Gaminam 500+ hp
Gaminam 500+ hp
Sakykim kilo noras pasigamint motora su grubiai 500+ ag. Gyvenam lietuvoj tai norim kuo pigiau, kebulas lieka nisano, bet sr motoras kaip ir atpuola nes 4 cil. motoras nemanau kad labai gyvas pasidaro (masina ne dragui) su tokiu galingumu. Tai apsistojam ties 6 cilindrais. Bet kuri motora rinktis (nepulkim i religijas)? Manau geriausi variantai butu 4, tai M50 turbo v.s. 1jz v.s. 2jz v.s. RB. Kainos prasme bent jau mano nuomone pigiausias butu M50, bet kaip del daliu pasiulos ir patikimumo? Ir is vis ko reik M50 motorui kad su nemazu resursu ir mazu galvos skausmu vazinet su tokiu galingumu?
Re: Gaminam 500+ hp
as uz RB buciau linkes, potencialas didelis, dalys salyginai nebrangios ir pasiula nemaza + daug info ka ir kaip. Isivaizduoju kad RB pasiektu 500 ag (ant alkuninio) reiktu lb nedaug, uztektu kaltinuku, purkstuku ir turbos iki ~550 ag
p.s. nors mano manymu ta pati ir is SR galima isspaust nepervarginant jo.
p.s. nors mano manymu ta pati ir is SR galima isspaust nepervarginant jo.
'92 Black N14 GTi
Re: Gaminam 500+ hp
o kdl nera noro tarkim apie v8? tarkim 1uzfe? iskart turi daug torko ko manau kaiptik drifte ir reikia
Re: Gaminam 500+ hp
paskaityk daugiau apie tepimo problemas, bei alkuninio "nusukimus" nuo tepalo pompos. ne viskas taip paprasta, kaip kad tu parashei.ZiGa wrote:as uz RB buciau linkes, potencialas didelis, dalys salyginai nebrangios ir pasiula nemaza + daug info ka ir kaip. Isivaizduoju kad RB pasiektu 500 ag (ant alkuninio) reiktu lb nedaug, uztektu kaltinuku, purkstuku ir turbos iki ~550 ag
p.s. nors mano manymu ta pati ir is SR galima isspaust nepervarginant jo.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Gaminam 500+ hp
yra ir info internete kaip ta beda issprest su tepimu, net neabejoju kad ir cia pamineti varikliai turi savu bedu ir ju sprendimu budu tik reik dometis.
'92 Black N14 GTi
Re: Gaminam 500+ hp
m50 motoras laisvai laikytu tuos 500ag be jokiu viduriu modifikaciju,iskyrus suspaudimo mazinima,net orginali tarpine neparsipucia,be jokiu oringu ar kitu nesamoniu, o su 1 baru iki 400ag laisvai
Re: Gaminam 500+ hp
paziurekit i m50 stokinius stumoklius ir ir suprasi ar aspimoka daryt ji turbo
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: Gaminam 500+ hp
Balsuociau uz RB, del garso . m50 500+ patikimai padaryt nebus pigu. Isvis kas cia per tokie klausimai pas nissanistus
Niokas, nepyk, bet tu biski optimizmo morku uzvalges, papasakok geriau kiek kartu jau ta m20 perrinko ir galvu pakeite ir t.t., kur irgi pagal tave turejo but viskas "laisvai, lengva".
Cia ne 400m pravaziuot reikes, o per kokia treniruote ne viena minute be sustojimo ta ribotuva dauzyt ir kad laikytu. M50 neturi net tepalo radiatoriaus, jau stocka pakaitinus biski kompensatoriai barsket pradeda .. Kompa programuojama statyt rimta (su MS toli nenueisi), kolika rimta gamint nuo 0, chinos nenupirksi, sankaba irgi arba SACHS brangi, arba libanietis (nuomoniu visokiu yra), ACT komplekto uz pora simtu baksu nepaimsi, smagratis 2 masiu, reik 1 iburt ir t.t. Nieko pigaus as cia nematau kazkaip ?
Niokas, nepyk, bet tu biski optimizmo morku uzvalges, papasakok geriau kiek kartu jau ta m20 perrinko ir galvu pakeite ir t.t., kur irgi pagal tave turejo but viskas "laisvai, lengva".
