bone stock celica ST185 gt-four
bone stock celica ST185 gt-four
Tai va, pamatavom bone stock su dviem zmonemis. Matavom 3-shaiba, kai turba uzpucia iki 0.8bar. Naturaliom salygom prie esamu 110kw reiktu primest 10% del oro pasipriesinimo, nes and dyno stendo tokio dalyko nera.
ex GT4
galanterija.
galanterija.
Re: bone stock celica ST185 gt-four
o kiek turi but standarte ?? ne 150KW ??
Re: bone stock celica ST185 gt-four
nu tai matai, yra rasome variklio gale o ne y ratus dyno arba g-meteris +- parodo kiek i ratus realiaiATMBOY wrote:o kiek turi but standarte ?? ne 150KW ??
ex GT4
galanterija.
galanterija.
zinok nedidele svorio paklaida ir gana skirtingai rodo, matavom is akies- nekas, pasverem, nifiga svoris real nesutampa su gamikliniais duomenim ir rezultatai stiprei skiresiDrumbash wrote:nebeturim siauliuos svarstykliu anxchiau bonka seniui duodavom ir pasvere o dabar bankrot ten kazkokiai imonei ir nebera Siaip is akies +- durem ir vsio...spade wrote:Sveret?
Prie to pacio bicki juokas ema mane. Pries kelias dienas vaziuojant pajutau toki garsa kaip isbalansuotos padangos...tok uzhimas. Ai galvoju po zolines susibalansuosiu, bet taip ir neprisiruosiau. O vakar dar labiau pradejo uzti, tai nuvarau i servisa tik ivaziuoju i vidu ir tik pist kazkas taip lyg varztas po itempinu nutruksta....Nuemam rata, ziurim granatos varztas nuluzes..taip ir likau nesuprates kaip gali nuluzh granata...Gerai kad servise paciam, o ne vaziuojant... Priekis - vair. puse.
ex GT4
galanterija.
galanterija.
krc yra taip.eddie_gt4 wrote:tai kas butent nuluzo - tipo granatos "antgalis" (na tas galiukas po shlicu, ant kurio uzsisuka varztas)??? jei taip, tai ties kuria vieta?
gal turi foto?
Taip nuluzo tas varztas, ratas paliko nekontroliuojamas Foto neturiu. Pasekmes: Naujas guolis, nauja granata, siaip netaip radau stupica UTENOJ.
Nes kai uzkirto guoli, jis susikreipe, granata parejo ant itempimo ir luzo varztas. nuostolio koki 500lt...
ex GT4
galanterija.
galanterija.
nelabai supratau koks varztas, tipo granata perluzho, t.y. ta dalis kur ant shlicu i stupica isimauna?
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Kartoju citatą mokantiems skaityti:ATMBOY wrote:o tu skaitit moki!!!! ?? stendas ir G-meter skirtingi dalykai
Dynostendas matuoja tą pačią galią į ratus, o ne tiesiogiai variklio galią. Lyg ir nepastebėjau, kad GZ išimtų variklį, jungtų prie alkūninio veleno dinamometrą ir matuotų variklio galingumą tiesiogiai Taip, šiokie tokie nuostoliai prisideda (oro pasipriešinimas, vibracijos ir t. t.)Netoli tiesos, standartas i ratus turi apie 100 kW, priklausomai nuo stendo.
Ir, beje, techniniuose (automobilio) duomenyse praktiškai visada nurodomas būtent galingumas į ratus.
Last edited by ghoul on 19 Aug 2006, 00:34, edited 1 time in total.