Project: MR2 SW20 Turbo
Project: MR2 SW20 Turbo
Atvažinėjus 3 metus su atmosferiku vis labiau norėjosi turbo ir galiausiai po ~1 metų ieškojimo gero varianto pagaliau buvo nupirktas grynakraujis JDM MR2 Trubo GT. Už kainą, kurią mokėjau, nesitikėjau nieko, išskyrus, ką mačiau nuotraukose. O tai buvo nedaužytas kėbulas ir gan padorūs ratai. Tiesa, pardavėjas atsiuntė video, kaip dirba variklis, tai žinojau, kad bent dirba... Jam grįžus ir panagrinėjus atidžiau buvo rasta begalė smagių daikčiukų, kaip Blitz ECU, neorginalus nemažas IC, Ohlins reguliuojami amortizatoriai, armuotos stabdžių šlangelės (deja tik 3, tada teko ebay pasieiškoti ir nupirkau dar 2 dėvėtas). Kaip įprasta, japonai sau prideda to, ko nėra Europos ar US rinkoms skirtoms mašinoms. Tai autonominis pečius, automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai, nuo vairo pasukimo besisukiojančios priešrūkinės ir dar šio bei to...
Esant puikiai juodojo būklei ilgai svarsčiau ar keisti variklį, ar permesti vairą. Visgi nuspręsta keisti variklį. Ir per daug gaila būtų įdėto darbo ir meilęs į Pink'į.
Blogis, kurį pastebėjau pasivažinėjus, tai perkaitimas. Nusprendėm, kad prapūsta galvos tarpinė, nes visa kita kaip ir tvarkoj.
Deja iškart galvos nuimti nepavyko, kadangi susukti ARP varžtai ir neturėjome tinkamo rakto, tad jį teks kažkur nusipirkti...
O gal kas patars kur? Reikia 12mm 12-kančio ir labai plonasienio.
Planas - su ~1bar turėti apie 260 - 280 prie neuaukštų sūkių pasiekiamų arkliukų, o kaip bus, žiūrėsim viską sudėjus.
Pradžiai nusipirkau metalinę tarpinę (kadangi esama prapūsta), Denso IK22 žvakes, downpipe'ą, turbo slėgio matuoklį, turbo timer'į. Žinoma, paskirstymo diržą. Taip pat reiks pasikeisti salnikus, gal kai kurias tarpines.
Kadangi tai bus daily car'as (bent jau artimiausiu metu), bandysiu daryti patikimą be didesnio galios kėlimo ir salono lupimo auto.
Ir viskas daroma su labai minimaliu biudžetu. Jokių naujų brangių dalių pirkimo ir panašiai, tad nesitikėkit išvysti kažko įspūdingo.
Jokių žeme besivelkančių buferių, blizgesių po variklio dangčiu, nieko panašaus Tiesiog kuklus daily / track MR2 Turbo.
Modlist'as (kolkas dar viskas padaliam):
Variklis (3S-GTE rev1) / Dėžė:
Blitz Access ECU;
Didesnis aliuminis IC;
ARP galvos varžtai;
Green oro filtras;
Samco aušinimo šlangos;
Savadarbis tiesus išmetimas;
De-cat downpipe;
Denso Iridium IK22 žvakės;
Metalinė galvos tarpinė;
AEM generatoriaus škyvas;
3SGE paskirstymo velenėliai;
Orginali LSD;
Helix keramikinė sankaba;
Važiuoklė / Stabdžiai:
Ohlins amortizatoriai + weitec -35mm spyruoklės;
2x Earl's / 2x Tom's armuotos stabdžių šlangelės;
Neorginalios reguliuojamos casterio traukės;
Išorė:
ADR Spade 17x7 +45/ Lenso RS5 17x7 +35
Rev3 JDM stopai;
Nudažyta šiek tiek custom pink / black;
Kita:
Blitz turbo timer;
Blitz turbo boost gauge;
Lockwood spidometro skydelis;
Priešistorę pateiksiu keletu paveikslėlių.
