Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

spade wrote:Tai o nenori pamastyt apie varianta kuri as minejau: audi variklis su audi deze perdaryta i rwd ir jei paaiskes, kad sukasi ne i ta puse - tiesiog apsverst aukstyn kojom diffa (ir greiciausiai sukeist pusasius pusem). Suvirint kazkoki kronsteina kad ta diffa laikyt naujoj pozoj tai cia gi bet kas sugebetu... Tiesa zinoma nepasakei apie koki auto kalba eina...
Gal tada geriau audi galini difa su torsenu ideti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

Kiek as (nedaug) suprantu, torsenas nelabai driftui? Ar as klystu?

Be to pusasius burti tektu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

rex
Posts: 147
Joined: 25 May 2010, 11:33
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by rex »

Manau, kad vengiant dviprasmybiu, masina projektui nurodyta autoriaus parase.

Kadangi is gamyklos isejus su salyginai nesunkiu varikliu, tai vistik pries swap'a variklio svoris turetu buti imamas domen. Nors visa USA varo su V8 kazkaip...

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by ard »

enrgy wrote:LS varikliai ar M5 jau "truputį" nebe biudžetiniai variantai gaunasi. Jei varikliui galėčiau skirti daugiau nei kelis klt, tai dėčiau LS ir nesukčiau galvos. Tačiau dabar tenka sukti galvą kaip su sąlyginai mažom išlaidom susisukt.
LS1 turi tepimo problemų driftinant ir velia indėklus. reikia drysump arba accusump. lietuvoj brangu. nezjbs.
Oil starvation to the crank it had span three bearings, I didn't hear It knocking till I got out of the car by which time the damage was done, 3 scrap rods and a big score round the crank deeper than the 30 thou machining allowance.
Everyone I spoke to in the states and what I read on the net convinced me to stay clear a second time. If it had been ls3 It might of still been ok as the ls1 is inherently weak.
All wet sump LS engines have a really shit oil system for drifting, SO many die in drifting due to oil starvation.
[...] Awesome engines, but have issues with drifting without mods. At least a better and baffled sump and an accusump, but really need a dry sump.
I've had a tuner in the USA refuse to sell me one of their engines due to it's use as they admitted it wouldn't last without a dry sump.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 3-2jz.html


CorradoGT wrote:turiu audi a8 4.2 q tai galiu pasakyti varikli, tik varikli kelem tryse, vos ikelem i bagazine, taip kad nezinau ar priekyje esantis sunkus variklis driftui tinka..
kiek tas "kėlėm tryse" išverčiama į kg? pas mane sunkus motoras priekyje ir važiuoja tiek tiesiai, tiek šonu. svorio problemą kažkiek galima išspręst važiuoklės reguliavimu, bet viskas priklauso nuo to, kaip bus įkrautas motoras.

spade wrote:tiesiog apsverst aukstyn kojom diffa (ir greiciausiai sukeist pusasius pusem).
o kaip su diffo tepimu? negaus bado?

Image

be rimtų modų nebus lengva jį apverst. imho paprasčiau atrast dėžę kuri užmaunama be parkių ir skirta rwd mašinoms - bus lengvesnė (nebus centrinio diffo), mažesnis case'ingas. lengviau ir paprasčiau sukišt.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by CorradoGT »

ard wrote:kiek tas "kėlėm tryse" išverčiama į kg?
+210 kg

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by enrgy »

Nerašiau pradžioj kokiai mašinai, nes čia labiau bendra diskusija mano manymu. Bet, kad būtų aiškiau mašina rx7 fc. Apie variklį į galą nesiplėsiu - tiesiog ne. Volvo dyzelio bellhousing'as ir visa dėžė vis dėlto bolt on ant Audi 4.2. Žemiau pridedu nuotrauką su Volvo bellhousingu ir kita dėže uždėta per adapterį. Su sankaba pažaist IMHO yra daug paprasčiau, nei verst difą ir modint sunkią Q dėžę.
Image
spade wrote:Kiek as (nedaug) suprantu, torsenas nelabai driftui? Ar as klystu?
Tu teisus, torsenas driftui visiškai netinkamas. Net ta pati viskozė nėra itin geras variantas, bet čia jau kita tema.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by tomas636 »

Dariau flanša aš ant audi inline 5 (4,2 tokie pat tvirtinimai) sujungti su BMW dėže, flanšas pavyko namų salygom gaminau atsėjo apie 70LT, reikės tik rastafkės smagračiui ir viskas, aš pats norėjau dėti volvo dėžę, bet kai domėjausi jų pasiūla tai nieko gero.

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by makis »

nu ir paciu Bmw greiciu deziu kainos kitos, o ir yra tokiu kur laiko bent 800Nm, o gal ir 1000Nm ir uz 300lt :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

M62B44 plikas 145kg... tai kaip ir visai nedaug

Del S serijos varikliu tai esme tokia, kad jei nusiperki su deze tai daug galvos skausmo atkrenta del mechanines dalies, t.y. gali buti iskarto su deze it tt. Kiek ju kainos reikia dometis... Manau makis zino ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

spade wrote:Kiek as (nedaug) suprantu, torsenas nelabai driftui? Ar as klystu?

