m51d25 ol turbo
m51d25 ol turbo
trumpai ir aiškiai: 325tds, tikslus variklis m51d25 ol. Ieškau kelinta diena internete bet niekaip nerandu kokia tiksliai turbina stovi. Gal kas žino?
Re: m51d25 ol turbo
Dėkui. O dar gal galit pasakyti kokią turbiną būtų optimaliausia dėti kad didžiausią NM pakeltų kuo toliau, nes dabar ties 2,2k suka daugiausiai. Ar čia su tais dyzeliais taip, kad ką nori daryk , vistiek prie 4k nesuks?
Re: m51d25 ol turbo
Na buco cia diskusija issivyscius, aka niokas zadejo tiksliua sake gal vasara tures ka parodyt: dyzeli su ag/nm piku gale.. patys diskutavo apie twin turbo derini.. mazoji uzpucia didziaja
anyway is zemiskesniu variantu tai salerkos taip jau sukurtos kad pustusi anksti, gali det velenelius astresnius ir lygint kreive, gali zaist su geometrija ir stumt kad pustus daugiau i gala, bet esme liks ta pati daugmaz, plus bent jau tdi labai nesveika sukt o ir ner tikslo, nes galia tik krenta..
anyway is zemiskesniu variantu tai salerkos taip jau sukurtos kad pustusi anksti, gali det velenelius astresnius ir lygint kreive, gali zaist su geometrija ir stumt kad pustus daugiau i gala, bet esme liks ta pati daugmaz, plus bent jau tdi labai nesveika sukt o ir ner tikslo, nes galia tik krenta..
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: m51d25 ol turbo
arba garetas TB2514 arba mitso TD04-11G5. cia turiu tokia enciklopedija, tai duoda sitas tiurbaspou wrote:trumpai ir aiškiai: 325tds, tikslus variklis m51d25 ol. Ieškau kelinta diena internete bet niekaip nerandu kokia tiksliai turbina stovi. Gal kas žino?
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: m51d25 ol turbo
Dar vienas, gal ir kvailas, bet man jau ilgai neduodantis ramybės klausimas (tikriausiai dėl dyzelinių projektų stokos): optimaliausias būdas išsukti daugiausiai hp (būtent and 2,5 motoro) maut dydelę fūrinę turbo, ar twin chimyčint? Kaip skaitynėjaus lyg ir ant twin dabar visi pasinešę, bet bijau kad tokio sudėtingo daikto nesukonstruosiu pats. Laukiu atsakymų ir patarimų. Išanksto dėkui
Re: m51d25 ol turbo
Performuluosiu: kiek naudos gaučiau pasikabinęs didelę fūrinę turbą vietoj paprastos/ ar verta taip daryti?
Re: m51d25 ol turbo
atsakau, kad nesikankintum. Naudos -XXag(taip, ten minusas priekyje)/ Neverta
Re: m51d25 ol turbo
bloga degimo kamera stio motoro, siurblys irgi ,krc tikrai negeriausias matoras ka bmw yra padare ir dar elektra valdomas siurblys. is senuju 2,4 td galima su atsuktuvu padaryt apie 120kw+ bet tai ir yra siurblio ir turbos ribos daug maz... gal siurblys trauktu iki 200ag bet atsirastu bedu su galva greiciausia,nes jos ir standartinej formoj truksta kai reikalas.
nedaryk geriau nieko arba jieskokis 3.0d svapo
nedaryk geriau nieko arba jieskokis 3.0d svapo
Re: m51d25 ol turbo
Na jo, variklis gal ir ne pats geriausias tam tikslui, bet nera priezasties del ko neitu ir jo biski atsukt Mes cia viena bandysim damust gal dar ir si menesi. K24 nuo S2, isorinis WG, medium size china IC, 76 kaminas, biski perdarytas isiurbimo kolikas. Kiek leis kuro ipylt tas el. siurblys, tiek ir vaziuos. O veliau bus matyt, gal kazka ir rimciau su perdarytu mech. siurbliu, jei dar noro bus like
Inspiracijai:
http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4
http://www.youtube.com/watch?v=aLZBaPKg ... ideo_title
Inspiracijai:
http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4
http://www.youtube.com/watch?v=aLZBaPKg ... ideo_title
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: m51d25 ol turbo
Pažiūrėjau video ir kilo klausimas: O tai nebeišeina normaliau to mišinio sugaudyt, kad prie WOT nebutų kilometro juodo debesio už automobilio? Ar tas dyzelis "visada" pilnai nesudega?
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: m51d25 ol turbo
Tai taip išeina kad 2,4td už 2,5tds geresnis ant modifikavimo? O ant 2,4 variklių didesnę turbą burt taip pat neapsimoka?
Re: m51d25 ol turbo
ju abieju didele beda siurblys -disributor tipe,reiskia vienas plundzeris smaukosi uz visus 6 cil. toki paty siurbly ant 4 cil motoro galima iki 6000 atsukt daug maz .... taviskis jau tuos pacius plundzerio greicius tures prie 4000 kaskas. todel tas siurblys dirba jau ekstremaliais rezimais nors sukiai dar nedideli ir greit susinesioja todel nesiveda-tds laisvu pulsavimai prasideda... krc
neveltuj chakas ir bijo vienintelio dalyko pasauly- kad nepradetu pulsuot jo TDS variklis
neveltuj chakas ir bijo vienintelio dalyko pasauly- kad nepradetu pulsuot jo TDS variklis
Re: m51d25 ol turbo
Esu uzmates, kad deda mb siurblius deda ant m51 varikliu.Niokas wrote:ju abieju didele beda siurblys -disributor tipe,reiskia vienas plundzeris smaukosi uz visus 6 cil. toki paty siurbly ant 4 cil motoro galima iki 6000 atsukt daug maz .... taviskis jau tuos pacius plundzerio greicius tures prie 4000 kaskas. todel tas siurblys dirba jau ekstremaliais rezimais nors sukiai dar nedideli ir greit susinesioja todel nesiveda-tds laisvu pulsavimai prasideda... krc
neveltuj chakas ir bijo vienintelio dalyko pasauly- kad nepradetu pulsuot jo TDS variklis
Re: m51d25 ol turbo
Sveiki.Nesupykit,kad keliu tema,bet gal kas kokiu linku turi uzkaupe apie m51 variklio galios kelima.Kaip ten tas turbos slegi padidint galima butu.Ka aplamai butu galima is to variklio padaryt.Norisi kazkokio galios prieaugio.Del variklio ilgaamziskumo nera dideliu parkiu.Pages - bus dedamas 3.0 dyzeliukas,kad nevargt su tdsais
BMW E34 with m57 swap + biturbo
233kw 730nm
233kw 730nm