Rastas Vokietijoj:
Pažemintas(neklauskit, kaip...), su naujais ratais ir išmetimu:
Dažymas:
Home made išmetimas. Vėliau pridėtas dar vienas rezonatorius, pakeistas bakelis ir pakoreguotas išlinkimas:
Važiuoklė (koni sport + weitec -35mm):
Atėjo metas keisti varikliuką. Tuo pačiu papoliravau dangtelį ir kolektorių bei šiek tiek jį paportinau:
Daugiau istorijos ir detalių galite pamatyti čia:
http://www.cardomain.com/ride/3347305/1991-toyota-mr2
Projektui nupirktas donoras:
Lauksiu jūsų pastabų ir patarimų
Esant puikiai juodojo būklei ilgai svarsčiau ar keisti variklį, ar permesti vairą. Visgi nuspręsta keisti variklį. Ir per daug gaila būtų įdėto darbo ir meilęs į Pink'į.
Blogis, kurį pastebėjau pasivažinėjus, tai perkaitimas. Nusprendėm, kad prapūsta galvos tarpinė, nes visa kita kaip ir tvarkoj.
Deja iškart galvos nuimti nepavyko, kadangi susukti ARP varžtai ir neturėjome tinkamo rakto, tad jį teks kažkur nusipirkti...
O gal kas patars kur? Reikia 12mm 12-kančio ir labai plonasienio.
Planas - su ~1bar turėti apie 260 - 280 prie neuaukštų sūkių pasiekiamų arkliukų, o kaip bus, žiūrėsim viską sudėjus.
Pradžiai nusipirkau metalinę tarpinę (kadangi esama prapūsta), Denso IK22 žvakes, downpipe'ą, turbo slėgio matuoklį, turbo timer'į. Žinoma, paskirstymo diržą. Taip pat reiks pasikeisti salnikus, gal kai kurias tarpines.
Kadangi tai bus daily car'as (bent jau artimiausiu metu), bandysiu daryti patikimą be didesnio galios kėlimo ir salono lupimo auto.
Ir viskas daroma su labai minimaliu biudžetu. Jokių naujų brangių dalių pirkimo ir panašiai, tad nesitikėkit išvysti kažko įspūdingo.
Jokių žeme besivelkančių buferių, blizgesių po variklio dangčiu, nieko panašaus Tiesiog kuklus daily / track MR2 Turbo.
Modlist'as (kolkas dar viskas padaliam):
Variklis (3S-GTE rev1) / Dėžė:
Blitz Access ECU;
Didesnis aliuminis IC;
ARP galvos varžtai;
Green oro filtras;
Samco aušinimo šlangos;
Savadarbis tiesus išmetimas;
De-cat downpipe;
Denso Iridium IK22 žvakės;
Metalinė galvos tarpinė;
AEM generatoriaus škyvas;
3SGE paskirstymo velenėliai;
Orginali LSD;
Helix keramikinė sankaba;
Važiuoklė / Stabdžiai:
Ohlins amortizatoriai + weitec -35mm spyruoklės;
2x Earl's / 2x Tom's armuotos stabdžių šlangelės;
Neorginalios reguliuojamos casterio traukės;
Išorė:
ADR Spade 17x7 +45/ Lenso RS5 17x7 +35
Rev3 JDM stopai;
Nudažyta šiek tiek custom pink / black;
Kita:
Blitz turbo timer;
Blitz turbo boost gauge;
Lockwood spidometro skydelis;
Priešistorę pateiksiu keletu paveikslėlių.
Rastas Vokietijoj:
Pažemintas(neklauskit, kaip...), su naujais ratais ir išmetimu:
Dažymas:
Home made išmetimas. Vėliau pridėtas dar vienas rezonatorius, pakeistas bakelis ir pakoreguotas išlinkimas:
Važiuoklė (koni sport + weitec -35mm):
Atėjo metas keisti varikliuką. Tuo pačiu papoliravau dangtelį ir kolektorių bei šiek tiek jį paportinau:
Daugiau istorijos ir detalių galite pamatyti čia:
http://www.cardomain.com/ride/3347305/1991-toyota-mr2
Projektui nupirktas donoras:
Lauksiu jūsų pastabų ir patarimų
Last edited by GreddyMR2 on 09 Nov 2011, 01:02, edited 8 times in total.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Ne ne, juodas tai kita mašina
Jo variklis bus naudojamas swap'ui.
