Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Turim Subaru Impreza WRX ir coil'us HSD http://www.driftworks.com/shop/car-part ... 114-3.html
Puikiai suprantu, kad auksti ir tuolabiau kietuma reguliuojamas trasoi, svoriais ir t.t. Bet domintu kazkoks laikinas default'inis setupas isvaziavimui is garazo
Turim 16 kietumo padeciu ir didelias galimybes aukscio reguliavimui.
Domintu procentalinis aukscio/kietumo skirtumas priekio/galo, as kaip suprantu galas turetu but minkstesnis ir aukstesnis uz prieki? jei taip tai kiek? %?
koks optimalus priekio/galo kietumas butu masinai su pasilakstymais slalumuose, rukloi, gal kada i kacergine
Puikiai suprantu, kad auksti ir tuolabiau kietuma reguliuojamas trasoi, svoriais ir t.t. Bet domintu kazkoks laikinas default'inis setupas isvaziavimui is garazo
Turim 16 kietumo padeciu ir didelias galimybes aukscio reguliavimui.
Domintu procentalinis aukscio/kietumo skirtumas priekio/galo, as kaip suprantu galas turetu but minkstesnis ir aukstesnis uz prieki? jei taip tai kiek? %?
koks optimalus priekio/galo kietumas butu masinai su pasilakstymais slalumuose, rukloi, gal kada i kacergine
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Pats masinos aukstis tai matyt pagal skoni, bet geriausiai sureguliuojamas ant svarstykliu - corner weight.
O default setupui galima tiesiog viska pasitatyti ~per viduri, o kai isvaziuosi tada ir prades matytis ar cia ka kietint ar minkstint reikia.
O default setupui galima tiesiog viska pasitatyti ~per viduri, o kai isvaziuosi tada ir prades matytis ar cia ka kietint ar minkstint reikia.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
http://www.turbomagazine.com/tech/turp_ ... ewall.html
Paskaityk, gal bus kas naudingo
Paskaityk, gal bus kas naudingo
BD Motorsports
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
vazinejant gatvem kuriu asfaltas istirpo kartu su sniegu, coil'ai kuriu spiruokliu kietumas: 8kg/mm 6kg/mm, stipriai per kieta, amortikai padaryti ant minksciausios padeties.
Kaip supratau HSD kitu spiruokliu nesiulo. Ar galeciau taikyti nuo kazkokiu kitu coil'u? kaip bendrautu su mano coil'ais? kaip su spiruokles diametru, ilgiu ir t.t.? kokias patartumet?
p.s. gal kam per minksta ir nori keist?
Kaip supratau HSD kitu spiruokliu nesiulo. Ar galeciau taikyti nuo kazkokiu kitu coil'u? kaip bendrautu su mano coil'ais? kaip su spiruokles diametru, ilgiu ir t.t.? kokias patartumet?
p.s. gal kam per minksta ir nori keist?
Last edited by MidaX on 13 Apr 2012, 00:37, edited 1 time in total.
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
o man kazkaip su 6/5 buvo per minksta Kaune
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
galima keist praktiškai betką į betką, svarbiausias parametras gatvei yra spring rate'as.
pačios spyruoklės eigos ir kitų dalykų manau nereikės žiūrėt nes streetinių koilų dauguma spyruoklių yra labai panašios.
pačios spyruoklės eigos ir kitų dalykų manau nereikės žiūrėt nes streetinių koilų dauguma spyruoklių yra labai panašios.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
deja, negaliu pasakyt del konkreciu skaiciu, taciau spyruokles spring rate priklauso nuo:MidaX wrote:vazinejant gatvem kuriu asfaltas istirpo kartu su sniegu, coil'ai kuriu spiruokliu kietumas: 8kg/mm 6kg/mm, stipriai per kieta, amortikai padaryti ant minksciausios padeties.
Kaip supratau HSD kitu spiruokliu nesiulo. Ar galeciau taikyti nuo kazkokiu kitu coil'u? kaip bendrautu su mano coil'ais? kaip su spiruokles diametru, ilgiu ir t.t.? kokias patartumet?
p.s. gal kam per minksta ir nori keist?
1. aktyviu viju skaiciaus (kuo maziau viju, tuo didesnis spring rate)
2. nuo spyruokles skersmens
3. vijos skersmens.
jei neklystu, tai yra kintamieji, kuriuos gali rinktis. dar galima butu i sarasa itraukti ir metalo savybes, beeet, neverta taip jau gilintis.
coil'u atveju taip iseina, kad gali rinktis tik is 2 parametru - vijos storis ir viju skaicius. vijos storis turi zymiai didesne itaka, nei viju skaicius.
kas liecia reguliavima, tai keiti ko gero spring load parametra. spring load parodo kokia jega reik spaust spyruokle, kad susispaustu tam tikra atstumo vieneta ir sis parametras yra kintamas, t.y. kuo labiau spaudi spyruokle, tuo daugiau reikia jegos ja suspaust dar per toki pat atstumo vieneta. mano nuomone, didindamas spring load sumazini pakabos eiga (kalbant apie ta pati automobili, nekeiciant jo svorio ar kitu parametru).
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Jo prisikrauk plytu i bagazine ir padidinsi spring load
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Zmogau gal truputi pasiskaityk bent pries komentuodamas. Kas yra spring rate pradzioj.Samurai wrote:deja, negaliu pasakyt del konkreciu skaiciu, taciau spyruokles spring rate priklauso nuo:MidaX wrote:vazinejant gatvem kuriu asfaltas istirpo kartu su sniegu, coil'ai kuriu spiruokliu kietumas: 8kg/mm 6kg/mm, stipriai per kieta, amortikai padaryti ant minksciausios padeties.
Kaip supratau HSD kitu spiruokliu nesiulo. Ar galeciau taikyti nuo kazkokiu kitu coil'u? kaip bendrautu su mano coil'ais? kaip su spiruokles diametru, ilgiu ir t.t.? kokias patartumet?
p.s. gal kam per minksta ir nori keist?
1. aktyviu viju skaiciaus (kuo maziau viju, tuo didesnis spring rate)
2. nuo spyruokles skersmens
3. vijos skersmens.
jei neklystu, tai yra kintamieji, kuriuos gali rinktis. dar galima butu i sarasa itraukti ir metalo savybes, beeet, neverta taip jau gilintis.
coil'u atveju taip iseina, kad gali rinktis tik is 2 parametru - vijos storis ir viju skaicius. vijos storis turi zymiai didesne itaka, nei viju skaicius.
kas liecia reguliavima, tai keiti ko gero spring load parametra. spring load parodo kokia jega reik spaust spyruokle, kad susispaustu tam tikra atstumo vieneta ir sis parametras yra kintamas, t.y. kuo labiau spaudi spyruokle, tuo daugiau reikia jegos ja suspaust dar per toki pat atstumo vieneta. mano nuomone, didindamas spring load sumazini pakabos eiga (kalbant apie ta pati automobili, nekeiciant jo svorio ar kitu parametru).
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
........
Zmogau gal truputi pasiskaityk bent pries komentuodamas. Kas yra spring rate pradzioj. [/quote]
tai gal galetum tada tu paiskint apie ta reguliavoma, nes dabar neaisku kuom tiket
Zmogau gal truputi pasiskaityk bent pries komentuodamas. Kas yra spring rate pradzioj. [/quote]
tai gal galetum tada tu paiskint apie ta reguliavoma, nes dabar neaisku kuom tiket
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
taip zmogau, pasiskaiciau. nebent ne perskaitei, skaitydamas mano post'a.gess wrote:
Zmogau gal truputi pasiskaityk bent pries komentuodamas. Kas yra spring rate pradzioj.
http://www.eatonsprings.com/rate.htm
fast google search:
taigi, is to seka, kad jei spyruokle yra constant spring rate, ne variable, kur buna viju tankis kitoks, tau prireiks tokios pat jegos, norint paspaust ja per tarkim viena mm. autoriaus atveju - 8kg/mm. tai reiskia, kad ir kiek butu suspausta spyruokle, tau reikes dar 8kg svorio, kad suspaustum spyruokle 8mm. taciau, suspaudes tarkim 5mm, bendrai tau reikes ne 8 kg, o 48, kad suspaustum dar per 1mm.Rate can be simply stated as the amount of weight required to deflect a spring (any spring) one-inch. The lower the rate, the softer the spring. The softer the spring the smoother the ride.
Load Rate on the other hand is the amount of weight a spring is designed to carry when it is deflected to a certain height.
tikiuosi sis sakinys geriau paaiskins minti, kuria pries tai buvau parases.
kaip sako: "sukietinau spyruokle", reik suprast, pakeite load'a, nes spring rate, kiek maciau coil'u, yra tas pats
suspaudus spyruokle tu didini pradini reikiamo svorio kieki, kad suspaustum dar per viena mm. tas aktualu, jei naudoji visokius aerodinaminius elementus, kad vaziuojant dideliu greiciu spyruokle veiktu efektyviai, o ne bottom-out'intu pastoviai.
tai, gerbiamasis gess, ar aiskiau taip?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Tai spyruokle tu apkrausi papildpmai tik 2 atvejais, t.y. arba plytom, arba lekstutem suspaisdamas, bet siuo atveju tavo prosvaisa dides.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
esminis skirtumas spyruoklėse yra jų pasipriešinimas spaudimui. vienos būna linear, kitos progresinės. linear reikia 8kg pirmam 1mm, ir dar 8kg antram mm (16kg=2mm). su progresinėm sudėtingiau, nes reikia žinot jų koeficientą (kuris dažnai irgi būna kintamas). pvz 8kg/1mm, ~25kg/2mm.
pigių china/japan entry levelio koilų reguliavimas turėtų būt konservatyvus, nes jie dažniausiai turi progresinio spring rate'o spyruokles kurių parametrai nežinomi arba žinomi labai netikslūs. kiek mėginau koilus reguliuot tai padarius kad ir minimalų preloadą man mašina pasidarydavo pernelyg kieta ir ratai kildavo į orą nuo betkokio nelygumo.
labai geras swift springs grafikas parodantis spyruoklių parametrus:
pigių china/japan entry levelio koilų reguliavimas turėtų būt konservatyvus, nes jie dažniausiai turi progresinio spring rate'o spyruokles kurių parametrai nežinomi arba žinomi labai netikslūs. kiek mėginau koilus reguliuot tai padarius kad ir minimalų preloadą man mašina pasidarydavo pernelyg kieta ir ratai kildavo į orą nuo betkokio nelygumo.
labai geras swift springs grafikas parodantis spyruoklių parametrus:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
taip, is pradziu pasirode, kad maisai spring rate si spring load, ta prasme uz ta pati skaitaiSamurai wrote:taip zmogau, pasiskaiciau. nebent ne perskaitei, skaitydamas mano post'a.gess wrote:
Zmogau gal truputi pasiskaityk bent pries komentuodamas. Kas yra spring rate pradzioj.
http://www.eatonsprings.com/rate.htm
fast google search:taigi, is to seka, kad jei spyruokle yra constant spring rate, ne variable, kur buna viju tankis kitoks, tau prireiks tokios pat jegos, norint paspaust ja per tarkim viena mm. autoriaus atveju - 8kg/mm. tai reiskia, kad ir kiek butu suspausta spyruokle, tau reikes dar 8kg svorio, kad suspaustum spyruokle 8mm. taciau, suspaudes tarkim 5mm, bendrai tau reikes ne 8 kg, o 48, kad suspaustum dar per 1mm.Rate can be simply stated as the amount of weight required to deflect a spring (any spring) one-inch. The lower the rate, the softer the spring. The softer the spring the smoother the ride.
Load Rate on the other hand is the amount of weight a spring is designed to carry when it is deflected to a certain height.
tikiuosi sis sakinys geriau paaiskins minti, kuria pries tai buvau parases.
kaip sako: "sukietinau spyruokle", reik suprast, pakeite load'a, nes spring rate, kiek maciau coil'u, yra tas pats
suspaudus spyruokle tu didini pradini reikiamo svorio kieki, kad suspaustum dar per viena mm. tas aktualu, jei naudoji visokius aerodinaminius elementus, kad vaziuojant dideliu greiciu spyruokle veiktu efektyviai, o ne bottom-out'intu pastoviai.
tai, gerbiamasis gess, ar aiskiau taip?
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
MidaX wrote:Turim Subaru Impreza WRX ir coil'us HSD http://www.driftworks.com/shop/car-part ... 114-3.html
Puikiai suprantu, kad auksti ir tuolabiau kietuma reguliuojamas trasoi, svoriais ir t.t. Bet domintu kazkoks laikinas default'inis setupas isvaziavimui is garazo
Turim 16 kietumo padeciu ir didelias galimybes aukscio reguliavimui.
Domintu procentalinis aukscio/kietumo skirtumas priekio/galo, as kaip suprantu galas turetu but minkstesnis ir aukstesnis uz prieki? jei taip tai kiek? %?
koks optimalus priekio/galo kietumas butu masinai su pasilakstymais slalumuose, rukloi, gal kada i kacergine
cia radau video, kaip teisingai nusistatyt coiloveriu spiruokles kietuma, gal kam pades
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lqOA35NmAw#!
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Tai, kad grafikas linijinis turetu buti ir neaisku kas yra X ashyje.ard wrote:labai geras swift springs grafikas parodantis spyruoklių parametrus:
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Matosi, kad maerikieciai dar matavimo priemoniu neisrado. Kitas dalykas, kad nevisiems tai tinka, t.y. jei tu nori reguliuoti prosvaisa kai negali stumdyti viso amortiko stebules atzvilgiu tai toks variantas netinka.remis wrote:cia radau video, kaip teisingai nusistatyt coiloveriu spiruokles kietuma, gal kam pades
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lqOA35NmAw#!
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
bet parodo, kiek uztenka spyruokle suspaust, kad galetum vazinet keliais, ir kad, pati coil'u spyruokle nebutu per daug laisva ar per daug suspausta, o jau pacio amortiko kietuma galima susireguliuot pagal savo vairavimaromkasponka wrote:Matosi, kad maerikieciai dar matavimo priemoniu neisrado. Kitas dalykas, kad nevisiems tai tinka, t.y. jei tu nori reguliuoti prosvaisa kai negali stumdyti viso amortiko stebules atzvilgiu tai toks variantas netinka.remis wrote:cia radau video, kaip teisingai nusistatyt coiloveriu spiruokles kietuma, gal kam pades
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lqOA35NmAw#!
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Nesuspratai, nes ant eiliniu coilu sukinejant tas verzles tu reguliuoji prosvaisa masinos, t.y. tu suspaudi "helperius", kurie skirti laikyti spyruokle lekstuteje kai issitempia spyruokle, o amortikas dar tempiasi toliau. Ta helperi gali dviem pirstais suspausti, jo charakteristikos buna nuo 2Nmm.
Tokiuose gali reguliuoti kaip tavo nuorodoje, o prosvaisai keisti visa "body", tvirtinimo prie stebules atzvilgiu, stumdyti ir taip keisti prosvaisa, nes kaip matai ten zemiau dar yra pora verzliu.
Tokiuose gali reguliuoti kaip tavo nuorodoje, o prosvaisai keisti visa "body", tvirtinimo prie stebules atzvilgiu, stumdyti ir taip keisti prosvaisa, nes kaip matai ten zemiau dar yra pora verzliu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Mases atzvilgiu, dar kaikuriais niuansais ne, bet siaip universalesni prosvaisos atzvilgiu, t.y. didesnese ribose ja gali keisti.xargentum wrote:Tai tie antro tipo coilai geriau?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Kad jau cia koilu tema paklausiu. Ar jus laikot koilu amortiko kietumo rakrelius visad i koilus sudetus? Koilai siuo atveju xyz. Jie nera besilaikantys labai tvirtai ir gał pavaziavus per kokias duobes gal ir butu imanoma pamesti. Nors yra 4 atskiri, tai gal taip ir sirti veziotis sudejus, tuo paciu ir ta skyle virsui pridengia gal, kad niekas neikrisu.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Zinai Merfio desni?
Jeigu kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks.
Jei sumuštinis krenta iš rankų, jis būtinai nukris sviestu į apačią.
Jei gali atsitikti kas nors negero, būtinai atsitiks.
Taip, kad imkis priemoniu
Jeigu kas nors gali nepasisekti, būtinai nepasiseks.
Jei sumuštinis krenta iš rankų, jis būtinai nukris sviestu į apačią.
Jei gali atsitikti kas nors negero, būtinai atsitiks.
Taip, kad imkis priemoniu
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Zinau as visa tai, del to ir klausiu, tai ko man imtis? Dabar esu nesudejes, ikisu tik kai reguliuot noriu, bet bijau, gal gali kokio brudo prikrist i ta skilute ir nebegalesiu normalia raktto ikist. Tai kaip?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Coil'u aukscio/kietumo reguliavimas
Nu tai uzdek kamstuka arba uzsuk kokia aklina verzle.gess wrote:Zinau as visa tai, del to ir klausiu, tai ko man imtis? Dabar esu nesudejes, ikisu tik kai reguliuot noriu, bet bijau, gal gali kokio brudo prikrist i ta skilute ir nebegalesiu normalia raktto ikist. Tai kaip?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius