Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Ismetimas isore 70,vidus 66,ir pasipriesinimo pakankamai palikta,viskas paskaiciuota,zinojau kad per laisvas bus cherovai,tiesiog stokinis buvo supuves,tai paskaiciavau,kad det koky turgu tas pats gaunasi,ka nauja paciam pasidaryt
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
fale postas
Last edited by simioras on 07 Dec 2009, 23:48, edited 1 time in total.
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Sunkoka su matematika? Siaip sienele 2mm gaunasisimioras wrote:4mm sienele ?kiek jis sveria ir is kokio cia kanaleikos vamzdzio Duodat hebra....
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
ai nu jo
sorry
sorry
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
O snekant apie diametra, tai tikrai 70 labai perdaug. Tokios galios varikliui, matyt, apie 50mm butu tinkamiausias ismetimas.
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Cia su atsarga, po to kai atsiras pinigu, bus turbo, stand-alone ir daug AGgess wrote:O snekant apie diametra, tai tikrai 70 labai perdaug
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
nepaveš jis to vamzdžio
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Andriau, susitiksim kada, pasivėžinsim ir suprasi, kad tas turbovariantas yra gerokai pranašesnis už atmo. Nepyk, bet visi tau sako, kuria kryptim eiti labiau apsimoka - iš šito motoro kaip atmosferiko kažko labai doro nepadarysi be gerokai didesnių sumų, nei esi pasirengęs sukišt.
Da best way geram performansui - turbo + megasquirt. Protingai darant (neskubant ir žinant, kur pigiau ir geriau), sutilpsi į kokius 2,5k Lt. Net stūmoklių nereik pirkt, suspaudimo laipsnis - 9,2. Pučiau 0,6, kiekvienam išvažiavime į miestą redlainus mato, prieš pat slalomą vienam aerodrome pamečiau mbc varžtą ir taip wastegate aktuatorius visiškai nebematė slėgio - pūtė kiek eina. Atlaksčiau slalomą su > 1 bar ir nieko.
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).
Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo
Da best way geram performansui - turbo + megasquirt. Protingai darant (neskubant ir žinant, kur pigiau ir geriau), sutilpsi į kokius 2,5k Lt. Net stūmoklių nereik pirkt, suspaudimo laipsnis - 9,2. Pučiau 0,6, kiekvienam išvažiavime į miestą redlainus mato, prieš pat slalomą vienam aerodrome pamečiau mbc varžtą ir taip wastegate aktuatorius visiškai nebematė slėgio - pūtė kiek eina. Atlaksčiau slalomą su > 1 bar ir nieko.
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).
Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
O Crayzo turbo F-ke dar gyva?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Nope, prieš kokius dvejus su viršum metų pradegė stūmoklis - padarė kapitalinį, sutvarkė viską ir tik praėjus apkatkei po kiek laiko stūmoklis pradegė dar kartą. Tuomet nupirko paprastą GT variklį, įdėjo (visa kita paliko nuo turbo setup'o) ir pardavė mašiną kitam žmogui. Taip sakant, iš tos mašinos dabar kitas žmogus daro tvarkingą atmo (dailydrive, nes kita jo mašina - F/I efkė).Conan wrote:O Crayzo turbo F-ke dar gyva?
- Andrius_GT
- Posts: 78
- Joined: 29 May 2009, 22:41
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
saukstai zinau variavau as su Laurio B6T sededamas keleivio vietoje. vaziuoja sauniai. turiu as GT4 kuri vaziuoja dar geriau. ir turi tuos ~200+ arklio ir AWD.saukstas wrote:Andriau, susitiksim kada, pasivėžinsim ir suprasi, kad tas turbovariantas yra gerokai pranašesnis už atmo. Nepyk, bet visi tau sako, kuria kryptim eiti labiau apsimoka - iš šito motoro kaip atmosferiko kažko labai doro nepadarysi be gerokai didesnių sumų, nei esi pasirengęs sukišt.
jei jau taip visi siulot deti turbo. issiaiskinkit man del dezes.
pastacius B6D vaiklio deze ant B6T po poros menesiu ja istaske skylem lyg kalasu prasinesus.
kiek zinau xtrimas is Efkiu jau ~9 dezes yra su BPT sulauzes.
kaip blokiruotes klausimas?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206
Tel nr. 867111206
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
9 dezes? wow. bent jau mums tai nesigyre taip garasiai . Ten tos dezes tikrai taip nelusta. Nu gal ir teks pakeisti karta i metus ar du, ziurint kaip vazinesi, bet juk ir ta deze ne karve kainuoja. O beje su kokia tu ten laurio B6T vaziavai? Ne su Pusnim kartais?
- Andrius_GT
- Posts: 78
- Joined: 29 May 2009, 22:41
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
mx3 baltas is mx3 klubo.predi wrote: O beje su kokia tu ten laurio B6T vaziavai? Ne su Pusnim kartais?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206
Tel nr. 867111206
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Jei daryt, tai tada rimčiau - tos pačios B6D dėžės tau ir su BP N/A motoru nelaikys, ypač jei, kaip sakai, padalyvausi slalomuose ar panašiai. Taigi problemą dėl dėžės visvien reikės spręsti.
Asmeniškai mano patirtis sako visai ką kitą - ir padalyvauju "kiemo" varžybėlėse, ir šiaip nepensininkiškai važinėju, bet per 3-4 metus nesulaužiau nė vienos dėžės. Jei su kažkuo sustoju pasimatuot ir tas kažkas turi potencialo mane aplenkt, pavaras jungiu neatleisdamas akseleratoriaus pedalo. Praktiškai visą tą laiką atlaksčiau su viena ir ta pačia dėže tik skirtinguose kėbuluose, o paskutinius metus dargi su turbo setupu. Jau jaučiasi, kad sinchrai pavargę (downshift'inant į antrą bėgį), bet tą išsprendžia heel&tow.
Siūlyčiau geriau rinktis BP dėžę (bet tik senesnę - nuo BG efkės, G serijos, nes F serijos dėžės yra silpnesnės bei ilgesnių pavarų). Iškart atsivers galimybė dėtis didesnius stabdžius nuo BG GT efkės, nes vienaip ar kitaip panaudosi jos pusašius bei stupicas su stabdžiais.
Xtrimas su turbo setup'u sulaužė vieną dėžę, o ir tą pačią - žiemą slalome ant dangos, kurios dalis buvo ledas, o dalis - plikas asfaltas. Kitos 2-3-max 4 dėžės sulaužytos dar anksčiau, kai važinėjo su N/A BP motoru ir lakstė lėtuose slalomuose (kaip aš jų nemėgstu ).
Blokiruotės klausimas lygiai taip pat nesisprendžia su BP motoro dėže, kaip ir su B6D - pasiūlos nėra, o jei yra, tai neprotingom kainom, taigi nieko nepraloštum. Bet kuriuo atveju daugiau šansų rasti blokiruotę BP dėžei, nei B6D.
Asmeniškai mano patirtis sako visai ką kitą - ir padalyvauju "kiemo" varžybėlėse, ir šiaip nepensininkiškai važinėju, bet per 3-4 metus nesulaužiau nė vienos dėžės. Jei su kažkuo sustoju pasimatuot ir tas kažkas turi potencialo mane aplenkt, pavaras jungiu neatleisdamas akseleratoriaus pedalo. Praktiškai visą tą laiką atlaksčiau su viena ir ta pačia dėže tik skirtinguose kėbuluose, o paskutinius metus dargi su turbo setupu. Jau jaučiasi, kad sinchrai pavargę (downshift'inant į antrą bėgį), bet tą išsprendžia heel&tow.
Siūlyčiau geriau rinktis BP dėžę (bet tik senesnę - nuo BG efkės, G serijos, nes F serijos dėžės yra silpnesnės bei ilgesnių pavarų). Iškart atsivers galimybė dėtis didesnius stabdžius nuo BG GT efkės, nes vienaip ar kitaip panaudosi jos pusašius bei stupicas su stabdžiais.
Xtrimas su turbo setup'u sulaužė vieną dėžę, o ir tą pačią - žiemą slalome ant dangos, kurios dalis buvo ledas, o dalis - plikas asfaltas. Kitos 2-3-max 4 dėžės sulaužytos dar anksčiau, kai važinėjo su N/A BP motoru ir lakstė lėtuose slalomuose (kaip aš jų nemėgstu ).
Blokiruotės klausimas lygiai taip pat nesisprendžia su BP motoro dėže, kaip ir su B6D - pasiūlos nėra, o jei yra, tai neprotingom kainom, taigi nieko nepraloštum. Bet kuriuo atveju daugiau šansų rasti blokiruotę BP dėžei, nei B6D.
- Andrius_GT
- Posts: 78
- Joined: 29 May 2009, 22:41
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
tai va jau prasideda, reikia BP dezes , reik BP stupisu, granatu, pusasiu, suportu.
o kaip spidometras pas 323BG mechaninis o pas pas mx3 B6D elektorninis
o kaip spidometras pas 323BG mechaninis o pas pas mx3 B6D elektorninis
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206
Tel nr. 867111206
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
taip, bet šituo atveju bus tikras tolkas, o N/A atveju - net netikro tolko nelabai busAndrius_GT wrote:tai va jau prasideda, reikia BP dezes , reik BP stupisu, granatu, pusasiu, suportu.
