smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?
smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?
gal kas domejosi ir zino? pas mania 2.0 FE (senas 626 coupe)
vis turiu visokiu svajuko dramblioniu apie KL 2.5 V6
tai vat kol man vaikui nepasakysit kad tai neimanoma tol nenustosiu naktimis nemiegoti )
vis turiu visokiu svajuko dramblioniu apie KL 2.5 V6
tai vat kol man vaikui nepasakysit kad tai neimanoma tol nenustosiu naktimis nemiegoti )
Re: smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?
na su ikerlimu i K serijos variklius turincius auto prob nera. Del ikelimu i F serija.... na siaip viskas imanoma. jei juos i BG kebulus sukisa.....Košakas wrote: tai vat kol man vaikui nepasakysit kad tai neimanoma tol nenustosiu naktimis nemiegoti )
deja tik tiek
The wheels of his ....... exploding on the highway like a slug from a .45.
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
blemba nu gal apsijuoksiu bet tiek to:spade wrote:Gal geriau probe turbo variklio paieshkot?
Klausimas ar F2T turi hidrokompensatorius?
Pagrindines bėda su 2,0 dohc varikliais kurie šiaip būtų realiausi pretendentai yra tai kad 90-ų metų variklio su sveikais kompensatoriais ieškot turbūt būtų pernelyg optimistiška, o vienas toks kainuoja 100 lt, taigi pakeisti visus - 1600 vien tik už detales, variantas atkrenta.
Kaip su F2T, ar nebus dar daugiau bėdų su negyva turbo ar pan... Kokios specifinės šių variklių problemos?
Kokios darbų kainos reiktų tikėtis perkeliant 2,2 turbo i 2,0 karbiuratoriaus vieta.
Tai kaip su probe kompensatoriais? Ar klaksi?GiedriuZ wrote:Taip, F2T variklis turi hidrokompensatorius. Kita vertus, kiek pamenu pas tave ta labai sena mazda (GC kebulas lygtais), tai ar ne paprasciau butu tiesiog imti ir pribrendus reikalui pakeisti masina? Neisizeisk tik, sakau kaip as daryciau jei buciau tavo vietoje..
šiaip čia amžina dilema ar pataupyti ir nusipirkti keliais metais naujesne stokinę mašiną kuriai neliks pinigų nieko patobulint ar už tuos pinigus pasidaryti šiokį tokį ekskliuzyva. Beje iš naujesnių mazdu nelabai matau kažką verto demesio ir prieinamo... mx-6 92-u metų? tai kad irgi jau sena
o gal geriausia išeitis už pusę ar net trečdali svajonių kainos pasidaryti kapitalinį varikliui beigi mažus patobulinimus...
vat as vieno dalyko nesuprantu... kaip galima prisiristi prie vienos automobilio markes.... tu aplinkui apsidairyk. suzinok ko nori, ir rinkis is visos gamos: japan, german, french, italy ar net american.... wtf is the problem. o tau siulau susirast s13 pasidaryt remonta, metus pavazinet su stock ir mokytis vairuot ji, tada jau galesi pradet tunint kaip rwd su 160 arkliu + gera pakaba bus kaip tik geras pirmas laiptelis lipant i performance and handling boksta. thats all.Košakas wrote:šiaip čia amžina dilema ar pataupyti ir nusipirkti keliais metais naujesne stokinę mašiną kuriai neliks pinigų nieko patobulint ar už tuos pinigus pasidaryti šiokį tokį ekskliuzyva. Beje iš naujesnių mazdu nelabai matau kažką verto demesio ir prieinamo... mx-6 92-u metų? tai kad irgi jau sena
..
tuo labiau zaist su fwd auto ir dar mazda, visai neidomu. Butu rwd tada dar suprasciau. Taigi geriau aplamai auto keisti ir i kokia toliau nuo mazdos (jeigu awd nemineti)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design