Pries >metus idejau metalokeramikine sankaba (diskatorius + diskas). Nuo pat pradziu nelaike, t.y. prie max apkrovos, 5 begiu turbinai uzsiputus iki 1bar nutrukdavo. Taigi vazinejau pensininko rezimu su 0,8-1 bar su kai kuriomis ishimtimis
Pagaliau prisiruosiau nuimti. Radau griovi diskatoriuje (~0,25-0,5mm is akies) ir griovi smagratyje (smagratis standartinis). Siokia tokia vaizdine medziaga, jeigu imanoma ka nors iziureti:
Kokiu bus pamastymu, kodel taip, kas negerai, ar ja dar imanoma panaudoti (nutekinus smagrati, diskatoriu, padarius iverzima ir pan...)
Sankabos problemos (metalokeramikine)
Sankabos problemos (metalokeramikine)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Sankabos problemos (metalokeramikine)
griovys sakychiau rimtas, pamatuok kiek buvo standarte tada dar primesk kazkiek, kad iverzimas butu kai nutekinsi.
Diskatorius standartinis ar kartu su frikciniu disku buvo? Smagratis buvo lygus priesh keitima?
Diskatorius standartinis ar kartu su frikciniu disku buvo? Smagratis buvo lygus priesh keitima?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Diskatorius buvo komplekte kartu su disku, bet kadangi ebay'inis pirkinys negali zinot, kas ten sukomplektuota, itariu standartinis asco.... nors ir reklamavo kad kazkiek pastiprintas.
Bet manau, kad problema buvo del iverzimo, kazkas netiko( pries tai jau buvo tekintas smagratis), todel taip ir gavosi. Siaip turiu dar pora diskatoriu garaze, bandysiu lygint, taikyti. O jie ten ardosi kazkaip, pvz galima nuo vieno nuimti prispaudimo plokste ir uzdet ant kito jeigu panasi konstrukcija?
Dar priminkit kaip matuoti iverzima...
Bet manau, kad problema buvo del iverzimo, kazkas netiko( pries tai jau buvo tekintas smagratis), todel taip ir gavosi. Siaip turiu dar pora diskatoriu garaze, bandysiu lygint, taikyti. O jie ten ardosi kazkaip, pvz galima nuo vieno nuimti prispaudimo plokste ir uzdet ant kito jeigu panasi konstrukcija?
Dar priminkit kaip matuoti iverzima...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Ash darychiau taip:
1. Susiraschiau kiek storio buna standartinis arba keramikinis diskas.
2. Pasimatuochiau kiek frikcine plokshtuma ishlindus ish plokshtumos ant kurios sukasi diskatorius, pas mane pvz buvo kazkas 0.5mm standarte. Pas tave gali buti lygu. Pas tave regis irgi ishkelta frikcine plokshtuma..
Diskatoriu gal reiktu pagalvoti nauja imti, arba sena imti, bet tada teks perdarineti smagrati pagal sudrozta diskatoriu. Plunksnu kietuma gali pamatuoti uzkroves ant ju koki gera priekala, arba po presu, kur slegi rodo pakishes paziureti kiek suseda standartinis ir tavo pirktas su keramikiniu disku. Jei skirtumo nera pirkchiau nauja sachs diskatoriu.
Jei sankabos diskas plonesnis uz standarta 1mm ta reikia ivertinti, t.y. daryti iverzima + disku storio skirtumas.
Kiek iverzineti tai manau koks drageris ebola turetu zinoti
Ash pasidariau 0,5mm nuo standarto, o kiek konkrechiai mashinai daryti tai reikia zinoti arba matuoti, nes manau turetu skirtis.. Manau pora mm tikrai galima..
p.s. pabandyk visa tai duoti Zbignevui, gal apsiims padaryti..
1. Susiraschiau kiek storio buna standartinis arba keramikinis diskas.
2. Pasimatuochiau kiek frikcine plokshtuma ishlindus ish plokshtumos ant kurios sukasi diskatorius, pas mane pvz buvo kazkas 0.5mm standarte. Pas tave gali buti lygu. Pas tave regis irgi ishkelta frikcine plokshtuma..
Diskatoriu gal reiktu pagalvoti nauja imti, arba sena imti, bet tada teks perdarineti smagrati pagal sudrozta diskatoriu. Plunksnu kietuma gali pamatuoti uzkroves ant ju koki gera priekala, arba po presu, kur slegi rodo pakishes paziureti kiek suseda standartinis ir tavo pirktas su keramikiniu disku. Jei skirtumo nera pirkchiau nauja sachs diskatoriu.
Jei sankabos diskas plonesnis uz standarta 1mm ta reikia ivertinti, t.y. daryti iverzima + disku storio skirtumas.
Kiek iverzineti tai manau koks drageris ebola turetu zinoti
Ash pasidariau 0,5mm nuo standarto, o kiek konkrechiai mashinai daryti tai reikia zinoti arba matuoti, nes manau turetu skirtis.. Manau pora mm tikrai galima..
p.s. pabandyk visa tai duoti Zbignevui, gal apsiims padaryti..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
tau nepades sheikhai tas iverzimas. Tau nelaiko krepsys. Neprispaudzia toks vaizdas. Idomiai cia tau isede. Nzn, reik pamislyt ka daryt - gaila toli gyveni. Atveztum i ciukcijos isminciu posedi ir nusprestume kaip sutvarkyt. Dabar sunku pasakyti. Gal tu pas Minde gz uzsuk.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
na pradziai pabandysiu rast musu kaime presa su manometru ir paziuret ka rodo tie mano turimi diskatoriai (3vnt), jeigu ten galima ka nors pamatyti. Tada galvosim toliau.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design