungėjas :)

Sankaba turko, diskatorius jau peršlifuotas Vitalkos

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Goldas
Posts: 221
Joined: 18 May 2012, 22:59
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Goldas »

Nesulus pedalas? :D
r32 neverending project
Gf8 sti v-limited track car
e92 330i daily
rx8 winterbeater wannabe

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Kolektoriai baigti, termiškai apdoroti, ploktumos nušlifuotos, užvirinti 2' v-bandai, iškart už jų bus 63mm du vamzdžiai.

Bakui privirintas paskutinis antgalis, patikrinta su slėgiu oro, panašu, kad niekas niekur neleidžia :) siūlės kai kur gavosi, kai kur nelabai. Sunkiausia štucerius privirint :(

Užglušintos automato dežės aušinimo angos.

Kaip ir užpildytas bagažinės skyrius :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Marcco
Posts: 36
Joined: 14 Dec 2008, 22:01

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Marcco »

Pavyzdingas projektas, kurį tikrai įdomu sekti, bet aš tik nesuprantu kodėl lankai nėra iškart dedami? Faktas, kad jų anksčiau ar vėliau vistiek reikės. O vėliau, vėl ardyti, pjaustyti, dažyti... kainuos daugiau ir laiko ir pinigų. Mašina pakankamai rimtai ruošiama ir ką po to? tik aikštelėje važinėsi?

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Ištikro, tai kai projektas toks ilgas tai vat ir blogai. Dabar tikrai jei pradėčiau, tai iškart sudėčiau ir kai ką kitaip daryčiau. Dabar noriu kuo greičiau "pasileisti" jį, kad važiuotų, tada jau "remontuoti" o nebe gaminti visokias dalis. Kai bus paleistas, daug kas išbandyta ir pan. tai galima ir lankus gan greitai susidėti :) išsirenka susirenka per kelias dienas tokie automobiliai, kai viskas pritaikyta, nauja.

p.s. ačiū už palaikymą :)
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Kent
Posts: 32
Joined: 12 Dec 2007, 22:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Kent »

Vodka wrote:Dabar tikrai jei pradėčiau, tai iškart sudėčiau ir kai ką kitaip daryčiau.
p.s. ačiū už palaikymą :)
Aš kai pirmą geldą pradėjau rinkti, tai kažkiek irgi užtrukau. Vėliau, kai jau važiavo, pasidarai tokią retrospektyvą, tai supranti, kad ten galėjau padaryt kitaip, ten greičiau, čia trumpiau ir geriau.
Yra sakoma, kad tai turi pavadinimą - patirtis. :)
mk2 golf 20vT on road
mk2 golf 24v Haldex on process :|

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Važiuoja!

Sudėtas variklis, pagamintas kardanas, surinkas reduktorius iš kokių 3jų (210 pats didžiausias), pusašiai stori, sudėti stabdžiai visi. Prieky e46 320d, gale e34 535i neventiliuojami. Pagamintas radiatoriui difuzorius, įdėtas SPAL ventiliatorius.

Pirmi dūmai :) pradžiai nelabai supratau, kas sukasi :D

https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =2&theater

Visiem tūrėtų matytis video :)
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Post Reply