AE82 - 4A-GE
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
AE82 - 4A-GE
Gal kas turite kokiu minciu, patarimu, kaip galima patobulinti si automobili (betkokia naudinga info apie si auto man pagelbetu), pvz: stabdzius, vairo mechanizma, vaziuokle (sukietinti), padidinti minimaliai galia (20-30AG) variklyje...
Siuo metu sis automobilis yra "atstatinejamas" techniskai, buvo labai apleistas ir tech. stovis buvo baisus, bet planuojame prikelti si modeli antram gyvenimui, bei idomu ar galima ji dar labiau patobulinti, kad nebutu tik "stock"...
Siuo metu sis automobilis yra "atstatinejamas" techniskai, buvo labai apleistas ir tech. stovis buvo baisus, bet planuojame prikelti si modeli antram gyvenimui, bei idomu ar galima ji dar labiau patobulinti, kad nebutu tik "stock"...
Last edited by itariamasis on 12 Nov 2006, 16:33, edited 3 times in total.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
veikti tai veikia, bet kiek tai tiesa - tik galios stendas tegali pasakyti, nes kiekvienam varikliui patobulinimai vis skirtingai atsiliepia siaip kas dar is maziau paprastesniu dalyku (saliginiai) galvos portinimas (del sito ir daug gincitasi ar jis reikalingas ar ne) na dar gali bandyti lysti prie elektronikos (ecu) o jos kazkiek turi buti, nes ipurskimas, taciau daugiau apie tai gali tik meistras pasakyt (pvz Vimota ar dar ka rekomenduoti kas gali) o daugiau - kisimas i gelezi, beje gal yra smulkesniu duomenu (standartinio galia, sukimo momentas etc....)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
4AGE blue-top'a geriau visiskai neliesti.. net pakeitus periferija nuo red-top'o - prieaugis gali sudaryti apie 10Hp (112Hp vs 124Hp) + sumazes patikimumas (mk1 4AGE versija turi silpnus vidurius..)
Turi pasirinkti tarp:
x pilnas ipurskimo pakeitimas + veleneliai (ir VISKAS, kas yra su tuo susyje)
x turbo-shmurbo
x engine-swap
O siaip patarciau GERAI sutvarkyti turima varikli ir AE82 svoriui jo uzteks per akis! Geras oro filtas (jei tai yra MAP variantas) ir kokybiskas ismetimas daug jegu neprides, bet variklio charakteriui (kreivei) tikrai nepakenks..
Turi pasirinkti tarp:
x pilnas ipurskimo pakeitimas + veleneliai (ir VISKAS, kas yra su tuo susyje)
x turbo-shmurbo
x engine-swap
O siaip patarciau GERAI sutvarkyti turima varikli ir AE82 svoriui jo uzteks per akis! Geras oro filtas (jei tai yra MAP variantas) ir kokybiskas ismetimas daug jegu neprides, bet variklio charakteriui (kreivei) tikrai nepakenks..
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Smulkmenos - ismetimas pas mane didesnio skersmens nei standarte, duslintuvai(bakeliai) isvalyti jie yra tusti, na oro filtras pusetinas, manau ateiti reikes daryti jam kapote anga, nedidele kad vesu ora imtu, bei keisti standartini juoda (gumini) oro vamzdi, kuris kaista nuo variklio ir tiekia i varikli karsta(silta) ora, keisti i metalini izoliuota nuo silumos. Na dar dabar susimasciau apie kuro ipurskimo reguliavima(gal net purkstukus pakeisti i didesnio diametro), siaip dabar riebus misinys, reikia oro daugiau paduoti, bei kad jis butu saltas(vesus), dar galvoju per rele bandyti valdyti salto variklio paleidimo purkstuka, bei kiek imanoma lengvinti automobili, atsisakyti atsarginio rato ir kt. pagalbiniu reikmenu(nes sis auto labai jaucia papildoma svori), kuriu manau man nelabai prireiks, nes daugiau kaip 100km nuo savu namu nesiruosiu nutolti, o nusprendus vaziuoti toliau isimesti prireikus rata ir visa kt. (gal nedaug prides naudos, bet ir neatims, visdelto tai kasdieninio naudojimo auto).
Kolkas bandysim prikelti si auto iki labai gero tech. stovio bei siokias tokias smulkmenas padaryti, atsikratyti rudziu, perdazyti, aisku modernizuoti bei pagrazinti (lengvai tuning'uoti). Bei taip pat ruosiasi prikelti toki paty kita auto, kuriam reikia kebulo remonto...