Be to pusasius burti tektu...
torsena galima perdaryti i welded, bet didziausias pliusas yra tame, kad difo korpusas yra aliuminis ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

ard wrote:o kaip su diffo tepimu? negaus bado?
Kad kiek as zinau diferencialai tepami mirkimo principu :)
O siaip zmones su apverstom dezem vazineja ir vargo nemato, tai cia...
be rimtų modų nebus lengva jį apverst. imho paprasčiau atrast dėžę kuri užmaunama be parkių ir skirta rwd mašinoms - bus lengvesnė (nebus centrinio diffo), mažesnis case'ingas. lengviau ir paprasčiau sukišt.
Tos ausys vientisos su galiniu dangteliu? Varztai ne simetriski? tada zinoma sunkiau.
Bet kiekviena situacija reikalauja individuliu sprendimu, zinia :)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

Taskymusi tepasi, bet yra niuansu nedideliu, kurie pas bmw tai lengvai issisprendzia, nes reikia tik guoliavietes apsukti, kad pusasiu guoliai is virsaus turetu skyle tepalo patekimui. O mazojo dantracio guoliu tepimui tai reikia pasiziureti tepalo lygi normalioje padetyje ir padaryti, kad butu toks pat apvertus.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by enrgy »

Gal kas žino kaip reikalai su elektronika pas 4.2? Reiktų ieškoti tik iš Audi V8 ar ir naujesni A8 pirmos kartos iki 2002 be didesnių problemų pasileistų su stock ecu?
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

TomTom
Posts: 277
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by TomTom »

Didziausia audi V8 beda yra smagratis, nes didzioji dalis siu varikliu buvo naudojami su atomatinemis dezemis, todel ju labai yra mazai ir jie brangus, todel tas pigumas nera toks pigus, nes uz smagrati galima atiduoti apie 1000lt.

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by tomas636 »

O kartais dmagratis netinka nuo 2.2? nes kiek žiūrinėjau tai diskelių diametras vienodas

TomTom
Posts: 277
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by TomTom »

Netinka.

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by makis »

kiek atsimenu varstu skaicius skirtingas, bet cia Romkasponka parasys kad jokios problemos pasigaminti smagrati :)

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by spade »

Koks krumplitas negali smagracio nutashyt? Nes siaip gi labai paprastas daiktas lyginant su kokiais ten krumpliaraciais...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by tomas636 »

Jei darom dėže prisukama per adapteri tadar minimum 3cm smagračio rastafkės reikės, tad galima daryti tokia rastafke ir montuoti koki tik norim smagrati. užvedimo krumpliuota vainika naudojam nuo automatinės dėžės. https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... 3RNuaTxYX2

Suo
Posts: 252
Joined: 13 Dec 2007, 22:03
Location: Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by Suo »

Jei apie audi: 3,6 v8 dezes neitu uzmaut? Tuo paciu msnau ir sankaba su smagraciu..

Visdelto mano nuomone geriausias varijantas islieka b40/44 be burtu ir galvos sukimu, powerio pakaks ;)

LS'as idomus apibrezimas...uz naujesni turinti ~400ag centu neisheis moket + EU nlb lengva juos ir ju alis rast. Siuntimas brangu..

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

Smagratis ir rastavke tai kazkokis apsurdas. 5-10mm dar suprasciau, bet 50mm tai deciausi kevlarine/karbonine/titanine apsauga kojom :D
O smagrati issitekinti tikrai nera jau tokia didele beda. Jei dar dantrati nuo seno nuimti eina arba is jo padaryti tai visai gerai. Sankaba tokiu atveju irgi galima jau belekokia prisitaikyti kokia tik sirdis geidzia. Manau paprastesnio varianto uz BMW nera, nes kaip ten bebutu pasiula daliu didziausia. Jau nekalbant apie tai, kad galima ir LSD nuo BMW didziausia ideti.... Liktu tik kardana pasigaminti custom. Kiek zinau Vodka jau beveik darosi custom vienos mases smagrati tai irgi galit kartu bandyti ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

ArunasR
Posts: 25
Joined: 10 Apr 2009, 14:45
Location: Ukmergė/Vilnius

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by ArunasR »

TomTom wrote:Didziausia audi V8 beda yra smagratis, nes didzioji dalis siu varikliu buvo naudojami su atomatinemis dezemis, todel ju labai yra mazai ir jie brangus, todel tas pigumas nera toks pigus, nes uz smagrati galima atiduoti apie 1000lt.
Manau galėtume pagamint :wink:
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.

makis
Posts: 104
Joined: 26 Jan 2013, 13:53

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by makis »

nu ir kiek grubiai smagracio pagaminimas kainuoja? tarkim be starterio vainiko

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by enrgy »

BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18554.html.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?

Post by romkasponka »

enrgy wrote:BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18554.html.
Manau uz tiek litu Lietuvoje galima pagaminti gelezini, o gal ir pigiau... Nes visas sudetingumas jame tai skyles isgrezti, prasriegti, o visa kita tai gana paprasta pagaminti todel kaina neturi buti didele. Tik del metalu reiktu pasidometi koki geriau naudoti...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply