Lexus IS200/300
Lexus IS200/300
Sveiki,
nezinojau kur daugiau rasyt, tai parasiau cia. Domina ne tiek performance galimybes, kiek info apie pati automobili. Kalba eina apie I gen (99+) modeli. Bandziau tik 2.0 automata ir 3.0 automata - tas patiko, o 2.0 bukas visai, gal mechanika geriau? Taip pat domina ar yra LSD standarte ir panasiai. Googlint bandziau, bet nieko doro neradau arba nezinojau kur ieskot. Dekui uz visokia info
nezinojau kur daugiau rasyt, tai parasiau cia. Domina ne tiek performance galimybes, kiek info apie pati automobili. Kalba eina apie I gen (99+) modeli. Bandziau tik 2.0 automata ir 3.0 automata - tas patiko, o 2.0 bukas visai, gal mechanika geriau? Taip pat domina ar yra LSD standarte ir panasiai. Googlint bandziau, bet nieko doro neradau arba nezinojau kur ieskot. Dekui uz visokia info
Siaip "sportui/linksmybem" vertas variantas yra ne IS200, o RS200, dar JDM vadinamas "Altezza" => Beams Dual-VVTi variklis (Black-top, 210Hp, 2.0 N/A - 4inline)
Kas lieciant Eu/US variantus - "zmoniski" agregatai (ir 2.0 ir 3.0 yra 6 cilindru), tiesiog geros transporto priemones su stilizavimo elementais.. sakyciau nezinia ar geresni BMW analogai..
Del blokiruotes - kazkada ziurejau IS'o galine pakaba ir transmisija, tai difas LABAI panasus i GT4, kas reiskia, jog turetu buti galimas swap'as nuo Eu GT4 su torsen'u..
Linksmai vazineti su A/T transmisija - labai sena masina, perjungimas bus tikrai ne is geriausiu.
Dalys - ju kainos ir availability, ziauri tema.
Just my 2psi
Kas lieciant Eu/US variantus - "zmoniski" agregatai (ir 2.0 ir 3.0 yra 6 cilindru), tiesiog geros transporto priemones su stilizavimo elementais.. sakyciau nezinia ar geresni BMW analogai..
Del blokiruotes - kazkada ziurejau IS'o galine pakaba ir transmisija, tai difas LABAI panasus i GT4, kas reiskia, jog turetu buti galimas swap'as nuo Eu GT4 su torsen'u..
Linksmai vazineti su A/T transmisija - labai sena masina, perjungimas bus tikrai ne is geriausiu.
Dalys - ju kainos ir availability, ziauri tema.
Just my 2psi
A/T - no way. JDM per daug "nerealiai" skamba, nes reikia masinos gan greitai, taip kad laukti kol atvestu ir dar kol vaira perdetu nelabai tinka..Mar10 wrote:Siaip "sportui/linksmybem" vertas variantas yra ne IS200, o RS200, dar JDM vadinamas "Altezza" => Beams Dual-VVTi variklis (Black-top, 210Hp, 2.0 N/A - 4inline)
Kas lieciant Eu/US variantus - "zmoniski" agregatai (ir 2.0 ir 3.0 yra 6 cilindru), tiesiog geros transporto priemones su stilizavimo elementais.. sakyciau nezinia ar geresni BMW analogai..
Del blokiruotes - kazkada ziurejau IS'o galine pakaba ir transmisija, tai difas LABAI panasus i GT4, kas reiskia, jog turetu buti galimas swap'as nuo Eu GT4 su torsen'u..
Linksmai vazineti su A/T transmisija - labai sena masina, perjungimas bus tikrai ne is geriausiu.
Dalys - ju kainos ir availability, ziauri tema.
Just my 2psi
Kaip suprantu koks Bmw 328 (e46) geresnis pasirinkimas butu? Tik ne toks stilingas gal..
