Dreba vairas...
Dreba vairas...
Perkeliau is Remonto skilties klausima, gal tajotininkai patars...
Laikant variantus -- blogai prisuktas varztas, kreivai sudeveta padanga/guzas, disku disbalansas -- netinkamais, is ko dar galima rinktis?
vairo tr. antgaliai? ratu geometrija? vairo kolonele?
lygiu keliu vaziuojant, <100kmh, >100kmh -- problemu nera. jei kelias duobetas ar i duobe pataikau -- dreba vairas, tarsi laisvesnis pasidaro. vietoje stovint, vairo rata galima klibinti i abi puses, t.y. sukineti, eiga ~0.8cm.
mieste geru keliu vazinejant diskomforto nejauciu,o tarkim vln-utn plentu vaziuojant vairas puikiai atspindi temos pavadinima.
kur ieshkot shaknu?
ar tiesiu taikiniu i Hirdromota kapitalkes kolonelei daryt?
Laikant variantus -- blogai prisuktas varztas, kreivai sudeveta padanga/guzas, disku disbalansas -- netinkamais, is ko dar galima rinktis?
vairo tr. antgaliai? ratu geometrija? vairo kolonele?
lygiu keliu vaziuojant, <100kmh, >100kmh -- problemu nera. jei kelias duobetas ar i duobe pataikau -- dreba vairas, tarsi laisvesnis pasidaro. vietoje stovint, vairo rata galima klibinti i abi puses, t.y. sukineti, eiga ~0.8cm.
mieste geru keliu vazinejant diskomforto nejauciu,o tarkim vln-utn plentu vaziuojant vairas puikiai atspindi temos pavadinima.
kur ieshkot shaknu?
ar tiesiu taikiniu i Hirdromota kapitalkes kolonelei daryt?
vasara @ 7M-GTE
pas mane ta pati beda, kai tik greitis virsh 120 dreba tas vairas kaip nzn kas, vazhiuokle jau viska iki menkiausios detales/varzho pakeichiau, vistiek tas pats, beliko vairas. Bandysiu kokia kryzhme keist ir poto kolonele, vistiek kuris nors variantas pagaliau suveiks
O laisva eiga tai del kryzhmes gali buti (bent autotojoj man taip nustate).
Gal turi ideju kiek ji kainuoja?
O laisva eiga tai del kryzhmes gali buti (bent autotojoj man taip nustate).
Gal turi ideju kiek ji kainuoja?
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
nemanau kad stabdziu diskai... ir pries ziema buvo tas pats, galvojau gal padangos kaltos ar diskai, tai nesukau galvos...
pas mane duobetu keliu virs 120kmh ypach irgi tas jauciasi. stabdant mushimo nera.
dar masciau, gal vairo traukiu antgaliais gali buti? ir beje, vairo kryzme, tai i kolonele ieina ar kaip?
Hidromote klausiausi, 770Lt vairo koloneles kapitalkinis su 1metu garantija.
pas mane duobetu keliu virs 120kmh ypach irgi tas jauciasi. stabdant mushimo nera.
dar masciau, gal vairo traukiu antgaliais gali buti? ir beje, vairo kryzme, tai i kolonele ieina ar kaip?
Hidromote klausiausi, 770Lt vairo koloneles kapitalkinis su 1metu garantija.
vasara @ 7M-GTE
patys jie ten ishsiairdo ar reikia jau atvezht?
kryzhme beveik tiesiai po vairuotojo puses saugikliais, neina ji i kolonele
kryzhme beveik tiesiai po vairuotojo puses saugikliais, neina ji i kolonele
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
jeigu butu kazkas su ratais/diskais jaustusi betkokiam kelyje. Jeigu problema tik nelygiam kelyje greiciausiai gali buti silemtblock'ai kazkurie.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
stovint ar pakelus ratas horizontaliai i shonus kliba? Tegu kazkas klibina, o tu laikyk vaira ir bandyk sulyginti pojucius
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
TLT, o tau neatrodo, kad siuo atveju ieskai slieku asfalte?
jei 120 km/h leki (kaip pats rasai) prastu keliu, tai imho normalu, kad atsiranda tam tikra vairo vibracija... aisku vibracija nelygu vibracijai
pvz., pas mane panasiai - kai liekiu kokiu zvyrkeliu, tai irgi atsiranda sioks toks vairo drebejimas, kurio nera vaziuojant normaliu keliu (ir vaziuojant daug didesniu greiciu nei kad zvyrkeliu )
jei 120 km/h leki (kaip pats rasai) prastu keliu, tai imho normalu, kad atsiranda tam tikra vairo vibracija... aisku vibracija nelygu vibracijai
pvz., pas mane panasiai - kai liekiu kokiu zvyrkeliu, tai irgi atsiranda sioks toks vairo drebejimas, kurio nera vaziuojant normaliu keliu (ir vaziuojant daug didesniu greiciu nei kad zvyrkeliu )
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
rata paklibinsiu, vistiek savaitgali servisai nedirbs
eddie> na neesu specas, taciau tas drebejimas... tai yra laisvumas + drebejimas. uz kitu auto vairo taipogi sedejau ir lyginamasis rezultatas netoks...
kaip cia tixliau apibrezhti... sutabalavimas + sudrebejimas vairo ivyksta pataikius i duobe, arba pastovus toks vyksmas vaziuojant duobetu keliu ar kad ir plytomis klotu senamiesciu. na, toks is pirmo zvilgnio ar jausmo menkniekis, taciau prie metus jo nebuvo.
eddie> na neesu specas, taciau tas drebejimas... tai yra laisvumas + drebejimas. uz kitu auto vairo taipogi sedejau ir lyginamasis rezultatas netoks...
kaip cia tixliau apibrezhti... sutabalavimas + sudrebejimas vairo ivyksta pataikius i duobe, arba pastovus toks vyksmas vaziuojant duobetu keliu ar kad ir plytomis klotu senamiesciu. na, toks is pirmo zvilgnio ar jausmo menkniekis, taciau prie metus jo nebuvo.
vasara @ 7M-GTE