Dar juodojo nuotraukų:
Teko paremontuoti generatorių, užteko paimti 7gen Celicos generą ir pakeisti diodų tiltelį:
Taip pat ant jo buvo AEM škyvas:
IC:
Kolkas viskas prasidėjo nuo išorės keitimo:
Jo variklis bus naudojamas swap'ui.
Dar juodojo nuotraukų:
Teko paremontuoti generatorių, užteko paimti 7gen Celicos generą ir pakeisti diodų tiltelį:
Taip pat ant jo buvo AEM škyvas:
IC:
Kolkas viskas prasidėjo nuo išorės keitimo:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Dėkui, tikiuosi labai ilgai jis neužsitęs Nors... Tai gali trukti ir visą gyvenimą, tai tas, tai anas...
Na ir dar šiek tiek nuotraukų iš darbų.
2011 07 16
Priekinės važiuoklės keitimas(kažkokios neorginalios reguliuojamos casterio traukės, taip pat geresnė visa stabdžių sistema):
Darbo vieta
Taip atrodo su pakeistom traukėm (pasidarė sunkiau sukti vairą, bet mašina tapo jautresnė):
2011 08 03
Pagaliau darbai pajudėjo swap'o pusės link:
2011 08 04
Galinių stabdžių keitimas besiruošiant į Kačergą (gaila nepasikeičiau ir priekio...):
Maniškiai cilindriukai buvo taip užkepę, kad jų nesigavo net atlenkt bunant dar vietoj, kad išimt kalades:
2011 08 06 gavau LSD:
Žaisliukai:
Dėžė, taip pat belaukianti ardymo:
2011 08 20
Darbai galvos nuėmimui:
Ir štai tie stebuklingi varžtai, kurių vis nepavyksta atsukt:
Tą pačią diena išimti amortikai ir priekiniai cilindriukai:
Na ir dar šiek tiek nuotraukų iš darbų.
2011 07 16
Priekinės važiuoklės keitimas(kažkokios neorginalios reguliuojamos casterio traukės, taip pat geresnė visa stabdžių sistema):
Darbo vieta
Taip atrodo su pakeistom traukėm (pasidarė sunkiau sukti vairą, bet mašina tapo jautresnė):
2011 08 03
Pagaliau darbai pajudėjo swap'o pusės link:
2011 08 04
Galinių stabdžių keitimas besiruošiant į Kačergą (gaila nepasikeičiau ir priekio...):
Maniškiai cilindriukai buvo taip užkepę, kad jų nesigavo net atlenkt bunant dar vietoj, kad išimt kalades:
2011 08 06 gavau LSD:
Žaisliukai:
Dėžė, taip pat belaukianti ardymo:
2011 08 20
Darbai galvos nuėmimui:
Ir štai tie stebuklingi varžtai, kurių vis nepavyksta atsukt:
Tą pačią diena išimti amortikai ir priekiniai cilindriukai:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Tai kad ne visų, čia ARP. Standartiniai eina su vidine šešiakančia galvute, kiek žinau. O ant šitų turi užsimauti 12-kantė galva, kurios sienelės turi būti labai plonos...
Va tokie:
Va tokie:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
7A / 4A / 3S - visu galvos eina su tokiais varstais - jei netiki - atvaziuok - parodysiuGreddyMR2 wrote:Tai kad ne visų, čia ARP. Standartiniai eina su vidine šešiakančia galvute, kiek žinau. O ant šitų turi užsimauti 12-kantė galva, kurios sienelės turi būti labai plonos...
Va tokie:
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Kaip Doggy minejo 4AGE irgi 12kampe galva reikalinga. Agrotiekime nusipirkau, kazkur 12 lietuvisku kainavo.
Manau seniuose ir kitose krautuvese turetu buti.
