taigi pradėkim nuo to, kad buvo pradėjus leist galvos tarpinė tepalą pro šoną. Buvo nuimta galva, išvežta perrinkti, šlifuoti. Sudėtos naujos vožtuvų gumelės, vožtuvai šlifuoti, pritrinti, pakeistos kreipiančiosios. Surinkus viską (pastaba, pas mane sudėti tu išmetimo velenai, t.y. įsiurbimo fazės prailgintos), įdėjus varinę galvos tarpinę - pradėjo šalta dūmint (pradžioj truputį mėlyno dūmo, tada daug kondensatinio dūmo). Kol nepašyla motoras - springsta kuru, nevažiuoja iki 4k RPM. Užspaudus gazą stipriau spjaudosi mėlynai juodu dūmu. Juodas, aišku dėl kuro perpylimo. Mėlynas - tepalas. Bet iš kur? Anksčiau nedegino.
Pirma galvojom, kad vožtuvų gumelės lievai sudėtos. Perdėjo meistrai (buvo sudėtos visos skirtos išmetimui, tai sudėjo kaip priklauso). Problema išliko. GRC (kurie tvarkė galvą) sako, kad sudėjus galvą, varinę tarpinę ir suveržus viską galėjo išsikreipti stūmoklių gilzės ir pasidaryt minimali elipsė, dėl ko praleidžia tepalą tepaliniai žiedai. Kitas variantas, kad dėl sandarios galvos tiesiog žiedai neatlaikė. Bet realiai ar gali taip būt? Nes tada po kiekvienos galvos tarpinės keitimo visiem tas pats praktiškai būtų.
Kas liečia kurą - sliekų ieškom ties degimu/liamda/purškalais, gal kažkas ne taip.
Kas liečia tepalus - gal turit minčių kame bėdos gali būt? Mano mieste Leak-Down testų niekas nedaro, tai kaip ir problema. Pradžioj sakė mėgins kompresiją matuot ir žiūrėt kas darosi. Jau taip nesinori kapitaliai perrinkinėt bloko...
Laukiu pasvarstymų
