AE86 + 3S-GTE

Celica GT4, MR2, Supra ir pan.
User avatar
Shamann
Posts: 100
Joined: 08 May 2007, 09:54
Location: Kaunas
Contact:

Post by Shamann »

Sita...Nookie - nepastebejau - kokiu budu persijungia "econ" ir "powr" ???...
Japonisku ir korejietisku automobiliu dalys LIRO(nuolaidos iki 30%)
Volvo V40(family), Vectra 'A'(workhorse)

User avatar
Nookie
Posts: 248
Joined: 03 Sep 2006, 23:27
Location: Vilnius

Post by Nookie »

Shamann wrote:Sita...Nookie - nepastebejau - kokiu budu persijungia "econ" ir "powr" ???...
Nuo gazo paspaudimo ;)
Anksciau galvojau, gal nuo apsuku or smt, bet pasirodo ir prie 6k rpm vaziuojant gali degti zalia ECON, tik jei nedaug gazo spausi ;)
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.

User avatar
itariamasis
Posts: 382
Joined: 27 Oct 2006, 14:13

Post by itariamasis »

Nookie wrote:
Shamann wrote:Aha!!! O dabar as ja turiu!... :lol: :lol: :lol: Keleta kartu "testdrive"inom....pradeda "rimtai" kviepuoti nuo 4,5 apsuku...
Jep ;) jauciasi tas 'antras' kvepavimas. Iki 4800rpm(?) ish 8 sklendziu atsidariusios buna tik 4, o nuo 4,8k prasideda tas "GRRRR" (astresnis garsas net pasidaro, kai likusios 4 sklendes atsidaro) :twisted:
[edit] cia kazkiek girdisi, kad garsas pasikeicia, uzh kokybe nusiskundimus siusti tiesiai i sony ericsson gamykla :D
Shamann wrote:keistoka, kaip vtekas panasiai.....
T-VIS tas dalykas vadinasi ;)
Pas mane anksciau(jau nupirkus) buvo padidejusi trauka prie mazu apsuku(4A-GE), tas 4.8 labai mazai jausdavosi, jei isvis jausdavosi, einant TA prisikabino tik prie CH, nuvaziavus i viena servisa nesuprato apie ka as sneku, nuvaziavus pas "dujininkus" matuoti CH, pareguliavom degima ant greito kad vel i TA varyt, apsukas ir viskas tvarkoj del CH buvo, tada nuvarem pas meistra tiksliai degima nustatyt, sako, kad labai ankstyvas degimas, ok, mes ji iki galo pavelinom, vistiek 16 laipsniu per ankstyvas, meistras sako perdekit per viena krumpli paskirstytoja, mes shast i viena puse, pervelyvas sako, shast i kita, perankstyvas sako, bus dirzas sako permestas per krumpli viena, o jis atmest atgal "dax... dylof", teks keiciant dirza paziuret kaip ten istiesu yra, taigi sako atgal i vieta kur buvo anksciau paskirstytoja ir iki galo pavelinti, tipo neankstyk isvis degimo(kad ir gerai traukia paankstinus), nes gali ziedai nelaikyti po kiek laiko, taigi dabar jau jauciasi kad kazkas laiko varikli iki 4.8, o po 4.8 jau paleidzia...
Nookie wrote:
Shamann wrote:Sita...Nookie - nepastebejau - kokiu budu persijungia "econ" ir "powr" ???...
Nuo gazo paspaudimo ;)
Anksciau galvojau, gal nuo apsuku or smt, bet pasirodo ir prie 6k rpm vaziuojant gali degti zalia ECON, tik jei nedaug gazo spausi ;)
Nuo vakuumo reaguoja, paspaudus daugiau gaza isiurbimo kolike susidaro oro isretejimas[vakuumas] ir uzsidega oranzava lepucke...

User avatar
coup`ass
Posts: 267
Joined: 30 Apr 2004, 19:30
Location: Vilnius, Lithuania
Contact:

Re: AE86 + 3S-GTE

Post by coup`ass »

Uij geru cia prisiminimu sitam rasiny yra :)

Milkman, dar atsimenu siemense paskui tave ziema sukaus, visai salia :) gerai buvo... tik gaila, kad nebeturiu savo ae, nes paprasciausiai neapsimokejo man jos laikyt, nes ir taip perilgai stovejo nieko neveikdama... nieko, ateis laikas, turesiu dar viena, toki pat, tik siek tiek kitokiam stovy :)

A
ImageImage

Post Reply