bone stock celica ST185 gt-four
Kodel svarbiau?
Labai jau daug ten visokiu bet... tingiu net pradet pasakot. Vis ruosiuosi parasyt apie tai straipsni, kodel ash manau, kad ismatuota galia ant ratu yra visiskai nenaudinga... gal kada prisiversiu.
Labai jau daug ten visokiu bet... tingiu net pradet pasakot. Vis ruosiuosi parasyt apie tai straipsni, kodel ash manau, kad ismatuota galia ant ratu yra visiskai nenaudinga... gal kada prisiversiu.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Štai tokio daikto: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:TitanTestStand.jpg aš GZ nemačiau. Nežinau, gal jie jį ir turi, bet aš jo nemačiau.spade wrote:ghoul, GZ matuoja galia ant alkuninio. Kaip ir visi Lietuvoj (ir teisingai daro).
O man tiek Celica, tiek 200SX statė ant šitokio daikto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Chassisdyno.jpg
Ir būtent ant jo mano Celica prisuko 115 kW, o 200SX – 125 kW.
ale ir uzsispiresghoul wrote:Štai tokio daikto: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:TitanTestStand.jpg aš GZ nemačiau. Nežinau, gal jie jį ir turi, bet aš jo nemačiau.spade wrote:ghoul, GZ matuoja galia ant alkuninio. Kaip ir visi Lietuvoj (ir teisingai daro).
O man tiek Celica, tiek 200SX statė ant šitokio daikto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Chassisdyno.jpg
Ir būtent ant jo mano Celica prisuko 115 kW, o 200SX – 125 kW.
spade wrote:Ka reiskia italian tune-up? Matavai galinguma kada nors? Cia kuri versijas 272 ar 285 Ag pas tave?G-tech 0-100kmh - 5,61s; 1/8 - 8,89s @ 131kmh; 1/4 - 13,9s @ 161kmh; 100-200kmh - 16,5s; Italian tune-up
Italian tune-up > Is gugles > The Italian tune-up - consists of taking a SOUND car out and maximally accelerating from stop or slow speed to some high speed OR driving at near full rpm with a heavy load (up long hill) for minutes at a time. The idea is to get maximal air and fuel flowing through the engine to develop near maximum heat. This will burn and eject residual carbon that has collected in the engine.
Galingumo nematavau. Nebent su G-meteriu 285 ag pas mane ant variklio, 240 ratuose.
E36
O tu nepagalvoji, kad kai tiunini varikli ir nelendi prie transmisijos, guoliu ir stabdzhiu, tai HP nuostoliai taves neturetu dominti ? Ypach kai minetas dydis pakankamai stabilus. Nebent idomu pamatyti pokychius po dezhes keitimo, ar bent jau tepalo dezheje, bei guoliu keitimo.augster wrote:o kodel useless? mano galva whp svarbiau nei pliki hp?spade wrote:Galima. Bet its useless...
T.y. ka matuoji ant stendo galinguma - ar nuostolius ? Spek, kam po matavimo reikia ishminti sankaba ir leisti barabanams pasukti tavo mashinos transmisija ...
WHP naudojami sheip nebent valinimo palyginimui, kai zhinoma tiksli mashinos mase. Su nepasverta mashina - useless kaip spade sako.
Toks vat mano lamerishkas point'as, gal ish tikro yra kitaip.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
ghoul wrote:Štai tokio daikto: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:TitanTestStand.jpg aš GZ nemačiau. Nežinau, gal jie jį ir turi, bet aš jo nemačiau.spade wrote:ghoul, GZ matuoja galia ant alkuninio. Kaip ir visi Lietuvoj (ir teisingai daro).
O man tiek Celica, tiek 200SX statė ant šitokio daikto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Chassisdyno.jpg
Ir būtent ant jo mano Celica prisuko 115 kW, o 200SX – 125 kW.
na bet tu idomus, zinios tavo ribotos, o priestaraujikaip didelis.
tiesa sakant prie TVSV ranku isvis nieko nekishau, bet esme, kad pirma shaiba uzpucia tik 0.35bar antra 0.5bar 3-5shaiba 0.6bar. Tai kazkame reples, bet greitu laiku desiu MBC tai viskas pasitaisys ir tada ziuresim.Conan wrote:Taip, bet kompo lenteliu nepakeicia ir nuo detonacijos neapsaugoDrumbash wrote:FCD tai istaiso
Tai koks pas tave ten slegis, nes 0.6 yra tarp atjungto TVSV arba 1-2 begio (0.5 bar) ir stock (0.8 bar).
ex GT4
galanterija.
galanterija.