Lexus IS200/300

Celica GT4, MR2, Supra ir pan.
Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Lexus IS200/300

Post by Markko »

Sveiki,
nezinojau kur daugiau rasyt, tai parasiau cia. Domina ne tiek performance galimybes, kiek info apie pati automobili. Kalba eina apie I gen (99+) modeli. Bandziau tik 2.0 automata ir 3.0 automata - tas patiko, o 2.0 bukas visai, gal mechanika geriau? :roll: Taip pat domina ar yra LSD standarte ir panasiai. Googlint bandziau, bet nieko doro neradau arba nezinojau kur ieskot. Dekui uz visokia info ;)

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Post by XR_as »

lsd buvo optional, o 2003 metais dejo uz bazine kaina. veliau isvis ju atsisake. nezinau ar tas pats pas automata ir mechanke, bet taip dare su mechanke

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Siaip tik mechanika ir domina ;)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

Markko wrote:Siaip tik mechanika ir domina ;)
2.0 variklis beveik toks patc kaip toyota celica gti :) nuo 90m
..

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Post by XR_as »

o 3.0 yra supros NA 2jz :D

MIB
Posts: 455
Joined: 17 Jul 2005, 00:45

Post by MIB »

XR_as wrote:o 3.0 yra supros NA 2jz :D
Galima turbinti... :D

User avatar
Mar10
Posts: 458
Joined: 09 Oct 2004, 19:17
Location: Vilnius

Post by Mar10 »

Siaip "sportui/linksmybem" vertas variantas yra ne IS200, o RS200, dar JDM vadinamas "Altezza" => Beams Dual-VVTi variklis (Black-top, 210Hp, 2.0 N/A - 4inline)

Kas lieciant Eu/US variantus - "zmoniski" agregatai (ir 2.0 ir 3.0 yra 6 cilindru), tiesiog geros transporto priemones su stilizavimo elementais.. sakyciau nezinia ar geresni BMW analogai..

Del blokiruotes - kazkada ziurejau IS'o galine pakaba ir transmisija, tai difas LABAI panasus i GT4, kas reiskia, jog turetu buti galimas swap'as nuo Eu GT4 su torsen'u..

Linksmai vazineti su A/T transmisija - labai sena masina, perjungimas bus tikrai ne is geriausiu.

Dalys - ju kainos ir availability, ziauri tema.

Just my 2psi ;)

User avatar
Groozdas
Posts: 3893
Joined: 07 Jul 2003, 16:39
Location: Vilnius
Contact:

Post by Groozdas »

trilitrinis (3.0) buvo TIK automatas :cry:

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Post by XR_as »

Groozdas wrote:trilitrinis (3.0) buvo TIK automatas :cry:
ne, maciau statuose ir mechaniniu ir ne viena. bet tai tikrai retas atvejis

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

As irgi maciau USA mechaniku 3.0. Lietuvoj skelbimuose ir mobile.de tik automatai :roll:

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Mar10 wrote:Siaip "sportui/linksmybem" vertas variantas yra ne IS200, o RS200, dar JDM vadinamas "Altezza" => Beams Dual-VVTi variklis (Black-top, 210Hp, 2.0 N/A - 4inline)

Kas lieciant Eu/US variantus - "zmoniski" agregatai (ir 2.0 ir 3.0 yra 6 cilindru), tiesiog geros transporto priemones su stilizavimo elementais.. sakyciau nezinia ar geresni BMW analogai..

Del blokiruotes - kazkada ziurejau IS'o galine pakaba ir transmisija, tai difas LABAI panasus i GT4, kas reiskia, jog turetu buti galimas swap'as nuo Eu GT4 su torsen'u..

Linksmai vazineti su A/T transmisija - labai sena masina, perjungimas bus tikrai ne is geriausiu.

Dalys - ju kainos ir availability, ziauri tema.

Just my 2psi ;)
A/T - no way. JDM per daug "nerealiai" skamba, nes reikia masinos gan greitai, taip kad laukti kol atvestu ir dar kol vaira perdetu nelabai tinka..
Kaip suprantu koks Bmw 328 (e46) geresnis pasirinkimas butu? Tik ne toks stilingas gal..

User avatar
Groozdas
Posts: 3893
Joined: 07 Jul 2003, 16:39
Location: Vilnius
Contact:

Post by Groozdas »

Markko wrote:Kaip suprantu koks Bmw 328 (e46) geresnis pasirinkimas butu? Tik ne toks stilingas gal..
Z3 M Coupe? 350Z? Netinka?

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Z3 M coupe dar ir kaip tiktu, tik kandziojasi kaina. O siaip as ir ieskau butent Z3 coupe (tik 2.8), bet kadangi ju nera daug, tai sunku nusipirkti. Del to ir mastau kitus variantus visokius..

