Project: miata 1,6l B6+T

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

B6 (mazdos 1,6l variklis) +TURBO

Mod list:
Greddy exhaust manifold
TD04H-15G turbo
China IC + custom piping
Custom coolant reroute
Megasquirt-1 PCB V3
Miata 1,8l rear-end swap
Toyota Celica 326cc injectors
Custom downpipe 2,5“
Custom exhaust 2,5“
Image
Image
Image
Last edited by baronas on 10 Jun 2011, 09:35, edited 3 times in total.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

User avatar
Vyskupas
Posts: 237
Joined: 23 Jun 2008, 03:56

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Vyskupas »

Nice ir ypac aprasymas :) idomu kokia planuojama galia, nes realios lyg ir nematuota dar :) smagus aparatas turetu but, handling (lietuviškai)

1) elgimasis
2) naudojimas
3) aptarnavimas
4) apdorojimas
5) traktavimas

jau senai pagarsejes kaip vienas geriausiu :)
Last edited by Vyskupas on 27 Apr 2011, 14:48, edited 1 time in total.
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu :)
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.

del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by xargentum »

baronas wrote:kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu :)
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.

del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
O is gamyklos isejas tas tavo variklis kiek hp turejo?
Nissan 200sx rpS13 '94

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

xargentum wrote:
baronas wrote:kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu :)
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.

del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
O is gamyklos isejas tas tavo variklis kiek hp turejo?
115ag
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Staska »

Kompa per mane uzsakinejai :mrgreen:

Taip pravodke ne vyniok. Po izolke megsta kauptis dregme, suvalgys visus kontaktus. Laidas + termo kembrikas. Jegu nori estetikos - U lovi ish aliumo padaryk.

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

atsisiunciau as ji pats :D tu ji sulitavai ;)

degima susitvarkiau.
strigau biski su temperaturiniu davikliu konfiguracija... :( konfiguruoju pagal manualus. IAT mato normalia temperatura... ausinimo daviklis visiska pieva- uzkyla staigiai iki 101 laipsnio celsijaus ir taip ir laikosi. arba davilkliui amen, arba i Easytherma suvedu blogas reiksmes.

na ir po visu konfiguraciju atsimusem i toki rezultata:
http://www.youtube.com/watch?v=MbpUvLdjuQ8

o dar sestadieni buvo va taip :d
http://www.youtube.com/watch?v=oisD3KuHXP4
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

User avatar
ATMBOY
Posts: 2899
Joined: 20 Mar 2005, 09:27
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by ATMBOY »

baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
gal alkuninio daviklis dingo ?

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

ATMBOY wrote:
baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
gal alkuninio daviklis dingo ?
Megatune apsukas rode, variklis veike ant laisvu, bet pats tachas eme staiga ir nebeveike. kadangi tacho signala ima nuo coilu, tai reikes ziuret kas per velnias su jais...
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

Tachometras taip ir neatradau kodel neveikia.

savaitgali miata suap'inta. taigi pilnai vaziuojanti jau.

o dabar, sankabos ir padangu paieskose. priimu dovanu R15/195/50.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Staska »

baronas wrote:
ATMBOY wrote:
baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
gal alkuninio daviklis dingo ?
Megatune apsukas rode, variklis veike ant laisvu, bet pats tachas eme staiga ir nebeveike. kadangi tacho signala ima nuo coilu, tai reikes ziuret kas per velnias su jais...
prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

Staska wrote:
prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
dabar kai pasakei, tai prisiminiau kad, pazaidem prie dwell'o, sove variklio rpm'ai iki kokiu 3500 ir lyg ir tada nustojo veikt tachas.
nusprendem kad geriau ten nelyst ir palikti 9093miata base map'o nustatymus ir viskas.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by ard »

Staska wrote:prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
kokį dwell'ą statėt? ilginot krovimo laiką? nekaito coil'ai?
diyautotune nurodo daryt:
Dwell settings for 1.6 liter coils in the 1990-1993 cars:

Dwell Control: Dwell Control
Cranking Dwell: 8 ms
Running Dwell: 5 ms
rpm'ai buvo sukilę po pwm idle "reguliavimo" pagal kitų userių writeup'us, bet abejoju ar nuo to galėjo tachas dingti.
kiek skaičiau tai pajungus ms, signalo stiprumo nebeužtenka tachometrui skydelyje, siūlo dėt 1Kohm rezistorių tarp IG- ir B+ DIAG connectoriuje. jeigu šitas pasiteisina, tuomet panašu, jog ignitorius besibaigiantis.
pravodkė tarp ignitoriaus ir ms, car ir diag fyškės patikrinta, viskas atrodo ok. lieka vienintelis laidas į patį skydelio tachą ir sužiūrėt minusus.
tik keistas sutapimas kaip pakeitus kelias reikšmes ir po kelių kurimų dingo tachas, iškart atsiranda panika apie galimą komponentų sudeginimą :)
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

man reikia ta varza siandien isidet, ir paziuret kaip ir kas...
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

uzkniso leisti purkstukas... :(

gal kas zino kur Vilniuje pirkti purkstuku O-ringus?
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Džigitas
Posts: 136
Joined: 27 Oct 2005, 20:00
Location: Panevėžys

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Džigitas »

Autoaibej Panevezy kazkada pirkau, vilniuje zirmunuose ju parde yra (zirmunu 64)
200sx S13
Toyota Celica 4 gen - restauruojama

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

aciu. nusipirkau. siandien desiu.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by roolis »

baronas wrote:aciu. nusipirkau. siandien desiu.
pasidalink info kur pirkai?
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

SuduvietiS
Posts: 33
Joined: 29 Mar 2009, 21:13

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by SuduvietiS »

roolis wrote:
baronas wrote:aciu. nusipirkau. siandien desiu.
pasidalink info kur pirkai?
manau kad čia
Autoaibej Panevezy kazkada pirkau, vilniuje zirmunuose ju parde yra (zirmunu 64)

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

butent ir pirkau Autoaibeje
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Staska »

ard wrote:
Staska wrote:prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
kokį dwell'ą statėt? ilginot krovimo laiką? nekaito coil'ai?
diyautotune nurodo daryt:
Dwell settings for 1.6 liter coils in the 1990-1993 cars:

Dwell Control: Dwell Control
Cranking Dwell: 8 ms
Running Dwell: 5 ms
rpm'ai buvo sukilę po pwm idle "reguliavimo" pagal kitų userių writeup'us, bet abejoju ar nuo to galėjo tachas dingti.
kiek skaičiau tai pajungus ms, signalo stiprumo nebeužtenka tachometrui skydelyje, siūlo dėt 1Kohm rezistorių tarp IG- ir B+ DIAG connectoriuje. jeigu šitas pasiteisina, tuomet panašu, jog ignitorius besibaigiantis.
pravodkė tarp ignitoriaus ir ms, car ir diag fyškės patikrinta, viskas atrodo ok. lieka vienintelis laidas į patį skydelio tachą ir sužiūrėt minusus.
tik keistas sutapimas kaip pakeitus kelias reikšmes ir po kelių kurimų dingo tachas, iškart atsiranda panika apie galimą komponentų sudeginimą :)
6 ir 4 ms. Kaip ir niekas nekaito :)

Gavosi kazkas su rpm ? Nes jei ne, tai galiu toki pati finta su treciu degimo kanalu apdaryt. Ir viskas veiks kaip reikiant..

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

niekaip nepasiskolinu power tranzistoriaus isidet vietoje savo, ir pasibandyt ar jis nepakepes...
beje fintas su varza diagnostikos dezuteje nesigavo...

beto kazkokie trugdziai atsiranda MS'e... atsiranda kartkartemis trukdelejimas ir megatunas rodo ziauru purkstuku soktelejima ir rpm'u
Last edited by baronas on 11 Jul 2011, 12:01, edited 1 time in total.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by Staska »

Logu neturi ? Arba trugdys per maitinima ateina, arba kazkur nera gero kontakto.

baronas
Posts: 74
Joined: 21 Sep 2004, 13:55
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: miata 1,6l B6+T

Post by baronas »

kai tik susirinksiu savo ta gelda, isleksiu palogint... galesiu cia imest.

dabar stovis toks:
Image
Image
Image
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/

Post Reply