m51d25 ol turbo

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
Post Reply
pou
Posts: 10
Joined: 24 Dec 2009, 14:39

m51d25 ol turbo

Post by pou »

trumpai ir aiškiai: 325tds, tikslus variklis m51d25 ol. Ieškau kelinta diena internete bet niekaip nerandu kokia tiksliai turbina stovi. Gal kas žino?

andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: m51d25 ol turbo

Post by andrius »

BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

pou
Posts: 10
Joined: 24 Dec 2009, 14:39

Re: m51d25 ol turbo

Post by pou »

Dėkui. O dar gal galit pasakyti kokią turbiną būtų optimaliausia dėti kad didžiausią NM pakeltų kuo toliau, nes dabar ties 2,2k suka daugiausiai. Ar čia su tais dyzeliais taip, kad ką nori daryk , vistiek prie 4k nesuks?

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: m51d25 ol turbo

Post by Vyskupas »

Na buco cia diskusija issivyscius, aka niokas zadejo tiksliua sake gal vasara tures ka parodyt: dyzeli su ag/nm piku gale.. patys diskutavo apie twin turbo derini.. mazoji uzpucia didziaja :)

anyway is zemiskesniu variantu tai salerkos taip jau sukurtos kad pustusi anksti, gali det velenelius astresnius ir lygint kreive, gali zaist su geometrija ir stumt kad pustus daugiau i gala, bet esme liks ta pati daugmaz, plus bent jau tdi labai nesveika sukt o ir ner tikslo, nes galia tik krenta.. :?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: m51d25 ol turbo

Post by driver »

pou wrote:trumpai ir aiškiai: 325tds, tikslus variklis m51d25 ol. Ieškau kelinta diena internete bet niekaip nerandu kokia tiksliai turbina stovi. Gal kas žino?
arba garetas TB2514 arba mitso TD04-11G5. cia turiu tokia enciklopedija, tai duoda sitas tiurbas
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

pou
Posts: 10
Joined: 24 Dec 2009, 14:39

Re: m51d25 ol turbo

Post by pou »

Dar vienas, gal ir kvailas, bet man jau ilgai neduodantis ramybės klausimas (tikriausiai dėl dyzelinių projektų stokos): optimaliausias būdas išsukti daugiausiai hp (būtent and 2,5 motoro) maut dydelę fūrinę turbo, ar twin chimyčint? Kaip skaitynėjaus lyg ir ant twin dabar visi pasinešę, bet bijau kad tokio sudėtingo daikto nesukonstruosiu pats. Laukiu atsakymų ir patarimų. Išanksto dėkui :)

pou
Posts: 10
Joined: 24 Dec 2009, 14:39

Re: m51d25 ol turbo

Post by pou »

Performuluosiu: kiek naudos gaučiau pasikabinęs didelę fūrinę turbą vietoj paprastos/ ar verta taip daryti?

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: m51d25 ol turbo

Post by brakusa »

atsakau, kad nesikankintum. Naudos -XXag(taip, ten minusas priekyje)/ Neverta

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: m51d25 ol turbo

Post by Niokas »

bloga degimo kamera stio motoro, siurblys irgi ,krc tikrai negeriausias matoras ka bmw yra padare ir dar elektra valdomas siurblys. is senuju 2,4 td galima su atsuktuvu padaryt apie 120kw+ bet tai ir yra siurblio ir turbos ribos daug maz... gal siurblys trauktu iki 200ag bet atsirastu bedu su galva greiciausia,nes jos ir standartinej formoj truksta kai reikalas.

nedaryk geriau nieko arba jieskokis 3.0d svapo
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: m51d25 ol turbo

Post by Laimis »

Na jo, variklis gal ir ne pats geriausias tam tikslui, bet nera priezasties del ko neitu ir jo biski atsukt :) Mes cia viena bandysim damust gal dar ir si menesi. K24 nuo S2, isorinis WG, medium size china IC, 76 kaminas, biski perdarytas isiurbimo kolikas. Kiek leis kuro ipylt tas el. siurblys, tiek ir vaziuos. O veliau bus matyt, gal kazka ir rimciau su perdarytu mech. siurbliu, jei dar noro bus like :)

Inspiracijai:

http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4

http://www.youtube.com/watch?v=aLZBaPKg ... ideo_title
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: m51d25 ol turbo

Post by Fever »

Pažiūrėjau video ir kilo klausimas: :roll: O tai nebeišeina normaliau to mišinio sugaudyt, kad prie WOT nebutų kilometro juodo debesio už automobilio? Ar tas dyzelis "visada" pilnai nesudega?
1990 Mitsubishi Galant GTi

pou
Posts: 10
Joined: 24 Dec 2009, 14:39

Re: m51d25 ol turbo

Post by pou »

Tai taip išeina kad 2,4td už 2,5tds geresnis ant modifikavimo? O ant 2,4 variklių didesnę turbą burt taip pat neapsimoka?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: m51d25 ol turbo

Post by Niokas »

ju abieju didele beda siurblys -disributor tipe,reiskia vienas plundzeris smaukosi uz visus 6 cil. toki paty siurbly ant 4 cil motoro galima iki 6000 atsukt daug maz .... taviskis jau tuos pacius plundzerio greicius tures prie 4000 kaskas. todel tas siurblys dirba jau ekstremaliais rezimais nors sukiai dar nedideli ir greit susinesioja todel nesiveda-tds laisvu pulsavimai prasideda... krc

neveltuj chakas ir bijo vienintelio dalyko pasauly- kad nepradetu pulsuot jo TDS variklis :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: m51d25 ol turbo

Post by Mariuzzzz »

Niokas wrote:ju abieju didele beda siurblys -disributor tipe,reiskia vienas plundzeris smaukosi uz visus 6 cil. toki paty siurbly ant 4 cil motoro galima iki 6000 atsukt daug maz .... taviskis jau tuos pacius plundzerio greicius tures prie 4000 kaskas. todel tas siurblys dirba jau ekstremaliais rezimais nors sukiai dar nedideli ir greit susinesioja todel nesiveda-tds laisvu pulsavimai prasideda... krc

neveltuj chakas ir bijo vienintelio dalyko pasauly- kad nepradetu pulsuot jo TDS variklis :mrgreen:
Esu uzmates, kad deda mb siurblius deda ant m51 varikliu.

User avatar
pulsasz
Posts: 47
Joined: 16 Mar 2009, 06:59

Re: m51d25 ol turbo

Post by pulsasz »

Sveiki.Nesupykit,kad keliu tema,bet gal kas kokiu linku turi uzkaupe apie m51 variklio galios kelima.Kaip ten tas turbos slegi padidint galima butu.Ka aplamai butu galima is to variklio padaryt.Norisi kazkokio galios prieaugio.Del variklio ilgaamziskumo nera dideliu parkiu.Pages - bus dedamas 3.0 dyzeliukas,kad nevargt su tdsais
BMW E34 with m57 swap + biturbo
233kw 730nm

Post Reply