Project: miata 1,6l B6+T
Project: miata 1,6l B6+T
B6 (mazdos 1,6l variklis) +TURBO
Mod list:
Greddy exhaust manifold
TD04H-15G turbo
China IC + custom piping
Custom coolant reroute
Megasquirt-1 PCB V3
Miata 1,8l rear-end swap
Toyota Celica 326cc injectors
Custom downpipe 2,5“
Custom exhaust 2,5“
Mod list:
Greddy exhaust manifold
TD04H-15G turbo
China IC + custom piping
Custom coolant reroute
Megasquirt-1 PCB V3
Miata 1,8l rear-end swap
Toyota Celica 326cc injectors
Custom downpipe 2,5“
Custom exhaust 2,5“
Last edited by baronas on 10 Jun 2011, 09:35, edited 3 times in total.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Nice ir ypac aprasymas idomu kokia planuojama galia, nes realios lyg ir nematuota dar smagus aparatas turetu but, handling (lietuviškai)
1) elgimasis
2) naudojimas
3) aptarnavimas
4) apdorojimas
5) traktavimas
jau senai pagarsejes kaip vienas geriausiu
1) elgimasis
2) naudojimas
3) aptarnavimas
4) apdorojimas
5) traktavimas
jau senai pagarsejes kaip vienas geriausiu
Last edited by Vyskupas on 27 Apr 2011, 14:48, edited 1 time in total.
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: Project: miata 1,6l B6+T
kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.
del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.
del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
O is gamyklos isejas tas tavo variklis kiek hp turejo?baronas wrote:kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.
del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Project: miata 1,6l B6+T
115agxargentum wrote:O is gamyklos isejas tas tavo variklis kiek hp turejo?baronas wrote:kodel visiems taip idomu planuojama galia ir "kiek puti". viskas priklauso nuo pinigu
realiai variklis pakelia 250AG. tiek bandysiu ir pasiekt.
del anglisku zodziu:
visos zinios pagal kurias viska dariau yra is USA ir anglu forumu. tikrai tingiu tiem zodziams lietuviskus kilometrinius atitikmenis galvot.
manau, kad visi supranta kas cia parasyta.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Kompa per mane uzsakinejai
Taip pravodke ne vyniok. Po izolke megsta kauptis dregme, suvalgys visus kontaktus. Laidas + termo kembrikas. Jegu nori estetikos - U lovi ish aliumo padaryk.
Taip pravodke ne vyniok. Po izolke megsta kauptis dregme, suvalgys visus kontaktus. Laidas + termo kembrikas. Jegu nori estetikos - U lovi ish aliumo padaryk.
Re: Project: miata 1,6l B6+T
atsisiunciau as ji pats tu ji sulitavai
degima susitvarkiau.
strigau biski su temperaturiniu davikliu konfiguracija... konfiguruoju pagal manualus. IAT mato normalia temperatura... ausinimo daviklis visiska pieva- uzkyla staigiai iki 101 laipsnio celsijaus ir taip ir laikosi. arba davilkliui amen, arba i Easytherma suvedu blogas reiksmes.
na ir po visu konfiguraciju atsimusem i toki rezultata:
http://www.youtube.com/watch?v=MbpUvLdjuQ8
o dar sestadieni buvo va taip :d
http://www.youtube.com/watch?v=oisD3KuHXP4
degima susitvarkiau.
strigau biski su temperaturiniu davikliu konfiguracija... konfiguruoju pagal manualus. IAT mato normalia temperatura... ausinimo daviklis visiska pieva- uzkyla staigiai iki 101 laipsnio celsijaus ir taip ir laikosi. arba davilkliui amen, arba i Easytherma suvedu blogas reiksmes.
na ir po visu konfiguraciju atsimusem i toki rezultata:
http://www.youtube.com/watch?v=MbpUvLdjuQ8
o dar sestadieni buvo va taip :d
http://www.youtube.com/watch?v=oisD3KuHXP4
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
gal alkuninio daviklis dingo ?baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Megatune apsukas rode, variklis veike ant laisvu, bet pats tachas eme staiga ir nebeveike. kadangi tacho signala ima nuo coilu, tai reikes ziuret kas per velnias su jais...ATMBOY wrote:gal alkuninio daviklis dingo ?baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Tachometras taip ir neatradau kodel neveikia.
savaitgali miata suap'inta. taigi pilnai vaziuojanti jau.
o dabar, sankabos ir padangu paieskose. priimu dovanu R15/195/50.
savaitgali miata suap'inta. taigi pilnai vaziuojanti jau.
o dabar, sankabos ir padangu paieskose. priimu dovanu R15/195/50.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.baronas wrote:Megatune apsukas rode, variklis veike ant laisvu, bet pats tachas eme staiga ir nebeveike. kadangi tacho signala ima nuo coilu, tai reikes ziuret kas per velnias su jais...ATMBOY wrote:gal alkuninio daviklis dingo ?baronas wrote:taigi, isnaujo supuciau firmware i megasquirta ir belenkoki kazkieno turbo setup'o map'a. masina uzsikure... veike, rode apsukas, is staiga toliau veikiant masinai nustojo rodyt tachometras. gal kazkas kas susidures su megasquirtais zino kodel taip atsitiko?
