ST185 Turbinos problemos
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
ST185 Turbinos problemos
Butu smagu isgirsti protingu zmoniu nuomone kas galetu buti mano ST185. Zodziu turba kol saltas variklis pucia kaip priklauso, kai tik ikaista iki darbines temperaturos nebepucia, sumontuota boost gauge papildomai. Tad jei tiketi tuo davikliu kuris imontuotas i automobilio prietaisu skydeli tai ji pucia idealiai bet kokiai variklio temperaturai esant. Zodziu uzlinksta iki pat galo, taciau boost gauge rodo visai ka kita, praktiskai 0 bar 1,2 pavaromis o iki 0,3 bar uzkyla pakankamai letai ir sunkiai Vaziuojant 3,4,5 pavara taip pat jauciasi kad masina nebetraukia, kai variklis pasiekia darbine temperatura. Kas keisciausia dumo nemeta, taciau slangos ir intercooleris slapios nuo tepalo. Kokie pasiulymai, pamastymai?
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
standartiskai: is pradziu zvakes, kuro pompa.grigarasas wrote:Butu smagu isgirsti protingu zmoniu nuomone kas galetu buti mano ST185. Zodziu turba kol saltas variklis pucia kaip priklauso, kai tik ikaista iki darbines temperaturos nebepucia, sumontuota boost gauge papildomai. Tad jei tiketi tuo davikliu kuris imontuotas i automobilio prietaisu skydeli tai ji pucia idealiai bet kokiai variklio temperaturai esant. Zodziu uzlinksta iki pat galo, taciau boost gauge rodo visai ka kita, praktiskai 0 bar 1,2 pavaromis o iki 0,3 bar uzkyla pakankamai letai ir sunkiai Vaziuojant 3,4,5 pavara taip pat jauciasi kad masina nebetraukia, kai variklis pasiekia darbine temperatura. Kas keisciausia dumo nemeta, taciau slangos ir intercooleris slapios nuo tepalo. Kokie pasiulymai, pamastymai?
po to sugryzk
..
Re: ST185 Turbinos problemos
O kiek pucia ant salto motoro?
Siaip gal visai ne ten pajungta matuokle
Cia reikia ir slegio nutekejimus suziureti ir pan., bet jei slapios zarnos viduj, tai turbinkei p*zda arba motorui...
p.s. Bet ir proto reikia tureti pusti ant salto motoro
Siaip gal visai ne ten pajungta matuokle
Cia reikia ir slegio nutekejimus suziureti ir pan., bet jei slapios zarnos viduj, tai turbinkei p*zda arba motorui...
p.s. Bet ir proto reikia tureti pusti ant salto motoro
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Zvakes naujos sudetos Denso, kuro pompa isidejau nuo audi MC variklio. Manau pucia kaip priklauso, nes pries tai buvo walbro tai trukciojo. Pakeiciau nebetrukcioja. varikliui matavau kompresija, visuose po 12 rodo. O seip tai niekas jos saltos negrezia, tiesiog pastebjau kad salta vaziuoja geriau. boost gauge montavau pagal manuala, taip kad nemanau kad kazka ne taip pajungiau.Minde_Kei wrote:standartiskai: is pradziu zvakes, kuro pompa.grigarasas wrote:Butu smagu isgirsti protingu zmoniu nuomone kas galetu buti mano ST185. Zodziu turba kol saltas variklis pucia kaip priklauso, kai tik ikaista iki darbines temperaturos nebepucia, sumontuota boost gauge papildomai. Tad jei tiketi tuo davikliu kuris imontuotas i automobilio prietaisu skydeli tai ji pucia idealiai bet kokiai variklio temperaturai esant. Zodziu uzlinksta iki pat galo, taciau boost gauge rodo visai ka kita, praktiskai 0 bar 1,2 pavaromis o iki 0,3 bar uzkyla pakankamai letai ir sunkiai Vaziuojant 3,4,5 pavara taip pat jauciasi kad masina nebetraukia, kai variklis pasiekia darbine temperatura. Kas keisciausia dumo nemeta, taciau slangos ir intercooleris slapios nuo tepalo. Kokie pasiulymai, pamastymai?
po to sugryzk
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
bet tai jei gamyklinis rodo kad pucia normaliai, o aftermarket rodo kad nepucia tai ka as zinau... gal visgi bedos su nauja matuokle? o del netraukimo kai silta tai velgi, kaip suprasti? cia skamba kaip valyt ir nevalyt. valyt tai kai ant zvyro 100 daro per 3,5, visa kita nyvalyt.
saltam paskui siltam varikliui paciupinek zarna, kieta ar ne. o siaip berk turba ir ziurek is kur tepalas, beje valgo tepala (nu turetu)?. ilgai nevaziuosi jei toliau taip.
saltam paskui siltam varikliui paciupinek zarna, kieta ar ne. o siaip berk turba ir ziurek is kur tepalas, beje valgo tepala (nu turetu)?. ilgai nevaziuosi jei toliau taip.
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Keisciausia kad tepalo tai nevalgo ir dumo nemeta, na nuvaziuota dar tik 3 tukst. km bet tepalo nei kiek nesumazejo. Dar vienas keistas dalykas pastebetas kad uzkurus salta auto tepalo lempute negesta dar kokias 3,4 sekundes. Po to viskas normaliai, gal sakau laikas ir vel keisti tepalus ir filtra, nors pries 3 tukst km keisti buvo. Supyliau pusiau sintetinius ir ne pacius brangiausius, galvoju gal cia beda.Apex wrote:bet tai jei gamyklinis rodo kad pucia normaliai, o aftermarket rodo kad nepucia tai ka as zinau... gal visgi bedos su nauja matuokle? o del netraukimo kai silta tai velgi, kaip suprasti? cia skamba kaip valyt ir nevalyt. valyt tai kai ant zvyro 100 daro per 3,5, visa kita nyvalyt.
saltam paskui siltam varikliui paciupinek zarna, kieta ar ne. o siaip berk turba ir ziurek is kur tepalas, beje valgo tepala (nu turetu)?. ilgai nevaziuosi jei toliau taip.
O del valinimo tai gal nebeburkim, zinau kaip turi vaziuoti ir tai akivaizdu kad nevaziuoja, ir slegio matuokle cia tikrai ne pievas rodo.
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
Kad tas gamyklinis boost gaugas tik del vaizdo, arba rodo arba ne, net padalu normaliu ant jo nera. Tepalo shlangose ten pas tave nenormaliai, bet nesuprantu, kaip tau jis niekur nedingsta, per 3kkm tikrai turejai sudegint kazkiek...
Ausinimo skyscio temperatura stabili visalaika? Turbonos ashele klibinai, kas jaucias?
Ir visgi manau kad turbina tau tikrai nebeuzpucia.
Ausinimo skyscio temperatura stabili visalaika? Turbonos ashele klibinai, kas jaucias?
Ir visgi manau kad turbina tau tikrai nebeuzpucia.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Tai vat kad tepalas niekur nedingsta ir su vandens temperatura jokiu problemu tikrai neturiu, viskas normoje. Na tik tepalo lempute uzgesta po kokiu 3,4 sekundziu uzkurus salta varikli. Vat tik niekaip nesuprantu Minde_kei parasyma kuro siurblys, prie ko cia turbos uzputimas ir kuro siurblys? Seip jis kazko irgi pradejo garsiau dirbti nei kad kai tik idejau, nors gal tik taip atrodo. Svarbu kad netrukcioja kaip anksciau su senu siurbliu. Panasu kad teks lupt turba, bet kai nezinai tikrosios priezasties tai kazkaip nelabai norisi investuoti piginu ir neaisku rezultata tureti.Sheikhas wrote:Kad tas gamyklinis boost gaugas tik del vaizdo, arba rodo arba ne, net padalu normaliu ant jo nera. Tepalo shlangose ten pas tave nenormaliai, bet nesuprantu, kaip tau jis niekur nedingsta, per 3kkm tikrai turejai sudegint kazkiek...
Ausinimo skyscio temperatura stabili visalaika? Turbonos ashele klibinai, kas jaucias?
Ir visgi manau kad turbina tau tikrai nebeuzpucia.
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
imho turba neprieko, o kad vidiniai vamzdziai apsitepalave, tai manau bole mene - norma. tik priklauso nuo kiekio... ar pasidenge plevele ar bega upeliais.
neuzpucia imho del 2 priezasciu:
1. neuzdegamas laiku misinys(zvakes, laidai, degimo kampas)
2. nepaduodama kuro (pasikeitus darbinei temperaturai, misinio sudetis pasikeicia, gal kompas koki knocka jaucia? bbz. nors limp rezimas berots pas celica biski daugiau nei 0,3)
o kad ir turba rys tepalus, vistiek numynus tapke pus kaip turi but
neuzpucia imho del 2 priezasciu:
1. neuzdegamas laiku misinys(zvakes, laidai, degimo kampas)
2. nepaduodama kuro (pasikeitus darbinei temperaturai, misinio sudetis pasikeicia, gal kompas koki knocka jaucia? bbz. nors limp rezimas berots pas celica biski daugiau nei 0,3)
o kad ir turba rys tepalus, vistiek numynus tapke pus kaip turi but
..
Re: ST185 Turbinos problemos
Pas mane degimas buvo is lempos -40 ir px, pute kiek prasiau
Tepalu pas grigarasa shlangose be proto, teka upeliais, tik kazkaip nesurishu kodel viskas nutashkyta net iki oro matuokles. Buvom uzdeje mano matuokle pabandymui, tai po ~2km pravaziavimo, mano shvari matuokle plauke tepaluose. Ar cia ish alsuoklio varo litrais, ziedai nelaiko.
Tepalu pas grigarasa shlangose be proto, teka upeliais, tik kazkaip nesurishu kodel viskas nutashkyta net iki oro matuokles. Buvom uzdeje mano matuokle pabandymui, tai po ~2km pravaziavimo, mano shvari matuokle plauke tepaluose. Ar cia ish alsuoklio varo litrais, ziedai nelaiko.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Nu jo, tai ka dabar siulytai daryti? kur ieskoti galu. pas mane oro srauto matuokle matosi buvo ardyta, ar tai gali buti kazkaip susije su tuo neputimu?Minde_Kei wrote:imho turba neprieko, o kad vidiniai vamzdziai apsitepalave, tai manau bole mene - norma. tik priklauso nuo kiekio... ar pasidenge plevele ar bega upeliais.
neuzpucia imho del 2 priezasciu:
1. neuzdegamas laiku misinys(zvakes, laidai, degimo kampas)
2. nepaduodama kuro (pasikeitus darbinei temperaturai, misinio sudetis pasikeicia, gal kompas koki knocka jaucia? bbz. nors limp rezimas berots pas celica biski daugiau nei 0,3)
o kad ir turba rys tepalus, vistiek numynus tapke pus kaip turi but
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
Arba ziedai arba compressor oil seal turbinkej.Sheikhas wrote:Ar cia ish alsuoklio varo litrais, ziedai nelaiko.
Del neputimo, gal nesandarumo yra ismetime, kolektorius skiles ar kokios tarpines prapustos. Gal wg uzstringa ikaitusi? Bent sraige reikia nuimti inspekcijai. O ten ziurek ir motora padaryti ne pro sali
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Conan wrote:Arba ziedai arba compressor oil seal turbinkej.Sheikhas wrote:Ar cia ish alsuoklio varo litrais, ziedai nelaiko.
Del neputimo, gal nesandarumo yra ismetime, kolektorius skiles ar kokios tarpines prapustos. Gal wg uzstringa ikaitusi? Bent sraige reikia nuimti inspekcijai. O ten ziurek ir motora padaryti ne pro sali
Na del ziedu tai vargu ar cia bus jie. Duma mestu, ir tepalus degintu ir seip kompresija visuose cilindruose po 12. ir isvis nelabai suprantu kaip tepalas ateina iki pat srauto matuokles, juk oro srautas ne i ta puse turetu eiti?
Gal smulkiau ka reiskia tas "compressor oil seal".
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
as irgi minejau tau toki varianta, kad turbinos shaltos puses rieboksliai mire ir leidzia i oro matuokles puse, bet ir tuo atveju turetu deginti tepala, nes siaip ar taip jis turetu i degimo kamera patekti.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: ST185 Turbinos problemos
Labai jau subjektyvus testas ta kompresija...grigarasas wrote:Duma mestu, ir tepalus degintu ir seip kompresija visuose cilindruose po 12
Per alsuokli (PCV). Galima uzdeti kokia catch can'o imitacija ir ziuret, ar ten prisirenka jo, tada bus aisku, yra blow by ar ne.grigarasas wrote:ir isvis nelabai suprantu kaip tepalas ateina iki pat srauto matuokles, juk oro srautas ne i ta puse turetu eiti?
O kaip jau sakiau, nusiimk turbinke ir paziurek kokia jos bukle, galbut laikas restauruoti.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
O seip kalbant apie gauges, tai kiek turi rodyti kai uzkuri auto ant laisvu? Kazkaip man tik uzkurus net 0 bar nerodo, rodo maziau: - 0,4 ir pan. Lygtais kai tik isidejau uzkurus rode 0 bar. tai gal vistik beda bus su gauges neteisingais parodymais ar kazkur vakumas kiauras, nes kazkaip ir kila labai letai ta rodykle kai uzsiputineja.
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
taip ir turi buti, kol nemini tapkes, kolektoriuje vakumas, kai turbina pradeda pusti, atsiranda slegis.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Problemos kaip ir surastos. Pakeiciau kuro siurbli ir viskas susitvarke. Na tik tepalus pucia iki oro srauto matuokles, bet valina normaliai ir dumo nemeta, bent jau kol kas
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
Jei yra katalizatorius paliktas, dumo ir nemeta. Man taip buvo S13'ke. ismetus katalizatoriu, dumai rukte ruko. (buvo sudilusi stumokline grupe, turbina ok). Bet sudilus varikliui, tepalas dingsta labai sparciai. Traukai juntamos reiksmes nera IMHO.grigarasas wrote:Problemos kaip ir surastos. Pakeiciau kuro siurbli ir viskas susitvarke. Na tik tepalus pucia iki oro srauto matuokles, bet valina normaliai ir dumo nemeta, bent jau kol kas
Alfa Romeo 155 Q4
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Taip katalizatorius dar yra, planuoju mest lauk. Bet pas mane variklio kompresija matavau tai viskas normoj, tepalo spaudimas irgi daugiau maziau yra. Nenoriu tiketi kad ten jau labai variklis sudiles. Prabegus koki 150000 km., manau kaip tokiam varikliui dar anksti issikvepti. O ir tepalo nevalgo pravaziuota 2000 km. Tepalo tiek pat kiek uzpyliau.Mindaugas wrote:Jei yra katalizatorius paliktas, dumo ir nemeta. Man taip buvo S13'ke. ismetus katalizatoriu, dumai rukte ruko. (buvo sudilusi stumokline grupe, turbina ok). Bet sudilus varikliui, tepalas dingsta labai sparciai. Traukai juntamos reiksmes nera IMHO.grigarasas wrote:Problemos kaip ir surastos. Pakeiciau kuro siurbli ir viskas susitvarke. Na tik tepalus pucia iki oro srauto matuokles, bet valina normaliai ir dumo nemeta, bent jau kol kas
Toyota Celica ST 185 220 AG
Re: ST185 Turbinos problemos
anomalija pas tave kazkokia pilnos shlangos tepalu, bet dapilyneti nereikia...
Pas mane su praeitu motoru jokie tepalai niekur nebego, dumo beveik nebuvo, shlangos svaruteles, net kas pora kkm po 0,5-1l supildavau
Pas mane su praeitu motoru jokie tepalai niekur nebego, dumo beveik nebuvo, shlangos svaruteles, net kas pora kkm po 0,5-1l supildavau
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Manau kad jokio cia anomalija. Jei kazkas blogai tai anksciau ar veliau islys. Dar per mazai ji pas mane vaziuoja. Po kokiu 10kkm galesiu pasakyti kas ir kaip. Vat reiks pasimatuoti kiek ten arkliuku po kapotu dar liko, kad zinotSheikhas wrote:anomalija pas tave kazkokia pilnos shlangos tepalu, bet dapilyneti nereikia...
Pas mane su praeitu motoru jokie tepalai niekur nebego, dumo beveik nebuvo, shlangos svaruteles, net kas pora kkm po 0,5-1l supildavau
Toyota Celica ST 185 220 AG
- andrius_gt4
- Posts: 11
- Joined: 19 Oct 2008, 23:27
- Location: Vilnius
Re: ST185 Turbinos problemos
pas mane irgi pucia tepala i oro filtra bet priklauso nuo to, kaip smarkiai sukasi turbo. vadinasi - rieboksliai, gana tiketinas gedimas einam tvarkytis, grigarasai
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Taikad kol kas brangokai atrodo remontas, kiek girdejau Juba uz toki darbeli 1000 lt paiimtu Neturiu tokiu pinigu, siai dienai laisvu. Galvoju dar padaryti keleta modu, PVZ downpipe isideti Pigiau kainuos ir efektas turetu buti geresnisandrius_gt4 wrote:pas mane irgi pucia tepala i oro filtra bet priklauso nuo to, kaip smarkiai sukasi turbo. vadinasi - rieboksliai, gana tiketinas gedimas einam tvarkytis, grigarasai
Toyota Celica ST 185 220 AG
-
- Posts: 49
- Joined: 02 Feb 2008, 11:02
- Location: Vilnius - Panevėžys
Re: ST185 Turbinos problemos
Kazkaip pradejau girdeti kaip svilpia turba, anksciau lyg ir nebuvo jokio garso, dabar svilpimas atsirado. Tepalu nevalgo, uzsiputineja normaliai. Keiciau oro filtra i Green tipo didesnio pralaidumo, ar tai gali ka itakoti? Ar man jau reiktu sunerimti ar viskas cia ok?
Toyota Celica ST 185 220 AG