Manau seniuose ir kitose krautuvese turetu buti.
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Turiu VIETOJ Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turiGreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Klausimas i tema:
Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?
Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Tai kad iki 93 LSD ejo tik kaip papildoma opcija, o nuo 93+ kaip standartas o sita JDM'inis juodis kiek pamenu 91m.doggy wrote:Turiu VIETOJ Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turiGreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Klausimas i tema:
Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?
Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Tai iki 93 ejo kaip papildoma opcija tik USDM?Krabas wrote:Tai kad iki 93 LSD ejo tik kaip papildoma opcija, o nuo 93+ kaip standartas o sita JDM'inis juodis kiek pamenu 91m.doggy wrote:Turiu VIETOJ Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turiGreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Klausimas i tema:
Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?
Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Mano ziniomis tiek USDM tiek EUDM, o sitas juodas mr'as tik irodo, kad ir japlandijoj iki revision3 LSD buvo tik kaip papildoma opcija Na nes tada mr'as sulauke ir nemazai kitu pakeitimu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Taip, raktas galvai colinis, bandysiu per šią savaitę kažkur nusipirkti, o savaitgalį imt lauk galvąZWI wrote:Tai gal coline?GreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
kad ir UAB DIURABLIS
Dar kitą savaitę bus nuvežta turba patikrinimui ir galbūt atrestauruota(pakeistos įvorės), jeigu reikės ir daug nekainuos...
O dėl LSD, tai taip, iki 93 metų ėjo tik, kaip opcija. Žinau dar, kad ši dėžė tvarkyta, tai gal čia ne nuo JDM, nežinau...
Bet kad joje LSD nėra - faktas. Ir dar vienas žmogus, ilgus metus turintis mr'ą sakė, kad nebūtinai visuose JDM'uose ėjo su LSD.
2011 08 21
Koniai standartiniuose kevaluose VS Ohlins:
Pakeisti suportai, amortikai ir stabdžių šlangelės:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Deja kačergoj buvau tik greituminiam slalome...Justinianas wrote:kokie kacergos laikai?
Bet iki rugsėjo 8 turėčiau apsilankyti ir normaliam pasivažinėjimui, tad pamatysim
Už konius ant kiečiausio kietesni, ant minkčiausio dar nebandžiau, bet manau turėtų buti kažkas panašaus, kaip koniai.pradopro wrote:amortiku stokas tai rimtas ....
Beja, dar reikia dviejų amortiko apsaugų (bumpstop'ų) 3,8cm skersmens, gal kas žino, kur tokius įmanoma gauti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
bent jau tokios konstrukcijos Bilsteinuose viskas sumontuota viduje, tad pasistudijuok kur internete ar nebus ir su siais tas pats
Opel astra f cabrio Turbo (sold)
Honda crx ivt EE8 Celestial Blue Pear (sold)
Mercedes Benz CLS 500 AMG
Mini Cooper S JCW (GP replica)
Scion xB
Honda crx ivt EE8 Celestial Blue Pear (sold)
Mercedes Benz CLS 500 AMG
Mini Cooper S JCW (GP replica)
Scion xB
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
žmogus manau norėjo pasakyti, kad ir bilsteinai būna tokiais storiais štokais, taigi pabandyk pas jų tiekiėjus paieškoti tų atboinikų (jeigu ką vidinę skylę pragręši iki kokios reikia.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Pora paėmiau nuo EVO amortikų, idealiai tiko. Tai įtariu galima pas ralistus paklausinėti, vistiek jie keičia amortikus. Manau turės atliekamų.
Dar kaip supratau pasiskaitinėjąs, amortikų štokas storas, nes jie yra versti.
Gal kas lietuviškai trumpai ir aiškiai paaiškins, kuom jie geriau / blogiau?
Ir dar vienas klausimėlis: gal kas žino ar 3S-GE smagratis tinka ant 3S-GTE(nes maniškis mažumėlę padrožtas)?
Dar kaip supratau pasiskaitinėjąs, amortikų štokas storas, nes jie yra versti.
Gal kas lietuviškai trumpai ir aiškiai paaiškins, kuom jie geriau / blogiau?