Cia ne 400m pravaziuot reikes, o per kokia treniruote ne viena minute be sustojimo ta ribotuva dauzyt ir kad laikytu. M50 neturi net tepalo radiatoriaus, jau stocka pakaitinus biski kompensatoriai barsket pradeda .. Kompa programuojama statyt rimta (su MS toli nenueisi), kolika rimta gamint nuo 0, chinos nenupirksi, sankaba irgi arba SACHS brangi, arba libanietis (nuomoniu visokiu yra), ACT komplekto uz pora simtu baksu nepaimsi, smagratis 2 masiu, reik 1 iburt ir t.t. Nieko pigaus as cia nematau kazkaip ?
Last edited by Laimis on 26 Aug 2009, 21:41, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Gaminam 500+ hp
As buciau uz 1/2jz, manyciau su tokia galia problemu maziau nei su RB butu. Tik va su pavaru deze kazka reiktu susukt gudraus, nors lygtais sita r154 dar imanoma gauti.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Gaminam 500+ hp
balsuoju uz tai kad nereikia 500hp
Re: Gaminam 500+ hp
m20 ten visai kiti reikalai,ir luzo galvos net ne nuo arkliu,ar dar ko,bet cia nesvarbu jau,daugiau nebelus svarbiausia
o del m50 tai 500ag ant standartiniu viduriu su standartine sankaba m20 smagraciu ir modifikuotu diskatoriu,viskas laikytu,ir tarpines kartoju dar karta niekaip neprasipusi jai viska padarysi teisingai,o ir su stumokliais viskas ten gerai yra gi m52 m54 mtorai ziurejai kada kur ju pirstas stumo?as ziurejai ,na bet jai patinka kaltiniai visoki reiklai litu kibiras,o daryt paciam neydomu tada tyliu,nors tikrai galima daryt normalu daikta uz normalia kaina
o del m50 tai 500ag ant standartiniu viduriu su standartine sankaba m20 smagraciu ir modifikuotu diskatoriu,viskas laikytu,ir tarpines kartoju dar karta niekaip neprasipusi jai viska padarysi teisingai,o ir su stumokliais viskas ten gerai yra gi m52 m54 mtorai ziurejai kada kur ju pirstas stumo?as ziurejai ,na bet jai patinka kaltiniai visoki reiklai litu kibiras,o daryt paciam neydomu tada tyliu,nors tikrai galima daryt normalu daikta uz normalia kaina
Re: Gaminam 500+ hp
stock svaistikliai linksta nuo 500ag, ant betkurio bmw variklio, na gal emkiniai kokie s38 daugiau laiko. beabejo galima eiti jusu keliu, pust tol kol sprogs kazkas, patvarkyt, vel pust, vel laukt, bet zmogus lygtais ne to klause. man tikrai idomu paciam viska darytis, as pats kogero panasiu keliu irgi eiciau, bet tai nera 100%tinis variantas. bmw stumokliu patikek as ciupinejes daug. m52 54 pirstas aukstai stovi nes eiga alkuninio didele ir stumas nuleistas maximaliai zemyn, bet mesos ant karunos irgi maziau. zinoma tai nera blogi stumokliai.Niokas wrote:m20 ten visai kiti reikalai,ir luzo galvos net ne nuo arkliu,ar dar ko,bet cia nesvarbu jau,daugiau nebelus svarbiausia
o del m50 tai 500ag ant standartiniu viduriu su standartine sankaba m20 smagraciu ir modifikuotu diskatoriu,viskas laikytu,ir tarpines kartoju dar karta niekaip neprasipusi jai viska padarysi teisingai,o ir su stumokliais viskas ten gerai yra gi m52 m54 mtorai ziurejai kada kur ju pirstas stumo?as ziurejai ,na bet jai patinka kaltiniai visoki reiklai litu kibiras,o daryt paciam neydomu tada tyliu,nors tikrai galima daryt normalu daikta uz normalia kaina
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Gaminam 500+ hp
kad su mazu galvos skausmu ir M50 vazineti tai turbut reikes 3x daugiau, nei padaryti gyva SR tokiu galingumu.s3Th wrote:Sakykim kilo noras pasigamint motora su grubiai 500+ ag. Gyvenam lietuvoj tai norim kuo pigiau, kebulas lieka nisano, bet sr motoras kaip ir atpuola nes 4 cil. motoras nemanau kad labai gyvas pasidaro (masina ne dragui) su tokiu galingumu. Tai apsistojam ties 6 cilindrais. Bet kuri motora rinktis (nepulkim i religijas)? Manau geriausi variantai butu 4, tai M50 turbo v.s. 1jz v.s. 2jz v.s. RB. Kainos prasme bent jau mano nuomone pigiausias butu M50, bet kaip del daliu pasiulos ir patikimumo? Ir is vis ko reik M50 motorui kad su nemazu resursu ir mazu galvos skausmu vazinet su tokiu galingumu?
