GT-4 (ST185) greiciu dezes
mm... dabar viskas gautusi su "siokia tokia" paklaida, nes padangos siek tiek per dideles uzdetosConan wrote:Gi galima padaryti testuka. Parasyk kiek RPM rodo kai vaziuoji 3-iu ir 4-tu 60 kmh, kiek galima tiksliaueddie_gt4 wrote:na iki siol buvo "gerai zinoma", kad Europoje visi su E151F
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
pala, as kazka praleidau?Conan wrote:Kodel, greiti gi ziuresi ant spidometro, ne per GPS, ratai skirtumo nedaroeddie_gt4 wrote:mm... dabar viskas gautusi su "siokia tokia" paklaida, nes padangos siek tiek per dideles uzdetos
nukrypimas nuo OEM'inio ratu diametro neitakoja spidometro/odometro parodymu?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
na gerai...Conan wrote:Daro itaka spidometro parodymu atitikimui realiam greiciui, kas siuo atveju mums nesvarbu, nes domina ne masinos judejimo greitis, o dezes isejimo. Aisku?eddie_gt4 wrote:nukrypimas nuo OEM'inio ratu diametro neitakoja spidometro/odometro parodymu?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
R154 - surask kuri laikytu tiek galios be papildomu investiciju i jaConan wrote:Jei zinai geresne JDM deze - sakyk.eddie_gt4 wrote:apie kurios GT-4 deze kalbam?
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
my bad, nedaskaichiau
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
tai vat, didieji eGZpertai (visu pirma Conan ir Mide_Kei), galit sleptis giliai giliai po pernyksciais lapais su savo "nelievom"/teisingom (nevikipedinem!) ziniom...
mano Celka ne CS, o ir pagaminta ne po 1992-02, bet is gamyklos isriedejo jau su E151F pavaru deze
kaip dazniausiai ir buna, atsakymas buvo po pat nosimi - uzteko tik atidaryt variklio dangti...
aisku shame on me, kad visai pamirsau apie VIN plate (kazkaip atminty neuzfiksavau jame esancios info )
na bet si situacija tik dar karta patvirtina tai, kad atsakymas dazniausiai buna cia pat, bet mes jo nematom
mano Celka ne CS, o ir pagaminta ne po 1992-02, bet is gamyklos isriedejo jau su E151F pavaru deze
kaip dazniausiai ir buna, atsakymas buvo po pat nosimi - uzteko tik atidaryt variklio dangti...
aisku shame on me, kad visai pamirsau apie VIN plate (kazkaip atminty neuzfiksavau jame esancios info )
na bet si situacija tik dar karta patvirtina tai, kad atsakymas dazniausiai buna cia pat, bet mes jo nematom
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
pas mane 767 E151F pasirodo irgi reiskias japashkes napagailejo shveicarams torsenu ir E151F ir 90'tais.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Sheikhas wrote:pas mane 767 E151F pasirodo irgi reiskias japashkes napagailejo shveicarams torsenu ir E151F ir 90'tais.
taigi, galim preziumuot, kad nera jokio desningumo kuomet kalbama apie EDM greiciu dezes...
Drumbash, tavo Celka is kur atkeliavo, irgi is Swiss?
ir jei nesunku, parasyk ir kokie skaiciai eina pries E150F...
vdrug pasirodys, kad ir Torseno pas tave nera
p.s. idomu, sulauksim siemet normalaus ledo ant ezeru, ar ne?
butu smagu suorganizuot koki ST185 mini-meet'a kur nors dedes Sheikho valdose (su pasilakstymu ant kokio uzsalusio ezeriuko, kas be ko )
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
http://www.celica.dds.nl/en/celihist.htm
bicki tokios konkretesnes info
Bet klausimas tarp F150F ir F151F taip lieka kazkur anapus...
bicki tokios konkretesnes info
Bet klausimas tarp F150F ir F151F taip lieka kazkur anapus...
ex GT4
galanterija.
galanterija.