Mazda MX-3 - reik patarimo
Mazda MX-3 - reik patarimo
toks reikalas: panasu, kad panai artimiausiu laiku pirksim mx-3, bet iskilo pasirinkimo dilema - 1.6 16V ar 1.8 V6-24V? (kalba eina apie post-restyling'ini modeli, t.y. nuo '95)
perspektyva - dujos...
man V6 atrodo patrauklesnis pasirinkimas (spoileriai, galiniai diskiniai stabdziai ir "psichologinis efektas" ), bet kyla klausimas, kaip masiniukas reaguos i dujas ir siaip kyla abejoniu del 1.8 V6 eksploatacijos (nors kiek teko ziurinet i-nete, tai lyg ir nesiskundzia zmones tuo varikliuku)
bet kokie patarimai ir pamastymai are welcome
perspektyva - dujos...
man V6 atrodo patrauklesnis pasirinkimas (spoileriai, galiniai diskiniai stabdziai ir "psichologinis efektas" ), bet kyla klausimas, kaip masiniukas reaguos i dujas ir siaip kyla abejoniu del 1.8 V6 eksploatacijos (nors kiek teko ziurinet i-nete, tai lyg ir nesiskundzia zmones tuo varikliuku)
bet kokie patarimai ir pamastymai are welcome
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
mano pana vazineja su mx-3 1.6 16v 1993 su dujom ir nesiskundzia, seip 1.8 ar 2.0 su V6 turetu smagiai suktis tik va kam tai mergai vistiek ramiai vazineja nebent autostradoj biski paspaudziai ir uztenka 1.6 bent jau maniskei, kartais duodu Probe tai ir sako arba sesk pats arba prprasiu ir nebeatiduosiu
1,6 variklis nera kaprizingas.Jis paprastas, elementarus ir pakankamai taupus. 1.8 V6 yra laimes dalykas..Problemu oijojoi kaip pasitaiko...Kiek teko girdet, tai nelabai laiko galvos.Reciau pabyra variklio apacia..Eksplotacija gerokai brangesne (kuras, etc - vis tik V6), srote jo kaina nuo 1,5kLt.
Aisku, tavo pamineti privalumai (spoileruote, disk.stabdziai) turi vertes..
Beje, bent jau 1,6 su dujom sugyvena puikiai (II karta).Apie V6+dujas nelabai ka apskritai girdejau..Tik velgi..jei tiesiogini purskala, tai vel V6...(t.y. kaina dideja ~ 50%).
Aisku, tavo pamineti privalumai (spoileruote, disk.stabdziai) turi vertes..
Beje, bent jau 1,6 su dujom sugyvena puikiai (II karta).Apie V6+dujas nelabai ka apskritai girdejau..Tik velgi..jei tiesiogini purskala, tai vel V6...(t.y. kaina dideja ~ 50%).
Primera GT (P10)
nykujie. su tikslu atrasti vidine pusiausvyra ir savyje surasti "tikraji as" noreciau atsiriboti nuo bet kokiu "sunkiai" igyvendinamu performance sprendimu teikimospade wrote:O neturetu cia islyst Torva ir skanduoti...
bet pasiulyma as visgi pateiksiu: susideliokit prioritetus t.y. leisk merginai sudelioti prioritetus.
manau kad pagrindinis vertinimo kriterijus jai bus ne "(spoileriai, galiniai diskiniai stabdziai ir "psichologinis efektas")" o maintenance costs.
PS: imkit 1.5 civic'a
PSS: 2 spade tiek BPT, tiek kl-ze sioje situacijoje nebutu teisingas sprendimas
PSSS: 2 spade pagarba uz minciu destyma
The wheels of his ....... exploding on the highway like a slug from a .45.
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
dekui visiems pasisakiusiems
ka gi, ko gero teks apsiriboti 1.6... patarimo klausiau, nes automobilio prieziura (ir galimu remontu) teks rupintis ne kam kitam, o man kita vertus, karts nuo karto ir pats matyt vairuosiu ta masiniuka, todel noretusi, kad jis butu smagus vairuoti ir man paciam
Torva, Civic niekaip "nepraeis"... netraukia jos kompaktai, ir ka tu jai padarysi? beje, ar bent isivaizduoji, kiek man pastangu kainavo atkalbet savo mergaite nuo minties isigyti Tigra?
mergaites prioritetas aiskus: masiniukas turi buti savotiskas aukso viduriukas tarp "emocinio patrauklumo" (t.y. patikimo butent jai) ir "racionalumo" (automobilio patikimumas, islaikymo kastai ir pan.)