Teko skaityti kad mk1 4AGE turi silpnus vidurius, bet ju galvos ir blokas(standartiniai) atlaiko apie 200AG.
Na o ateityje(esant galimybems) mano manymu laukia stai kas:
http://www.mr2mk1club.com/engohaul.html
(viduriu keitimas, bei kapitalinis)
http://www.cardomain.com/ride/2213114
(tokio zveries nedarysiu, bet ta linkme...)
http://www.cardomain.com/ride/407906
(kazkas panasaus link sio modelio)
(tokia isvaizda butu priimtina)
Nemanau kad keisiu varikli, jau geriau visa auto, pvz: MR2(mk2)
Dabar jau bandomas trasoje, sunkumu nera, sukasi smagiai, keliama rpm iki 7,2 (iki oranzinio laukelio), ribotuvas stovi 8,5rpm, kolkas buvo vaziuota 190km/h, bet dar yra vietos iki 240km\h, bet del saugumo sumetimu, kol nebus patikrinta pilnai (sutvarkyta) vaziuokle nebus bandoma daugiau...
Tiesiojoje(400m) iki 2ltr darbinio turio varikliu automobiliams rimtas konkurentas...
Kolkas bandysim prikelti si auto iki labai gero tech. stovio bei siokias tokias smulkmenas padaryti, atsikratyti rudziu, perdazyti, aisku modernizuoti bei pagrazinti (lengvai tuning'uoti). Bei taip pat ruosiasi prikelti toki paty kita auto, kuriam reikia kebulo remonto...
Teko skaityti kad mk1 4AGE turi silpnus vidurius, bet ju galvos ir blokas(standartiniai) atlaiko apie 200AG.
Na o ateityje(esant galimybems) mano manymu laukia stai kas:
http://www.mr2mk1club.com/engohaul.html
(viduriu keitimas, bei kapitalinis)
http://www.cardomain.com/ride/2213114
(tokio zveries nedarysiu, bet ta linkme...)
http://www.cardomain.com/ride/407906
(kazkas panasaus link sio modelio)
(tokia isvaizda butu priimtina)
Nemanau kad keisiu varikli, jau geriau visa auto, pvz: MR2(mk2)
Dabar jau bandomas trasoje, sunkumu nera, sukasi smagiai, keliama rpm iki 7,2 (iki oranzinio laukelio), ribotuvas stovi 8,5rpm, kolkas buvo vaziuota 190km/h, bet dar yra vietos iki 240km\h, bet del saugumo sumetimu, kol nebus patikrinta pilnai (sutvarkyta) vaziuokle nebus bandoma daugiau...
Tiesiojoje(400m) iki 2ltr darbinio turio varikliu automobiliams rimtas konkurentas...
Last edited by itariamasis on 12 Nov 2006, 16:36, edited 4 times in total.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
112hp(84kW)6600rpm (131N·m)4800 rpm - FWD - taip rasoma internete, nors esu mates ir kitu duomenu, bei manau kad pas mane daugiau negu cia rasoma...protoNOS wrote:veikti tai veikia, bet kiek tai tiesa - tik galios stendas tegali pasakyti, nes kiekvienam varikliui patobulinimai vis skirtingai atsiliepia siaip kas dar is maziau paprastesniu dalyku (saliginiai) galvos portinimas (del sito ir daug gincitasi ar jis reikalingas ar ne) na dar gali bandyti lysti prie elektronikos (ecu) o jos kazkiek turi buti, nes ipurskimas, taciau daugiau apie tai gali tik meistras pasakyt (pvz Vimota ar dar ka rekomenduoti kas gali) o daugiau - kisimas i gelezi, beje gal yra smulkesniu duomenu (standartinio galia, sukimo momentas etc....)
p.s. tai tik mano nuomone...
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
todel kad auto apie 100kw, toki kaip VW Golf (mk2) 2.0 DOHC, trumpinta GTi deze, nesugebejo jos aplenkti, bei vairuotojas (sio golfo) moka vaziuoti, tuo labiau kad vairuotojai keitesi(ju buvo gal 3 ar 4), nzn tiksliu duomenu, bet BMW 325 X(chuliganke), su 4-varomais ratais, taip pat pralaimejo prie 400 metru linijos... Del to manau kad tie duomenys yra klaidingi... Arba mano auto jau kazkas daryta, kuo mazai tikiu...DeeDee wrote:o kodel tu taip manai?