o kaip spidometras pas 323BG mechaninis o pas pas mx3 B6D elektorninis
BP variklis pats savaime, kad ir N/A, būtų galingesnis, o tai jau reikalauja atitinkamų stabdžių (mazda silpniausiems variantams jų pagailėdavo). Nori didesnių stabdžių - upgreidas kaip tik sutampa su tuo, ko reiktų norint naudot BP dėžę
spidometro klausimas išsprendžiamas lengvai - 323F BA kėbulo spidometras yra elektroninis, į dėžę vietoj spidometro troso sukasi daviklis. Jei B6D daviklis netiks (o gali ir tikt), tai tiks 323F BA BP variklio dėžės daviklis
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Gerbiamasai, palygink dar pravodkes fyskes, nes gali netikt BG fyskes su visais kitais agregatais nuo MX3... Man, kaip visiskai nedraugaujanciam su elektra, sitas reikalas pakainavo 600 Lt
- Andrius_GT
- Posts: 78
- Joined: 29 May 2009, 22:41
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
nu tas negrecia nes visa pravodke yra nuo BP variklio. ir kompas ir viskas
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206
Tel nr. 867111206
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Ta prasme jau pas tave masinoj yra kompas ir pravodke nuo BP?
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Matas turi omenyje variklio skyriaus pravodkės sujungimą su salono pravodke.
VISA pravodkė, skirta varikliui, jungiasi su likusia automobilio elektros dalimi (prietaisų skydeliu, etc.) TIK per 2 vietas - laidas į saugiklinę po kapotų (1) ir maža fyškutė prie ecu. Gal dar 6 laideliai (ir beveik neabejoju, kad viskas ten sutaps). Pusvalandis su manualu ir 15 minučių su lituokliu rankose bei lydmetaliu dantyse
VISA pravodkė, skirta varikliui, jungiasi su likusia automobilio elektros dalimi (prietaisų skydeliu, etc.) TIK per 2 vietas - laidas į saugiklinę po kapotų (1) ir maža fyškutė prie ecu. Gal dar 6 laideliai (ir beveik neabejoju, kad viskas ten sutaps). Pusvalandis su manualu ir 15 minučių su lituokliu rankose bei lydmetaliu dantyse
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
sportiniai veleneliai duoda tikrai dideli efekta, bet aisku tenka nusivilti, nes is tokio atmosferiko neisspausi 400+ ag kaip dauguma cia tikisi matosi. sankabai nusukt tikrai uzteks siu modu
tai tik vienkartini dyno ir laikyssaukstas wrote:
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).
Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
Efektą duoda, bet reiktų taipogi nepamiršt, kad jie tokio efekto kaip sraigius neduos nors ir į sieną beldžiantidentity wrote:sportiniai veleneliai duoda tikrai dideli efekta, bet aisku tenka nusivilti, nes is tokio atmosferiko neisspausi 400+ ag kaip dauguma cia tikisi matosi. sankabai nusukt tikrai uzteks siu modu
tai tik vienkartini dyno ir laikyssaukstas wrote:
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).
Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo
Dėl laikymo - darsyk pasikartosiu - miatose eina identiškas motoras (skiriasi galva truputį, bet tik truputį; taipogi - stūmokliai yra tokio pat arba didesnio suspaudimo laipsnio, priklausomai nuo automobilio išleidimo metų). Su tokiu motoru chebra Amerikoj (oktano nepamirškit ) sėkmingai atsisuka 250-300 arklio ir duodasi žieduose žudydami paršus.
Apie sankabą reikia galvot tada, kai ją nusuki o šiaip - daugeliui rimtų pirkinių yra ghetto mod'ai, leidžiantys išsisukt nuo didelių sumų išleidimo, bet patrumpinantys niekam nereikalingą modlistą. Tas galioja ir sankabai - kokie 350 Lt ir 250 ag laikys kaip uoga. Daugiau ant fwd ir nereikia.
- saimonazzz
- Posts: 214
- Joined: 14 Sep 2008, 23:58
- Location: Kaunas
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
idomu kuo galva skiriasi nes kai ieskojau stumokliu ir kitu sh B6T varikliui, tai beveik visos detales kurias radau skirtos miatos varikliui. kolektoriu tarpines irgi vienodos, tik nuo 94 metu miatu nebetie motorai, o senuosius tai puse amerikos uzsipute
tikslas yra, belieka jo siekti...
ratlankiu restauravimas, palangiu poliravimas
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=13813
https://www.facebook.com/SwCustomWheelRefinishing
ratlankiu restauravimas, palangiu poliravimas
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=13813
https://www.facebook.com/SwCustomWheelRefinishing
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
B6T paskirstytojas kitoks kiek pamenu. norint B6T galva maut i miatos kebula tai remiasi firewall'a.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis
B6D paskirstytojas elektroninis, B6T - mechaninis. Dargi B6T ankstinimas / vėlinimas reguliuojamas mechaniškai vakuumuard wrote:B6T paskirstytojas kitoks kiek pamenu. norint B6T galva maut i miatos kebula tai remiasi firewall'a.