Re: Project: miata 1,6l B6+T
dabar kai pasakei, tai prisiminiau kad, pazaidem prie dwell'o, sove variklio rpm'ai iki kokiu 3500 ir lyg ir tada nustojo veikt tachas.Staska wrote:
prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
nusprendem kad geriau ten nelyst ir palikti 9093miata base map'o nustatymus ir viskas.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
kokį dwell'ą statėt? ilginot krovimo laiką? nekaito coil'ai?Staska wrote:prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
diyautotune nurodo daryt:
rpm'ai buvo sukilę po pwm idle "reguliavimo" pagal kitų userių writeup'us, bet abejoju ar nuo to galėjo tachas dingti.Dwell settings for 1.6 liter coils in the 1990-1993 cars:
Dwell Control: Dwell Control
Cranking Dwell: 8 ms
Running Dwell: 5 ms
kiek skaičiau tai pajungus ms, signalo stiprumo nebeužtenka tachometrui skydelyje, siūlo dėt 1Kohm rezistorių tarp IG- ir B+ DIAG connectoriuje. jeigu šitas pasiteisina, tuomet panašu, jog ignitorius besibaigiantis.
pravodkė tarp ignitoriaus ir ms, car ir diag fyškės patikrinta, viskas atrodo ok. lieka vienintelis laidas į patį skydelio tachą ir sužiūrėt minusus.
tik keistas sutapimas kaip pakeitus kelias reikšmes ir po kelių kurimų dingo tachas, iškart atsiranda panika apie galimą komponentų sudeginimą
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: miata 1,6l B6+T
man reikia ta varza siandien isidet, ir paziuret kaip ir kas...
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
uzkniso leisti purkstukas...
gal kas zino kur Vilniuje pirkti purkstuku O-ringus?
gal kas zino kur Vilniuje pirkti purkstuku O-ringus?
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Autoaibej Panevezy kazkada pirkau, vilniuje zirmunuose ju parde yra (zirmunu 64)
200sx S13
Toyota Celica 4 gen - restauruojama
Toyota Celica 4 gen - restauruojama
Re: Project: miata 1,6l B6+T
aciu. nusipirkau. siandien desiu.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
pasidalink info kur pirkai?baronas wrote:aciu. nusipirkau. siandien desiu.
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
-
- Posts: 33
- Joined: 29 Mar 2009, 21:13
Re: Project: miata 1,6l B6+T
manau kad čiaroolis wrote:pasidalink info kur pirkai?baronas wrote:aciu. nusipirkau. siandien desiu.
Autoaibej Panevezy kazkada pirkau, vilniuje zirmunuose ju parde yra (zirmunu 64)
Re: Project: miata 1,6l B6+T
butent ir pirkau Autoaibeje
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
6 ir 4 ms. Kaip ir niekas nekaitoard wrote:kokį dwell'ą statėt? ilginot krovimo laiką? nekaito coil'ai?Staska wrote:prie dwello nelindai ? Kiek pamenu dejom ms i mazda su dviem dvigubom babinom, alia wasted spark, tai teko deti trecia kanala su reles rite kaip babina nuo rpm ishejimo. Tipo imti nuo std babinu neuzteko krovimo laiko, buvo per trumpi impulsai tachui.
diyautotune nurodo daryt:rpm'ai buvo sukilę po pwm idle "reguliavimo" pagal kitų userių writeup'us, bet abejoju ar nuo to galėjo tachas dingti.Dwell settings for 1.6 liter coils in the 1990-1993 cars:
Dwell Control: Dwell Control
Cranking Dwell: 8 ms
Running Dwell: 5 ms
kiek skaičiau tai pajungus ms, signalo stiprumo nebeužtenka tachometrui skydelyje, siūlo dėt 1Kohm rezistorių tarp IG- ir B+ DIAG connectoriuje. jeigu šitas pasiteisina, tuomet panašu, jog ignitorius besibaigiantis.
pravodkė tarp ignitoriaus ir ms, car ir diag fyškės patikrinta, viskas atrodo ok. lieka vienintelis laidas į patį skydelio tachą ir sužiūrėt minusus.
tik keistas sutapimas kaip pakeitus kelias reikšmes ir po kelių kurimų dingo tachas, iškart atsiranda panika apie galimą komponentų sudeginimą
Gavosi kazkas su rpm ? Nes jei ne, tai galiu toki pati finta su treciu degimo kanalu apdaryt. Ir viskas veiks kaip reikiant..
Re: Project: miata 1,6l B6+T
niekaip nepasiskolinu power tranzistoriaus isidet vietoje savo, ir pasibandyt ar jis nepakepes...
beje fintas su varza diagnostikos dezuteje nesigavo...
beto kazkokie trugdziai atsiranda MS'e... atsiranda kartkartemis trukdelejimas ir megatunas rodo ziauru purkstuku soktelejima ir rpm'u
beje fintas su varza diagnostikos dezuteje nesigavo...
beto kazkokie trugdziai atsiranda MS'e... atsiranda kartkartemis trukdelejimas ir megatunas rodo ziauru purkstuku soktelejima ir rpm'u
Last edited by baronas on 11 Jul 2011, 12:01, edited 1 time in total.
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/
Re: Project: miata 1,6l B6+T
Logu neturi ? Arba trugdys per maitinima ateina, arba kazkur nera gero kontakto.
Re: Project: miata 1,6l B6+T
kai tik susirinksiu savo ta gelda, isleksiu palogint... galesiu cia imest.
dabar stovis toks:
dabar stovis toks:
Mazda MX-5, TD04H-15g, MS-1, 326CC, 1,8l rear-end swap, custom ic piping, custom coolant reroute. http://www.boostedmiata.blogspot.com/