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Atlikti darbai:
Pakeista vairo kolonele
Pakeistas starteris
Pakeisti priekiniai stabdziu diskai
Pakeistas kapotas
Pakeisti priek. amort. su spuruoklem
Pakeisti rankinio trosai
Ideta daug trukusiu salono detaliu, bei priek sedynes
Pakeista pavaru deze
Perrinktos dvi dezes ir surinkta viena(tikiuosi si karta laikys)
Pakeista alyva(sintetine)
Pakeistas stogo apmusimas
Sutvarkytas galinio stiklo valytuvas
Pakeisti valytuvai
Padaryta daug reguliavimu ir pataisymu
Pakeista sankaba, diskatorius, smagratis
Sutvarkytas paneles apsvietimas
Apdazytos dureliu "stoikes" juodai, bei valytuvai
Sutvarkyti stabdziai
Sutvarkytas sildymas-vedinimas
dar laukia...
Pakeisti vairo koloneles ivores(issideveja), sutvarkyti galinio stiklo apsildyma , ideti naujas priekinis stiklas, pasalinti visiskai alyvos nutelejima is variklio, pakeisti zvakes - laidai, pakeisti vairuotojo stiklo pakeleja(elektrini), bei visokiu kitokiu smulkmenu tvarkymas... atsikratyti rudziu, bei visa perdazyti...
Po to modernizacijos-grazinimo darbai... tuning'as...
Pakeista vairo kolonele
Pakeistas starteris
Pakeisti priekiniai stabdziu diskai
Pakeistas kapotas
Pakeisti priek. amort. su spuruoklem
Pakeisti rankinio trosai
Ideta daug trukusiu salono detaliu, bei priek sedynes
Pakeista pavaru deze
Perrinktos dvi dezes ir surinkta viena(tikiuosi si karta laikys)
Pakeista alyva(sintetine)
Pakeistas stogo apmusimas
Sutvarkytas galinio stiklo valytuvas
Pakeisti valytuvai
Padaryta daug reguliavimu ir pataisymu
Pakeista sankaba, diskatorius, smagratis
Sutvarkytas paneles apsvietimas
Apdazytos dureliu "stoikes" juodai, bei valytuvai
Sutvarkyti stabdziai
Sutvarkytas sildymas-vedinimas
dar laukia...
Pakeisti vairo koloneles ivores(issideveja), sutvarkyti galinio stiklo apsildyma , ideti naujas priekinis stiklas, pasalinti visiskai alyvos nutelejima is variklio, pakeisti zvakes - laidai, pakeisti vairuotojo stiklo pakeleja(elektrini), bei visokiu kitokiu smulkmenu tvarkymas... atsikratyti rudziu, bei visa perdazyti...
Po to modernizacijos-grazinimo darbai... tuning'as...
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Na man taip pat malonu, kažką kurti(prikelti), o ne griauti(naikinti), o AE-82 del to kad turi draugas tokia pačią, po pasivažinėjimų su juo nusprendžiau tokia įsigyti, pigi nusipirkti(nors sunku rasti), bet turint kantrybės, bei kelias geras mintis, idėjas, galima rasti, patvari(kaip visos toyotos), gan ekonomiška, maža(mieste gerai), svoris mažas ir daug kitu privalumu(kad ir mažu), dar butu gerai AE-86 GTS, taip mėgstama drift'eriu, bet tokia rasti lietuvoj labai sudetinga...eddie_gt4 wrote:itariamasis, smagu, kad dar atsiranda tokiu auto entuziastu, kurie pasiryze uzsiimt "prikelimu is numirusiuju"
p.s. o kodel butent AE 82?
bet kodel, tarkim, ne AE92 - visi tie patys privalumai, plius biski jaunesne bei 125 PS, m?itariamasis wrote:(...)AE-82 del to kad turi draugas tokia pačią, po pasivažinėjimų su juo nusprendžiau tokia įsigyti, pigi nusipirkti(nors sunku rasti), bet turint kantrybės, bei kelias geras mintis, idėjas, galima rasti, patvari(kaip visos toyotos), gan ekonomiška, maža(mieste gerai), svoris mažas ir daug kitu privalumu(kad ir mažu)(...)
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Ne, 4A-GE ejo i kelis modelius:Nookie wrote:Shioks toks klausimelis:Mar10 wrote:...
(mk1 4AGE versija turi silpnus vidurius..)
...
Mk1 4A-GE ejo tik i ae82?
Pradetas montuoti nuo 83 metu, i AE82 priekinia asimi varomus, po to perejo i galinia asimi varomus ir pradejo montuoti i AE86 SR5, AE86 GT-S, MR2, aisku buvo gaminami ir atskiriems kontinentams(zemynams), del to pavadinimai skiriasi, bei isvaizda truputi, po to varikli tobulino, 88-89 metais buvo pirmasis VVT sistemos pradininkas, bei nuo 89 metu pradejo eiti 20 voztuvu VVTi kopreltacijos su skirtingomis galvomis, silvertop, blacktop and so on...
Last edited by itariamasis on 14 Nov 2006, 20:04, edited 1 time in total.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Tiek pas mane, tiek pas kolega Coup'ass - grynu gryniausias 4A-GE.itariamasis wrote:Jei neklystu(o taip gali buti), tavo modelis SR5 iki 85 metu turejo 4A-C varikli, nuo 85 eje GTS turejo 4A-GEC.
SR5 - tai berods 1,5 karbas su open diffu
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
SR5 specifications
* Horsepower: 70 hp (52 kW) @ 4800 rpm
* Torque: 85 ft·lbf (115 N·m) @ 2800 rpm
* Weight: approximately 2200 lb (998 kg) to 2400 lb
* Engine: 4A-C, 1587 cc
* Engine Type: SOHC 8-valve Inline-4 Carbeurated
* M/T Transmission: T50, 6-bolt flywheel
* A/T Transmission: A42DL, 4-speed overdrive w/lockup torque converter, mechanically controlled, with electronically engaged overdrive
* Compression: 9.0:1
* Differential: 6.38" Open with 4.10:1 Ratio, 2-pinion (Automatic) (S292) or 3.91:1 Ratio, 4-pinion (5-speed) (S314)
* Wheels/Tires: 13x5" +33 mm Offset Rims with 185/70-13 Tires
* First 7 Digits of VIN: JT2AE86
[edit] GT-S specifications
* Horsepower: 112 bhp (84 kW) @ 6600 rpm
* Torque: 97 ft·lbf (132 N·m) @ 4800 rpm
* Weight: approximately 2200 lb (998 kg) to 2400 lb
* Engine: 4A-GEC, 1587 cc
* Engine Type: DOHC 16-valve Inline-4 Multiport Fuel Injection w/T-VIS
* Transmission: T50, 8-bolt flywheel
* Injector Size: approx. 180 cc, low impedance
* Compression: 9.4:1
* Differential: 6.7" Open (T282) or optional LSD (USA Only) (T283) with 4.30:1 Ratio, 2-pinion
* Wheels/Tires: 14x5.5" +27 mm Offset Rims with 185/60-14 Tires (195/60-14 for 86+ models)
* First 7 Digits of VIN: JT2AE88
[edit] 1984 model year (August 1983 to July 1984)
* Introduced with a new body/interior over a very similar chassis to the AE71 Corolla it replaced
* Available in both 3-door liftback and 2-door coupe versions
* Only available with the 4A-C engine
* Optional 4-spoke alloy wheels
* Sunroof optional
* Cruise control optional
* Cruise control changed from switches mounted on the left side of the steering wheel to a stalk on the right of the steering column (01/84+ models)
* Automatic and 5-speed optional
* Air conditioning optional
* Power mirrors optional
* Optional 3-spoke steering wheel (Canada Only)
* Climate control has descriptors on it (FOOT, COLD, WARM)
* Map lights standard (Sunroof cars Only)
* Rear window wiper optional
* Power steering optional
* Radiator fan shroud added on models with A/C
* "Sport Interior" optional, interior is simlar to standard GT-S interior made standard in 1985
* Some vehicles with "Sport Interior" have cloth map pockets on doors, otherwise hard plastic
* Interior Colours: Beige, Blue
* Horsepower: 70 hp (52 kW) @ 4800 rpm
* Torque: 85 ft·lbf (115 N·m) @ 2800 rpm
* Weight: approximately 2200 lb (998 kg) to 2400 lb
* Engine: 4A-C, 1587 cc
* Engine Type: SOHC 8-valve Inline-4 Carbeurated
* M/T Transmission: T50, 6-bolt flywheel
