E85 + Adapter
E85 + Adapter
Sveiki
norejau jusu nuomones paklaust..ydomu apsimoka pirkt toki adapteri http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :MESELX:IT
http://www.e85forum.com/about1133.html& ... f63c1bf8fb
http://etanol.nu//forumrecover/viewtopic.php?t=5587
ir pylt E85 ? Tarkim kad ir y s13(CA18DET) Ar net neverta prasidet? Idomu veikia normaliai tie adapteriai ir ar naudos butu kokios apart to kad vienu litu pigiau nuo litro? ar tik zala butu?
norejau jusu nuomones paklaust..ydomu apsimoka pirkt toki adapteri http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :MESELX:IT
http://www.e85forum.com/about1133.html& ... f63c1bf8fb
http://etanol.nu//forumrecover/viewtopic.php?t=5587
ir pylt E85 ? Tarkim kad ir y s13(CA18DET) Ar net neverta prasidet? Idomu veikia normaliai tie adapteriai ir ar naudos butu kokios apart to kad vienu litu pigiau nuo litro? ar tik zala butu?
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: E85 + Adapter
jo ir nusipirk elektrine turbina dar
- Burbulinas
- Posts: 195
- Joined: 22 Dec 2009, 18:23
- Location: Panevezys
Re: E85 + Adapter
siaip yra kas maiso su benzinu ir vaziuoja. viena pilt tai kazkaip variklis sunkiau dirba..
Re: E85 + Adapter
Tai viena kai pili tai aisku kad ir sunkiai vaziuoja..tai galvoju gal toks adapteris padetuBurbulinas wrote:siaip yra kas maiso su benzinu ir vaziuoja. viena pilt tai kazkaip variklis sunkiau dirba..
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: E85 + Adapter
Tai kad cia normali kiaulyte ir tiek - tiesiog adaptuota tam tikrai specifinei funkcijai. Nematau, kodel jis turetu neveikt.
Is tikruju manau, kad net turetu veikt labai gerai, jei tikslas yra taupiai vazinet ant E85.
Jei kalbam apie galios tuninga, tai geriau ieskotis kokios "paprastos" kiaulytes (ir dideliu purkstuku*).
___________
* Pvz tokiu, kaip ash parduodu
Is tikruju manau, kad net turetu veikt labai gerai, jei tikslas yra taupiai vazinet ant E85.
Jei kalbam apie galios tuninga, tai geriau ieskotis kokios "paprastos" kiaulytes (ir dideliu purkstuku*).
___________
* Pvz tokiu, kaip ash parduodu
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: E85 + Adapter
Daugeliui trijų litų nesiekianti E85 kaina kaitina aistras ir kelia pigaus važiavimo iliuzijas. Dėl mažesnio koloringumo pavyks pasiekti tik ~ 10% sutaupymą, kas suskaičiavus diegimo kaštus vargu bau apsimokės. Šitam tikslui geriau dujos E85 tik didesnį arklį norint išgauti atsiranda privalumų Taupymui vandenilio pridėjimas padeda, pasirodo jau mūsuose naudojamas http://www.automobiliams.lt/lt/Vandenilio_Generatorius ir http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0
Re: E85 + Adapter
Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: E85 + Adapter
Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Re: E85 + Adapter
tai reiskia prarandama galia ?hamis wrote:Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
man idomu, kaip jie pasakoja, kad savaime kuro maziau reikia, bet tai kaip kompai masinu mato kada jo reikia, kada nereikia? uz matuokles paduodamas dalykas. n/a sistemoje dar dar suprantu, bet turbo sistemose tai nebent AG daugiau kazkiek bus, bet kuro sanaudu nematau
..
Re: E85 + Adapter
Tokius adapterius pardavineja ir lietuvoje www.e85.lt
Vakar kaip tik parode draugas savo "spiritovezi", kaip spade sake tai yra tiesiog kiaulyte, nusiperki su savo automobiliui pritaikytom fiskem, sujungi ir vaziuoji, jei teisingai aiskino adapteris "susitiunina" pats.
Draugas zalu per pora tukstanciu km nepastebejo, ekonomine nauda reik skaiciuotis, kadangi sanaudos padideja, konkreciai matytam automobiliui 2.0 l Hondai CRV 10%, kita nauda ismetamosios bekvapes
Vakar kaip tik parode draugas savo "spiritovezi", kaip spade sake tai yra tiesiog kiaulyte, nusiperki su savo automobiliui pritaikytom fiskem, sujungi ir vaziuoji, jei teisingai aiskino adapteris "susitiunina" pats.