Nepamirsk, kad pas visus kitus 6cyl, tai ir detaliu kainos iskarto x1,5 daugiau kainuoja uz papildomus 2 cilindrus.
Su teisingai parinktu turbu bus pakankamai gyva masina, aisku nedyzelis ir naivu butu tiketis, kad jau prie 2500rpm bus 1,8bar
Reiktu gal tikslus siektiek aiskiau nusakyti, pvz:
Max ag: 500 prie xx RPM
Darbinis diapozonas: x000-x000 ROM
naudojimo paskirtis: driftas ar gatve?
tie 500+ ir vazineti su mazai galvos skausmo nedaug derinasi manau
Re: Gaminam 500+ hp
O jei LS1? I civika zhmones tai ideda... Man rodos i S13'a irgi.nrvz wrote: tie 500+ ir vazineti su mazai galvos skausmo nedaug derinasi manau
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Gaminam 500+ hp
taigi parase, kad netiesiai vazineti nori, o reikia kad dar masina ir valdytusikwlw wrote:O jei LS1? I civika zhmones tai ideda... Man rodos i S13'a irgi.nrvz wrote: tie 500+ ir vazineti su mazai galvos skausmo nedaug derinasi manau
Sau
Re: Gaminam 500+ hp
Cia usa suprantu, kad logiska kazka burt, o EU tu LS1 sunkiai rast butu, jei rasi tai kaina manau kosmine bus, o siustis is us tai ir uz siuntima kainuos gerai. O jei jam reik 500ag tai dar tapati LS1 reiks burti.... Tiesiog manau, kad financiskai neapsimoketukwlw wrote:O jei LS1? I civika zhmones tai ideda... Man rodos i S13'a irgi.nrvz wrote: tie 500+ ir vazineti su mazai galvos skausmo nedaug derinasi manau
Sau
Re: Gaminam 500+ hp
na nezinau ar tikrai reikia tu 500+ hp , bet gyvenant realiam pasaulyje kaip del Audi 5cylinder turbo 3B ar ABY su RWD deze ?
Last edited by ZLODEY on 27 Aug 2009, 14:55, edited 2 times in total.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Gaminam 500+ hp
O kodel neziuri i 1UZ? Visam pasauly turi bulletproof reputacija. Be lindimo i vidurius gana daug islaiko. O jei jau lysti i vidurius... Pvz,kad ir cia ->
http://www.lextreme.com/rebuilt.html
http://www.lextreme.com/rebuilt.html
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Re: Gaminam 500+ hp
http://www.supramania.com/forums/showth ... p?t=103767
Cia dar vienas pvz.
1994 jza80
2000 1uz vvti engine
4.0L 11.8:1 naturally aspirated
ITBs, big cams, big pipes
about 420rwhp @ 9500rpm
Cia dar vienas pvz.
1994 jza80
2000 1uz vvti engine
4.0L 11.8:1 naturally aspirated
ITBs, big cams, big pipes
about 420rwhp @ 9500rpm
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE
Re: Gaminam 500+ hp
^Jeigu ta corvette ir yra ZR-1 (kuom kazkodel abejociau) tai pas ja bus iki 405ag stock, bet problema sitoj masinoj netai, kiek ag, o kaip tu LT5 iskasi manualine pavaru deze, ir siaip cia kalba eina apie variklio paruosima, o ne kitos masinos pirkima uz 20k tik tam, kad istraukt motora, zodziu nesiulyk nesamoniu
Re: Gaminam 500+ hp
ir dar OT prie zr-1.kiek teko matyt visi buvo su mechanine greiciu deze.o cia a/t tai daugiau tiketina kad ne zr-1 bus
Re: Gaminam 500+ hp
isivelet i bereikalingas kalbas
sr.. pavargsi su deze, arba iskart rb25 det deze. pati motora galima paspaust, bet ji visa reiks perinkt ir VISKA det nauja (nu tipo bloka galesi palikt), arba strokint arba palikt std alkunini. bet kuriuo atveju 25-35klt.