* A/T Transmission: A42DL, 4-speed overdrive w/lockup torque converter, mechanically controlled, with electronically engaged overdrive
* Compression: 9.0:1
* Differential: 6.38" Open with 4.10:1 Ratio, 2-pinion (Automatic) (S292) or 3.91:1 Ratio, 4-pinion (5-speed) (S314)
* Wheels/Tires: 13x5" +33 mm Offset Rims with 185/70-13 Tires
* First 7 Digits of VIN: JT2AE86
[edit] GT-S specifications
* Horsepower: 112 bhp (84 kW) @ 6600 rpm
* Torque: 97 ft·lbf (132 N·m) @ 4800 rpm
* Weight: approximately 2200 lb (998 kg) to 2400 lb
* Engine: 4A-GEC, 1587 cc
* Engine Type: DOHC 16-valve Inline-4 Multiport Fuel Injection w/T-VIS
* Transmission: T50, 8-bolt flywheel
* Injector Size: approx. 180 cc, low impedance
* Compression: 9.4:1
* Differential: 6.7" Open (T282) or optional LSD (USA Only) (T283) with 4.30:1 Ratio, 2-pinion
* Wheels/Tires: 14x5.5" +27 mm Offset Rims with 185/60-14 Tires (195/60-14 for 86+ models)
* First 7 Digits of VIN: JT2AE88
[edit] 1984 model year (August 1983 to July 1984)
* Introduced with a new body/interior over a very similar chassis to the AE71 Corolla it replaced
* Available in both 3-door liftback and 2-door coupe versions
* Only available with the 4A-C engine
* Optional 4-spoke alloy wheels
* Sunroof optional
* Cruise control optional
* Cruise control changed from switches mounted on the left side of the steering wheel to a stalk on the right of the steering column (01/84+ models)
* Automatic and 5-speed optional
* Air conditioning optional
* Power mirrors optional
* Optional 3-spoke steering wheel (Canada Only)
* Climate control has descriptors on it (FOOT, COLD, WARM)
* Map lights standard (Sunroof cars Only)
* Rear window wiper optional
* Power steering optional
* Radiator fan shroud added on models with A/C
* "Sport Interior" optional, interior is simlar to standard GT-S interior made standard in 1985
* Some vehicles with "Sport Interior" have cloth map pockets on doors, otherwise hard plastic
* Interior Colours: Beige, Blue
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Pas mane prasideda JT1S0AE86....itariamasis wrote: [edit] GT-S specifications
* First 7 Digits of VIN: JT2AE88
Velgi, cia turbut USA versija. Pas mane teoriskai turetu but ~124hp bei 142Nm.itariamasis wrote: * Horsepower: 112 bhp (84 kW) @ 6600 rpm
* Torque: 97 ft·lbf (132 N·m) @ 4800 rpm
Apie kebulus: europai kiek zinau pagrinde buvo leidziami Levin modeliai (su normaliom, o ne atsidaranciom lempom), nebent UK gavo Trueno modelius (tokius, kaip tame paveiksliuke tavo poste)..
Japonai (gal dar australai) jei neklystu turejo kompresorines versijas (4A-GZE)
Kataloguose, kai ieshkau sau detaliu, pvz Lirostoj, Tekstaroj, ar kur kitur - shitu corollu (su tuo paciu 4A-GE varikliu) gaminimo metai yra 83-87.
[edit]:
Metai tieitariamasis wrote: Arba tavo tada metai ne tie(84), arba variklis perdetas...
Pas coup'ass ji berods 83 metu (per kaledas pagaminta )
Pas viena pazystama - 84 metu. Pas mus, visus tris, gi nebus perdetas variklis, pakaba, stabdziai, salonas... right?
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Variklis priklauso nuo modelio: ar tai SR5 ar tai GT(-s)itariamasis wrote:Del komprektacijos tai daug labai ju buvo, del to gali skirtis varikliai, stabdziai ir kt.
Stabdziai taip pat. Komplektacijos ten daug nebuvo: audio aparatura, LSD (kai kur optional buvo, kai kur i visas ejo. I visas jei neklystu europoj ir ejo), salonas, liukas...
Trueno ir Levin modeliai komplektacija nesiskyre Tiesiog kitoks kebulas.
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13