User avatar
Groozdas
Posts: 3893
Joined: 07 Jul 2003, 16:39
Location: Vilnius
Contact:

Post by Groozdas »

Markko wrote:Z3 M coupe dar ir kaip tiktu, tik kandziojasi kaina. O siaip as ir ieskau butent Z3 coupe (tik 2.8), bet kadangi ju nera daug, tai sunku nusipirkti. Del to ir mastau kitus variantus visokius..
Na zinok 2.8 Z3 nelabai valit ;) manau tau Vytukas gali labiau papasakot apie ja ;)

selmundo
Posts: 375
Joined: 04 Apr 2006, 18:32
Location: Vilnius
Contact:

Post by selmundo »

Neblogas ir stilingas pasirinkimas Lexus :) JDM Toyota Altezu pilna Airijoj, D.Britanijoj.. Nzn kokie ten varikliai eina, bet bent jau ne taip toli, kaip US ar Japan. Tik vat kad vaira reiktu keisti, kas nezinia ar labai smagiai gautusi, kalbant apie kaina. Kas liecia vidaus ir isores dizaina, tai man nereali masina ;)

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Post by protoNOS »

o kalbant apie pavaru deze, tai ten kiek esu uzmates jei yra automatine tai jin buna automatine sekvencine :roll:
ta prasme manau smagus daiktas butu pavaros metomos uz vairo esanciais mygtukais... :twisted:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Jokio smaguma kai paspaudus pagalvoja ~1 sec ir tada tik perjungia. Vaziavau su IS300 A/T. Variklis labai liuks, bet deze kaip ir beveik visi automatai - sucks..

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Post by protoNOS »

o ten rankinio valdimo nebuvo ? ir is vis gal ten grynas automatas...
o mane pvz pusiau automatas gal ir viliotu... bet jei mestu greitai... mat as labai abejoju ar apie ta pacia pavaru deze kalbam :roll:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Tai buvo ant vairo knopkes, bet lagina..

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Post by protoNOS »

na jei sakai kad lagina, reikia tiketi, nes vairavai ja.... nors tokia sistema turetu tureti kaip tik pranasuma labai trumpu pavaru perjungimo laiku... gi tokias pat sistemas naudoja Ferrari bei F1 bolidai :roll: nebent sita Lexus (Toyota) pavaru deze yra ziauriai lieva (kuo as nelabai noreciau patiketi) :roll:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

:) F1 ir paprastu mirtinguju automobiliu dezes skiriasi kaip diena ir naktis jeigu ka ;) Tikrai gera ispudi paliko Bmw M3 (e46) deze, bet ir jai dar toli iki F1..

User avatar
Mar10
Posts: 458
Joined: 09 Oct 2004, 19:17
Location: Vilnius

Post by Mar10 »

:lol: chebrite! apie ka jus cia?!

Toyotos SMT (?) dezes yra didziulis "provalas".. Ir isvis - toyotos korporacijos sportiniai automobiliai ejo tokia kriptimi:

#1 '50-60 jokiu sportiniu nebuvo - tik vizija gaminti patikimus auto
#2 '70-80 reklamos butinumas + USA rinkos itaka -> sporto pradzia
#3 '80-90 bendradarbiavimas su Lotus'u -> pirmas serijinis 16v variklis + pakabos/transmisijos research
#4 '90-00 "sunkioji" artilerija -> sportines IR patikimos masinos = sunkios, labai archaiskai pagamintos...
#5 '00-04 "new age" atsiprashant, shudas, kuris pragiveno tik kelerius metus... mr2, celica, supra - RIPped

Gaunasi taip , jog sprendziant is didziausios pasaulyje auto korporacijos politikos - geru "sporty" auto daugiau nenusimato... bus tiktai transporto priemones ir LABAI brangios, jau ne sporty, o sportines masinos..

Markko, isigyk GERA BMW... nes tikrai vertas demesio TOYOTA produktas visada yra overpriced..

na va jau 4psi :D

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »

Nu va, viskas issamu ir aisku :)

User avatar
r7kyc82k
Posts: 2369
Joined: 17 Nov 2004, 19:44
Location: Vilnius
Contact:

Post by r7kyc82k »

Mar10 wrote::lol: chebrite! apie ka jus cia?!

Toyotos SMT (?) dezes yra didziulis "provalas".. Ir isvis - toyotos korporacijos sportiniai automobiliai ejo tokia kriptimi:

#1 '50-60 jokiu sportiniu nebuvo - tik vizija gaminti patikimus auto
#2 '70-80 reklamos butinumas + USA rinkos itaka -> sporto pradzia
#3 '80-90 bendradarbiavimas su Lotus'u -> pirmas serijinis 16v variklis + pakabos/transmisijos research
#4 '90-00 "sunkioji" artilerija -> sportines IR patikimos masinos = sunkios, labai archaiskai pagamintos...
#5 '00-04 "new age" atsiprashant, shudas, kuris pragiveno tik kelerius metus... mr2, celica, supra - RIPped

Gaunasi taip , jog sprendziant is didziausios pasaulyje auto korporacijos politikos - geru "sporty" auto daugiau nenusimato... bus tiktai transporto priemones ir LABAI brangios, jau ne sporty, o sportines masinos..

Markko, isigyk GERA BMW... nes tikrai vertas demesio TOYOTA produktas visada yra overpriced..

na va jau 4psi :D

tu ce kazka pries japonus varai? skleidi isdavikiska info kad zmonems nerodyt rimtu auto?
o be toyotos tipo ner auto sport stileus? bmw tai laza bailys batonas...:D
SV650 , Daytona 955i
.........................................
http://www.motopaskaitos.lt

User avatar
Mar10
Posts: 458
Joined: 09 Oct 2004, 19:17
Location: Vilnius

Post by Mar10 »

Heh! Kalbu apie toyota ir ypac siolaikines tendencijas... nors kas pasake, jog varau? :P

Post Reply