ka gi, ko gero teks apsiriboti 1.6... patarimo klausiau, nes automobilio prieziura (ir galimu remontu) teks rupintis ne kam kitam, o man kita vertus, karts nuo karto ir pats matyt vairuosiu ta masiniuka, todel noretusi, kad jis butu smagus vairuoti ir man paciam
Torva, Civic niekaip "nepraeis"... netraukia jos kompaktai, ir ka tu jai padarysi? beje, ar bent isivaizduoji, kiek man pastangu kainavo atkalbet savo mergaite nuo minties isigyti Tigra?
mergaites prioritetas aiskus: masiniukas turi buti savotiskas aukso viduriukas tarp "emocinio patrauklumo" (t.y. patikimo butent jai) ir "racionalumo" (automobilio patikimumas, islaikymo kastai ir pan.)
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
ar 323bg 1.6 16v SOHC ar mx-3 1.6 SOHC tai tas pats B
imi 1.6 su tech. tvarkinga masina telpama i 7l mieste pats tokia turejau
o jei da duja imesi tai pamirsi kada is vis reik i degaline uzskt
Beto speju cvekas bus keitesne masine nei mx-3 tai panai noretusi speju konforto labiau nei valinimo, ba cveks 1.5 ar kiek te tikrai tures daugiau nei 88AG
imi 1.6 su tech. tvarkinga masina telpama i 7l mieste pats tokia turejau
o jei da duja imesi tai pamirsi kada is vis reik i degaline uzskt
Beto speju cvekas bus keitesne masine nei mx-3 tai panai noretusi speju konforto labiau nei valinimo, ba cveks 1.5 ar kiek te tikrai tures daugiau nei 88AG
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
Jo, tas variantas turetu buti neblogas. Vis tik masina maza, taip kad normaliom salygom turetu uztekt to variklio. Be to, su tokiu varikliu turetu buti lengviau sugyvent tiek tau/tavo rankoms (jei pats krapstysies), tiek tavo/jusu/jos piniginei..eddie_gt4 wrote:McPie, ieskosim masiniuko nuo 95 m. (t.y. su pakeistu prietaisu skydeliu ir DOHC varikliu (B6D berods) - pas ji eina jau 79 kW/106 AG)
Primera GT (P10)
Ziauriai pawelawau cia parasyt, bet noreciau pasakyt, kad nuo 94 metu ir 1.6 (B6D) jau eina su galiniais diskiniais stabdziais, vaziuoja taip pat kaip 1.5 sohc hcc, kuro valgo ~8L mieste laaaaaaaaaaaabai ramiai vazinejant, kebulo detales tikrai ne is pigiausiu (pvz priekines lempos srote uz vnt ~500 Lt) ir t.t.
Bet vistiek, vaziuoja smagiai, viduj sedet ziauriai malonu, traukia pakankamai, neskaitant kai kuriu bedu budingu (bent kol kas kiek zinau) tik mx-3...
O apie iskylancias problemas nusipirkus masina galit pasiskaitinet is kitu mx-3 savininku patirties http://www.mazdaklubas.lt/forumas/viewtopic.php?t=3573
Tikiuosi labai nepyksit, kad isiterpiau
Bet vistiek, vaziuoja smagiai, viduj sedet ziauriai malonu, traukia pakankamai, neskaitant kai kuriu bedu budingu (bent kol kas kiek zinau) tik mx-3...
O apie iskylancias problemas nusipirkus masina galit pasiskaitinet is kitu mx-3 savininku patirties http://www.mazdaklubas.lt/forumas/viewtopic.php?t=3573
Tikiuosi labai nepyksit, kad isiterpiau
Burn your tires not your soul...
mx-3, B6D, blaze red (94+)...
mx-3, B6D, blaze red (94+)...
Re: Mazda MX-3 - reik patarimo
vazineju su mx-3 1.6 soch tj nelabai telpu i 10 litru bet kaip vaziuojant, ir jie turi viena lb didele beda kiek pazystu vazinejanciu su mx tj ju apsukos pasilusio variklio buna tik apie 400aps/min. na pas mane siek tiek sport variantas ir dar pinigai dedami i ji tj benzino ims ir dar daugiau
mx3klubas mx-3.lt
mazda mx-3 1.8 dohc16v i4 GRSi
mazda mx-3 1.8 dohc16v i4 GRSi
Re: Mazda MX-3 - reik patarimo
tokio tipo pasisakymais geriau y http://forum.mx-3.lt/index.php o shita sena tema palik.
83' FB 12A
95' BA 1.5
03' GG 2.0 TD
95' BA 1.5
03' GG 2.0 TD