smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?

323 GTX, GTR; 626 turbo; RX-7; MX-5 etc performance modeliai (taip pat Ford Probe bei kiti Ford modeliai, kurie shiaip jau yra Mazdos ;) ).
Post Reply
User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?

Post by Košakas »

gal kas domejosi ir zino? pas mania 2.0 FE (senas 626 coupe)
vis turiu visokiu svajuko dramblioniu apie KL 2.5 V6
tai vat kol man vaikui nepasakysit kad tai neimanoma tol nenustosiu naktimis nemiegoti :))

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Gal geriau probe turbo variklio paieshkot?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Torva
Posts: 617
Joined: 28 Jan 2004, 22:40
Location: Vilnius

Re: smarkiai skirias F ir K serijos varikliai?

Post by Torva »

Košakas wrote: tai vat kol man vaikui nepasakysit kad tai neimanoma tol nenustosiu naktimis nemiegoti :))
na su ikerlimu i K serijos variklius turincius auto prob nera. Del ikelimu i F serija.... na siaip viskas imanoma. jei juos i BG kebulus sukisa.....
deja tik tiek
The wheels of his ....... exploding on the highway like a slug from a .45.
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine

User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

Post by Košakas »

spade wrote:Gal geriau probe turbo variklio paieshkot?
blemba nu gal apsijuoksiu bet tiek to:

Klausimas ar F2T turi hidrokompensatorius?
Pagrindines bėda su 2,0 dohc varikliais kurie šiaip būtų realiausi pretendentai yra tai kad 90-ų metų variklio su sveikais kompensatoriais ieškot turbūt būtų pernelyg optimistiška, o vienas toks kainuoja 100 lt, taigi pakeisti visus - 1600 vien tik už detales, variantas atkrenta.
Kaip su F2T, ar nebus dar daugiau bėdų su negyva turbo ar pan... Kokios specifinės šių variklių problemos?
Kokios darbų kainos reiktų tikėtis perkeliant 2,2 turbo i 2,0 karbiuratoriaus vieta.

User avatar
GiedriuZ
Posts: 156
Joined: 01 Nov 2003, 15:53

Post by GiedriuZ »

Taip, F2T variklis turi hidrokompensatorius. Kita vertus, kiek pamenu pas tave ta labai sena mazda (GC kebulas lygtais), tai ar ne paprasciau butu tiesiog imti ir pribrendus reikalui pakeisti masina? Neisizeisk tik, sakau kaip as daryciau jei buciau tavo vietoje..

User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

Post by Košakas »

GiedriuZ wrote:Taip, F2T variklis turi hidrokompensatorius. Kita vertus, kiek pamenu pas tave ta labai sena mazda (GC kebulas lygtais), tai ar ne paprasciau butu tiesiog imti ir pribrendus reikalui pakeisti masina? Neisizeisk tik, sakau kaip as daryciau jei buciau tavo vietoje..
Tai kaip su probe kompensatoriais? Ar klaksi?

šiaip čia amžina dilema ar pataupyti ir nusipirkti keliais metais naujesne stokinę mašiną kuriai neliks pinigų nieko patobulint ar už tuos pinigus pasidaryti šiokį tokį ekskliuzyva. Beje iš naujesnių mazdu nelabai matau kažką verto demesio ir prieinamo... mx-6 92-u metų? tai kad irgi jau sena

o gal geriausia išeitis už pusę ar net trečdali svajonių kainos pasidaryti kapitalinį varikliui beigi mažus patobulinimus...

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

Košakas wrote:šiaip čia amžina dilema ar pataupyti ir nusipirkti keliais metais naujesne stokinę mašiną kuriai neliks pinigų nieko patobulint ar už tuos pinigus pasidaryti šiokį tokį ekskliuzyva. Beje iš naujesnių mazdu nelabai matau kažką verto demesio ir prieinamo... mx-6 92-u metų? tai kad irgi jau sena
vat as vieno dalyko nesuprantu... kaip galima prisiristi prie vienos automobilio markes.... tu aplinkui apsidairyk. suzinok ko nori, ir rinkis is visos gamos: japan, german, french, italy ar net american.... wtf is the problem. o tau siulau susirast s13 :) pasidaryt remonta, metus pavazinet su stock ir mokytis vairuot ji, tada jau galesi pradet tunint :) kaip rwd su 160 arkliu + gera pakaba bus kaip tik geras pirmas laiptelis lipant i performance and handling boksta. thats all.
..

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

tuo labiau zaist su fwd auto ir dar mazda, visai neidomu. Butu rwd tada dar suprasciau. Taigi geriau aplamai auto keisti ir i kokia toliau nuo mazdos :) (jeigu awd nemineti) :wink:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
Košakas
Posts: 135
Joined: 18 Jan 2005, 21:41

Post by Košakas »

iech... ne prisirišime bėda.... paprasčiausiai kitos markės kurios man imponuoja yra kurkas brangesnės :)

reik pradėt taupyti mx-5'am - lengvas sportiškas rodsteris, galu varomu, svorio paskirstymas 50/50 vienas tobuliausiu valdymo požiūrių savo laikų aparatukas :)

User avatar
meemyself
Posts: 711
Joined: 06 Apr 2005, 22:52
Location: Vilnius

Post by meemyself »

ar ne geriau rx-7? :wink:

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

meemyself wrote:ar ne geriau rx-7? :wink:
Zinai kur arciausiai rx-7 servisas?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Vista :P

Post Reply