Neblogas ir stilingas pasirinkimas Lexus JDM Toyota Altezu pilna Airijoj, D.Britanijoj.. Nzn kokie ten varikliai eina, bet bent jau ne taip toli, kaip US ar Japan. Tik vat kad vaira reiktu keisti, kas nezinia ar labai smagiai gautusi, kalbant apie kaina. Kas liecia vidaus ir isores dizaina, tai man nereali masina
na jei sakai kad lagina, reikia tiketi, nes vairavai ja.... nors tokia sistema turetu tureti kaip tik pranasuma labai trumpu pavaru perjungimo laiku... gi tokias pat sistemas naudoja Ferrari bei F1 bolidai nebent sita Lexus (Toyota) pavaru deze yra ziauriai lieva (kuo as nelabai noreciau patiketi)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
chebrite! apie ka jus cia?!
Toyotos SMT (?) dezes yra didziulis "provalas".. Ir isvis - toyotos korporacijos sportiniai automobiliai ejo tokia kriptimi:
#1 '50-60 jokiu sportiniu nebuvo - tik vizija gaminti patikimus auto
#2 '70-80 reklamos butinumas + USA rinkos itaka -> sporto pradzia
#3 '80-90 bendradarbiavimas su Lotus'u -> pirmas serijinis 16v variklis + pakabos/transmisijos research
#4 '90-00 "sunkioji" artilerija -> sportines IR patikimos masinos = sunkios, labai archaiskai pagamintos...
#5 '00-04 "new age" atsiprashant, shudas, kuris pragiveno tik kelerius metus... mr2, celica, supra - RIPped
Gaunasi taip , jog sprendziant is didziausios pasaulyje auto korporacijos politikos - geru "sporty" auto daugiau nenusimato... bus tiktai transporto priemones ir LABAI brangios, jau ne sporty, o sportines masinos..
Markko, isigyk GERA BMW... nes tikrai vertas demesio TOYOTA produktas visada yra overpriced..
na va jau 4psi
Toyotos SMT (?) dezes yra didziulis "provalas".. Ir isvis - toyotos korporacijos sportiniai automobiliai ejo tokia kriptimi:
#1 '50-60 jokiu sportiniu nebuvo - tik vizija gaminti patikimus auto
#2 '70-80 reklamos butinumas + USA rinkos itaka -> sporto pradzia
#3 '80-90 bendradarbiavimas su Lotus'u -> pirmas serijinis 16v variklis + pakabos/transmisijos research
#4 '90-00 "sunkioji" artilerija -> sportines IR patikimos masinos = sunkios, labai archaiskai pagamintos...
#5 '00-04 "new age" atsiprashant, shudas, kuris pragiveno tik kelerius metus... mr2, celica, supra - RIPped
Gaunasi taip , jog sprendziant is didziausios pasaulyje auto korporacijos politikos - geru "sporty" auto daugiau nenusimato... bus tiktai transporto priemones ir LABAI brangios, jau ne sporty, o sportines masinos..
Markko, isigyk GERA BMW... nes tikrai vertas demesio TOYOTA produktas visada yra overpriced..
na va jau 4psi
Mar10 wrote: chebrite! apie ka jus cia?!
Toyotos SMT (?) dezes yra didziulis "provalas".. Ir isvis - toyotos korporacijos sportiniai automobiliai ejo tokia kriptimi:
#1 '50-60 jokiu sportiniu nebuvo - tik vizija gaminti patikimus auto
#2 '70-80 reklamos butinumas + USA rinkos itaka -> sporto pradzia
#3 '80-90 bendradarbiavimas su Lotus'u -> pirmas serijinis 16v variklis + pakabos/transmisijos research
#4 '90-00 "sunkioji" artilerija -> sportines IR patikimos masinos = sunkios, labai archaiskai pagamintos...
#5 '00-04 "new age" atsiprashant, shudas, kuris pragiveno tik kelerius metus... mr2, celica, supra - RIPped
Gaunasi taip , jog sprendziant is didziausios pasaulyje auto korporacijos politikos - geru "sporty" auto daugiau nenusimato... bus tiktai transporto priemones ir LABAI brangios, jau ne sporty, o sportines masinos..
Markko, isigyk GERA BMW... nes tikrai vertas demesio TOYOTA produktas visada yra overpriced..
na va jau 4psi
tu ce kazka pries japonus varai? skleidi isdavikiska info kad zmonems nerodyt rimtu auto?
o be toyotos tipo ner auto sport stileus? bmw tai laza bailys batonas...