Draugas zalu per pora tukstanciu km nepastebejo, ekonomine nauda reik skaiciuotis, kadangi sanaudos padideja, konkreciai matytam automobiliui 2.0 l Hondai CRV 10%, kita nauda ismetamosios bekvapes
Re: E85 + Adapter
Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.Minde_Kei wrote:tai reiskia prarandama galia ?hamis wrote:Kai paskutinį kartą domėjausi, tai šios sistemos nepasiteisina dėl to, kad energijos (t.y. elektros) kiekis, kurio reikia vandenį išskaidyt į H2 ir O2 yra didesnis, negu gaunamas sudeginus vandenilį.spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
man idomu, kaip jie pasakoja, kad savaime kuro maziau reikia, bet tai kaip kompai masinu mato kada jo reikia, kada nereikia? uz matuokles paduodamas dalykas. n/a sistemoje dar dar suprantu, bet turbo sistemose tai nebent AG daugiau kazkiek bus, bet kuro sanaudu nematau
Kalbant apie tą H2+benzinas variantą, galbūt jeigu generatorius pagamina daugiau elektros, negu automobilis sunaudoja tai galima ją panaudot skaidyt vandeniui ir sėkmingai gaut "nemokamo" vandenilio į variklį.
Kai kurie dalykai, kurios parašiau gali būt outdated ar šiaip netikslūs, nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt. O ir šiaip, tema apie E85 tad vandenilio diskusijas arba reiktų kitur kelt arba tiesiog rišt.
Re: E85 + Adapter
kazin ar dar ten tas jo modelis veiks. http://www.automobiliams.lt/lt/Oro_srauto_derintojas vien su tuo "inzinierium" buvo diskutuota del jo osd belekiek laiko.ir jam nepavyko irodyt kad tas osd veikia.dar pasiulius apie g-meterio ibandyma su osd ir be tai nieko neatsake.siuloma buvo ant stendo parodyt rezultatus tai durniais isvadino.zodziu cirkininkas taip kad sitais atstovais nlb noris man tikethamis wrote: Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.
.
Re: E85 + Adapter
Čia tai tikrai geras Turbavykams net teoriškai toks dalykas neveiktų o ir aplamai 31% mažesnės kuro sanaudos? c'mon, visose mašinose tokie "Profesionaliai pagamintas OSD(Oro sistemos derintojas)" stock būtų, gi žmonės ir į ekonomiją mašiną rinkdamiesi žiūri. Made me dayVyckius wrote:kazin ar dar ten tas jo modelis veiks. http://www.automobiliams.lt/lt/Oro_srauto_derintojas vien su tuo "inzinierium" buvo diskutuota del jo osd belekiek laiko.ir jam nepavyko irodyt kad tas osd veikia.dar pasiulius apie g-meterio ibandyma su osd ir be tai nieko neatsake.siuloma buvo ant stendo parodyt rezultatus tai durniais isvadino.zodziu cirkininkas taip kad sitais atstovais nlb noris man tikethamis wrote: Jeigu žiūrint tokį modelį, kaip http://www.vwklubas.lt/forum/viewthread ... rowstart=0 tai jis galbūt ir veikia. Tai, ką aš parašiau pilnai galima takyt tik "100% vandeniliu iš vandens" modeliui, t.y. jis neįmanomas, nes reikia daugiau energijos vandeniliui išgauti, negu gaunama jam sudegus.
.
Re: E85 + Adapter
Nenoreciau pasirodyt nemalonus, bet siaip cia mes nekalbam apie kazka, kas reikalauja specifiniu giliu ziniu autotechnikoj. Cia kalba eina apie vidurines mokyklos kursa (ir net nereikia but baigus 12 klasiu). Nebutina net jokiu formuliu ismanyt - pakanka zinot principus. Pvz, kad amzinas variklis yra neimanomas.hamis wrote: nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt
Tarkim tam tikru rezimu variklis naudoja (=pagamina) 100 Ag. Jei mes is ju sunaudojam 15Ag tam kad pagaminti 10Ag, reiskia netenkam 5Ag ir turim jas kompensuot - pagaminti 5Ag daugiau. O kadangi Ag (kitoms salygoms nekintant) tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro kiekio, reiskia kuro sanaudos auga, o ne mazeja.