Ir dar vienas klausimėlis: gal kas žino ar 3S-GE smagratis tinka ant 3S-GTE(nes maniškis mažumėlę padrožtas)?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Nei diurablis, nei senukai colinių 12-kančių galvų neturėjo.
Dar kurią dieną bandysiu apsilankyti gitanoje bei stokeryje.
Na bet jei tiek kainuos: http://www.gitana.lt/Rankiniai-irankiai ... WILLE.html, tai
Dar kurią dieną bandysiu apsilankyti gitanoje bei stokeryje.
Na bet jei tiek kainuos: http://www.gitana.lt/Rankiniai-irankiai ... WILLE.html, tai
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Čia, kad nuobodu nepasidarytų
Matyt pašventinta duonelė padėjo... Kai aplink visur šiferio lakštai, o mašina nepriliesta:
Šiek tiek iš varžybų:
Ir onboard: http://www.youtube.com/watch?v=hlv9HJSS ... ideo_title
Šiek tiek iš greituminio: http://www.youtube.com/watch?v=cQO9dk4V ... ideo_title
Matyt pašventinta duonelė padėjo... Kai aplink visur šiferio lakštai, o mašina nepriliesta:
Šiek tiek iš varžybų:
Ir onboard: http://www.youtube.com/watch?v=hlv9HJSS ... ideo_title
Šiek tiek iš greituminio: http://www.youtube.com/watch?v=cQO9dk4V ... ideo_title
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
2011 09 02 - Turba gryžo iš serviso. Džiugi žinia, kad restauracijos dar nereikia, slėgį laiko, ašis išsibalansavus gerai, praktiškai, kaip nauja Nusmėliavo ir nupurškė kažkuo. 120lt
2011 09 04 - Galvos nuėmimas.
Pagaliau įsigijau galvutę. Tiko 12mm, bet dar teko prišlifuoti.
Galva nuimta. Keli varžtai netgi nebuvo normaliai priveržti... Galbūt būtų užtekę paveržti ir problema būtų dingus.
Senoji tarpinė (pakirmijus nemažai, bet trūkimų / plyšimų nematyt)
Nauja metalinė tarpinė
Kitą savaitę galva turėtų būti nuvežta į servisą patikrinimui, slifavimui, tvarkymui, jeigu reikės.
Taip pat ir dėžė patikrinimui bei LSD įdėjimui.
Reikaliukai juda į priekį, galbūt greitai prasidės surinkimas
2011 09 04 - Galvos nuėmimas.
Pagaliau įsigijau galvutę. Tiko 12mm, bet dar teko prišlifuoti.
Galva nuimta. Keli varžtai netgi nebuvo normaliai priveržti... Galbūt būtų užtekę paveržti ir problema būtų dingus.
Senoji tarpinė (pakirmijus nemažai, bet trūkimų / plyšimų nematyt)
Nauja metalinė tarpinė
Kitą savaitę galva turėtų būti nuvežta į servisą patikrinimui, slifavimui, tvarkymui, jeigu reikės.
Taip pat ir dėžė patikrinimui bei LSD įdėjimui.
Reikaliukai juda į priekį, galbūt greitai prasidės surinkimas
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Dėžė parvyko iš servisiuko, deja su bloga žinia. Reikės naujų pusašių... Kadangi dėjau LSD, o pusašiai nuo paprastos dėžės ir dėžės su LSD skiriasi.
Na o galva dar laukia. Pamatę specialistai iškart patvirtino, kad tarpinė buvo prapūsta, reikės ir šiokio tokio remonto. Vožtuvai jau šiek tiek išdilę, taip pat viską išvalys, pakeis salnikus ir t.t. Bus dedami 3S-GE velenėliai, reguliuojami vožtuvai.
Na o galva dar laukia. Pamatę specialistai iškart patvirtino, kad tarpinė buvo prapūsta, reikės ir šiokio tokio remonto. Vožtuvai jau šiek tiek išdilę, taip pat viską išvalys, pakeis salnikus ir t.t. Bus dedami 3S-GE velenėliai, reguliuojami vožtuvai.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Baigiantis sezonui dar spėjau pasilakstyti Kacergoje.