rb. irgi reiks lyst, tiek daug kiek sr'ui keist nereiks, bet metaliniu darbu daugiau del visu tepimo veju, bet ten nekosmosas, imi ir pasidaro.daliu kalnais, gali pataupydamas nuo rb26 hibridint ir det kai kurias dalis. nera tiek bausu sugimdyt ji, swapas pigus, kartu deze gauni. as skaiciuoju 25klt.
2jz, gud, bet swapas 15klt su mt deze, daliu kainos dideles, toyota oem dalys irgi danguj kainos. patampy ji reiks, ir kaina visteik stos 25klt.
1jz. mano galva pats tinkamiausias variantas. pigus kaip rb25, tepimo problemu nera, galima daugmaz ant standarto sukti tiek. su situo i 22klt gal ir eis lyst.
kainas primetinejau tik daliu, bet mapinimu ir kitu dalyku. perkant naujas isorines periferijos dalis.
sr.. pavargsi su deze, arba iskart rb25 det deze. pati motora galima paspaust, bet ji visa reiks perinkt ir VISKA det nauja (nu tipo bloka galesi palikt), arba strokint arba palikt std alkunini. bet kuriuo atveju 25-35klt.
rb. irgi reiks lyst, tiek daug kiek sr'ui keist nereiks, bet metaliniu darbu daugiau del visu tepimo veju, bet ten nekosmosas, imi ir pasidaro.daliu kalnais, gali pataupydamas nuo rb26 hibridint ir det kai kurias dalis. nera tiek bausu sugimdyt ji, swapas pigus, kartu deze gauni. as skaiciuoju 25klt.
2jz, gud, bet swapas 15klt su mt deze, daliu kainos dideles, toyota oem dalys irgi danguj kainos. patampy ji reiks, ir kaina visteik stos 25klt.
1jz. mano galva pats tinkamiausias variantas. pigus kaip rb25, tepimo problemu nera, galima daugmaz ant standarto sukti tiek. su situo i 22klt gal ir eis lyst.
kainas primetinejau tik daliu, bet mapinimu ir kitu dalyku. perkant naujas isorines periferijos dalis.
Re: Gaminam 500+ hp
bishki vyrai pamirsot apie masinos handlinga ir pan... juk cia bus DAAAAUG svorio priekyje.. RB26 isvis 130kg sunkesnis priekis..
RB25 kiek maziau apie 100kg... toliau nzn kiek sveria mb50 bet irgi ne i nauda tas svoris. Prasides nesamones su motoro stumimu atgal nes nepavaldysi..
Seip as asmenishkai rinkciausi varianta toki:
LS7 visiskai nauja motora su deze is USA.~10-12k $ +parplukdymas iki 1k$
gauni standarte svori zymiai mazesni nei betkoks RB be dezes
505 hp - 640 N·m at 4800 rpm with a 7000 rpm redline
+ galimybe uzsideti chargeri velgi nelendant i vidurius...
V8 7l
RB25 kiek maziau apie 100kg... toliau nzn kiek sveria mb50 bet irgi ne i nauda tas svoris. Prasides nesamones su motoro stumimu atgal nes nepavaldysi..
Seip as asmenishkai rinkciausi varianta toki:
LS7 visiskai nauja motora su deze is USA.~10-12k $ +parplukdymas iki 1k$
gauni standarte svori zymiai mazesni nei betkoks RB be dezes
505 hp - 640 N·m at 4800 rpm with a 7000 rpm redline
+ galimybe uzsideti chargeri velgi nelendant i vidurius...
V8 7l
Re: Gaminam 500+ hp
rb26 sunkesnis, bet darant ji rwd jis atlengveja
o siaip jei jau taip smarkiai tai tomei motorai nera jau taip ir brangu
o siaip jei jau taip smarkiai tai tomei motorai nera jau taip ir brangu