Generatorius negali "pagaminti daugiau elektros nei variklis sunaudoja", nes jis gamina jos tiek kiek reikia, o ne daro visad vienoda kieki, o pertekliu "ismeta"... bent jau as jokiu zaibu sklindanciu is automobiliu nepastebejau
Kas ten per daiktas pas ta golfa stovi ir ka jis daro - as nezinau. Bet praktiskai bet koki jauciama automobilio parametru pagerejima galima visad nesunkiai paaiskinti moksliskai. Tai vadinasi savitaiga
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: E85 + Adapter
Nemalonus nepasirodei, aš ne konkrečiai apie šią temą kalbėjau. Šiuo atvėju būtent apie generatoriaus veikimą žinių man ir trūko. Turbūt ir bus ten visas tas reikalas savitaigaspade wrote:Nenoreciau pasirodyt nemalonus, bet siaip cia mes nekalbam apie kazka, kas reikalauja specifiniu giliu ziniu autotechnikoj. Cia kalba eina apie vidurines mokyklos kursa (ir net nereikia but baigus 12 klasiu). Nebutina net jokiu formuliu ismanyt - pakanka zinot principus. Pvz, kad amzinas variklis yra neimanomas.hamis wrote: nes man dar iki jūsų žinių dar oj kiek žolės apšikt
Tarkim tam tikru rezimu variklis naudoja (=pagamina) 100 Ag. Jei mes is ju sunaudojam 15Ag tam kad pagaminti 10Ag, reiskia netenkam 5Ag ir turim jas kompensuot - pagaminti 5Ag daugiau. O kadangi Ag (kitoms salygoms nekintant) tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro kiekio, reiskia kuro sanaudos auga, o ne mazeja.
Generatorius negali "pagaminti daugiau elektros nei variklis sunaudoja", nes jis gamina jos tiek kiek reikia, o ne daro visad vienoda kieki, o pertekliu "ismeta"... bent jau as jokiu zaibu sklindanciu is automobiliu nepastebejau
Kas ten per daiktas pas ta golfa stovi ir ka jis daro - as nezinau. Bet praktiskai bet koki jauciama automobilio parametru pagerejima galima visad nesunkiai paaiskinti moksliskai. Tai vadinasi savitaiga
Re: E85 + Adapter
Liesesnį mišinį turbūt galima padaryti, kai kompas dirba normaliu režimu(ne WOT)? Tada sąnaudos neišaugtų proporcingai kaloringumo sumažėjimui, dėka aukščiau pasakyto kuro savybės. O kai oro sklendė pilnai atidaryta, tada jau kitas mapas su riebiu mišiniu naudojamas būtų?spade wrote:Sakyciau drasus pareiskimas. O tokie mane visad be galo zavi.
Jei svarbu yra taupymas, o ne galingumas, tai mazesnis kaloringumas jokia beda. Plius - variklis ant etanolio is principo gali dirbti liesiau (apie liambda kalbu, ne A/F) pries detonuodamas. Plius diegimo kashtai... kokie degimo kashtai? Jei zmogus geba pasijungt turbotimeri ar ten siaip kiaulyte, tai sugebes pasijungt ir ta daikta.
Cia jei zinoma nepuolam keist visos kuro sistemos i nauja.
O tas vandens skaidymas, tai, skirtingai nei kai kam atrodo, nieko itin naujo. Tik tai vis dar tai nerealizuojama placiau. Kodel?
Vandenilis Lietuvoje s2000 http://www.youtube.com/watch?v=vNOUN8V_PW0
Re: E85 + Adapter
ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia
- automobiliams.lt
- Posts: 20
- Joined: 28 Apr 2010, 10:55
Re: E85 + Adapter
Kol Jūs čia užsiiminėjat marazmais vgtų ir t.t, naftininkai sėkmingai tuština Jūsų kišenes, su Jūsų sutikimu.cross123 wrote:ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia
Teorijos turi būti pagrindžiamos nors elementariu žinojimu. Kalbant apie vandenilį, tai yra labai paprasta. Jūs galite paduoti dvigubai , trigubai daugiau vandenilio, nei reikėtų tikrojo kuro, nebus jokio sumažėjimo sąnaudų. Nes senasis kuras kaip buvo paduodamas, taip ir lieka, kada yra koreguojamas kuro padavimas, o į jo vietą paduodamas vandenilis, TIK TADA ATSIRANDA REZULTATAS. Kaip tai daroma, JAU REIKIA ŽINOTI, bet VGTŲ, TAI NĖRA SUVOKIAMA. VGTU gali suteikti tik pirmines žinias, ir tai pasenusių arba net klaidingų teorijų. Tai yra mokymo įstaiga, bet ne mokslinis išradėjų klubas ar pan... Jau vien teorija, kad reikia milžiniškos energijos vandeniliui pagaminti, yra daugiau nei netiesa, bet ir labai klaidinga. Aišku, jei gaminti kurenant malkas, tai tada jo...