2011 09 10 Vipsauga Trackday
Pirmi ratai gyvenime, tad labai nesmerkit už trajektoriju nebuvima ir panasiai, vaziavau pagal save ir dar su gerokai pasenusiais Profileriais.
Laikas takart buvo 1:33,2. Deja video to vaziavimo nera.
http://www.youtube.com/watch?v=0ZRKZHzc ... ideo_title
Visų ratų laikai: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... -&hl=en_US
Laukiu pastabu, kur ka ne taip darau
2011 09 10 Vipsauga Trackday
Pirmi ratai gyvenime, tad labai nesmerkit už trajektoriju nebuvima ir panasiai, vaziavau pagal save ir dar su gerokai pasenusiais Profileriais.
Laikas takart buvo 1:33,2. Deja video to vaziavimo nera.
http://www.youtube.com/watch?v=0ZRKZHzc ... ideo_title
Visų ratų laikai: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... -&hl=en_US
Laukiu pastabu, kur ka ne taip darau
Last edited by GreddyMR2 on 21 Sep 2011, 12:57, edited 1 time in total.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Nupirkta Helix keramikinės sankabos komplektas. Dėvėtas, bet jei tikėti, ką rašo, turėtų laikyti ilgai.
Šiaip ar taip, kaina buvo labai viliojanti...
http://www.ebay.co.uk/itm/270831528866? ... 1497.l2649
Taip pat ko gero nuo kitos savaitės prasidės swap'o darbai, taigi bus daug naujienų ir nuotraukų
Kas dėl pusašių, tai skiriasi tik vienos pusės. Pusašio nuo dėžės su LSD ilgesnis šlicas.
Šiaip ar taip, kaina buvo labai viliojanti...
http://www.ebay.co.uk/itm/270831528866? ... 1497.l2649
Taip pat ko gero nuo kitos savaitės prasidės swap'o darbai, taigi bus daug naujienų ir nuotraukų
Kas dėl pusašių, tai skiriasi tik vienos pusės. Pusašio nuo dėžės su LSD ilgesnis šlicas.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Keletas foto iš šiandienos darbų.
Daug laiko atima tas šveitimas ir dažymas, bet vis gražiau ir tvarkingiau atrodys:
Šitą dar liko supoliruoti:
Galva. Nušlifuota, sutvarkyti vožtuvai:
Patikrinom ir apačią šiandien. Nieko labai blogo nepamatyta, viskas normos ribose. Tik paskutinis indėklas šiek tiek pasidėvėjas:
Čia šiek tiek baisesnis vaizdelis. Leido vandenį pro pompą... Rytoj bandysiu pasišveist ir padažyt:
Daug laiko atima tas šveitimas ir dažymas, bet vis gražiau ir tvarkingiau atrodys:
Šitą dar liko supoliruoti:
Galva. Nušlifuota, sutvarkyti vožtuvai:
Patikrinom ir apačią šiandien. Nieko labai blogo nepamatyta, viskas normos ribose. Tik paskutinis indėklas šiek tiek pasidėvėjas:
Čia šiek tiek baisesnis vaizdelis. Leido vandenį pro pompą... Rytoj bandysiu pasišveist ir padažyt:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
2011 11 01 darbai.
Šiandieną laiko buvo mažai, tad ir didelių darbų nepadaryta, šiek tiek kosmetikos.
Variklis prieš dažymą ir po:
Papoliruotas dangtelis naudojant specialią aliuminiuj pastą:
Ir nudažyas karteris:
Šiandieną laiko buvo mažai, tad ir didelių darbų nepadaryta, šiek tiek kosmetikos.
Variklis prieš dažymą ir po:
Papoliruotas dangtelis naudojant specialią aliuminiuj pastą:
Ir nudažyas karteris:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Nereikejo bloko dazyti. Ar bent spalva kita pasirinkti.GreddyMR2 wrote:Variklis prieš dažymą ir po
Somebody do something! I've got a tank on my ass!