Apie OSD veikimą juo labiau, iš kur VDTU turi OSD? O apie tai, kad ne visiems automobiliams tinka, tai gi čia jau reikia perskaityti, o ten nemanau, kad to moko...
Taip kad daug nemalam, iš klubo 3 vilniečiams įmontuosim testavimui po OSD mėnesiui. Jei bus automobiliai su automatinėm greičių dėžem, tai bus labai gerai.
Laukiam pasiūlymų, galima ir į pm.
Optimizuok automobilio variklį ir važiuok pigiau... http://www.automobiliams.lt/
Re: E85 + Adapter
vuagagagaga ponas dujukas jau cia vienam forume sudirbtas,pasirodo kitam ir vel sudirbtas o ziuriu ir cia jau atsirado davai Spade radai tikrai su kuom pakovot tik terei ktau uzsiimt su juo
Re: E85 + Adapter
negi rimtai jie dar ir klientu turi? aprasymai tai neeilinio menininko rasyti
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
Re: E85 + Adapter
abejoju ar su juo kasnors cia diskutuos bus spyris lauk be jokiu perspejimu cia is tos serijos kur verslininkai kuria irenginius isdurti patikliems zmonems, elektrines turbinos, magnetai, cigareciu pridegiklio vietoje ikisama lempute kuri taupo 30% kuro ir t.t. jeigu yra paklausa durnu prekiu tai visad bus ir pasiula taip jau buvo yra ir bus, dar truputi palaukiam uzves is amerikos, amerikonisku reno su elektriniais varikliais kur per ikrovima 320 km nuvaziuoja ir isvis pamirsim apie benzina/dyzeli
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 41&l=2&p=1
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... 41&l=2&p=1
Gs430
Re: E85 + Adapter
aga, o is kur tiek elektros kiekvienam paimsim?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: E85 + Adapter
OSD vgtu ir netestavo nes nezinau ant kiek kiauras turi but kad kist skardos gabala (restiktoriu) ir kazko tiketis o cia tipo kaip supratau veike tik su automatinem dezem?automobiliams.lt wrote:Kol Jūs čia užsiiminėjat marazmais vgtų ir t.t, naftininkai sėkmingai tuština Jūsų kišenes, su Jūsų sutikimu.cross123 wrote:ten tas oro srauto derintojas tai yra komedijos, turbut kiekvienam ir taip aisku. o vat del to vandenilio, papildomai tiekiamo i varikli, vgtu ant stendo buvo atliekamas bandymas ir buvo gauta, kad ta vandenilio sistema lygiai tokia pat funkcija atlieka kaip ir tas OSD nei sanaudos nepakito degalu, nei variklio galia
Teorijos turi būti pagrindžiamos nors elementariu žinojimu. Kalbant apie vandenilį, tai yra labai paprasta. Jūs galite paduoti dvigubai , trigubai daugiau vandenilio, nei reikėtų tikrojo kuro, nebus jokio sumažėjimo sąnaudų. Nes senasis kuras kaip buvo paduodamas, taip ir lieka, kada yra koreguojamas kuro padavimas, o į jo vietą paduodamas vandenilis, TIK TADA ATSIRANDA REZULTATAS. Kaip tai daroma, JAU REIKIA ŽINOTI, bet VGTŲ, TAI NĖRA SUVOKIAMA. VGTU gali suteikti tik pirmines žinias, ir tai pasenusių arba net klaidingų teorijų. Tai yra mokymo įstaiga, bet ne mokslinis išradėjų klubas ar pan... Jau vien teorija, kad reikia milžiniškos energijos vandeniliui pagaminti, yra daugiau nei netiesa, bet ir labai klaidinga. Aišku, jei gaminti kurenant malkas, tai tada jo...
Apie OSD veikimą juo labiau, iš kur VDTU turi OSD? O apie tai, kad ne visiems automobiliams tinka, tai gi čia jau reikia perskaityti, o ten nemanau, kad to moko...
Taip kad daug nemalam, iš klubo 3 vilniečiams įmontuosim testavimui po OSD mėnesiui. Jei bus automobiliai su automatinėm greičių dėžem, tai bus labai gerai.
Laukiam pasiūlymų, galima ir į pm.